|
робота соціального гувернера з проблемними дітьми
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «робота соціального гувернера з проблемними дітьми», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Зміст, методи та обов’язки роботи соціального гувернера
(интервал двойной) Вступ 3 Зміст роботи соціального гувернера 5 Особливості роботи гувернера в школі 10 Особливості роботи соціального гувернера вдома 11 Підготовка гувернерів 13 Обов’язки та вимоги 14 Соціальний гувернер повинний знати: 16 Соціальний гувернер повинний уміти: 16 Висновки 18 Використана література 21 >>>>
-
Міжнародні стандарти у сфері надання соціального захисту сім’ям з дітьми
Вступ 3 1. Загальноправові міжнародні стандарти соціального захисту сімей з дітьми 4 2. Міжнародні стандарти у сфері обов’язків держави щодо забезпечення соціальної захищеності та допомоги сім’ям з дітьми 7 3. Міжнародні стандарти соціального захисту інтересів дитини у родині 11 Висновки 19 Список літератури 20 >>>>
-
Управління проблемними кредитами в банку
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління проблемними кредитами в банку 7 1.1. Сутність і класифікація банківських кредитів 7 1.2. Основні етапи процесу кредитування 18 1.3. Система управління проблемними кредитами 34 Розділ 2. Дослідження ефективності управління проблемними кредитами в банку «Фінанси та кредит» 45 2.1. Організаційно-економічна характеристика банку «Фінанси та кредит» 45 2.2. Аналіз кредитного портфеля та управління ним 52 2.3. Практика управління кредитним ризиком в банку «Фінанси та кредит», як одного із методів запобігання виникнення проблемних кредитів 74 Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління кредитною діяльністю банку 87 3.1. Зарубіжний досвід управління проблемними кредитами 87 3.2. Застосування методів управління проблемними кредитами на прикладі АКБ «Фінанси і кредит» 100 Висновки 118 Список використаної літератури 121 Додатки 127-132 >>>>
-
Соціальні послуги центрів соціальних служб для сімї, дітей та молоді
Соціальна робота із людьми похилого віку - 3 - Соціальна робота із дорослими, що мають функціональні обмеження - 7 - Соціальна робота із дітьми, що мають функціональні обмеження - 9 - Соціальна робота із дітьми, що залишились без батьківського піклування - 10 - Соціальна робота із сім'ями - 12 - Соціальна робота із жінками - 12 - Робота із людьми, які звільнилися з місць позбавлення волі - 14 - Список використаної літератури - 16 - >>>>
-
АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОБЛЕМНИМИ КРЕДИТАМИ В БАНКУ
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління проблемними кредитами в банку 6 1.1. Сутність і класифікація банківських кредитів 6 1.2. Основні етапи процесу кредитування 23 1.3. Система управління проблемними кредитами 31 Розділ 2. Дослідження ефективності управління проблемними кредитами в тов КБ «Дельта» 43 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ КБ «Дельта» 43 2.2. Аналіз кредитного портфеля та управління ним 50 2.3. Практика управління кредитним ризиком в ТОВ КБ «Дельта», як одного із методів запобігання виникнення проблемних кредитів 60 Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління кредитною діяльністю банку 71 3.1. Зарубіжний досвід управління проблемними кредитами 71 3.2. Шляхи ліквідації проблемної кредитної заборгованості 84 Висновки 101 Список використаної літератури 105 Додатки 109 >>>>
-
Ігрові методи в соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку
Вступ 2 Розділ 1. Особливості діяльності соціального педагога навчального закладу при роботі з молодшими школярами 5 1.1 Зміст та методи виховання дітей молодшого шкільного віку 5 1.2 Характеристика ігрових методів які застосовуються у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 18 Розділ 2. Особливості використання ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 24 2.1 Специфіка застосування ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшо шкільного віку 24 2.2 Рекомендації щодо використання ігрових методів в роботі соціального педагога з молодшими школярами 33 Висновки 36 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми (колегами по роботі, виконавська ланка)
Вступ 3 1. Конфліктна ситуація та напрями її подолання 4 2. Особливості роботи з проблемними людьми 8 Висновок 11 Література 12 >>>>
-
Соціальна робота з безпритульними i бездоглядними дітьми
Вступ 2 Розділ І. Безпритульні та бездоглядні діти: поняття причини та сутність проблеми 4 1.1. Дитяча безпритульність та бездоглядність як соціальна проблема суспільства 4 1.2. Проблема дитячої безпритульності на державному рівні 12 Розділ 2. Основні аспекти соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.1. Загальна характеристика соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.2. Основні заходи соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 21 Висновки 26 Список використаних джерел 26 >>>>
-
Поняття та принципи соціального обслуговування
Зміст Вступ 3 1. Поняття та принципи соціального обслуговування 5 1.1 Поняття соціального обслуговування 5 1.2 Принципи соціального обслуговування 7 2. Соціальне обслуговування різних верств населення 8 2.1 Соціальні послуги безробітним 8 2.2 Страхове соціальне обслуговування 11 2.3 Соціальний захист малозабезпечених сімей 19 2.4 Соціальний захист сімей з дітьми 22 2.5 Соціальне обслуговування громадян похилого віку 25 3. Проблеми та перспективи законодавчого регулювання соціального обслуговування 27 3.1 Проблеми законодавчого врегулювання системи соціального обслуговування населення України 27 3.2 Перспективи розвитку законодавства щодо правового регулювання соціального обслуговування 28 Висновок 29 Література 30 >>>>
-
Поняття та принципи соціального обслуговування
Зміст Вступ 3 1. Поняття та принципи соціального обслуговування 5 1.1 Поняття соціального обслуговування 5 1.2 Принципи соціального обслуговування 7 2. Соціальне обслуговування різних верств населення 8 2.1 Соціальні послуги безробітним 8 2.2 Страхове соціальне обслуговування 11 2.3 Соціальний захист малозабезпечених сімей 19 2.4 Соціальний захист сімей з дітьми 22 2.5 Соціальне обслуговування громадян похилого віку 25 3. Проблеми та перспективи законодавчого регулювання соціального обслуговування 27 3.1 Проблеми законодавчого врегулювання системи соціального обслуговування населення України 27 3.2 Перспективи розвитку законодавства щодо правового регулювання соціального обслуговування 28 Висновок 29 Література 30 >>>>
-
Управління проблемними кредитами в банку
Вступ 2 1. Теоретичні аспекти управління проблемними кредитами в банку 6 1.1. Сутність і класифікація банківських кредитів 6 1.2. Основні етапи процесу кредитування 18 1.3. Система управління проблемними кредитами 24 2. Дослідження управління проблемними кредитами в банку «***» 33 2.1. Аналіз кредитного портфеля та управління ним 33 2.2. Практика управління кредитним ризиком в банку «***», як одного із методів запобігання виникнення проблемних кредитів 44 3. Шляхи вдосконалення управління кредитною діяльністю банку 56 3.1. Зарубіжний досвід управління проблемними кредитами 56 3.2. Шляхи ліквідації проблемної кредитної заборгованості 58 Висновки 65 Список використаної літератури 68 Додатки 70-74 Мета і задачі дослідження полягає у теоретичному узагальненні, обґрунтуванні методологічних та методичних засад функціонування кредитного механізму, його дієвості в економічних процесах, управління проблемними кредитами в банку. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативно-правові акти з питань реалізації грошово-кредитної політики в Україні; законодавчі та нормативні акти, інструктивні документи Національного банку України, Міністерства фінансів і Кабінету Міністрів України; статистичні матеріали Держкомстату України, Національного банку України, Міністерства фінансів; аналітичні матеріали банку «***», Національного банку України. При написанні роботи проаналізовано монографії та статті зарубіжних і вітчизняних авторів, підручники, посібники. >>>>
-
Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів
Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41 >>>>
-
Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ)
Вступ 2 1. Психолого-педагогічні погляди на систему роботи школи з обдарованими дітьми 3 2. Методика формування системи роботи школи з обдарованими дітьми 10 3. Організація роботи школи з обдарованими дітьми 13 Висновки 20 Список використаних джерел 23 >>>>
-
Види роботи з агресивними дітьми(особливості)
Вступ 2 1. Дитяча агресія як психічне явище 3 2. Корекційна робота з агресивними дітьми молодшого шкільного віку 6 3. Види та особливості корекційної роботи з агресивними підлітками 8 Висновки 15 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю
Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями. >>>>
-
"Соціальна робота з обдарованими дітьми"
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45 >>>>
-
"Соціальна робота з обдарованими дітьми"
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45 >>>>
-
РОБОТА З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ
-
Соціальний захист дітей в Україні
Вступ 3 1. Правові основи соціального захисту дітей-інвалідів і сиріт, про соціальну допомогу дітям (сім’ям з дітьми) 9 2. Результати реалізації Україною конвенції ООН про права дитини 26 3. Соціальний захист дітей в системі освіти 34 4. Напрямки соціального захисту дітей Міністерством праці і соціальної політики України 37 Висновки 42 Використана література 44 >>>>
-
Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6 1.1. Загальне вчення про хворобу 6 1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9 1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12 Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" (методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19 2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22 2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Додатки 36 >>>>
-
Соціальна робота з дітьми з особливими потребами
Зміст Вступ Розділ 1. Соціальна робота з дітьми з особливими потребами 1.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 1.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 1.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 1.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями Розділ 2. Програма соціально-психологічної реабілітації для дітей з різними видами порушень розвитку Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Контрольна робота з соціального страхування
1. Соціальне страхування як система правових економічних і організаційних заходів щодо мінімізації окремих видів соціального ринку 3 2. Механізми самоврядування в системі соціального страхування 7 3. Страхування на випадок безробіття. Статус безробітного 10 Список використаних джерел 16 >>>>
-
Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми
1. Організація роботи менеджера туристичного агентства при роботі із проблемними людьми (колегами по роботі, виконавська ланка) 2 Література 18 >>>>
-
Патронаж в соціальній роботі і види патронажу
ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ПАТРОНАЖУ 6 1.1. Соціальна робота: сутність та значення 6 1.2. Поняття соціального патронажу 9 1.3. Види соціального патронажу 12 РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНИЙ ПАТРОНАТ ЯК ВИД ПАТРОНАЖУ 14 2.1 Технології раннього виявлення сімейних проблем 14 2.2 Розлучення та його наслідки 18 2.3. Соціальний патронаж сім’ї 22 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБИСТІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА, ЩО ПРОВОДИТЬ ПАТРОНАЖ 30 3.1 Актуальність діяльності соціального працівника, що проводить патронаж 30 3.2 Професійний портрет соціального працівника у трудовій діяльності 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 42-43 >>>>
-
Умови ефективності соціального захисту дітей, постраждалих від аварії на ЧАЕС
Вступ 3 Розділ 1. Система соціального захисту 10 Розділ 2. Особливості соціального захисту дітей в Україні 17 Розділ 3. Дослідно-експериментальна робота визначення умов ефективності соціального захисту дітей, які постраждали в наслідок аварії на ЧАЕС 24 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах
Зміст Вступ 3 Розділ І. Соціальна робота в системі соціального обслуговування населення 4 1.1. Сутність, цілі і задачі соціального обслуговування населення 4 1.2. Система соціального обслуговування населення: принципи, функції, види і форми діяльності 6 1.3. Установи соціального обслуговування населення: їхні види і специфіка діяльності 11 Розділ ІІ Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах 17 2.1. Установи соціального обслуговування пенсіонерів та інвалідів 17 2.2. Стаціонарні установи системи соціального захисту населення 21 2.3. Умови прийому до стаціонарних установ 23 2.4. Права підопічних в стаціонарних установах 25 Розділ ІІІ. Види послуг що надаються стаціонарними установами 28 3.1. Соціально-побутове обслуговування в стаціонарних установах 28 3.2. Медичне обслуговування підопічних 29 3.3. Культурно-масова робота в інтернатних установах 32 Висновки 35 Література 37 >>>>
-
Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах
Зміст Вступ 3 Розділ І. Соціальна робота в системі соціального обслуговування населення 4 1.1. Сутність, цілі і задачі соціального обслуговування населення 4 1.2. Система соціального обслуговування населення: принципи, функції, види і форми діяльності 6 1.3. Установи соціального обслуговування населення: їхні види і специфіка діяльності 11 Розділ ІІ Соціально-побутове обслуговування інвалідів та ветеранів в стаціонарних установах 17 2.1. Установи соціального обслуговування пенсіонерів та інвалідів 17 2.2. Стаціонарні установи системи соціального захисту населення 21 2.3. Умови прийому до стаціонарних установ 23 2.4. Права підопічних в стаціонарних установах 25 Розділ ІІІ. Види послуг що надаються стаціонарними установами 28 3.1. Соціально-побутове обслуговування в стаціонарних установах 28 3.2. Медичне обслуговування підопічних 29 3.3. Культурно-масова робота в інтернатних установах 32 Висновки 35 Література 37 >>>>
-
Соціальна робота з безпритульними та бездоглядними дітьми в умовах притулку для тимчасового перебування
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади вивчення безпритульності 5 1.1 Бездомність її основні теорії та український контекст 5 1.2 Загальна характеристика жертв соціалізації – безпритульних та бездоглядних дітей 10 Розділ ІІ. Організація та проведення дослідження якості соціальної роботи з бездомними дітьми 24 2.1 Методологічні особливості дослідження самопочуття безпритульних дітей 24 2.2 Аналіз та обробка результатів і способи профілактики, корекції та шляхи подолання дитячої безпритульності 25 Висновки 35 Список використаної літератури 37 ДОДАТКИ 39 >>>>
-
Соціальне сирітство та шляхи його реабілітації
Вступ 3 Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7 1.1. Причини виникнення сирітства 7 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12 1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25 Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32 2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32 2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32 2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40 2.1.3. Робота психологічної служби 52 2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64 Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75 3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75 3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84 Висновки 95 Список використаної літератури 99 ДОДАТКИ 102 >>>>
-
СОЦІАЛЬНЕ СИРІТСТВО ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАБІЛІТАЦІЇ
Вступ 3 Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7 1.1. Причини виникнення сирітства 7 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12 1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25 Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32 2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32 2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32 2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40 2.1.3. Робота психологічної служби 52 2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64 Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75 3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75 3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84 Висновки 95 Список використаної літератури 99 ДОДАТКИ 102 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.050961 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|