|
мій тато інженер
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «мій тато інженер», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Головний бухгалтер
1. Головний бухгалтер 2 2. Головний інженер 5 3. Психолог 8 4. Соціолог 10 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Контрольна робота аудит
1 Принципи аудиту. Міжнародні і національні стандарти аудиту 3 2 Особливості аудиту наявності та руху малоцінних і швидкозношуваних предметів 10 3 Перевірка формування витрат в основному і допоміжному виробництві 14 4 Задача 18 Згідно з актом № 108 від 10 грудня минулого року списано трактор ДТ-75 балансовою вартістю 15680 гри. Сума зносу становить 13160 грн. Акт підписали: головний інженер, бригадир тракторної бригади та затвердив голова кооперативу "Зірка". Встановити характер порушень у списанні трактора. Які записи зі списання трактора повинні бути зроблені на рахунках бухгалтерського обліку? Список літератури 20 >>>>
-
Контрольна робота з адміністративного права
План 1. Завдання та система місцевих органів виконавчої влади 3 2. Порядок утворення, структура місцевої державної адміністрації 6 Завдання 2 11 Міська адміністративна комісія наклала штраф у розмірі 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на громадянина C. за самовільну порубку двох дерев, які росли на вулиці навпроти його будинку. При визначені розміру штрафу адміністративна комісія врахувала той факт, що С. є головним бухгалтером міського відділу культури. Чи законна постанова адміністративної комісії? Завдання 3 12 При затриманні громадянина Н., який вчинив дрібне хуліганство, працівник міліції наніс йому кілька ударів гумовим кийком по голові і шиї, оскільки Н. відмовився добровільно сідати в патрульну машину. Чи правомірні дії працівника міліції? З якою метою застосовуються спеціальні засоби? Завдання 4 14 Начальник управління ДАІ у м. Києві розглянув справу про управління автомобілем громадянином Павловим Василем Павловичем, 11 квітня 1960 р. народження, який не мав при собі посвідчення на право керування. Під час розгляду справи з'ясувалося, що громадянин Павлов В.П., головний інженер об'єднання «Трансгаз», був терміново викликаний на роботу у зв'язку з виробничою аварією і, поспішаючи, забув взяти посвідчення. Вважаючи, що громадянин Павлов В.П, діяв в стані крайньої необхідності, начальник відділення вирішив справу закрити. Складіть проект відповідної постанови. Список використаної літератури 17 >>>>
-
Контрольна з господарського права
1. Правовий режим ліцензування господарської діяльності. 3 2. Посередники в процесі приватизації. 9 Задача 1 14 Між ЗАТ «Пірс» та державним замовником було укладено контракт на поставку продукції для державних потреб. ЗАТ «Пірс» виконало умови контракту в частині виготовлення продукції і повідомило державного замовника про готовність поставити продукцію. Державний замовник, не зазначаючи підстав, відмовився від закупівлі продукції. ЗАТ «Пірс» реалізувало продукцію і після цього заявило претензію державному замовнику про відшкодування завданих збитків, в тому числі не отриманого очікуваного прибутку. У відповідь на претензію державний замовник відмовив в задоволенні претензійних вимог на тій підставі, що ЗАТ «Пірс» реалізувало свою продукцію на свій власний розсуд і об'єктивно мало можливість такого споживача, який запропонував би ціну на продукцію не нижче тієї, що зафіксована у контракті. ЗАТ "Пірс" звернулося з позовом до господарського суду про стягнення збитків з державного замовника. Яке рішення мас прийняти господарський суд? Які вимоги у наведеному випадку має заявити ЗАТ "Пірс "? Яка відповідальність державного замовника за відмову від закупівлі продукції, визначеної контрактом на поставку продукції для державних потреб, встановлена законодавством? Задача 2 17 У державного підприємства виникла необхідність створити допоміжні виробництва. Його директор і головний інженер вважали, що це можна зробити лише шляхом створення малих підприємств, закріпивши за ними частину майна державного підприємства на праві користування. Начальник юридичного відділу категорично заперечував проти цього, пропонуючи надати цим виробництвам статус відокремлених підрозділів підприємства з наданням їм права укладати від імені підприємства договори на реалізацію виробленої продукції і матеріально-технічне забезпечення цих виробництв. Розв'яжіть цей спір, посилаючись на норми чинного законодавства. Які права має державне підприємство щодо використання закріпленого за ним державного майна? Які питання мають погоджуватися державним підприємством з органом, до сфери управління якого воно входить? Список використаної літератури 20 >>>>
-
Управління ситуаціями
Ситуація 1 Коли інженер відділу експлуатації АТП С. Романенко був змушений залишити посаду, після недовгих пошуків він знайшов аналогічну роботу в приватній фірмі. Хоч йому платили на 15% менше, ніж на попередній роботі, але коли його запросили через два місяці повернутися в АТП він відмовився. Свою відмову він обумовив декількома причинами: на новій роботі режим праці менш суворий, ставлення нового керівництва однакове до робітників і службовців, персонал одержує регулярну, два рази на місяць, платню замість погодинної ставки, як це було на старій роботі. Співробітники беруть участь у пенсійній програмі, мають компенсації в разі хвороби. Керівництво застосовує вільний, а не жорстокий контроль. Як результат, Романенко почуває на новому місці себе більш впевнено, ніж на старій роботі. Ще один фактор, його безпосередній керівник під час першого ознайомлення з правилами поведінки працівників на фірмі, не робив наголос на дисциплінарних правилах, а, навпаки, сказав, що компанія повністю покладається на працівників. Романенко також помітив, що була відсутня формальна система правил та покарань за можливі помилки Романенко і не тільки йому сподобалась така система роботи на фірмі. Керівництво компанії теж вважає, що ці засоби підвищуються продуктивність праці, яка на 35% вище, ніж в середньому по галузі. Плинність кадрів всього 10%, в середньому по галузі – 40%. Завдання студентам: 1. За рахунок чого працівник отримує задоволення від роботи? 2. Яка з потреб по теорії Маслоу в найбільшій мірі мотивує його працю? 3. До який факторів за двофакторною теорією Герцберга можна віднести умови на новому місці роботи? 4. Як можна обґрунтувати підвищення продуктивності праці на фірмі згідно моделі Портера-Лоуера? Ситуація 2 Запізнення і невиходи на роботу досягли найбільшого рівня між лютим і квітнем ____ року, середній робітник запізнювався на роботу на 20 хвилин, а невиходи на роботу склали 20% від загальної кількості працюючих. Це питання доручили вирішити кадровій службі. Після деяких міркувань керівництву підприємства було запропоновано провести заохочувальну програму. Згідно з нею кожний працівник, котрий ні разу не пропустить робочий день і не запізниться на роботу протягом чотирьох місяців може отримати додаткову винагороду 100 дол. Усього таких пре мій – три і результати будуть відомі на початку липня. Протягом 5 днів з моменту оголошення про винагороду рівень запізнень, невиходів знизився до найнижчого рівня за всю історію підприємства. Крім того, протягом 6 місяців, коли компанія продовжувала систему заохочень, рівень запізнень був нижчим, ніж завжди. У грудні _____ року компанія відмовилась від цієї програми, і одразу рівень запізнень був дуже високим. Тоді було запропоновано замінити три грошові винагороди на одну туристичну сімейну путівку до Болгарії у лютому ____ року. Після цієї пропозиції рівень запізнень дещо скоротився, але набагато менше, ніж при грошовій винагороді. Коли у січні керівництво фірми повернулося знову до раніш запропонованої програми грошового заохочення, рівень запізнення різко знизився. Завдання студентам: 1. Чи вдалося керівництву змінити поведінку працівників? 2. Чому рівень запізнень підвищився, коли премії були замінені на туристичну поїздку з сім’єю до Болгарії? 3. Чому рівень запізнень був такий низький, коли було оголошено про премію? 4. Чи не є гроші тимчасовим мотиватором? >>>>
