Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Поштова форма реклами» (ID:10067)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       6 стр.
Размер в архиве:   20 кб.

ПЛАН.


Поштова форма реклами.

Коасифікація реклами.

Приклад створення та виготовлення рекламного звернення.

4. Процес сприйняття реклами.




























1. Поштова форма реклами



Прямою рекламою називають усі зв'язані з пошуками нових клієнтів та торгових угод операції, що здійснюються
поштою, телефоном, безпосереднім вкладанням проспектів у поштові скриньки, а також через пресу у вигляді
відрізних купонів-замовлень для читачів Сюди також належить продаж товарів за каталогами, спеціальна
інформація для промисловців та спеціалістів різних галузей Завжди діють дві форми прямої реклами: одна—
інформуй інша — продає.

Асоціація прямої поштової реклами називає дев'ять переваг прямої реклами:

Її можна адресувати безпосередньо конкретним особам або конкретним ринкам зі встановленням значно більшого
контролю за її дієвістю, ніж це можливо для інших засобів реклами.

Їй можна надати особистісного характеру аж до абсолютної конфіденційності.

Вона є індивідуальним зверненням конкретного рекламодавця до конкретного споживача, тобто не конкурує ні з
іншою рекламою, ні з будь-якими редакційними матеріалами в засобах масової інформації.

Її не лімітовано місцем, форматом і тиражем видання.

Вона дає значно більші можливості вибору матеріалів і виробничих процесів для її виготовлення.

Вона дає змогу вносити елемент як новизни, так і рацюнального підходу в інтерпретацію ідеї рекламодавця.

Її виготовлення можна організувати в суворій відповідності до потреб персонального оперативного графіка
рекламодавця.

Її дієвість найлегше контролювати, організувавши відповідні вибіркове досліджеьля й тестування невеликих груп
одержувачів.

Завдяки недоступним для інших засобів реклами ґрунтовності й широті інформації вона дає змогу покупцям
раціональніше поставитися до купівлі чи укладання угоди.

Вважають, що пряма поштова реклама — це найбільш особистіа, найбільш «інтимна» з усіх форм реклами.

Спеціалісти прямої поштової реклами переконані, що коли вони безпосередньо звертаються до покупця чи
потенційного клієнта, то вони використовують найважливіше з усіх відомих покупцю чи клієнту слів — його
власне ім'я. Вони намагаються розмовляти з покупцем чи клієнтом так само, як розмовляли б з ними за особистої
зустрічі Проте вартість прямої поштової реклами в розрахунку на один контакт є порівняно високою. Вона може
бути виправданою тільки за умови, коли рекламодавець точно знатиме, що його звернення потрапило до рук тих,
кому воно потрібне.

Відтак раніше ніж організовувати цю роботу треба скласти перелік потрібних адрес. В економічно розвинутих
країнах діють навіть спеціальні брокери з продажу таких списків. Вони мають банк адрес за різними сегментами
ринку. Це фірми, підприємці, банки, агентства, приватні особи, що розподілені на спеціальні групи за
майновими, сімейними, релігійними, освітніми цензами та інтересами.

Так, найбільший у Німеччині брокер списків має 280 млн. адресів. Особливо виділено майже 800 тис. приватних
осіб з високою купівельною спроможністю, а також до 6 млн споживачів у різних країнах за інтересами. У
комп'ютери брокерів заносяться дані про покупців елегантного одягу, фірмового взуття, про розміри гаражів,
щомісячні прибутки та значні покупки в останні місяці Щоранку поштові служби Німеччини кладуть у поштові
скриньки рекламні послання вартістю понад 12 млн марок.






2. Класифікація реклами




Сучасна реклама має чітку наукову базу. Вона озброєна науковими засобами, виробленими психологією та
соціологією.


Засоби рекламного бізнесу вкладаються в систему точної наукової класифікації. Нею охоплено всі складові
рекламного процесу рекламодавців, споживачів, об'єкти реклами, рекламні засоби та носії, соціальні та
виробничо-економічні умови комерційної діяльності, а також саму рекламу.


У класифікації реклами розрізняють два поняття: реклама як процес (тоді краще її визначати терміном
«рекламування») та реклама як продукт (тобто рекламне звернення).


Численні зарубіжні спеціалісти в галузі рекламного бізнесу створили цілісну систему класифікації реклами і як
процесу, і як продукту. Основою цієї системи є поділ реклами на групи за такими ознаками:


вид реклами;


мета отримання прибутку;


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів