|
есе Я лідер
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «есе Я лідер», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна робота психологія управління
План Вступ 3 1. Що таке лідер і лідерство 3 2. Лідер або керівник 6 3. Стилі керування керівника 8 Список використаної літератури 11 >>>>
-
Оцінка фінансової безпеки підприємства
Вступ 2 Методика оцінки фінансової безпеки підприємства. 3 Оцінка фінансовой безпеки предприятия на примере ТОВ «Лідер » 10 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Лідер» 10 Аналіз фінансового стану ТОВ «Лідер » 12 Висновки 19 Література 21 Додаток 1. БАЛАНС 22 Додаток 2. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 24 >>>>
-
Жінка-лідер, жінка-політик
Вступ 3 1. Л. Скорик як лідер 3 2. Л. Скорик в політиці 6 Висновок 8 Література 9 >>>>
-
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ. ПОНЯТТЯ «МЕНЕДЖЕР» ТА «ЛІДЕР»
ВСТУП 3 1. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ. ПОНЯТТЯ «МЕНЕДЖЕР» ТА «ЛІДЕР» 4 2. ОСНОВНІ СТИЛІ ЛІДЕРСТВА В ПРАКТИЦІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 7 3. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЛІНІЮ ПОВЕДІНКИ КЕРІВНИКА В ОРГАНІЗАЦІЇ 11 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 20 >>>>
-
Феномен лідерства в неформальних групах
Вступ 3 Розділ 1 .Неформальна група 6 1.1. Причини виникнення 6 1.2. Формування та розвиток неформальної групи 10 Розділ 2. Лідер та лідерство 12 Розділ 3. Лідер в неформальній групі 24 3.1. Діагностика самооцінки мотивації схвалення (Марлоу, Кроуна) (збірник Райгородського) 24 3.2. Методика "Ціннісні орієнтації" М.Рокіча (Збірник Райгородського) 25 Висновок 31 Список використаної літератури 33 Додатки 35 Додаток А. Методика «Ціннісні орієнтації» (М. Рокіч) 35 >>>>
-
Контрольна робота з управління ціновою політикою
1. Методи встановлення цін у ринковій економіці 3 2. "Збитковий лідер продаж" і вимоги до нього 6 Література 9 >>>>
-
Контрольна з психології
Психологічна характеристика лідера Міжособистість лідера Притаманність лідерства в групі Лідер та Засоби впливу на людину Список використаної літератури >>>>
-
Описати стратегічну позицію будь-якої страхової компанії
Вступ 3 1. «Дженералі Гарант» - лідер українського авто страхування 4 2. Стратегічна позиція компанії на українському ринку 7 Висновок 9 Література 10 >>>>
-
Психологічна характеристика лідера у спілкуванні
ВСТУП …………………………………………………………………………..3 1. Психологічний портрет лідера ………………………………………………4 2. Міжособистісний вибір ………………………………………………………6 3. Прийоми лідерства у групі …………………………………………………...8 4. Лідер та керівник ……………………………………………………………..10 5. Засоби впливу на людей ……………………………………………………..13 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………16 >>>>
-
Управління міжнародним маркетингом
Вступ 3 1. ВАТ "__" – лідер українського пивного ринку 4 2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності 8 4. Система управління якістю 10 5. Стандарти маркетингу та комунікацій 13 6. Провідні бренди компанії 16 Висновки 23 Література 25 >>>>
-
Світові центри економіки та політики
Вступ 3 1.Сполучені штати Америки як світовий лідер економіки та політики 4 2. Японiя у свiтовiй економiцi та політиці 10 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
ФРН - ЕКОНОМІЧНИЙ ЛІДЕР СУЧАСНОЇ ЄВРОПИ
Вступ 2 Розділ 1. Німеччина в системі світового господарства 2 Розділ 2. Зовнішня торгівля ФРН 2 Розділ 3. Розвиток зовнішньоекономічних зв?язків з Україною 2 Висновки 2 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2 ДОДАТКИ 2 >>>>
-
Ю. Тимошенко – жінка-політик
1. Політичний імідж Юлії Тимошенко. 2. Юлія Тимошенко як політичний лідер і борець. 3. Політика і жіночість Список використаної літератури >>>>
-
Супутникові мережі для банківського сектору
Вступ 3 1. Супутникові телекомунікаційні системи 4 2. Новітні технології: використання інформаційних технологій (систем) у банківській справі 9 3. «Датагруп» - лідер банківських телекомунікаційних технологій 14 Висновки 17 Література 20 >>>>
-
Поведінка споживачів
1. Показники якості ковбасних виробів 3 2. ВАТ "М'ясокомбiнат "Назва" – лідер українського ринку ковбасних виробів 9 3. Аналіз поведінки покупців на українському ринку ковбасних виробів 14 Література 23 >>>>
-
Формування менеджменту як науки
Зміст Вступ 2 1. Основні положення школи людських співвідношень. 4 2. Значення та характеристика зовнішнього середовища. 7 3. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами. 8 4. Організація ефективного контролю в менеджменті. 10 5. Види організаційних структур управління, їх особливості та переваги 13 6. Характеристика понять: влада, вплив, лідер. Баланс влади в організації.15 Висновки 17 Література 18 >>>>
-
Формування менеджменту як науки
Зміст Вступ 2 1. Основні положення школи людських співвідношень. 4 2. Значення та характеристика зовнішнього середовища. 7 3. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами. 8 4. Організація ефективного контролю в менеджменті. 10 5. Види організаційних структур управління, їх особливості та переваги 13 6. Характеристика понять: влада, вплив, лідер. Баланс влади в організації.15 Висновки 17 Література 18 >>>>
-
СТИЛІ ЛІДЕРСТВА В ОРГАНІЗАЦІЇ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КЕРІВНИК ЯК МОРАЛЬНИЙ ЛІДЕР 6 1.1. Сутність лідерства, підходи до лідерства 9 1.2. Основні концепції лідерства 12 1.3. Основні стилі лідерства (автократичні, демократичні, ліберальні) 15 1.4. Практика лідерства Блейка і Моутона та інших 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІДЕРСТВА НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 31 2.1. Організаційна структура керування 32 2.2. Тип керівництва та посадові інструкції 35 ВИСНОВКИ 37 ЛІТЕРАТУРА 39 >>>>
-
Менеджмент як наука
1. Передумови формування менеджменту як науки 3 2. Основні положення школи людських співвідношень 5 3. Значення та характеристика зовнішнього середовища 7 4. Специфіка управління підприємствами малого бізнесу та комерційними підприємствами 8 5. Організація ефективного контролю в менеджменті 9 6. Види організаційних структур управління, їх особливості та переваги 10 7. Характеристика понять: влада, вплив, лідер. Баланс влади в організації 11 Список використаної літератури 16 >>>>
-
МІЖНАРОДНИЙ ЛІДЕР ЕКОНОМІКИ
1. Світове господарство як економічна категорія 3 1.1 Етапи формування світового господарства 3 1.2 Міжнародний географічний поділ праці 4 1.3 Вплив НТР на галузеву структуру і розміщення виробництва 5 2. Географія галузей світового господарства 6 2.1 Паливна і хімічна промисловість 6 2.2 Машинобудування 8 2.3 Лісова і текстильна промисловість 10 3. Глобалізація 10 3.1 Постіндустріальне суспільство 10 3.2 Від “США – Західна Європа – Японія” до “США – Західна Європа – Азійсько-Тихоокеанський регіон 11 Висновки 13 Література 15 >>>>
-
Політичне рекламування як різновид політичного маркетингу
Вступ 3 1.Політичне рекламування як різновид політичного маркетингу 5 1.1.Поняття іміджу 5 1.2.Етапи політичного рекламування 6 2.Ідеальний політичний лідер (стереотипи суспільної свідомості) 9 2.1.Ідеальний президент 9 2.2.Ідеальний депутат 14 3.Способи формування іміджу 19 4.Розроблення й застосування виборчих технологій 20 Висновки 25 Література 26 >>>>
-
Політичний лідер в умовах демократії і тоталітаризму
Вступ 3 Розділ 1. Сутність і характерні риси політичного лідера. 4 Розділ 2. Форми правління державної влади, особливості політичних лідерів 5 2.1. Поняття демократії, особливості політичного лідеру 5 2.2. Поняття тоталітаризму, особливості політичного лідера за умов тоталітаризму 8 Висновки 11 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Адміністративне право контрольна робота
1. Основні завдання адміністративної реформи в Україні. 3 2. Джерела адміністративного права України та їх систематизація. 7 Ситуаційне завдання. 16 Між ким із перерахованих пар суб’єктів не можуть виникнути адміністративно-правові відносини: а) Уряд — міністерство охорони здоров'я; б) МВС — СБУ; в) іноземець — громадянин України; г) міністерство оборони України — Академія Збройних сил України; д) адміністрація готелю — трудовий колектив готелю; є) лідер партії — член цієї партії. Література 17 >>>>
-
Основні категорії психології управління. Структура і функції психології управління
Зміст 1. Основні категорії психології управління. Структура і функції психології управління……………………………………. 2. Розвиток психології управління на сучасному етапі……………… 3. Лідер та керівник, порівняльна характеристика…………………… 4. Психологічна структура управлінської діяльності………………… 5. Використана література……………………………………………… >>>>
-
Психологія управління
ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 3 1. Історія становлення психології управління як науки 3 2. Соціально-психологічні характеристики групи 10 ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ 15 1. Вибрати вірну відповідь Є такі підходи до прийняття рішення: 2. Вірно чи невірно? Не виявлено сукупності якостей особистості, які є у всіх ефективних менеджерів. 3. Заповнити прогалини Лідер-менеджер відрізняється від менеджера тим, що він ... 4. Вірно чи невірно? Ефективність групової діяльності в основному визначається характером взаємодії та діловими взаєминами. ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 17 Враховуючи основний зміст діяльності керівників різного рівня управління, визначити цей рівень у кожній із трьох ситуацій 17 ЛІТЕРАТУРА 20 >>>>
