|
створити базу даних працiвникiв за допомогою суд
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «створити базу даних працiвникiв за допомогою суд», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна з інформатики
1. Реляційна модель даних. Структура, зв'язки, операції з даними. Переваги та недоліки реляційних баз даних. 2 2. Таблиці, запити, форми, звіти, макроси і модулі - об'єкти Access 6 3. Створити базу даних на диску, дати короткий опис 8 Список використаної літератури 13 База даних у файлі >>>>
-
Інформаційні системи та технології
1. Типи інформаційних структур 2 2. Як створити базу даних у режимі "Таблиця" у середовищі Access 3 3. Пошук у таблицях даних, що повторюються, у середовищі Access 6 4. Які види автоформ можна використовувати в Access 8 5. Які можливості розширеного фільтра у середовищі Access, як його встановити? 9 6. Як створити запит на вибірку за базою даних у середовищі Access 10 7. Як створити звіт за допомогою майстра звітів у Access? 12 8. Які можливості контролю за наявністю помилок у журналі операцій має програма "1С: Бухгалтерія 7.7"? 13 9. Як здійснити перевірку коректності проводок у програмі "1С:Бухгалтерія7.7"? 13 10. Як сформувати потрібний стандартний звіт у програмі "1С:Бухгалтерія7.7"? 14 11. Які можливості встановлення програми " 1 C: Бухгалтерія 7.7 "? 16 12. Які особливості мережної версії програми "1С:Бухгалтерія7.7"? 17 13. Як використовувати одну програму дня ведення обліку кількох підприємств у програмі "1С: Бухгалтерія 7.7"? 17 14. Які типи довідників використовуються у типовій конфігурації програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 18 15. Як обновити звіти при зміні проводок у журналі операцій програми "1С:Бухгалтерія7.7"? 18 >>>>
-
Комп’ютерна техніка та програмування
Вступ 3 1. Класифікація операційних систем 4 2. Поняття бази даних та реляційної моделі даних 6 3. Поняття та призначення обчислювальних мереж 7 4. Інтернет як технічне і соціальне явище 8 5. Задача. В середовищі СУБД MS Acсess створити базу даних КАДРИ. Таблиця БД містить такі поля: № з/п; ПІБ; Спеціальність; Оклад; Стаж; Характеристика. Обгрунтувати застосування типа даних кожного поля 11 Висновки 13 Література 14 >>>>
-
Інформаційні технології контрольна
Зміст 1. Типи інформаційних структур 3 2. Як створити базу даних у режимі „Таблиця” у середовищі Access? 3 3. Пошук у таблицях даних, що повторюються, у середовищі Access 4 4. Які види автоформ можна використовувати в Access? 5 5. Які можливості розширеного фільтра у середовиші Access, як його встановити? 5 6. Як створити вибірку за базою даних в середовищі Access? 6 7. Як створити звіт за допомогою майстра звітів у Access? 7 8. Які можливості контролю за наявністю помилок у журналі операцій має програма “1С Бухгалтерія 7.7.” 8 9. Як здійснити перевірку коректності проводок у програмі “1С Бухгалтерія 7.7.” 9 Виклик режиму «Перевірка проводок» 9 10. Як сформуватии потрібний стандартний звіт у програмі “1С Бухгалтерія 7.7.” 11 11. Які можливості встановлення програми “1С Бухгалтерія 7.7.” 12 12. Які особливості мережної версії програми “1С Бухгалтерія 7.7.” 13 13. Як використовувати одну програму для ведення обліку кількох підприємств у програмі “1С Бухгалтерія 7.7.” 14 14. Які типи довідників використовують у типовій конфігурації програми “1С Бухгалтерія 7.7.” 14 15. Як обновити звіти при зміні проводок у журналі операцій програма “1С Бухгалтерія 7.7.” 15 16. Як списати з особового рахунка клієнта банка певну суму? 15 17. Як перевести певну суму з одного особового рахунку банку на інший? 16 18. Як ввести, видалити інформацію в словнику позичкових рахунків банку? 16 19. Як вивести словник позичкових рахунків на екран, принтер? 16 20. Як ввести, видалити інформацію у словнику плану балансових рахунків банку? 17 Література: 18 >>>>
-
Контрольна робота з інформатики (Access) + БД розроблена в Access
Зміст 2 Завдання 1. Створити дві таблиці, зв’язані між собою, які складаються з таких типів даних: числові, дата та час, текстовий 3 Завдання 2. На базі значень таблиці створити запит із розрахунковим полем. Використати умови в запитах 5 Завдання 3. Створити запит на додавання, вилучення, оновлення даних з параметрами 7 Завдання 4. Створити звіт, в якому додати розрахункове поле, проміжні підсумки і поле для розрахунку загальної функції 9 Завдання 5. Створити форму, в яку додати гіперпосилання, набір вкладок, команду кнопка, розрахункове поле для загальної функції 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Контрольна з інформатики
Варіант №22 3 1 Склад інтегрованого пакету прикладних програм загального призначення Microsoft Office 3 2 Сутність створення зв’язків між таблицями у реляційній базі даних 5 3 Вимоги до сучасних обчислювальних мереж 8 4 Система обміну файлами FTP в Internet 10 5 Задача 12 В СУБД Microsoft Access створити базу даних МАНДРИ. Таблиця бази даних повинна мати такі поля: Назва поля Тип поля Турфірма Текстовый Країна Текстовый Вартість Денежный Дата відправлення Дата/время Тривалість Числовой Заповнити таблицю п’ятьма записами. Створити 2 запити на вибірку. Усі турфірми, які пропонують відпочинок у Туреччині відсортувати по полю “Турфірма” у зростаючому порядку. Усі турфірми, які пропонують відпочинок вартістю до 800 у.о. Описати технологію роботи. Список використаної літератури 15 Файл СУБД Microsoft Access у архіві >>>>
-
Контрольна з інформатики
1. Створення діаграм за допомогою Microsoft Graph. 2 2. Створити таблицю 6 3. Використовуючи існуючий шаблон WORD, створити документ ділового листа 11 Література 12 >>>>
-
Процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access
Вступ 2 1. Основи теорії реляційних баз даних 3 Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 8 2.1. Пошук інформації в таблицях 8 2.2. Фільтрація даних та сортування 9 2.3. Вибірка та розрахунок даних 9 2.4 Модифікація та копіювання даних 10 Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 12 3.1. Проектування бази даних 12 3.2. Таблиці бази даних 14 3.2.1. Створення макету таблиць. 14 3.2.2. Створення відношень між таблицями. 14 3.3. Форми бази даних 15 3.3.1. Створення форм. 15 3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 15 3.4. Запити до бази даних 16 3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 16 3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 16 3.4.3. Створення підсумкових запитів. 16 3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 16 3.5. Звіти бази даних 17 Висновки 18 Список використаної літератури 19 В даній роботу розглянуто базу даних фірми. База даних виконана в програмі Microsoft Access, що входить до складу пакету програм Microsoft Office 2007. Предметом даної роботи є процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access. База даних у файлі >>>>
-
Практичні завдання з Системи підтримки прийняття рішень 5 варіант
Завдання 1. Прийняття рішення при декількох критеріях 3 На підприємстві є можливість випуску продукції видів Пj (j=1, 2, 3). При її виготовленні використовуються ресурси Р1, Р2, Р3. Розміри припустимих витрат ресурсів обмежені відповідно величинами В1, В2, В3. Видаток ресурсу j-го виду (і=1,2,3) на одиницю продукції j-го виду становить аij одиниць. Ціна одиниці продукції j-го виду дорівнює Сі (j=1, 2, 3). Питомий виторг від реалізації дорівнює Dj. Потрібно: Знайти план випуску продукції, що забезпечує підприємству максимальний дохід при максимальному виторзі від реалізації. Дані наведено в таблицях Варіант В1 В2 В3 а11 а12 а13 а21 а22 а23 а31 а32 а33 5 240 360 180 7 7 5 13 8 10 12 4 11 Варіант D1 D2 D3 C1 C2 C3 5 120 120 80 230 220 130 Завдання 2. Застосування асоціативних правил для стимулювання продажів 5 Створити базу даних про продаж товарів у деякій торговельній точці. Дані розмістити у текстовому файлі «Supermarket.txt». У таблиці, яка має два поля «Номер чека» і «Товар», представити інформацію для покупок продуктів декількох груп. Необхідно вирішити задачу аналізу споживчого кошика з метою наступного застосування результатів для стимулювання продажів. Для цього необхідно: 1. За допомогою аналітичної платформи Deductor Academic провести пошук асоціативних правил. 2. Після завершення процесу пошуку вивести отримані результати, використовуючи спеціальні візуалізатори «Популярні набори», «правила», «Дерево правил», «Що-Якщо». 3. Зробити необхідні висновки. Завдання 3. Розрахунок автокореляції стовпців 9 Створити базу даних про місячний продаж товарів за певний період часу. Дані по продажам розмістити у файлі «Trade.txt». таблиця повинна містити наступні стовпці: «Період» - рік і місяць продажів, «Кількість» - кількість продажів за цей період. За допомогою аналітичної платформи Deductor Academic необхідно визначити чи є сезонність, і якщо є, то яка. Список використаної літератури 12 >>>>
-
Контрольна з інформатики
1. Редагування звіту: області звіту, зміна областей звіту, побудова елементів управління з полем таблиці, створення обчислювальних звітів, попередній і задній плани, вирівнювання елементів управління по лініям сітки, нумерація сторінок звіту, друк звітів. 2 2. Створити базу даних на диску, дати короткий опис 7 3. Таблиці, запити, форми, звіти, макроси і модулі - об'єкти Access 11 Список використаної літератури 14 База даних у файлі >>>>
-
Інформаційне забезпечення управління трудовими ресурсами
Виконано в Access: Розробити базу даних за темою Відпустки з таблицями, Розробити базу даних за темою Відпустки з таблицями, Звіт побудувати групуванням за посадою і сортуванням за прізвищем працюючих для таблиці ВІДПУСТКИ і подати за такою формою: Код посади ... Назва ... >>>>
-
Контрольна з інформатики
1 Форми подання чисел. Приведіть приклади 2 2. Створення таблиці бази данних за допомогою майстра у середовищі СУБД Microsoft Access. 4 3 Поняття мережевого протоколу 6 4 Історія створення мережі Internet 8 Задача 10 В СУБД Microsoft Access створити базу даних «Житло». Таблиця повинна мати наступні поля – Район – текстове поле; – Кімната – Числове; – Поверх – Числове – Вартість – грошове; – Площа – Числове. Заповнити таблицю не менш ніж 5 записів.Додати поле «Власник» перед полем «кімнати» та ввести прізвища. Відсортувати за цим полем у зростаючому порядку. Описати технологію. Література 12 >>>>
-
Питання з інформатики + база даних в MS Access
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2 2. Як у середовищі MS Access обчислити швидкість обороту коштів? 3 3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access ? 5 4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 5 5. Розробити базу даних за темою «Пункти обміну валют» 5 6. Як можна внести зміни в типову конфігурацію програми „1С:Бухгалтерія” 6 7. Що означає ведення багатовалютного та кількісного обліку? Як їх організувати в "1С:Бухгалтерії"? 7 8. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми 1:С Бухгалтерія? 9 9. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу “Клієнт-Банк”? 10 10. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 10 з таблицями: ВАЛЮТА ПУНКТИ ОБЛІК ОБМІНУ Код валюти Код пункту Код валюти Назва Адреса Код пункту Знак Дата Кількість Напрямок обміну Курс обміну Вартість валюти Таблиці зв’язані між собою відношенням «один до багатьох», розробити схему даних, передбачивши цілісність даних. Створити форми для введення, запит і звіт для виведення даних. Відкриття форм, звітів і звіту оформити через кнопкові форми. Обчислювальне поле Вартість валюти = Курс обміну * Кількість Запит. Обороти щодо оборотів у період [p,q]. Період [p,q] задається користувачем відповідними значеннями початкової p та кінцевої дати q під час виконання запиту. Звіт побудувати дворівневим групуванням за пунктом обміну та валютою і сортуванням за датою на основі запиту Обороти і подати за макетом з підсумованими даними. Розв’язання див. в файлі database.mdb >>>>
