|
важіль в живій природі
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «важіль в живій природі», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Фінансовий важіль у керуванні капіталом підприємства
Зміст 1. Фінансовий важіль у керуванні капіталом підприємства 3 2. Фінансовий важіль у керуванні грошовими потоками підприємства 9 Література: 16 >>>>
-
Фінансовий важіль у керуванні капіталом підприємства
Зміст 1. Фінансовий важіль у керуванні капіталом підприємства 3 2. Фінансовий важіль у керуванні грошовими потоками підприємства 9 Література: 16 >>>>
-
Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5 1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7 1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
Біоритми
Вступ 3 1. Поняття та сутність біологічних ритмів людини. 4 2. Біологічні ритми як система адаптацій. 6 3. Теорія „трьох біоритмів”. 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Інтерес до біологічних ритмів людина проявляла, напевно, протягом усієї своєї історії. Періодичність сну і неспання, зміна рослинності у різні часи року, сезонні міграції птахів і тварин, життя яких знаходилось у прямій залежності від явищ оточуючої природи, не могли не привернути увагу дослідників. Поступово накопичувалися емпіричні знання про періодичність у живій та не живій природі і про причини, що її обумовлюють. Ще два з половиною тисячоліття тому давньогрецький поет Архілог писав: "Пізнай, який ритм володіє людьми." І люди накопичували ці знання й робили спроби знайти причинно-наслідкові зв'язки між процесами в не живій природі, що повторюються, та долею людини. Стародавні мислителі робили спроби пояснити взаємозв'язок між змінами у не живій природі і процесами, що протікають у біологічних системах. Їхні погляди, з позиції сучасної науки, є наївними, але сутність їх залишається правильною. Вона зводиться до того, що жива і нежива природа на Землі являє собою одне нероздільне ціле і що ритмічність у живій природі породжена силами неживої. Сучасні науковці продовжують досліджувати біоритмічну діяльність усіх живих організмів, в тому числі і людини. Результати їх праці надають значної користі в вивченні такого складного біосоціопсихічного явища як людська істота. Висновки Під біоритмами слід розуміти регулярні кількісні та якісні зміни життєвих процесів у організмі на всіх рівнях життя. Біоритмічний характер діяльності функціональних систем організму притаманний всім живим істотам. Стан здоров’я та працездатність людини багато в чому залежить від того, наскільки режим праці і відпочинку відповідає її індивідуальним біоритмам. Їхній характер завжди індивідуальний. Без біоритмів неможлива нормальна взаємодія систем організму. Тому по них можна судити про його загальний стан. Якщо біоритм порушується, виходить з ладу, починається патологія. З цього випливає корисність знань щодо власних біоритмів людини при її лікуванні, поверненні функціональних спроможностей. Самопочуття людини багато в чому залежить від того, наскільки режим праці і відпочинку відповідає її індивідуальним біоритмам. Сьогодні становиться все більш зрозумілим, що однією з основних причин хвороб і невдач у природному оздоровленні організму є непогодженість життя людини з природними ритмами – водіями функцій організму. В сучасній науці є декілька підходів до визначення сутності та періодичності коливань в організмі живих істот, але незаперечним залишається той факт, що ця періодичність дійсно має місце і, крім того, здійснює величезний вплив на всю життєдіяльність організму. >>>>
-
Біосфера та сучасні погляди на її проблеми
Вступ. 1. Характеристика і склад біосфери. 2. В. І. Вернадський про біосферу і “ живій речовині”. 3. Роль людського фактора в розвитку біосфери. Використана література >>>>
-
Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Трудове виховання як засіб залучення дітей до суспільно-корисної праці 6 1.1. Проблема трудового виховання дітей дошкільного віку в дослідженнях минулих років та сучасній психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості методики залучення дітей до суспільно-корисної праці засобами природи 14 Розділ 2. Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку 17 2.1. Визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей старшого дошкільного віку 17 2.2. Організація роботи в природі як засіб залучення дітей шостого року життя до суспільного-корисної праці 20 Висновок 42 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Фінансовий менеджмент (Варіант 8)
1. Прямі та непрямі витрати 3 2. Операційний важіль 5 Задача 8 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 >>>>
-
Значення розчинів в природі та житті людини
Значення розчинів в природі та житті людини >>>>
-
S - елементи
Зміст Розділ 1. Класифікація S - елементів за електронною будовою 1.1. Загальна характеристика лужних металів 1.2. Загальна характеристика лужноземельних металів Розділ 2. S - елементи в природі. Ізотопний склад S - елементів 2.1. Лужні метали в природі. Ізотопний склад лужних металів. Добування лужних металів 2.2. Лужноземельні метали в природі. Ізотопний склад лужноземельних металів. Добування лужноземельних металів Розділ 3. Фізичні і хімічні властивості S - елементів 3.1. Фізичні і хімічні властивості лужних металів 3.2. Фізичні і хімічні властивості лужноземельних металів Розділ 4. Найхарактерніші представники S - елементів 4.1. Лужні метали Натрій і Калій 4.2. Лужноземельні метали Магній і Кальцій Розділ 5. Застосування S - елементів та їх сполук 5.1. Застосування лужних металів та їх сполук 5.2. Застосування лужноземельних металів та їх сполук Розділ 6. Аварія на ЧАЕС та її вплив на екологічну ситуацію в Україні Розділ 7. Роль хімії у вирішенні проблеми зниження впливу на довкілля негативних наслідків від аварії, що сталась на Чорнобильській АЕС >>>>
-
Фінансовий, операційний і загальний важіль та структуризація капіталу
Вступ..........................................................................................................................3
1. Поняття фінансового, операційного та загального важеля..............................4
2. Структуризація капіталу в Україні.....................................................................7
Висновки..................................................................................................................10
Використана література..........................................................................................11
Додатки.....................................................................................................................12
>>>>
-
Управління проектами
Вступ 3 1. Методи оцінки ефективності проекту 4 1. Класифікація витрат для цілей управління проектами 10 3. Аналіз беззбитковості проекту 16 3. Виробничий важіль 22 Висновок 25 Література. 28 >>>>
-
Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Сучасний стан епідеміології вірусів вищих рослин 5 Розділ 2. Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища 11 2.1. Клімат та погодні умови 11 2.2. Розповсюдженість вірусів. Біотичні фактори 18 2.3. Розповсюдженість вірусів. Абіотичні фактори 22 2.4. Шляхи передачі вірусів рослин в природних умовах 23 Розділ 3. Найбільш поширені вірусні захворювання серед вищих рослин 29 3.1. Кількісна характеристика та класифікація вірусів рослин 29 3.2. Віруси, які вражають певні види рослин 30 3.3. Віруси, які уражують широке коло рослин господарів 32 3.5. Боротьба із вірусними хворобами рослин 38 Висновок 39 Список використаної літератури 41 >>>>
-
Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Сучасний стан епідеміології вірусів вищих рослин 5 Розділ 2. Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища 11 2.1. Клімат та погодні умови 11 2.2. Розповсюдженість вірусів. Біотичні фактори 18 2.3. Розповсюдженість вірусів. Абіотичні фактори 22 2.4. Шляхи передачі вірусів рослин в природних умовах 23 Розділ 3. Найбільш поширені вірусні захворювання серед вищих рослин 29 3.1. Кількісна характеристика та класифікація вірусів рослин 29 3.2. Віруси, які вражають певні види рослин 30 3.3. Віруси, які уражують широке коло рослин господарів 32 3.5. Боротьба із вірусними хворобами рослин 38 Висновок 39 Список використаної літератури 41 >>>>
-
Біосфера
Вступ 1. Структура і функції біосфери як глобальної екосистеми 2. Перетворення енергії в екосистемах. Метаболізм екосистем 3. Кругообіг води в природі Висновок Використана література >>>>
-
Основи екології
Вступ / 1. Структура і функції біосфери як глобальної екосистеми / 2. Перетворення енергії в екосистемах. Метаболізм екосистем / 3. Кругообіг води в природі / Висновок / Використана література >>>>
-
ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА І КЛАСИФІКАЦІЯ ХВОРОБ РОСЛИН 5 1.1. Поняття про хвороби рослин 5 1.2. Типи хвороб рослини 7 1.3. Класифікація хвороб 13 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 15 2.1. Дубова губка 15 2.2. Трутовик справжній 16 2.3. Трутовик запашний 17 2.4. Несправжній трутовик 17 2.5. Трутовик сірчано-жовтий 18 2.6. Двоколірна губка 19 2.7. Трутовик північний 19 2.8. Березова губка 19 2.8. Панус грубий 20 2.9. Несправжній дубовий трутовик 21 РОЗДІЛ 3. ЗНАЧЕННЯ ТРУТОВИКІВ В ПРИРОДІ ТА ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З ГРИБНИМИ ХВОРОБАМИ 22 3.1. Негативне значення трутовикових грибів 22 3.2. Позитивна роль трутовикових грибів у природі і господарській діяльності людини 24 3.3. Захист та профілактика грибних захворювань 27 РОЗДІЛ 4. ЕКСКУРСІЯ НА ТЕМУ: "ЗНАЙОМСТВО З ТРУТОВИКОВИМИ ГРИБАМИ" 34 Список грибів, які викликають захворювання деревних рослин 45 Висновок 46 Список літератури 47 Додаток 48 >>>>