-
Фінансові інвестиції підприємств
Вступ 3 1. Теоретичні засади інвестування 7 1.1. Інвестиції та інвестиційна діяльність 7 1.2. Інвестиційна привабливість підприємства та напрями її зростання 18 1.3. Сучасний стан інвестиційної діяльності в Україні 28 1.4. Теоретичні основи фінансових стратегій ТНК 35 2. ТОВ «Сандора» як об’єкт інвестицій для ТНК 40 2.1. ТОВ «Сандора» - лідер підприємств-виробників соків 40 2.2. Діагностика стану ТОВ «САНДОРА» у конкурентному середовищі 43 2.3. Аналіз фінансового стану та інвестиційної привабливості ТОВ «Сандора» 50 3. Напрями вдосконалення управління фінансовими інвестиціями 61 3.1. Шляхи формування відносин стратегічного партнерства між світовими ТНК та українськими компаніями 61 3.2. Шляхи активізації процесу фінансового інвестування в Україні 64 Висновки 68 Література 71 >>>>
-
"Методика оцінки кредитоспроможності позичальників"
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………… …………... 1. Сутність і методи оцінки кредитоспроможності позичальника………………… 1.1. Порівняльний аналіз визначення кредитоспроможності підприємства-позичальника………………………………………………………………….. 1.2. Кредитоспроможність позичальника, як економічне явище…………….... 1.3. Методи оцінки кредитоспроможності позичальника……………………... 2. Аналіз методичного апарату ПриватБанку за оцінкою кредитоспроможності позичальника…………………………………………. 2.1. Приватбанк - лідер банківського ринку України……………………………. 2.2. Методика оцінки кредитоспроможності позичальника, використовувана ПриватБанком……………………………………………. 2.3. Аналіз фінансового стану позичальників ……………………………………... 2.4. Аналіз кредитних ризиків……………………………………….………………. 3.Вдосконалення методики оцінки кредитоспроможності 3.1.Вдосконалення кредитної політики банків України 3.2.Рекомендації щодо покращення Методики оцінки кредитоспроможності ПриватБанку 3.3.Вдосконалення роботи з проблемними кредитами 3.4.Світовий досвід в мікрокредитуванні 4.Охорона праці 4.1.Аналіз небезпечних та шкідливих факторів, характерних для відділення "Міське" МРУ ПриватБанку 4.2.Розробка заходів по забезпеченню сприятливих умов роботи 4.3.Розрахунок системи штучного освітлення 5.Охорона навколишнього середовища 5.1.Загальні положення про всі забруднюючі речовини, які виділяються відділенням "Міське" МРУ ПриватБанк 5.2.Розрахунок збору за забруднення навколишнього середовища Висновки………………………………………………………………. Список використаної літератури…………………………………….. Додатки………………………………………………………………… >>>>
-
"Методика оцінки кредитоспроможності позичальників"
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………… …………... 1. Сутність і методи оцінки кредитоспроможності позичальника………………… 1.1. Порівняльний аналіз визначення кредитоспроможності підприємства-позичальника………………………………………………………………….. 1.2. Кредитоспроможність позичальника, як економічне явище…………….... 1.3. Методи оцінки кредитоспроможності позичальника……………………... 2. Аналіз методичного апарату ПриватБанку за оцінкою кредитоспроможності позичальника…………………………………………. 2.1. Приватбанк - лідер банківського ринку України……………………………. 2.2. Методика оцінки кредитоспроможності позичальника, використовувана ПриватБанком……………………………………………. 2.3. Аналіз фінансового стану позичальників ……………………………………... 2.4. Аналіз кредитних ризиків……………………………………….………………. 3.Вдосконалення методики оцінки кредитоспроможності 3.1.Вдосконалення кредитної політики банків України 3.2.Рекомендації щодо покращення Методики оцінки кредитоспроможності ПриватБанку 3.3.Вдосконалення роботи з проблемними кредитами 3.4.Світовий досвід в мікрокредитуванні 4.Охорона праці 4.1.Аналіз небезпечних та шкідливих факторів, характерних для відділення "Міське" МРУ ПриватБанку 4.2.Розробка заходів по забезпеченню сприятливих умов роботи 4.3.Розрахунок системи штучного освітлення 5.Охорона навколишнього середовища 5.1.Загальні положення про всі забруднюючі речовини, які виділяються відділенням "Міське" МРУ ПриватБанк 5.2.Розрахунок збору за забруднення навколишнього середовища Висновки………………………………………………………………. Список використаної літератури…………………………………….. Додатки………………………………………………………………… >>>>
-
Психологія управління контрольна робота
1. Історія становлення психології управління, як науки. 3 2. Соціально-психологічні характеристики групи. 5 3. Тестові завдання 9 1. Вибрати одну з відповідей: 2. Вірне чи не вірне твердження: Не виявлено сукупності якостей особистості, що характеризують ефективних менеджерів. 3. Продовжити твердження: Лідер-менеджер відрізняється від менеджера тим, що він… 4. Вірно чи невірно? Ефективність групової діяльності в основному визначається ... 4. Практичне завдання 12 Враховуючи зміст діяльності керівників різного рівня управління, визначити цей рівень у кожній з трьох ситуацій: Опис ситуації a. Оперативне управління функціонуванням виробництва, безпосередній контакт з кожним членом робочої групи, мотивування, контроль за виконанням завдань, розв’язання конфліктів, зворотній зв’язок з персоналом. b. Добір основного напрямку діяльності організації з урахуванням зовнішніх та внутрішніх факторів роботи, постановка стратегічних цілей, відповідальність за всі рішення, прийняті в організації, повна поінформованість, реалізація влади у відповідності до статусу. c. Керівництво малими групами, відповідальність за їхню діяльність, лідерство, управління груповою динамікою, відповідальність за згуртованість групи, групову мотивацію, попередження та розв’язання конфліктів. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 >>>>
-
Ергономіка: 5 завдань
Вступ 3 1. РОЗРОБЛЕННЯ АЛГОРИТМУ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 4 В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 4 2. ПРОВЕДЕННЯ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА РОБОТОЮ ЛЮДИНИ 7 В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 7 Хід проведення спостереження 8 Висновки 10 3. ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ 11 В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 11 Хід опитування 13 Висновки 14 4. СОЦІОМЕТРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕНЯ МІЖОСОБИСТИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ВИРОБНИЧОМУ КОЛЕКТИВІ 15 Хід проведення спостереження 15 Висновки 22 5. РОЗРОБЛЕННЯ СХЕМИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРАЦІВНИКОМ ЩОДО РОБОТИ В СИСТЕМІ „ШВАЧКА – ШВЕЙНА МАШИНА” 23 Висновки 25 Підсумки 26 Література 27 Вступ Швейне виробництво на сьогоднішній день є однією з найбільш трудомістких сфер діяльності людини. Незважаючи на значний розвиток сучасних технологій, більшість з яких пов’язана з комп’ютеризацією технологічних процесів, під час виготовлення одягу використовуються майже не „дідівські” методи роботи і морально застаріле обладнання. В більшості майстерень використовуються швейні машини електричного приводу, котрі вимагають до себе значних як фізичних, так і психологічних зусиль з боку людей, які працюють на них. Разом з цим, також залишається незамінна роль людини під час швейного виробництва, де машинний інтелект поки що не здатний ефективно конкурувати з людським. Дослідженню взаємодії в системі „швачка – швейна машина” присвячені всі завдання, які розміщені в цій роботі. Виконання вищевказаних завдань дозволило більш глибоко уяснити механізми взаємодії машини і людини в системі „машина – людина”, виявити шкідливість впливу машинної техніки на працівника в конкретній ситуації. Дослідження проведені на базі малого підприємства „Лідер” м. Бровари Київська область, що спеціалізується на масовому випуску швейних виробів типу постільна білизна, робочий одяг. Проведення опитування і тестування проходило в період з 11 по 16 серпня 2006 року за взаємною згодою керівництва підприємства і працівників. Підсумки Проведена робота показала, що завдяки методикам, які взяла на озброєння ергономічна наука і які були використані в цій роботі, можна достатньо ефективно вивчати взаємодію в системах „людина – машина”, робити необхідні висновки та надавати пропозиції щодо покращення умов праці для людини. Такі методи як опитування, спостереження за роботою працівників, соціометричне дослідження дозволяють зробити висновок щодо існування значної напруженості, яка виникає у виробничих колективах, особливо під час зростання навантаження на людину. Характер і динаміка виробництва вимагає від людини значного фізичного і психологічного напруження, використання на межі можливого свого внутрішнього потенціалу. Тривалий контакт людини в системі „людина – машина” призводить до погіршення самопочуття, розладу здоров’я, а в подальшому – і до професійних захворювань. Подібні дослідження, які були проведені під час даної роботи, слід робити з метою виявлення шкідливого, застарілого обладнання, інших машин і механізмів, які мають підвищені небезпечні фактори для здоров’я і життя людини. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004804 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|