-
Фінансовий облік Варіант 7
Задача 2 Варіант 7. Умова Наскрізну задачу рекомендується виконувати в такій послідов¬ності: 1. Скласти баланс на початок місяця (кінець попереднього). 2. Нарахувати заробітну плату працівників підприємства з усіма необхідними розрахунками та поясненнями з обов'язкових пла¬тежів, базою обчислення яких є кошти, що спрямовані на оплату праці, а також утримання із заробітної плати, передбачені чинним законодавством. 3. Скласти журнал реєстрації господарських операцій на основі по¬чаткових відомостей за варіантами та результатами виконання попереднього пункту задач. 4. На підставі інформації про залишки на рахунках бухгалтерського обліку на початок місяця, складеного журналу реєстрації госпо¬дарських операцій, підкріпленого необхідними розрахунками та поясненнями, необхідно відкрити реєстри бухгалтерського облі¬ку (Т-рахунки, журнали, відомості або реєстри автоматизованої форми обліку), записати в них операції, які проведено за місяць, із журналу їх реєстрації, підрахувати обороти за дебетом і кре¬дитом рахунків, визначити кінцеві залишки (сальдо). Записи за рахунками необхідно провести з обов'язковим записом номера операції, під яким її подано в журналі реєстрації господарських операцій. 5. На основі оформлених облікових реєстрів скласти оборотну відо¬мість за синтетичними рахунками (оборотний баланс) і зробити записи в Головній книзі. Необхідно навести також сторінку Го¬ловної книги з одного або двох найхарактерніших (показових) рахунків (наприклад, 301, 311, 23, 79). 6. На основі оборотного балансу скласти сальдовий баланс (ф. № 1) на кінець звітного місяця. За рахунками, які не закриваються кожного місяця, виконати трансформаційні записи з їх закриття. Перед складанням балансу необхідно ознайомитися з вимогами П(С)БО 2 "Баланс". При цьому слід звернути увагу, що одиницею в балансі підприємств, які не належать до суб'єктів малого бізнесу, є тисяча гривень з одним знаком після коми. Таблиця 1. Залишки на рахунках бухгалтерського обліку станом на останній день попереднього місяця Номер рахунка Назва рахунка Сума, грн. 1 2 3 104 Основні засоби (первинна вартість) 170000 131 Знос основних засобів 12000 125 Нематеріальні активи 2000 133 Знос нематеріальних активів 500 14 Довгострокові фінансові інвестиції 78500 201 Матеріали 26000 207 Запасні частини 4000 22 МШП 3000 361 Розрахунки з вітчизняними покупцями 500 372 Розрахунки з підзвітними особами 1000 40 Статутний капітал 200000 441 Прибуток нерозподілений 120730 443 Прибуток, використаний у звітному періоді 15000 З01 Каса в національній валюті 100 311 Поточні рахунки в національній валюті 80000 312 Поточні рахунки в іноземній валюті (4400 дол. США за курсом 5,00 грн за 1 дол.) 22000 601 Короткострокові кредити банків у національній валюті 20000 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 24000 641 Розрахунки за податками, у тому числі З ПДВ 6000 З податку на прибуток 2000 з податку на доходи фізичних осіб 500 з комунального податку 100 661 Розрахунки за заробітною платою 5000 651 Розрахунки за пенсійним забезпеченням 600 652 Розрахунки за соціальним страхуванням від тимчасової втрати працездатності 80 653 Розрахунки за страхуванням на випадок безробіття 70 656 Розрахунки за страхуванням від нещасних випадків 20 Таблиця 2. Інформація для нарахування заробітної плати № пор Прізвище, ім'я, по батькові Посада Поса-до¬вий ок¬лад, грн.. Нарахо¬ваний від¬рядний заробіток Використання робочого часу, днів Відпра¬цьовано Неви¬ходи Підстава невиходу 1 2 3 4 5 6 7 8 Адміністративний персонал 1 Іванченко О. І. директор 1200 20 2 Лікар¬няний лист 2 Лозинський В. В. головний 1000 22 3 Лаврик К. С. секретар 700 22 Загальновиробничий персонал 4 Петренко А. О. інженер-технолог 800 22 5 Павленко М. Ю. майстер 750 22 6 Кліменко О. В. комірник складу 600 22 Робітники виробництва 7 Федоренко Т. С. оператор 530 22 8 Дмитрієв О. О. оператор 520 22 9 Ткаченко А. В. оператор 200 10 10 Лучко Л. С. оператор 480 21 1 Лікар¬няний лист 11 Алексеєнко Ю. Д. оператор 460 22 12 Алещенко В. А. оператор 510 22 Примітки. Інформацію таблиці використовують у варіантах 1-12. Для варіантів 13-25 із штатного розпису виключити Ткаченко А.