-
ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА І КЛАСИФІКАЦІЯ ХВОРОБ РОСЛИН 5 1.1. Поняття про хвороби рослин 5 1.2. Типи хвороб рослини 7 1.3. Класифікація хвороб 13 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 15 2.1. Дубова губка 15 2.2. Трутовик справжній 16 2.3. Трутовик запашний 17 2.4. Несправжній трутовик 17 2.5. Трутовик сірчано-жовтий 18 2.6. Двоколірна губка 19 2.7. Трутовик північний 19 2.8. Березова губка 19 2.8. Панус грубий 20 2.9. Несправжній дубовий трутовик 21 РОЗДІЛ 3. ЗНАЧЕННЯ ТРУТОВИКІВ В ПРИРОДІ ТА ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З ГРИБНИМИ ХВОРОБАМИ 22 3.1. Негативне значення трутовикових грибів 22 3.2. Позитивна роль трутовикових грибів у природі і господарській діяльності людини 24 3.3. Захист та профілактика грибних захворювань 27 РОЗДІЛ 4. ЕКСКУРСІЯ НА ТЕМУ: "ЗНАЙОМСТВО З ТРУТОВИКОВИМИ ГРИБАМИ" 34 Список грибів, які викликають захворювання деревних рослин 45 Висновок 46 Список літератури 47 Додаток 48 >>>>
-
Хімія та екологія
П Л А Н 1. Хімія та екологія. 2. Загальна характеристика підгрупи карбону. 2.1. Карбон в природі та промисловості. 2.2. Хімічні та фізичні властивості карбону. 2.3. Сполуки вуглецю. 3. Силіцій ( Si ). 3.1. Силіцій в природі та промисловості. Добування. 3.2. Фізичні та хімічні властивості силіцію. 3.3. Сполуки силіцію. 3.4. Використання. 4. Германій ( Ge ) 4.1. Добування германію. 4.2. Фізичні та хімічні властивості германію 4.3. Використання германію. 5. Олово ( Станум Sn ). 5.1. Добування олова 5.2. Фізичні та хімічні властивості олова 5.3. Використання олова. 6. Плюмбум ( Pb ) 6.1. Добування плюмбуму 6.2. Фізичні та хімічні властивості плюмбуму 6.3. Використання плюмбуму. >>>>
-
Базис і надбудова
План 1. Базис і надбудова 3 2. Види протиріч (суперечностей) 11 3. Відбиття (відображення) в органічній природі 34 Список використаної літератури 41 >>>>
-
Контрольна з екології
1. Кругообіг енергії та речовини в природі. Вплив антропогенного фактору на кругообіг 3 2. Гідросфера, її склад, екологічне значення 5 3. Види еколого-правової відповідальності 6 Список використаної літератури 8 >>>>
-
Огляд вітчизняної літератури з питань антимонопольного права і недобросовісної конкуренції
Вступ 2 Антимонопольне регулюваня в сучасному розумінні 2 Антимонопольне регулювання як важіль забезпечення економічної безпеки держави 5 Економічне зростання в рамках антимонопольного регулювання та боротьби з недобросовісною конкуренцією 7 Висновки 9 Список використаних джерел 10 Предмет: конкурентне та антимонопольне право України і світу >>>>
-
Лекція - Багатство тваринного світу України (Ознайомлення дітей з природою)
ВСТУП……………………………………………………………………1 1.Роль тварини у природі………………………………………………...1 2.Охорона тваринного світу України……………………………………2 ВИСНОВОК……………………………………………………………….3 Література………………………………………………………………….4 >>>>
-
Структура сучасної екології
План Вступ 3 1. Структура сучасної екології 4 2. Великий кругообіг речовин і енергії в природі. 8 3. Охорона рослинних ресурсів 11 Висновки 19 Список використаних джерел 20 >>>>
-
Місце грунту в біогеоценозі
План. Вступ. 1. Місце грунту в біогеоценозі. 2. Місце та роль ґрунту в природі й діяльності людини. 3. Стан і форми води в ґрунтах 4. Ґрунтовий розчин. Список використаної літератури. >>>>
-
Фінансовий, операційний і загальний важіль та структуризація капіталу
Вступ 3 1. Поняття фінансового, операційного та загального важеля 4 2. Структуризація капіталу в Україні 8 Висновки 11 Література 12 Додаток А. Інвестиції в основний капітал за видами економічної діяльності за 2004 рік 13 Додаток Б. Інвестиції в основний капітал за видами економічної діяльності за січень-червень 2005 року 15 >>>>
-
Класифікація витрат в залежності від змін обсягу виробництва та беззбитковості для одного продукту
План 1. Класифікація витрат в залежності від змін обсягу виробництва та беззбитковості для одного продукту 3 2. Вклад на покриття, запас фінансової міцності, операційний важіль 10 Література 12 >>>>
-
Основи екологічної психології
1. Які завдання стоять перед екологічною психологією? 4 2. Приведіть приклади соціальних психологічних релізеров архетипового і етнопсихологічного походження 5 3. Опишіть загальні закономірності розвитку суб’єктивного ставлення до природі в онтогенезі 7 4. Охарактеризуйте параметри розвитку екологічної свідомості в процесі соціогенезу 13 Список використаної літератури 23 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005031 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|