У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «фразеологізми міфологічного походфення приклади», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
ВСТУП 3
1. ПРЕДВЕСІЛЬНІ ГРУПИ. 5
2. ВЛАСНЕ ВЕСІЛЬНІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ. 8
3. ПІСЛЯВЕСІЛЬНІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ. 11
ВИСНОВОК 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ. 15
>>>>
План
1. Фразеологізми і слово
2. Походження фразеологізмів.
3. Відбиття матеріального й духовного
життя народу у фразеології
4. Як багато важить слово >>>>
1. Поняття і класифікація міфів 3
2. Особливості "міфологічного мислення". Міф як система уявлень і засіб розуміння світу 6
3. Міфологія як складова і основа релігії 8
4. Відмінності міфологічного і релігійного світогляду 11
ЛІТЕРАТУРА 14
>>>>
1. Поняття і класифікація міфів 3
2. Особливості «міфологічного мислення». Міф як система уявлень і засіб розуміння світу. 4
3. Міфологія як складова і основа релігії 7
4. Відмінності міфологічного і релігійного світогляду 9
Список використаної літератури 12
>>>>
Зміст
Вступ……………………………………………………………………..3
Розділ І. Життя та творчість Валерія Шевчука…………………..5
1.1. Сага про Житомир Валерія Шевчука……………..5
1.2. Творчість Валерія Шевчука………………………10
Розділ ІІ. Фразеологізми у романах В.Шевчука………………..13
2.1. Фразеологія як розділ мовознавства……………13
2.2. Мовна палітра Валерія Шевчука…………………19
2.3. Жива народна мова та фразеологізми…………..22
Розділ ІІІ. Ключова символіка В.Шевчука ……………………..25
3.1. Ключова символіка Валерія Шевчука у повісті
“Камінна луна”…………………………………………..25
Висновок ………………………………………………………………34
Список використаної літератури………………………………….38 >>>>
1. Охарактеризуйте підходи до здійснення підбору персоналу. Наведіть приклади 3
2. Охарактеризуйте поняття "етапи та види адаптації персоналу". Наведіть приклади 8
3. Охарактеризуйте поняття "етапи та форми виробничих конфліктів". Наведіть приклади 11
4. Охарактеризуйте основні стилі керування організацією. Наведіть приклади 17
ЛІТЕРАТУРА 20
>>>>
1. Управління логістичними витратами в туризмі. 3
2. Сучасні приклади ефективної роботи туристичних підприємств. Приклади скорочення собівартості послуг. 6
Література. 9
>>>>
1. Вибір і управління обслуговування в туристичній сфері. 3
2. Сучасні приклади ефективної роботи туристичних підприємств. Приклади скорочення собівартості послуг. 6
Література. 13
>>>>
1. Свій парк транспортних засобів або орендований? 3
2. Сучасні приклади ефективної роботи туристчних підприємств. Приклади скорочення собівартості послуг 6
Література 13
>>>>
1. Охарактеризуйте метод розгортання функції QFD 2
2. Охарактеризуйте принцип менеджменту якості "орієнтація на споживача". Наведіть приклади 3
3. Охарактеризуйте сім інструментів контролю якості. Наведіть приклади 4
4. Охарактеризуйте основні форми, види мотивації персоналу та мотивуючи фактори. Наведіть приклади 8
Література 16
>>>>
1. Показники оцінки якості обслуговування клієнтів. 3
2. Сучасні приклади ефективної роботи туристичних підприємств. Приклади скорочення собівартості послуг. 6
Література. 8
>>>>
1. Вибір і управління рівнями обслуговування в туристичній сфері. 3
2. Сучасні приклади ефективної роботи туристичних підприємств. Приклади скорочення собівартості послуг. 6
Література. 11
>>>>
План
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1: ПОРІВНЯННЯ ГРЕЦЬКОЇ І РИМСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ 6
1.1. Давньогрецька міфологія 6
1.2. Давньоримська міфологія 10
РОЗДІЛ 2: СПЕЦИФІКА МІФОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В “ЕНЕЇДІ” 14
2.1. Огляд міфології з 1-шої по 6-ту книги 18
2.2. Огляд міфології з 7-мої по 12-ту книги 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Мета роботи є надати коротку характеристику твору Вергілія “Енеїда” з виділенням міфологічного змісту поеми.
Завданням курсової роботи є якнайширше розкриття специфічних рис міфологічного мислення за часів Вергілія, які знайшли своє вираження в його поемі “Енеїда”.
Структурно робота складається з вступу, двох частин, які розбиті ще на два підпункти, висновків та використаної літератури, яка нараховує 30 джерел.
У першому розділі “«ПОРІВНЯННЯ ГРЕЦЬКОЇ І РИМСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ” надається загальна характеристика розвитку грецької та римської міфології для порівняння відмінностей та аналогій.
У другому розділі “СПЕЦИФІКА МІФОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В “ЕНЕЇДІ” аналізується по частинам твору тума курсової роботи.
Теоретичне значення курсової роботи полягає в тому, що розглянуті міфи завжди розповідають, яким чином реальність, завдяки подвигам першопредків досягла свого втілення і здійснення. Це завжди оповідь про певне «творення». Міфами розповідається, у який спосіб «щось» виникло. І саме через міф можна перебувати біля витоків цього «чогось».
Практичне значення курсової роботи полягає у виділенні міфів з твору “Енеїда” Вергілія, які мають особливе значення для розгляду творення історії Римської імперії.
В роботі використовувалися наступні літературні джерела:
- для порівняння міфології Греції та Риму були використані книги - Штаерман Е.М. Міфи народів світу. Енциклопедія. (В 2 томах). — М., 1982., Лосєв А.Ф. Міфи народів світу. Енциклопедія. (В 2 томах). — М., 1980., Артамонов В.А. "Національний характер і історія. Стилі мислення і поведінки в історії світової культури" - М.: Наука, 1990;
- для надання цитат з тексту “Енеїди” Вергилія був використаний переклад твору українською - Білик М. Вергілій - Енеїда. - К.: Дніпро, 1972;
- для огляду специфіки міфологічного мислення в “Енеїді” були використані наступні книги та підручники - Тронський І. М. Історія античної літератури. - Л., 1946., Донських О.М., Кочергін А.Г. Антична міфологія в дзеркалі рефлексії. - М.: МГУ, 1993., Гаспаров М.Л. Вергілій – поет майбутнього - Вергілій. Буколіки. Георгіки. Енеїда. - М., 1979., Голосовкер Я.Е. Логіка міфу. - М.: Наука, 1987., Осаченко Ю.С., Дмитрієва Л.В. Введення у філософію міфу. М.: "Интерпракс", 1994., та інші роботи, які торкаються проблеми античної міфології та в яких проводиться невеликий чи значний аналіз твору Вергілія.
>>>>
1. Пояснити, що таке прогнозування моди і з якою метою воно проводиться 2
2. Вказати особливості моделювання жіночого одягу романтичного стилю. Привести приклади на 2 – 3-х моделях, пояснити, які характерні риси для романтичного стилю 5
3. Пояснити, що таке комплект, ансамбль, їх призначення. Привести приклади на 2 – 3-х моделях 8
4. Дати стислу характеристику культури і костюму епохи Відродження. Привести приклади у вигляді репродукцій, ілюстрацій 11
Список літератури 14
>>>>
1. Особливості вивчення природознавства в малокомплектній школі. 2
2. Аналіз програм курсу „Я і Україна", 2005р. ,''Природознавство 1998" 3
3. Підготовка, організація та методика проведення екскурсій. Приклади. 3
4. Методика формування природничих понять, характеристика понять. Приклади. 5
5. Організація і методика проведення предметних уроків. Приклади. 6
6. Методика роботи з планом та картою на уроках природознавства. 7
7. Аналіз підручників курсу «Я і Україна» та щоденників спостереження. 8
8. Куточок живої природи. Організація та обладнання. Планування роботи і проведення занять. Приклади. 9
9. Позаурочна робота з природознавства її значення. 10
10. Географічний майданчик. Планування роботи та проведення занять. 10
>>>>
1. Пояснити, що таке дизайн костюму, його задачі 2
2. Розкрити принципи гармонійного поєднання 2-х, 3-х, 4-х кольорів у костюмі. Привести приклади на 2 – 3 моделях 5
3. Перерахувати вимоги, які висуваються до одягу для немовлят. Привести приклади на 2 – 3 моделях 9
4. Показати послідовність виконання наколювання деталей 12
Література 16
>>>>
Зміст
1. Профілактика порушень за даними ревізій. Навести приклади. 3
2. Основні положення по перевірці наявності і збереження ТМЦ 4
3. Навести приклади можливих зловживань і порушень при обліку реалізації продукції. Указати способи їх виявлення 7
Список використаної літератури 9
>>>>
1. Автоматизована система обліку (характеристика, особливості та перелік господарських операцій)
2. Характеристика затрат періоду та затрат на продукцію (навести приклади та їх використання)
3. На основі яких бюджетів та показників формується прогнозний звіт про прибутки і збитки
4. Оцінка проектів на основі рентабельності, наведить приклади
Література >>>>
1. Виписати з речення словосполучення дати їм характеристику. 2 речення, кожне з них не більше 10 слів. 2
2. Ці самі речення проаналізувати за членами речення дати характеристику, виконати повний синтаксичний аналіз. Виконати загальну характеристику речення за схемою: 2
3. Навести приклади на усі типи односкладних речень (з худ. літ) 3
- номінативне (4 приклади) 3
4. Навести 20 прикладів складнопідрядних речень з різними підрядними: 4
5. Навести приклади (10 прикладів) безсполучникових речень. 6
6. Виконати повний синтаксичний аналіз 2-х багатокомпонентних речень. Намалювати схеми до речень. 6
>>>>
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні аспекти понять "жаргонізми" та "фразеологізми" 5
1.1 Аналіз мовознавчої літератури 5
1.2 Особливості лексики корпоративних жаргонів. Явище вульгаризації мовлення 7
Розділ 2. Молодіжний сленг як складова мови 18
2.1 Формування студентського жаргону 18
2.2 Жаргон по-тернопільськи 25
Висновки 28
Список використаної літератури 29 >>>>
ПЛАН
1. Що таке фітофаги? Який трофічний рівень вони займають в екосистемі?
2. Які рослини називаються рослинами короткого, а які довгого дня?
3. Які субцессії носять назву вторинних. Наведіть два приклади.
4. На які екологічні групи поділяються рослини за відношенням до вологи. Наведіть приклади таких рослин.
5. Які причини викликають сплячку тварин? >>>>
1. Дайте трактування поняттям «система управління», «настанова з якості», «план з якості». В яких аспектах використовуються ці терміни стосовно сфери управління якістю? 3
2. Стандарт ISO 9001:2000 вимагає управляти всіма ресурсами, необхідними для належної діяльності організації. Поясніть, які категорії ресурсів при цьому передбачаються стандартом? Охарактеризуйте їх роль в системі управління якістю. Наведіть приклади 4
3. Опишіть види документів, які використовують у системах управління якістю. Поясніть їх роль, та наведіть приклади 7
4. Надайте визначення терміну «продукція» та наведіть узагальнені категорії продукції. Поясніть їх та наведіть відповідні приклади 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
>>>>
1. Визначення конкретного виду реклами. 3
2. Розгорнутий опис реклами. 6
3. Ілюстрації, приклади. 9
4. Цільова група населення цього виду реклами. 11
5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 12
6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 12
7. Вартість виготовлення. 14
8. Обслуговування реклами. 15
9. Можливість оцінки ефективності реклами. 16
10. Бібліографія 18
>>>>
ЗМІСТ
ВСТУП 2
ВИБРАТИ З КОДЕКСІВ УКРАЇНИ ПО ТРИ ПРИКЛАДИ ГІПОТЕЗИ, ДИСПОЗИЦІЇ ТА САНКЦІЇ 2
ПРИКЛАД ЗАЯВИ ПРО ЗВІЛЬНЕННЯ З РОБОТИ У ЗВ’ЯЗКУ ЗІ ВСТУПОМ ДО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 6
СУДОВА СИСТЕМА УКРАЇНИ 7
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10
>>>>
1. Визначення конкретного виду реклами 3
2. Розгорнутий опис реклами. 5
3. Ілюстрації, приклади. 10
4. Цільова група населення цього виду реклами. 12
5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13
6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14
7. Вартість виготовлення 15
8. Обслуговування реклами 15
9. Можливість оцінки ефективності реклами 17
10. Бібліографія 18
>>>>
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.