В. Для працівників з порядковими номерами 1-6 у графі 4 наведено посадові оклади, з іншими номерами — у графі 5 фактичний заробі¬ток, нарахований за місяць. Усі працівники є членами профспілки, але платять внески само¬стійно. Ткаченко А. В. прийнятий на роботу в поточному місяці. Середньоденний заробіток за шість останніх місяців Іванченко О. І. становив 38 гри, Лучко Л. С. — 22 грн.; страховий стаж в обох працівників — понад 8 років. Результати розрахунків оформити в розрахунково-платіжній і платіжній відомостях за формами згідно з наказом Міністерства ста¬тистики України № 144. Для нарахування комунального податку розрахувати середньо¬спискову чисельність працівників згідно з Інструкцією № 286. Таблиця 3. Початкові дані для складання журналу реєстрації господарських операцій № п. Операція Сума, грн. 1 2 3 1 Погашено заборгованість пос¬тачальника з поточного рахунка в національній валюті Залишок на початок місяця 2 Зараховано на поточний раху¬нок дохід від довгострокових фінансових інвестицій (диві¬денди за минулий рік) 2400 3 Оприбутковано від постачаль¬ників матеріали (без ПДВ) 18000 4 Податковий кредит з ПДВ визначити 5 Затверджено авансовий звіт за витратами на відрядження адміністративного персоналу 1200 6 Невитрачені суми повернуто в касу, затверджені перевитрати виплачено з каси з попереднім отриманням готівки в банку Визначити 7 Отримано зі складу у виробництво матеріали 2500 8 Перераховано до бюджету ПДВ 6000 9 Перераховано до бюджету податок на прибуток 2000 10 Перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб 500 11 Перераховано до бюджету комунальний податок 100 12 Перераховано до Пенсійного фонду 600 13 Перераховано до Фонду со¬ціального страхування від тим¬часової втрати працездатності 100 Продовження табл. 3 1 2 3 14 Перераховано до Фонду соціального страхування по безробіттю 70 15 Перераховане до Фонду соціального страхування від нещасних випадків 20 16 Отримано з банку готівку на виплату заробітної плати 5000 17 Виплачено заробітну плату 5000 18 Депоновано невиплачену заробітну плату Визначити 19 Здано до банку залишок готівки Визначити 20 Погашено короткостроковий кредит банку 10000 21 Сплачено та віднесено % за кредитом 600 22 Перераховано орендодавцю за операційну оренду адміністра¬тивного приміщення за поточ¬ний і наступний місяці 3600 23 Податковий кредит з ПДВ Визначити 24 Віднесено орендну плату поточного місяця Визначити 25 Віднесено орендну плату наступного місяця Визначити 26 Нараховано знос виробничих основних засобів 4000 27 Відпущено у виробництво МШП 28 Виявлено нестачу матеріалів загалом 210 у т. ч.: природний збиток 10 з вини комірника 200 29 Податкове зобов'язання з ПДВ на суму нестачі, в якій винен комірник 40 30 Визначено та віднесено на винну особу суму, яку повинно бути відшкодовано згідно із законодавством України Визначити 31 Нараховано до бюджету суму перевищення відшкодування нестачі Визначити 32 Прийнято до каси суму відшкодування Визначити 33 Здано до банку готівку Визначити 34 Нараховано заробітну плату: • персоналу виробництва • загальновиробничому персоналу Визначити 35 Утримано із заробітної плати: • податок на доходи фізичних осіб • до Фонду соціального страху¬вання на випадок безробіття • страхові збори до Пенсійного фонду • страхові збори до Фонду на випадок безробіття Визначити 36 Нараховано обов'язкові збори на соціальне страхування: • до Пенсійного фонду • до Фонду соціального страхування по тимчасовій непрацездатності • до Фонду соціального страху¬вання на випадок тимчасової втрати працездатності • до фонду соціального страху¬вання від нещасних випадків (умовно 2,3%) Визначити Продовження табл. 3 1 2 3 37 Нараховано комунальний податок Визначити 38 Перераховано банку за розрахункове обслуговування 100 39 Здано на склад готову продук¬цію за фактичною собівартістю Визначити 40 Готову продукцію відвантажено покупцям 28800 41 Податкове зобов'язання з ПДВ Визначити 42 Списана фактична собівартість відвантаженої готової продукції Визначити 43 Нарахована операційна курсова різниця за іноземною валютою Визначити 44 Нараховано резерв сумнівних боргів у розмірі 1% суми заборгованості покупців Визначити 45 На поточний рахунок у банк надійшов аванс від покупця 1800 46 Нараховано податкове зобов'язання з ПДВ Визначити 47 3 поточного рахунка до банку перераховано аванс постачальника 2400 48 Нараховано податковий кредит ПДВ Визначити 49 Виконано трансформаційні запаси із закриття рахунків класів 7 і 9 з віднесенням на рахунок 79 і визначення фінансового результату Визначити 50 Визначено валові доходи Визначити 51 Визначено валові витрати Визначити 52 Нараховано податок на прибуток: • сума за податковим обліком • різниця між податковим і бухгалтерським обліками Визначити 53 Сума податку на прибуток відноситься на фінансовий результат Визначити 54 Закривається рахунок 79 з формуванням нерозподіленого прибутку Визначити 55 Сума прибутку спрямовується до резервного капіталу Визначити Список використаної літератури 33 >>>>
-
Аудит
Варіант 2 3 Задача. Станом на 15 грудня поточного року в касі підприємства "Дана'" виявлено готівковими грошима 3672 грн., поштовими марками 16 грн., розписка інженера А.А.Сокола від 15 грудня поточного року на 50 грн., платіжна відомість на заробітну плату за другу половину листопада поточного року — на суму 10200 грн., за якою видано 9000 грн. У касі зберігається чекова книжка за поточним рахунком. За даними бухгалтерського обліку на 15 грудня поточного року обліковується сума 13450 грн. Грошова готівка зберігається у сейфі в бухгалтерії підприємства за перегородкою. Зобов'язання про матеріальну відповідальність касира знаходиться у столі головного бухгалтера підприємства. Скласти робочі документи з перевірки каси підприємства. Сформулювати пропозиції для клієнта на підставі недоліків, виявлених при перевірці касової готівки. Скласти аудиторські висновки. Варіант 4 8 Задача. За звітний місяць поточного року на підприємстві виконано такі касові операції: 1. 01.07. - надійшли кошти в касу за реалізовану готову продукцію - 2500 грн. 2. 01.07. - повернуто в касу підзвітні суми - 80 грн.; 3. 02.07. - здано в банк готівку - 2320 грн.; 4. 03.07. - повернута в касу працівниками заборгованість за позиками на індивідуальне житлове будівництво - 1500 грн.; 5. 03.07. - видано під звіт-154 грн.; 6. 03.07. - здано в банк готівку - 1520 грн.; 7. 15.07. - повернуто підзвітною особою невикористані кошти - 154 грн. Встановлений ліміт каси - 225 грн. Скласти програму аудиторської перевірки грошових коштів. Проаналізувати дотримання підприємством ліміту каси. Надати висновки за результатами перевірки. Варіант 7 14 Задача. Банком встановлено ліміт залишку готівки в касі 500 грн. Залишок на початок місяця 450 грн. За вересень місяць поточного року по касі були проведені наступні господарські операції: 02.09. одержано з банку 3000 грн. на заробітну плату, 400 грн. - на витрати по відрядженнях, 1000 грн. - на господарські витрати. По прибутковому касовому ордеру № 111 від 02.09. оприбутковано в касу 4400 грн., одержаних з поточного рахунку; 02.09. за видатковим касовим ордером № 117 видано під звіт бухгалтеру ІД. Гриб на витрати по відрядженню в м. Москву на міжнародну конференцію 400 грн.; 02.09- за видатковим касовим ордером № 118 видано експедитору М.Я.Кононенко на закупівлю сільськогосподарської продукції для їдальні - 1000 грн.; 04.09. за видатковим касовим ордером № 119 до розрахунково-платіжної відомості, згідно з якою видано заробітної плати 2500 грн., депоновано - 500 грн., списано - 2500 грн. На видачу заробітної плати передбачено 3 дні; 08.09. за видатковим касовим ордером № 120 списано по касі 500 грн., які здані в банк як депонована заробітна плата. Аналіз документів по розрахунках з підзвітними особами свідчить, що бухгалтер І.І.Гриб повернувшись з відрядження 10.09., склала авансовий звіт про витрачання готівки на суму 350 грн. Залишок підзвітних сум був стягнений із заробітної плати в наступному місяці. Експедитор М.Я.Кононенко відзвітував про витрачену суму - 1000 грн. 05.09. До кінця місяця більше операцій по касі не було. Встановити, чи були порушення встановлених лімітів залишку готівки в касі. Зробити розрахунок понадлімітних залишків. Варіант 9 17 Задача. При інвентаризації основних засобів на складі підприємства "Юпітер" встановлено нестачу: комп'ютер та принтер - за обліковою ціною - 3200 грн., офісних спеціальних крісел - на суму 450 грн. (3 шт. за ціною 150 грн.) У бухгалтерському обліку зроблено записи: Д 947 К 106 на суму 3650 грн., Д 375 К 947 на суму 3650 грн. Встановити, чи мало місце порушення і в чому воно полягає. Надати висновки за результатами перевірки. Варіант 10 19 Задача. При перевірці розрахунку відпускних аудитором встановлено таке: експедитору А.М.Кравчуку надано чергову відпустку за поточний рік з 1 березня на 31 календарний день. Йому були нараховані відпускні в сумі 2990 грн. 46 коп., виходячи з річного доходу в сумі 29200 грн., в тому числі: - основна заробітна плата - 22700 грн.; премія - 1500 грн.; зарплата за сумісництво - 5000 грн. У бухгалтерії проведені такі розрахунки: 29200 : 12 = 2430, 33 грн. (середньомісячна зарплата); 2430,33 : 25,2 = 90,66 грн. (середньоденна зарплата); 90,66x31 =2990, 46 грн. Скласти програму перевірки розрахунку відпускних. Встановити, чи має місце порушення і в чому воно полягає. Надати висновки за результатами перевірки. Варіант 11 23 Задача. За звітний період підприємством було: - реалізовано готову продукцію покупцям та замовникам на суму 12000 грн., у тому числі ПДВ - 2000 грн. (кошти надійшли на поточний рахунок підприємства); - придбано від постачальників сировину і матеріали на суму 6000 грн., у тому числі ПДВ - 1000 грн.; - сплачено постачальникам за сировину і матеріали - 4000 грн. Згідно з декларацією підприємством нараховано до сплати у бюджет ПДВ в сумі 1200 грн. Скласти програму аудиторської перевірки нарахування ПДВ. Проаналізувати правильність нарахування суми ПДВ. Надати консультацію клієнту з відображення вказаних операцій на рахунках бухгалтерського обліку. Варіант 12 27 Задача. При аудиті операцій з основними засобами аудитору було пред'явлено акт на приймання робіт по закінченому капітальному ремонту, в якому зазначено: - витрати матеріалів на капітальний ремонт - 15000 грн.; заробітна плата працівників, зайнятих ремонтом, - 2800 грн.; внески до фонду соціального страхування - 112 грн. Разом - 2912 грн. Бухгалтером складено таку кореспонденцію рахунків: Д 15 К 20-15000 грн. Д 23 К 66 - 2800 грн. Д 23 К 63 -112 грн. Скласти програму аудиторської перевірки основних засобів. Встановити, чи мало місце порушення і в чому воно полягає. Надати висновки за результатами перевірки. Варіант 15 30 Задача. При перевірці обліку результатів інвентаризації за минулий рік аудитор установив, що в бухгалтерському обліку вони відображені так: оприбутковані лишки основних засобів: Д 10 К 40 на суму 1200 грн.; оприбутковані лишки запасних частин: Д 208 К 92 на суму 220 грн.; віднесена нестача нафтопродуктів: Д 375 К 203 на суму 85 грн. Вказати, які помилки допущені в обліку результатів інвентаризації та їх наслідки. Які нормативно-законодавчі акти порушено? Варіант 19 33 1. Суб’єкти аудиторської діяльності: аудитори та аудиторські фірми1. Суб’єкти аудиторської діяльності: аудитори та аудиторські фірми У розрахунково-платіжній відомості сума утриманого прибуткового податку за жовтень поточного року становить 12700 грн., а в Головній книзі по рахунку 64 зазначено, що за цей місяць утримано 12300 грн. Встановити характер помилки та її наслідки. Які додаткові процедури повинен виконати аудитор, щоб встановити достовірність утриманого податку? Які нормативно-законодавчі акти порушено? Дати рекомендації щодо виправлення помилки. Варіант 23 39 ТОВ "Імперія" придбало офісні меблі вартістю 4800 грн. (ут.ч.ПДВ); оплатило витрати за доставку меблів у сумі 360 грн. (у т.