Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Максимізація прибутку» (ID:11959)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   452 кб.

ЗМІСТ


Вступ

1. Максимізація прибутку

2. Гранична виручка, граничні витрати та максимізація прибутку

Висновок

Використана література
























ВСТУП


Криві витрат, дають уявлення про мінімальні витрати, за яких фірма може виробляти різні обсяги продукції.
Знаючи це, ми можемо тепер звернутися до головної проблеми, яка стоїть перед кожною фірмою: скільки слід
виробляти? В цій контрольній роботі ми побачимо, як фірма на ринку з конкуренцією вибирає такий рівень
виробництва, який максимізує її прибутки (дохід). Ми також побачимо, як саме вибір окремими фірмами рівня
виробництва формує криву пропозиції для цілої галузі.

На ринку з чистою конкуренцією всі фірми виробляють однаковий товар, а масштаб кожної з них такий незначний
порівняно з галуззю, що її виробничі рішення не впливають на ринкову ціну. Нові фірми можуть легко входити в
цю галузь, якщо вони бачать можливість прибутку, а існуючі фірми можуть залишатися в бізнесі, навіть якщо вони
вже зазнали збитків.

















1. Максимізація прибутку


У цьому пункті ми проаналізуємо те, як фірми максимізують прибутки. Насамперед постає питання, чи фірми
насправді прагнуть до максимізації прибутків. Далі ми пояснимо правило, за яким будь-яка фірма — на ринку з
конкуренцією чи ні — може визначити для себе рівень виробництва, який би максимізував прибутки. Ми також
розглянемо конкретний приклад фірми на ринку з конкуренцією. Ми відділятимемо криву попиту для окремої
конкурентоспроможної фірми від кривої попиту всього ринку, а потім скористаємося цією інформацією, щоб
описати правило максимізації прибутків конкурентоспроможної фірми.

Чи максимізують фірми прибутки?

Ідея максимізації прибутків часто використовується в мікроекономіці, оскільки вона досить точно прогнозує
підприємницьку поведінку та допомагає уникнути зайвих аналітичних ускладнень. Проте питання, чи насправді
фірми максимізують прибутки, залишається суперечливим, а тому його варто обговорити.

Для невеликих фірм, якими управляють їхні власники, питання прибутку, ймовірно, домінуватиме у прийнятті майже
всіх рішень. Проте у великих фірмах менеджери, які вирішують повсякденні проблеми, звичайно рідко контактують
із власниками (тобто акціонерами). Через це власник фірми не може регулярно контролювати дії менеджерів і
тому менеджери мають відносну свободу дій в управлінні фірмою і якоюсь мірою відхиляються від тієї лінії
поведінки, яка б максимізувала прибутки.

Менеджерів більше цікавлять не питання максимізації прибутку, а шляхи максимізації річного доходу з метою
забезпечити зростання фірми або ж проблеми виплати таких дивідендів, які б задовольняли акціонерів. Менеджери
можуть також занадто піклуватися про прибутки фірми в короткостроковому періоді (можливо, аби мати підвищення
по службі чи велику премію) за рахунок прибутків у довгостроковому періоді, навіть якщо максимізація прибутку
в довгостроковому періоді краще відповідає інтересам акціонерів. Аби бути точнішим, максимізація ринкової ціни
для фірми є доцільнішою від максимізації прибутку, оскільки ринкова ціна враховує потік прибутків, які фірма
одержує з часом. Саме в надходженні прибутків безпосередньо зацікавлені акціонери.

Навіть у цьому разі свобода дій менеджерів у досягненні цілей, відмінних від тривалої максимізації прибутку,
обмежена. Якщо вони все ж мають подібну мету, акціонери або члени ради директорів можуть замінити їх чи
оновити весь склад менеджерів фірми. У будь-якому разі фірми, які по-справжньому не займаються питаннями
максимізації прибутку, навряд чи виживуть. Фірми ж, які виживають у галузях з високою конкуренцією, вважають
тривалу максимізацію прибутку одним із пріоритетних завдань.













Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів