|
На крові застя не будуєш
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «На крові застя не будуєш», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Лабораторна діагностика
1. Поняття про загально-клінічний аналіз крові. Норми показників загально-клінічного аналізу крові 3 2. Поняття про загально-клінічний аналіз сечі. Норми показників загально-клінічного аналізу сечі 5 3. Метод регистрації ЕКГ. ЕКГ в нормі 7 4. Імунні властивості еритроцитів. Групи крові. Визначення. Резус фактор. Визначення 9 5. Вплив лікарських препаратів на результат клінічного дослідження дуоденального вмісту 11 6. Методи визначення та клінічно-діагностичне значення показників гомеостазу 13 7. Цитологічне дослідження ексудату та транссудату при різних захворюваннях 15 8.Етіологічні фактори мегалобластомної анемії 17 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Особливості будови сечового міхура,довгастого мозку, оболонки плоду, та плазми крові
1. Тканинний склад стінки сечового міхура 2. Особливості кровопостачання голови 3. Довгастий мозок. Будова та функції 4. Клітинне ядро. 5. Оболонки плоду (амніон, трофобласт, хореон, алантоиіс) 6. Зчеплене зі статтю успадкування ознак 7. Плазма крові (будова та функції) Література >>>>
-
Особливості будови сечового міхура,довгастого мозку, оболонки плоду, та плазми крові
1. Тканинний склад стінки сечового міхура 2. Особливості кровопостачання голови 3. Довгастий мозок. Будова та функції 4. Клітинне ядро. 5. Оболонки плоду (амніон, трофобласт, хореон, алантоиіс) 6. Зчеплене зі статтю успадкування ознак 7. Плазма крові (будова та функції) Література >>>>
-
Гемофілія. Причини гемофілії
1. ІСТОРІЯ РОЗРОБКИ ТЕОРІЇ ЗВЕРТАННЯ КРОВІ 2. Заповнити таблицю 3. Гемофілія. Причини гемофілії 4. Проти звертальна система і її значення в забезпеченні гомеостазу рідкого стану крові. Гуморально-рефлекторний механізм активації протизвертальної системи в організмі 5. Основні відмінні характеристики безумовного рефлексу: 6. Як відомо, довготривала гіпокінезія приводить до появи цілого ряду порушень в організмі. При інших різних умовах, де гіпокінезія найбільш небезпечна - на Землі чи на космічному кораблі? Чому? >>>>
-
Гемофілія. Причини гемофілії
1. ІСТОРІЯ РОЗРОБКИ ТЕОРІЇ ЗВЕРТАННЯ КРОВІ 2. Заповнити таблицю 3. Гемофілія. Причини гемофілії 4. Проти звертальна система і її значення в забезпеченні гомеостазу рідкого стану крові. Гуморально-рефлекторний механізм активації протизвертальної системи в організмі 5. Основні відмінні характеристики безумовного рефлексу: 6. Як відомо, довготривала гіпокінезія приводить до появи цілого ряду порушень в організмі. При інших різних умовах, де гіпокінезія найбільш небезпечна - на Землі чи на космічному кораблі? Чому? >>>>
-
Судова медицина
План 1. Правова регламентація судово-медичної експертної діяльності. 2. Судово-медична експертиза транспортної травми зіткнення автомобіля з пішоходом. 3. Сучасний стан судово-медичної експертизи крові та її слідів. >>>>
-
Філо- і онтогенез нервової тканини
Зміст 1. Проаналізувати філо- і онтогенез нервової тканини 3 2. Дайте оцінку загальній характеристиці і класифікації форменних елементів крові в залежності від функціонального значення 4 3. Визначити види сполучної тканини. Охарактеризувати їх 9 4. Обмін білків. Азотистий баланс. Регуляція обміну білків 16 Задачі 20 Література 22 >>>>
-
Філо- і онтогенез нервової тканини
Зміст 1. Проаналізувати філо- і онтогенез нервової тканини 3 2. Дайте оцінку загальній характеристиці і класифікації форменних елементів крові в залежності від функціонального значення 4 3. Визначити види сполучної тканини. Охарактеризувати їх 9 4. Обмін білків. Азотистий баланс. Регуляція обміну білків 16 Задачі 20 Література 22 >>>>
-
Контрольна з основ фізіології і гігієни харчування
План 1. Особливості функціонування смакових і нюхових рецепторів, їх роль для процесів травлення і безпеки життя людини. 3 2. Коротко охарактеризувати основні альтернативні концепції харчування (вегетаріанство, роздільне харчування, харчування за групою крові) 4 3. Харчова і біологічна цінності борошна залежно від ступеня його помелу. Вимоги до якості борошна. 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Підвищення харчової цінності хлібобулочних виробів шляхом використання чорного харчового альбуміну
Вступ 3 1. Сучасні аспекти використання крові забійних тварин у виробництві харчових продуктів 5 2. Експериментальні дослідження радіозахисних властивостей продуктів харчування та харчових добавок 9 3. Товарознавча характеристика кулінарних виробів із використанням чорного харчового альбуміну 12 Висновки 24 Література 27 >>>>
-
Тканинний склад стінки сечового міхура
Зміст 1. Тканинний склад стінки сечового міхура 3 2. Пояснити поняття: "печінкова балка", "склапіння мозку", "фатеровий сосочок" 4 3. Особливості кровопостачання голови 4 4. Довгастий мозок. Будова та функції 8 5. Клітинне ядро. 10 6. Оболонки плоду (амніон, трофобласт, хореон, алантоиіс) 11 7. Зчеплене зі статтю успадкування ознак 14 8. Плазма крові (будова та функції) 16 Література 20 >>>>
-
Тканинний склад стінки сечового міхура
Зміст 1. Тканинний склад стінки сечового міхура 3 2. Пояснити поняття: "печінкова балка", "склапіння мозку", "фатеровий сосочок" 4 3. Особливості кровопостачання голови 4 4. Довгастий мозок. Будова та функції 8 5. Клітинне ядро. 10 6. Оболонки плоду (амніон, трофобласт, хореон, алантоиіс) 11 7. Зчеплене зі статтю успадкування ознак 14 8. Плазма крові (будова та функції) 16 Література 20 >>>>
-
Удосконалення методів проведення уроків-семінарів
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004283 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|