-
Організація ремонтного господарства на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП. 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації ремонтного господарства на підприємстві. 6
1.1. Обладнання та його інженерно – технічне обслуговування на підприємствах туристичного комплексу в сучасних умовах. 6
1.2. Види ремонтних робіт на підприємстві та особливості їх виконання. 12
1.3. Значення інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві. 17
РОЗДІЛ 2. Аналіз стану організації ремонтних робіт в турфірмі “Беліз”. 23
2.1. Характеристика господарської діяльності туристичної фірми “Беліз”. 23
2.2. Аналіз інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт в турфірмі «Беліз» та їх недоліків. 33
2.3. Впровадження нових методів інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт в турфірмі «Беліз». 39
РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт та їх ефективність. 49
3.1. Організаційн-методичні основи удосконалення функціонування ремонтного господарства 49
3.2. Шляхи підвищення ефективності та рекомендації з удосконалення інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт на підприємстві «Беліз». 56
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ. 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ. 69
-
Вдосконалення організації енергетичного господарства в готельному господарстві
Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49
-
Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві1
Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49
-
Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві
Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49
-
ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ НОРМАТИВІВ НА ПРИБИРАННЯ І ОСНАЩЕННЯ ГОТЕЛІВ
Вступ 3
Розділ 1. Поняття технологічних нормативів прибирання та оснащення готелів 5
1.1. Характеристика послуг прибирання в готелі 5
1.2. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 8
1.3. Значення технічного обслуговування у готелі 16
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 22
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 22
2.2. Технологічні нормативи прибирання в готелі "Нарцис" 24
2.3. Інженерно-технічне оснащення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 28
2.3.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 28
2.3.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 29
2.3.3. Освітлення 31
2.3.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 33
2.3.5. Слабострумові установки 34
2.3.6. Санітарно-технічне устаткування 37
2.3.7. Центральне опалювання 38
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації прибирання та оснащення готельного господарства 40
Висновки 43
Список використаної літератури 45
-
Організація матеріального-технічного забезпечення підприємств готельного господарства
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 6
1.1. Сутність та значення матеріально-технічного забезпечення в сучасних умовах 6
1.2. Методи розрахунку запасів та їх нормування 9
1.3. Організація складського господарства 15
2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРАНД ГОТЕЛЮ "УКРАЇНА" 19
2.1. Загальна характеристика підприємства 19
2.2. Аналіз матеріально-технічного забезпечення 24
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МТЗ НА ПІДПРИЄМСТВІ 30
ВИСНОВОК 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
Додаток А 38
Додаток Б 40
Додаток В 41
-
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика чинників якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.1. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.2. Чинники, які впливають на якість туру 10
1.1.1. Загальноекономічні чинники 11
1.1.2. Соціально-демографічні чинники 12
1.1.3. Чинники культурного порядку 13
1.1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 13
Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 16
2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 16
2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19
Розділ 3. Аналіз діяльності туристичної фірми по розробці турів 25
3.1. Загальна характеристика діяльності туристичної фірми 25
3.2. Аналіз розробки якісного туру 27
Розділ 4. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 30
4.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 30
4.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 33
ВИСНОВКИ 35
Список використаної літератури 37
-
Науково-технічний прогрес на підприємствах в Україні
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ІСНУВАННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ 5 1.1. Суть, роль та особливості науково-технічного прогресу в сучасних умовах 5 1.2. Напрямки розвитку НТП 8 1.3. Економічна і соціальна ефективність, прогнозування і планування НТП на підприємствах 12 2. АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСЯГНЕНЬ НАУКВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 18 2.1. Сучасний стан інноваційної діяльності та впровадження досягнень науково-технічного прогресу в Україні 18 2.2. Науково-технічний прогрес на підприємстві ЗАТ “Бліц-Інформ” 20 3. ШЛЯХИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 26 3.1. Підвищення ролі держави в розвитку науково-технічного прогресу 26 3.2. Перспективні напрямки розвитку науково-технічного прогресу в сучасних умовах 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Удосконалення механізму управління на прикладі туристичного підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти застосування механізму управління 6
1.1. Завдання та методи управління персоналом 6
1.2. Цілі управління персоналом 25
1.3. Функції системи управління на підприємстві 28
Розділ 2. Дослідження застосування методів управління в туризмі на прикладі туристичного агентства «Назва» 32
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 32
2.2. Діагностика механізму управління туристичної фірми «Назва» 38
Розділ 3. Шляхи удосконалення механізмів управління 49
3.1. Недоліки системи управління туристичної фірми «Назва» 49
3.2. Пропозиції, щодо вдосконалення механізму управління туристичної фірми «Назва» 50
Висновки 57
Список використаної літератури 60
-
Контрольна робота медична техніка
1. Загальні принципи організації роботи з медичною технікою 3
2. Організація технічного забезпечення діяльності лікувально-профілактичного закладу 7
3. Організація та виконання робіт з технічного обслуговування медичної техніки: експлуатація, технічне обслуговування, ремонт 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18