|
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПУСКОРЕГУЛЮЮЧОЇ АПАРАТУРИ
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПУСКОРЕГУЛЮЮЧОЇ АПАРАТУРИ», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві1
Вступ 3 Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6 1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6 1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12 1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20 Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26 2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26 2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29 2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29 2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31 2.2.3. Освітлення 33 2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34 2.2.5. Слабострумові установки 36 2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38 2.2.7. Центральне опалювання 39 Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41 Висновки 47 Список використаної літератури 49 >>>>
-
Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві
Вступ 3 Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6 1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6 1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12 1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20 Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26 2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26 2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29 2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29 2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31 2.2.3. Освітлення 33 2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34 2.2.5. Слабострумові установки 36 2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38 2.2.7. Центральне опалювання 39 Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41 Висновки 47 Список використаної літератури 49 >>>>
-
Вдосконалення організації енергетичного господарства в готельному господарстві
Вступ 3 Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6 1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6 1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12 1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20 Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26 2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26 2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29 2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29 2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31 2.2.3. Освітлення 33 2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34 2.2.5. Слабострумові установки 36 2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38 2.2.7. Центральне опалювання 39 Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41 Висновки 47 Список використаної літератури 49 >>>>
-
ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ НОРМАТИВІВ НА ПРИБИРАННЯ І ОСНАЩЕННЯ ГОТЕЛІВ
Вступ 3 Розділ 1. Поняття технологічних нормативів прибирання та оснащення готелів 5 1.1. Характеристика послуг прибирання в готелі 5 1.2. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 8 1.3. Значення технічного обслуговування у готелі 16 Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 22 2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 22 2.2. Технологічні нормативи прибирання в готелі "Нарцис" 24 2.3. Інженерно-технічне оснащення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 28 2.3.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 28 2.3.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 29 2.3.3. Освітлення 31 2.3.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 33 2.3.5. Слабострумові установки 34 2.3.6. Санітарно-технічне устаткування 37 2.3.7. Центральне опалювання 38 Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації прибирання та оснащення готельного господарства 40 Висновки 43 Список використаної літератури 45 >>>>
-
Контрольна робота медична техніка
1. Загальні принципи організації роботи з медичною технікою 3 2. Організація технічного забезпечення діяльності лікувально-профілактичного закладу 7 3. Організація та виконання робіт з технічного обслуговування медичної техніки: експлуатація, технічне обслуговування, ремонт 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 >>>>
-
Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією МАУ
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВІАКОМПАНІЇ “МАУ” 5 1.1. Історія становлення авіакомпанії 5 1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 9 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “МАУ” 22 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “МАУ” 22 2.1. Нормативно правова база організації перевезень 22 2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 31 2.3 Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією МАУ 32 2.4 Технічне обслуговування в компанії 35 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТОК. 44 >>>>
-
Технічне обслуговування вантажного автомобіля КрАЗ
1. Технологічний процес. 3 2. Екологія. 13 3. Охорона труда і техніка безпеки. 17 Список використаної літератури. 23 >>>>
-
Роль і місце операційного менеджменту в організаційній структурі підприємства
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти функціонування операційної системи виробничого підприємства 6 1.1. Операційний менеджмент як основа організаційної структури підприємства 6 1.2. Менеджмент виробничої діяльності як галузь операційного менеджменту 7 1.3. Організаційно-економічний механізм функціонування операційної системи 9 2. Оцінка ефективності організаційної системи ВАТ «Дружківський завод газової апаратури» 12 2.1. Загальні відомості про підприємство 12 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 20 2.2. Аналіз ефективності організаційної структури заводу 23 3. Напрями удосконалення діяльності ВАТ «Дружківський завод газової апаратури» 27 3.1. Вдосконалення технологічних процесів 27 3.2. Напрямки вдосконалення управління 28 Висновки 31 Література 34-35 >>>>
-
Удосконалення інженерно-технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві в сучасних умовах (на матеріалах туристичної фірми “Каштан)
ВСТУП 3 1. СУЧАСНЕ СТАНОВИЩЕ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 6 1.1. ОБЛАДНАННЯ ТА ЙОГО ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ 6 1.2. ВИДИ РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ВИКОНАННЯ. 13 1.3. ЗНАЧЕННЯ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 19 2. АНАЛІЗ СТАНУ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ “КАШТАН” ТА ЙОГО НЕДОЛІКИ 32 2.1. КОРОТКА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ “КАШТАН” 32 2.2. ОСНОВНІ ВИДИ І УПРАВЛІННЯ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ ТА РЕМОНТНИМИ РОБОТАМИ В ТУРФІРМІ “КАШТАН” НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 46 2.3. АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ «КАШТАН» ТА ЇХ НЕДОЛІКІВ 52 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ ТА ЇХ ЕФЕКТИВНІСТЬ 58 3.1. ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ «КАШТАН» 58 3.2. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ НА ПІДПРИЄМСТВІ «КАШТАН» 70 3.3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТНИХ РОБІТ В ТУРФІРМІ «КАШТАН» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91 ЛІТЕРАТУРА 95 >>>>
-
Авіаційні перевезення авіакомпанії Delta
Вступ 3 І. Загальна характеристика авіакомпанії Delta 6 1.1. Історія становлення авіакомпанії 6 1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 9 ІІ. Особливості обслуговування туристів під час перевезень компанією Delta 13 2.1. Нормативно-правова база організації перевезень 13 2.2. Організація взаємодії компанії Delta з її партнерами 18 2.3. Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією 21 2.4. Технічне обслуговування в компанії Delta 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаних джерел 35 Додаток. Літаки компанії Delta 38 >>>>
-
Інфраструктура готельного господарства
1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17 >>>>
-
Облік в галузях
1.Облік і розподілення витрат на технічне обслуговування і ремонт в автомобільному транспорті. 2 2.Облік тимчасових (не титульних )споруд. 6 Завдання 2 12 Список використаноі літератури 15 >>>>
-
Організація ремонтного господарства на підприємстві
ЗМІСТ ВСТУП. 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації ремонтного господарства на підприємстві. 6 1.1. Обладнання та його інженерно – технічне обслуговування на підприємствах туристичного комплексу в сучасних умовах. 6 1.2. Види ремонтних робіт на підприємстві та особливості їх виконання. 12 1.3. Значення інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві. 17 РОЗДІЛ 2. Аналіз стану організації ремонтних робіт в турфірмі “Беліз”. 23 2.1. Характеристика господарської діяльності туристичної фірми “Беліз”. 23 2.2. Аналіз інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт в турфірмі «Беліз» та їх недоліків. 33 2.3. Впровадження нових методів інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт в турфірмі «Беліз». 39 РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт та їх ефективність. 49 3.1. Організаційн-методичні основи удосконалення функціонування ремонтного господарства 49 3.2. Шляхи підвищення ефективності та рекомендації з удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт на підприємстві «Беліз». 56 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ. 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ. 69 >>>>
-
Організація авіаційних первезень туристів авіакомпанією Аеросвіт
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРЕВЕЗЕНЬ ТУРИСТІВ ПОВІТРЯНИМ ТРАНСПОРТОМ АВІАКОМПАНІЄЮ АЕРОСВІТ 6 1.1. Історія повітряних первезень в Україні 6 1.2. Нормативно - правова база організації повітряних перевезень компанії Аеросвіт 9 1.3. Технічне обслуговування в компанії Аеросвіт 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ АЕРОСВІТ 20 2.1. Основні показники роботи авіакомпанії 20 2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 25 2.3. Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час повітряних перевезень авіакомпанією Аеросвіт 29 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45 >>>>
-
Орендні відносини в автотранспорті
1. ПРЕДМЕТ, ФОРМА ТА ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ АВТОМОБІЛЯ 2 2. ТЕХНІЧНА І ТРАНСПОРТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬ, ЩО ОРЕНДУЄТЬСЯ 4 3. ВИТРАТИ НА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ПОТОЧНИЙ ТА КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТИ ОРЕНДОВАНОГО АВТОМОБІЛЯ 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 >>>>
-
Міжнародне технічне сприяння
Вступ 3 1. Характеристика технічного сприяння 5 2. Міжнародне технічне сприяння: поняття та місце в сучасних міжнародних економічних відносинах 9 Висновки 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Науково-технічне прогнозування іновацій
Зміст Вступ 3 1. Науково-технічне прогнозування іновацій 3 2. Інформаційний етап функціонально-вартісного аналізу 7 3. Стратегічне і оперативне планування інновацій 16 Висновки 20 Література >>>>
-
Науково-технічне прогнозування іновацій
Зміст Вступ 3 1. Науково-технічне прогнозування іновацій 3 2. Інформаційний етап функціонально-вартісного аналізу 7 3. Стратегічне і оперативне планування інновацій 16 Висновки 20 Література >>>>
-
Технічна підготовка автомобілів
ТЕМА 1. АВТОМОБІЛЬ- ОБ’ЄКТ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ 2 Що таке надійність автотранспорту? 2 Як впливає розбирання автомобіля та його агрегатів на процес спрацьовування деталей? 5 Що включає в загальному вигляді технічний автосервіс? 5 Що таке збереженість автомобіля і за якими показниками її визначають? 7 Як сберігають запасні частини та агрегати? 8 Які ресурси споживає автомобільний транспорт? 8 Види і способи збереження автомобілів 9 ТЕМА 2. ТЕХНІЧНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ ДВИГУНА 13 Види діагностування 13 Сутність і види обєктивних методів диагнастування 13 Сутність зовнішніх засобів диагностування 16 Тема 3. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДВИГУНА 17 Оцінка технічного стану двигуна 17 Оцінка загального технічного стану двигуна за витратою палива потужністю яку він розвиває загальним рівнем шумів та стукоту 19 Суть віброакустичного диагностування двигуна 29 Диагностика двигателя по параметрам картерного масла 30 Кріплення головки блоку циліндрів двигуна 31 Причини прогоряння прокладок і головок циліндрів двигунів і способи їх запобігання. 33 Регулювання теплових зазорів клапанів 35 Роботи при поточному ремонті двигуна 38 ТЕМА 4. РОЗРАХУНОК ПЛОЩ ВИРОБНИЧИХ І ДОПОМІЖНИХ ПРИМІЩЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА З ТЕХНІЧНОГО АВТОСЕРВІСУ. 39 ЛІТЕРАТУРА 43 >>>>
-
Теорія масового обслуговування в задачах маркетингу
Вступ 3 1. Основні положення теорії масового обслуговування 3 2. Параметри системи масового обслуговування 5 3. Поняття пріоритетності обслуговування 15 Висновок 17 Література 19 >>>>
-
Поняття, види, принципи соціального обслуговування в Україні на сучасному етапі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття, види, принципи соціального обслуговування в Україні на сучасному етапі 5 1.1. Поняття соціального обслуговування 5 1.2. Принципи соціального обслуговування 9 1.3. Види соціального обслуговування 13 Розділ ІІ. Історичні корені соціального обслуговування та сучасність 19 2.1. Правова природа соціального обслуговування громадян похилого віку та інвалідів 19 2.2. Розвиток соціального обслуговування в Україні 22 2.3. Сучасний стан соціального обслуговування 26 Висновки 34 Список використаних джерел 36 >>>>
-
Поняття, види, принципи соціального обслуговування в Україні на сучасному етапі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття, види, принципи соціального обслуговування в Україні на сучасному етапі 5 1.1. Поняття соціального обслуговування 5 1.2. Принципи соціального обслуговування 9 1.3. Види соціального обслуговування 13 Розділ ІІ. Історичні корені соціального обслуговування та сучасність 19 2.1. Правова природа соціального обслуговування громадян похилого віку та інвалідів 19 2.2. Розвиток соціального обслуговування в Україні 22 2.3. Сучасний стан соціального обслуговування 26 Висновки 34 Список використаних джерел 36 >>>>
-
Поняття та принципи соціального обслуговування
Зміст Вступ 3 1. Поняття та принципи соціального обслуговування 5 1.1 Поняття соціального обслуговування 5 1.2 Принципи соціального обслуговування 7 2. Соціальне обслуговування різних верств населення 8 2.1 Соціальні послуги безробітним 8 2.2 Страхове соціальне обслуговування 11 2.3 Соціальний захист малозабезпечених сімей 19 2.4 Соціальний захист сімей з дітьми 22 2.5 Соціальне обслуговування громадян похилого віку 25 3. Проблеми та перспективи законодавчого регулювання соціального обслуговування 27 3.1 Проблеми законодавчого врегулювання системи соціального обслуговування населення України 27 3.2 Перспективи розвитку законодавства щодо правового регулювання соціального обслуговування 28 Висновок 29 Література 30 >>>>
-
Поняття та принципи соціального обслуговування
Зміст Вступ 3 1. Поняття та принципи соціального обслуговування 5 1.1 Поняття соціального обслуговування 5 1.2 Принципи соціального обслуговування 7 2. Соціальне обслуговування різних верств населення 8 2.1 Соціальні послуги безробітним 8 2.2 Страхове соціальне обслуговування 11 2.3 Соціальний захист малозабезпечених сімей 19 2.4 Соціальний захист сімей з дітьми 22 2.5 Соціальне обслуговування громадян похилого віку 25 3. Проблеми та перспективи законодавчого регулювання соціального обслуговування 27 3.1 Проблеми законодавчого врегулювання системи соціального обслуговування населення України 27 3.2 Перспективи розвитку законодавства щодо правового регулювання соціального обслуговування 28 Висновок 29 Література 30 >>>>
-
ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 5 1.1. Поняття класів обслуговування туристів 5 1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 7 Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 14 2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 14 2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19 Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 27 3.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 27 3.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 31 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Інформаційне-технічне суспільство і тенденції його розвитку
ПЛАН Вступ 1. Інформаційне-технічне суспільство: можливості та реальність 2. Колективний інтелект 3. Національні стратегії інформаційного суспільства: необхідність, переваги та стан щодо запровадження в Україні 4. Світове Інформаційне Суспільство та інформаційно-комунікаційні технології Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Організація обслуговування ресторанного господарства
ВСТУП 2 1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6 1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9 2. Організація обслуговування в ресторані 12 « » 12 2.1. Загальні відомості про підприємство 12 2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14 3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16 3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16 3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19 3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23 3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32 Додаток 1 33 >>>>
-
Цільові програми готельного обслуговування
ВСТУП 3-4 I. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІЛЬОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ 1.1. Комплексність готельного обслуговування 5-8 1.2. Види туризму та спеціалізація готельної бази 8-18 ІІ. РОЗРОБКА ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ ГОТЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 2.1. Програми готельного обслуговування 19-26 2.2. Цільові програми готелів Києва 26-31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32-35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 36-37 ДОДАТКИ 38 >>>>
-
Матеріально- технічна база господарства і технічне обслуговування агрегатів МТП
Зміст Вступ 1. Обгрунтування проекту 1.1. Загальна характеристика господарства 1.1.1. Стан та перспектива розвитку кормової бази 1.1.2. Стан МПТ 1.1.3. Матеріально- технічна база господарства і технічне обслуговування агрегатів МТП 1.1.4. Фінансовий стан господарства 1.2. Описання конструкції сучасних засобів для посіву зернових культур 1.3. Задачі проекту 2. Конструктивна частина. 2.1. Описання конструкції сівалки СЗП – 3,9 2.2. Конструктивні розрахунки вузлів сівалки СЗП-3,9 2.2.1. Розрахунок висіваючого апарату сівалки. 2.2.2. Розрахунок ланцюгової передачі. 2.2.3. Розрахунок розмірів бункера і кута нахилу стінок бункера. 2.2.4. Розрахунок вентилятора пневматичної сівалки 2.2.5. Обгркнтування ширини захвату 3. Розрахунково-технорлогічна частина. 3.1. Призначення і технологічний процес роботи сівалки СЗП – 3,9 3.2. Розрахунки технологічних показників сівалки СЗП – 3,9 4. Охорона праці і навколишнього середовища. 4.1. Аналіз умов праці при посіві озимої пшениці з одночасним обробітком грунту 4.2. Забезпечення безпечної роботи машинотранспортних агрегатів. 4.3. Аналіз технічного стану і обладнання з точки зору порушення вимог з безпеки праці до конструкції. 4.4. Розрахунок агрегату на перекидання та занос. 4.5. Розрахунок необхідної спецвзуття для працюючих зайнятих процесом суцільного обробітку грунту. 5. Економічна частина 6. Висновки Використана література >>>>
-
Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі „...”
Вступ 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ 6 1.1. Специфіка процесу обслуговування – теоретичні аспекти 6 1.2. Аналіз технології обслуговування 10 1.3. Аналіз процесу обслуговування в ресторані при готелі 12 РОЗДІЛ ІІ. ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСТОРАНУ „НАДІЯ” 16 2.1. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства 16 2.2. Кухня ресторану 23 2.3. Привабливість ресторану „Надія” 24 2.4. Інтер‘єр та атмосфера ресторану „Надія” 25 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ГОТЕЛІ 27 3.1. Аналіз підготовки до обслуговування 27 3.2. Аналіз технології обслуговування 29 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАНУ 32 4.1. Гостинність – „секретний елемент” обслуговування 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.037605 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|