-
Системний блок. Складові частини. Поняття системної
Вступ 3 1. Системний блок. Складові частини. Поняття системної (материнської) плати 4 2. Редагування та обробка (добавлення нових, знищення існуючих) записів у таблиці, створеної засобами Microsoft Access 5 3. Класифікація локальних обчислювальних мереж за масштабом 6 4. WWW (Всесвітне інформаційне павутиння). Організація та призначення 8 5. Задача. В СУБД Microsoft Access створити базу даних ВИДАННЯ. Таблиця бази даних повинна містити такі поля: № з/п; Шифр; Автор; Назва; Видавництво; Рік видання; Кількість сторінок; Анотація. Обгрунтувати застосування типів даних для кожного поля 9 Висновки 11 Література 12 >>>>
-
Контрольна з інформаційних систем
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2 2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access? 4 3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access ? 5 4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 5 5. Що таке запит в Access? 6 6. Що таке форма в Access? 7 7. Що таке звіт в Access? 8 8. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"? 8 9. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 10 10. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 10 11. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку? 11 12. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? 12 Література 13 >>>>
-
Облікові бази даних, що управляються подіями зміни первинних таблиць
Учётные базы данных, управляемые событиями изменения первичных таблиц План: Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання облікових баз даних 5 1.1. Обґрунтування економічної потреби в створенні та функціонуванні облікових баз даних 5 1.2. Засоби, методи та інструменти побудови облікових баз даних 15 1.3. Особливості облікових баз даних, що керуються подіями змін 24 2. Створення проекту облікових баз даних 31 2.1. Аналіз та структурування вхідних даних облікової бази 31 2.2. Опис алгоритмів та процесів обробки вхідних даних 35 2.3. Проектування таблиць вихідних даних, вимоги до змісту та оформлення 38 3. Можливості реалізації проекту за допомогою СУБД 40 3.1. Аналіз застосування СУБД для створення та використання облікової БД 40 3.2. Розробка зв’язків між таблицями, форм, запитів та звітів 54 3.3. Керування доступом до облікових баз даних 56 4. Опис використання програмного забезпечення облікових БД 62 4.1. Впровадження програмного забезпечення облікових БД 62 4.2. Технічні вимоги для ефективного функціонування проекту 72 4.3. Опис функцій та можливостей створеної БД 73 Висновки та пропозиції 75 Список використаних джерел 77-80 Бази в архіві Мета роботи – спроектувати базу даних для рішення задачі обліку готової продукції на підприємствах України >>>>
-
Організація баз даних
ІНФОЛОГИЧНА МОДЕЛЬ 2 ПРЕДСТАВЛЕННЯ ДАНИХ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛІ 3 СУТНІСТЬ-ЗВ ЯЗОК 3 МОВА SQL 7 ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ 15 ЛІТЕРАТУРА 17 >>>>
-
Інформаційні системи та технології у фінансових установах
1. Що таке інформаційні технології та Інформаційні системи? 2 2. Які фінансові функції використовуються в MS Excel для аналізу інвестицій? Як знайти процентну ставку для повністю інвестованих цінних паперів? 3 4. Що таке нормалізація таблиць реляційних баз даних? Що таке схема даних у MS Access? 4 5. Розробити базу даних за темою "Інвестиції" з таблицями: 5 6. Як обмежити доступ до програми "1C: Бухгалтерія"? 5 7. Як зберегти і відновити параметри звітів у програмі "1C: Бухгалтерія"? 6 8. Як переглянути результати обліку уставного фонду за допомогою програми "1C: Бухгалтерія"? 7 9. Як отримати інформацію про надходження коштів системою типу "Клієнт —Банк"? 7 10. Як відкрити особистий рахунок у банку системою типу "Операційний день банку"? 7 В архіві файл - investicii.mdb >>>>
-
Які основні напрямки автоматизації інформаційно-управлінської діяльності?
План 1. Які основні напрямки автоматизації інформаційно-управлінської діяльності? 3 2. Що таке інформаційна система? 3 3. Які використовуються типи інформаційних структур? 4 4. Що таке реляційна база даних? 5 5. Які обмеження накладаються на імена файлів та каталогів у Windows NТ? 5 6. Що таке ярлики програм та які функції вони виконують? 6 7. Які існують способи розташування вікон програм на Робочому столі? 6 8. Як скопіювати файли та каталоги на інший диск за допомогою програми Провідник? 6 9. Як створити каталог чи ярлик в операційній оболонці Windows NТ? 7 10. В яких випадках не можна відновити вилучені файли за допомогою Кошика Робочого столу? 7 11. Як до перемикача розкладок клавіатури додати розкладку ще однієї мови? 8 12. Як у Календарі Microsoft Outlook створити зустріч, що буде повторюватися 15 разів щовівторка та щочетверга? 9 13. Чим, з точки зору Microsoft Outlook, збори відрізняються від зустрічі та які параметри треба визначити для створення зборів? 9 14. За якими типами даних можливе їх сортування в середовищі Excel? 10 15. Які можливості існують у середовищі Excel для пошуку та простежування помилок у формулах? 10 16. Як в середовищі Excel підрахувати кількість даних у списках, що профільтровані за якоюсь умовою? 10 17. Як поміняти місцями поля таблиці в середовищі Access? 11 18. Для чого в середовищі Access деякі поля таблиці індексуються і як це робиться? 11 19. Що означає цілісність даних в середовищі Access і як її забезпечити при встановленні зв’язків між таблицями? 12 20. Як відсортувати результати запиту в середовищі Access? 12 21. Як встановити додаткове поле в звіт у середовищі Access? 12 22. Які використовуються типи комп’ютерних мереж? 13 23. Що таке локальні та мережні ресурси? 14 24. Що таке мережна топологія? 14 25. Яким вимогам повинен відповідати файл-сервер? 15 26. Що таке пошукові сервери? 16 27. Що таке електронна пошта? 16 Література 18 >>>>
-
Технологічні системи і технології в обліку
1. Що означає термін "технологічна платформа "1C: Предприятие 7.7""? 3 2. Як організовано захист програми "1C: Предприятие 7.7" від несанкціонованого копіювання? 3 3. Яку роль у системі "1C: Предприятие 7.7" відіграє механізм "коректні проводки"? 5 4. Охарактеризувати основні режими введення операцій у системі "1C: Предприятие 7.7". 6 5. Як ввести "вхідні залишки" у системі "1C: Предприятие 7.7"? Як перевірити правильність введення інформації? 6 6. Які можливості для пошуку документів надає система "1C: Предприятие 7.7"? 7 7. Як сформувати потрібний звіт у системі "1C: Предприятие 7.7"? 8 8. Призначення "обробки" ("обработки") у системі "1C: Предприятие 7.7". 8 9. Які основні можливості надає користувачеві комплексна конфігурація системи "1C: Предприятие 7.7"? 9 10. Як здійснюються підготовка та відправлення в банк платіжних доручень за допомогою систем типу "клієнт — банк"? 10 11. Які можливості "автозаповнення" надає користувачеві Excel? 11 12. Як в Excel можна створити власний "список користувача" (послідовність, що складається з довільних елементів)? 12 13. Як в Excel можна відсортувати список ( базу даних) за власним порядком? 12 14. Як в Excel можна показати (відфільтрувати) записи списку, де значення деякого поля обов'язково належить певному інтервалу значень? 12 15. Основні правила побудови "діапазону критеріїв" в Excel. 13 16. Як, використовуючи можливості "розширеного фільтра" Excel, при копіюванні відібраних за критерієм даних можна вказати додаткове обмеження на максимальну кількість даних, що відбираються? 13 17. Навести приклад використання в обліковій задачі фінансової функції П3() стандартної бібліотеки Excel. 14 18. Як в Excel можна побачити, на які результати впливає (де використовується) значення деякої клітинки таблиці? 14 19. Які попередні дії потрібно виконати зі списком для групування даних і підбиття проміжних підсумків в Excel? 14 20. Навести приклад використання можливостей підсистеми "таблиця підстановки" Excel для аналізу впливу деякого параметра на результуюче значення. 15 21. Які можливості створення та редагування "зведених таблиць" забезпечує Excel? 16 22. Продемонструвати на конкретному прикладі завдання обліку організацію інформації у вигляді кількох зв'язаних таблиць бази даних. 17 23. Яку роль відіграють "індекси" у системах керування базами даних? 18 24. Як визначити зв'язки між таблицями в системі Access? 18 25. Як створюються "запити дії" у системі Access? 19 26. Як відбувається проектування звіту за допомогою "майстра звітів" системи Access? 19 27. Які механізми для створення "форм" пропонує Access? У чому полягає їх принципова відмінність? 19 28. Як отримати дані, що підготовлені засобами Excel, для обробки в середовищі системи Access? 21 Список літератури 22 >>>>
-
Контрольна робота з інформаційних систем. Варіант 2
1.Що таке інформаційна система та технологія? 4 2.Що ви розумієте під потоками та масивами інформації? 5 3.Типи інформаційних структур 6 4.Як здійснити пошук на локальних дисках комп’ютера файлів, що мають атрибут «тільки для читання»? 7 5.Як у середовищі Word здійснити пошук файлів, текст яких складається з певної кількості сторінок? 7 6. Які спеціальні символи можна використовувати для пошуку інформації в середовищі Ехсеl 8 7.Які можливості надає Місrosoft Ехсеl з форматування чисел? 9 8.Як для таблиці Ехсеl установити Автофільтр і відфільтрувати таблицю за певною умовою? 11 9.Як у таблиці Ехсеl знайте запис за допомогою форми? 12 Пошук запису з використанням форми даних 12 10. Як у Мicrosoft Ехсеl створите елемент автозаміни та як ним користуватися? 13 11.Як установити таке обмеження на введення даних у комірки аркуша Мicrosoft Ехсеl, за якого допускаеться введення тільки даних розміром не більше 5 символів? 15 12.Що таке банк даних? 15 13.Що таке первинний ключ? 16 14.Як у таблицях Microsoft Access здійснюється фільтрація даних? Фільтрація групи записів. 17 15.Як перемістити поле в таблиці Місrosoft Ассеss? 19 16.Що означає цілісність бази даних і як її забезпечити в Мicrosoft Ассеss? 20 17.Як у Календарі Мicrosoft Оutlook створити зустріч, що має повторюватися 15 разів щовівторка та щочетверга? 22 18.У чому полягає відмінність зборів від зустрічі та які параметри треба визначити для створення зборів у Мicrosoft Outlook 22 19.Що таке пошукові сервери? Які пошукові системи вам відомі? 23 20.Як за допомогою однієї з пошукових систем здійснити пошук документів про операційні системи Windows і зберегти їх на своєму комп’ютері? 26 Використана література 27 >>>>
-
Контрольна робота з інформатики
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access? 3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access? 4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 5. Що таке запит в Access? 6. Що таке форма в Access? 7. Що таке звіт в Access? 8. Як перейти з програми "1С:Бухгалтерія 6.0" у програму "1С:Бухгалтерія 7.7"? 9. Як можна внести зміни у типову конфігурацію програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 10. Що означає ведення багатовалютного та кількісного обліку? Як їх організувати у " 1C: Бухгалтерії"? 11. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 12. Як встановити відбір проводок у журналі проводок за поточним стовпцем у програмі "1С:Бухгалтерія 7.7"? 13. Як встановити автоматичний розрахунок суми операцій у журналі операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 14. Які режими введення інформації у журнал операцій підтримує "1С:Бухгалтерія"? 15. Як встановити інтервал робочих дат у журналах документів, проводок, операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 16. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"? 17. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 18. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 19. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку? 20. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? >>>>
-
Інформатика та компьютерна техніка
1. Які використовуються пристрої введення/виведення інформації? 2 2. Внутрішні та зовнішні команди операційної системи. 2 3. Що таке повне ім’я файла? 2 4. Що розуміють під терміном „шлях” в операційних системах? 2 5. Як отримати довідку щодо використання команди операційної системи? 3 6. Як змінити зовнішній вигляд запрошення операційної системи? 3 7. Як зробити завантажувальну дискету з операційною системою? 3 8. Як створити новий каталог у поточному каталозі за допомогою команд операційної системи? 5 9. Як за допомогою команд операційної системи вилучити каталог з файлами? 5 10. Як за допомогою команд операційної системи отримати список файлів, упорядкований за часом їх створення? 5 11. Як за допомогою команди операційної системи „сору” вивести на принтер зміст текстового файла? 5 12. Як отримати довідку в Norton Commander? 5 13. Як створити каталог в Norton Commander? 6 14. Як порівняти два каталоги в Norton Commander? 6 15. Як настроїти конфігурацію Norton Commander та зберегти її до наступного сеансу? 6 16. Як відновити вилучені файли? 6 17. Як захистити архівні файли паролем? 6 18. Як згорнути вікно Windows на весь екран за допомогою миші або користуючись тільки клавіатурою? 7 19. Як виконується перемикання між вікнами документів у програмах Windows за допомогою миші або користуючись тільки клавіатурою? 7 20. Як к оболонці Windows упорядкувати вторинні вікна у головному вікні програми? 7 21. Як у Windows вилучити піктограму на Робочому столі для запуску певної програми? 7 22. Як переглянути всі характеристики файлів у вікні Провідника? 8 23. Як у редакторі Word зберегти документ в іншому форматі? 8 24. Як у редакторі Word, не користуючись Буфером обміну, скопіювати чи перемістити фрагмент тексту за допомогою клавіатури? 8 25. Які режими перегляду документа можливі в редакторі Word? 8 >>>>
-
Інформаційні системи та технології в сучасних фінансових установах
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 3 2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access? 4 3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access? 5 4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 6 5. Що таке запит в Access? 7 6. Що таке форма в Access? 7 7. Що таке звіт в Access? 8 8. Як перейти з програми 1:С Бухгалтерія 6.0 у програму 1С: Бухгалтерія 7.7? 9 9. Як можна внести зміни в типову конфігурацію програми 1:С Бухгалтерія7.7? 9 10. Що означає ведення багато валютного і кількісного обліку. Як їх організувати в 1:С Бухгалтерія7.7? 10 11. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми 1:С Бухгалтерія7.7? 12 12. Як встановити вибір проводок у журналі проводок за поточним стовпцем у програмі 1:С Бухгалтерія7.7? 12 13. Як встановити розрахунок суми операцій у журналі операцій програми 1:С Бухгалтерія7.7? 13 14. Які режими введення інформації у журнал операцій підтримує 1:С Бухгалтерія7.7? 13 15. Як встановлюється інтервал робочих дат у журналах документів проводок операцій програми Бухгалтерія7.7? 14 16. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу “Клієнт-Банк”? 14 17. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 15 18. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 15 19. Як перевірити стан не балансових рахунків, субрахунків у банку? 16 20. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? 16 Список використаних літератцурних джерел. 17 >>>>
-
У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access? 3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access? 4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 5. Що таке запит в Access? 6. Що таке форма в Access? 7. Що таке звіт в Access? 8. Як перейти з програми "1С:Бухгалтерія 6.0" у програму "1С:Бухгалтерія 7.7"? 9. Як можна внести зміни у типову конфігурацію програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 10. Що означає ведення багатовалютного та кількісного обліку? Як їх організувати у " 1C: Бухгалтерії"? 11. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 12. Як встановити відбір проводок у журналі проводок за поточним стовпцем у програмі "1С:Бухгалтерія 7.7"? 13. Як встановити автоматичний розрахунок суми операцій у журналі операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 14. Які режими введення інформації у журнал операцій підтримує "1С:Бухгалтерія"? 15. Як встановити інтервал робочих дат у журналах документів, проводок, операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 16. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"? 17. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 18. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 19. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку? 20. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? >>>>
-
Контрольна робота з інформатики
1. WORD Створення та заповнення таблиці. Редагування та форматування таблиці. 3 Таблиця складається з комірок, які згруповані по рядкам та стовпцям. 3 Введення даних у таблицю та переміщення по ній 3 Виділення елементів таблиці 3 Утворення та видалення таблиць 4 Утворення таблиці 4 Утворення порожньої таблиці 4 Перетворення тексту в таблицю 4 Введення зовнішніх вихідних даних у таблицю 5 Перетворення таблиці у текст 5 Переміщення та копіювання елементів таблиці 5 Зміна таблиці 6 Добавлення комірок у таблицю 6 Добавлення рядків або стовпців у таблицю 6 Розбиття таблиці або вставка тексту перед таблицею 7 Форматування таблиці 7 Добавлення та видалення обрамлення й заливки 7 Зміна ширини стовпця таблиці 7 Зміна висоти рядка таблиці 8 Зміна інтервалу між стовпцями таблиці 8 Вирівнювання таблиці або рядків таблиці на сторінці 8 Відображення сітки таблиці 9 Вставка символу табуляції у комірку таблиці 9 Об’єднання декількох комірок таблиці в одну 9 Розбиття однієї комірки таблиці на декілька 9 Повторення заголовку таблиці на кожній сторінці 9 Сортування даних у таблиці 9 Виконання розрахунків у таблиці 10 2) WORD. Створити таблицю. 11 Утворення таблиці 11 Утворення порожньої таблиці 11 Перетворення тексту в таблицю 11 Введення зовнішніх вихідних даних у таблицю 11 Перетворення таблиці у текст 11 Переміщення та копіювання елементів таблиці 12 3) Використовуючи існуючий шаблон WORD, створити резюме. 14 Література 15 >>>>
-
Анкетне опитування – центральний метод прикладної соціології
Вступ 3 І. Організаційне забезпечення анкетного опитування 4 1.1. Складання і конкретизація проекту дослідження 4 1.2. Організація збору даних 11 ІІ. Методичні принципи конструювання анкети 15 2.1. Загальні принципи формулювання анкетних запитань 15 2.2. Визначення послідовності анкетних запитань 19 2.3. Структурування та оформлення анкети 21 ІІІ. Обробка даних анкетного опитування. Формування звітних документів 25 3.1. Обробка заповнених анкет за допомогою комп’ютерної техніки 25 3.2. Статистичний аналіз емпіричних даних 28 3.3. Подання даних анкетного опитування у звітних документах 31 Висновки 35 Література 37 Додатки 39 >>>>
-
Застосування електронних вітрин даних в діяльності підприємства
Вступ 2 1. Теоретичні аспекти застосування вітрин даних в діяльності підприємств 4 1.1. Теоретичні основи інформаційного забезпечення діяльності підприємств. 4 1.2. Поняття вітрин даних та їх відмінність від сховищ даних 7 1.3. Концепція вітрин даних 12 1.4. Застосування вітрин даних на підприємствах 14 2. Етапи побудови вітрин даних 16 2.1. Основні задачі побудови вітрин даних 16 2.1. Моделювання вітрин даних 19 2.2. Проектування вітрин даних 25 Висновок 29 Список літератури 31 >>>>
-
Методи аналізу документів в соціології
Вступ 3 1. ДОКУМЕНТИ В СОЦІОЛОГІЇ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 4 2. СУТНІСТЬ МЕТОДУ КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ ДОКУМЕНТІВ 7 3. ОСОБЛИВОСТІ ТРАДИЦІЙНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ ДОКУМЕНТІВ 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Соціологія має в своєму арсеналі велику кількість методів, за допомогою яких здійснюється збір, аналіз та обробка соціологічної інформації. Основне місце серед них займають методи збору інформації, як основного джерела даних в соціології. Маючи в своєї наявності певну базу таких даних, можна її аналізувати, інтерпретувати та ставити за основу в будь-якому дослідженні. Аналіз документів, є одним з методів, яким користуються під час наукового пошуку. В соціології існує багато видів методу аналізу документів, але найбільш розповсюдженими є два: традиційний, або класичний (якісний); формалізований, або кількісний, який також отримав назву контент-аналізу. В цієї роботі будуть висвітлені питання співвідношення цих двох методів аналізу документів, а також розглянуте загальне значення документів для отримання соціологічної інформації. >>>>
-
Робота за списками і базами даних в Excel
ЗМІСТ Вступ 3 1. Загальні відомості про дані. 7 1.1. Введення і редагування даних 7 1.2. Формат даних 10 2. Робота за списками і базами даних в Excel 12 2.1. Формування списку 13 2.2. Робота з командою Форма 15 2.3. Пошук у базі даних 16 2.4. Сортування бази даних 18 2.5. Фільтрація даних у списку 20 2.6. Підведенні підсумків у базі даних 22 3. Зведені таблиці 25 3.1. Створення зведеної таблиці 26 3.2. Групування даних 29 Висновки 32 Список літератури 33 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.075644 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|