ч. ПДВ) та складання і встановлення меблів у сумі 250 грн. У бухгалтерському обліку товариства було зроблено такі записи: Д К Сума, грн. 10 63 4800 63 31 4800 685 31 360 10 66,65 250 Перевірити відображення в обліку зазначених операцій. Надати висновки за результатами перевірки. Варіант 25 41 Державним підприємством "Зірка" придбані основні виробничі фонди. В документах постачальника від 12 січня поточного року зазначено: Відпускна ціна - 8400 грн.; В т. ч. ПДВ- 1400 грн. Витрати по доставці - 400 грн.; ПДВ на послуги (20%) - 80 грн. До оплати - 488 грн. У бухгалтерському обліку зроблено такі записи: 1. Оприбутковано основні засоби 30 січня поточного року: Д 10 К 40 на суму 8800 грн. 2. Відображено заборгованість перед постачальником: Д 15 К 63 на суму 8400 грн. 3. Відображено витрати з доставки: Д 15 К 63 на суму 400 грн. Визначити початкову вартість об'єкта. Перевірити відображення в обліку операцій, пов'язаних з оприбуткуванням основних засобів та списанням затрат по їх придбанню за рахунок відповідних джерел. Дати рекомендації щодо виправлення помилки. Варіант 27 43 Головний інженер підприємства "Сатурн" має посадовий оклад 800 грн. У липні місяці поточного року йому нараховано 800 грн. за повний відпрацьований місяць; матеріальна допомога - 400 грн.; премія за результатами роботи в І півріччі - 500 грн.; всього - 1700 грн. За розрахунково-платіжною відомістю з його заробітку утримано: аванс -400 грн.; прибутковий податок - 340 грн.; профспілкові внески - 17 грн. До виплати визначена сума - 943 грн. У бухгалтерському обліку ці операції відображено так: Д К Сума, грн. 66 50 400 66 64 340 66 64 17 Перевірити правильність утриманих податків і зборів із заробітної плати головного інженера підприємства за липень місяць та їх відображення на рахунках бухгалтерського обліку. При наявності помилок встановити їх суттєвість. Які нормативно-законодавчі акти порушено? Варіант 29 46 ТОВ "Вітязь" має поточний рахунок у ВАТ "Агрокомбанк". Залишок на поточному рахунку на початок періоду, що перевіряється, становив 16000 грн. Згідно з банківськими виписками за поточним рахунком відбувся такий рух коштів за період, що перевіряється (умовно місяць): 1.08. - отримана заборгованість від здачі майна в оренду – 2340 грн.: отримані кошти від реалізації цінних паперів - 3620 грн.; повернуто раніше виданий аванс замовнику - 4540 грн.; перераховано за акції інших підприємств - 1750 грн.; відкрито акредитив постачальника - 5000 грн. 3.08. - надійшла виручка від покупців - 21300 грн.; зараховано готівку з каси - 850 грн., оплачено постачальником з а матеріали - 6100 грн.; видано готівку в касу - 1300 грн.; перераховані внески профспілці - 280 гри. 10.08. - зараховані кошти, які були в дорозі - 3700 грн.; погашено заборгованість постачальникам - 11300 грн. 11.08. - помилково списані банком кошти - 2100 грн. 12.08. - зараховано на поточний рахунок короткостроковий кредит банку - 5500 грн. 15.08. - перераховано дивіденти засновникам - 3200 грн.; надійшли суми за претензіями - 650 грн.; оплачена дебіторська заборгованість - 1000 грн. 20.08. - зараховані кошти за пред'явленими штрафами – 240 грн. 23.08. - отримано готівку в касу для виплати зарплати – 6700 грн.; перераховано у бюджет прибутковий податок - 1420 грн.; перераховано у пенсійний фонд - 1800 грн., перераховано у фонд зайнятості - 920 грн.; зараховані кошти за невиконаним акретидивом - 5000 грн. 25.08. - отримані кошти від покупців за продукцію - 10300 грн. 27.08. - отримано в касу на господарські потреби - 180 грн. Сальдо на поточному рахунку на кінець періоду за даними бухгалтерських реєстрів було визначено в сумі 35960 грн. Скласти програму аудиторської перевірки операцій за поточним рахунком. Оформити робочі документи аудитора, що підтверджують проведену перевірку. Надати висновки за результатами перевірки. Список використаної літератури 53 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004521 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|