У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «характеристика Бріана Буагільбера и Сакса», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
ЗМІСТ
1. Економічні погляди П. Буагільбера................................................................ 3
2. Цеховий склад середньовічного ремесла, та характер Європейської торгівлі XIV-XV в............................................................................................................ 9
Список використаної літератури….................................................................... 15 >>>>
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8
1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26
Висновки до першого розділу 47
РОЗДІЛ II
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49
2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49
2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55
2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57
2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58
2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60
Висновки до другого розділу 61
РОЗДІЛ 3
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62
3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64
3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64
3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67
3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77
Висновки до третього розділу 81
ВИСНОВОК 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
ДОДАТКИ 95 >>>>
1. Економічна концепція і політика меркантилізму
2. Зародження класичної політекономії в Англії. Внесок У. Петті у формування економічної науки
3. Зародження класичної політекономії у Франції: ідеї П. Буагільбера
4. Школа фізіократів та історичні умови її формування
Література >>>>
1. Економічна концепція і політика меркантилізму
2. Зародження класичної політекономії в Англії. Внесок У. Петті у формування економічної науки
3. Зародження класичної політекономії у Франції: ідеї П. Буагільбера
4. Школа фізіократів та історичні умови її формування
Література >>>>
Доповідь 7 стор.
Реферат 1 стор.
Роздатковий матеріал 10 стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I 6
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 6
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 6
1.2. Особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці 21
1.3. Вплив міжособистісних стосунків на появу схильності до залежної поведінки у підлітковому віці 35
Висновки до першого розділу 42
РОЗДІЛ II 43
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 43
2.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 43
2.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 44
2.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за В.Д.Менделевичем 46
2.4. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 48
Висновки до другого розділу 49
РОЗДІЛ 3 51
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 51
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 51
3.2. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою Шутца (ОМО) 53
3.3. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «Незакінчені речення» Сакса і Леві 56
3.4. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 67
Висновки до третього розділу 70
ВИСНОВОК 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74
ДОДАТКИ 82-94
Додатки у Архіві, Анкети, тощо >>>>
1. ТЕРМІНИ, КАТЕГОРІЇ, ПОНЯТТЯ, ДЖЕРЕЛА 2
1.1. Меркантилізм 2
1.2. Дрібнобуржуазна політекономія 2
1.3. „Монетарна історія США” М.Фрідмена і А.Шварца 2
1.4. Економічна думка в західноукраїнських університетах
кін. ХІХ – поч. ХХ ст. 3
2. ВИДАТНІ ОСОБИСТОСТІ В ІСТОРІЇ ЕКОНОМІЧНИХ ВЧЕНЬ 4
2.1. Катон, Марк Порцій 4
2.3. Харрод, Рой Форбс 6
2.4. Олексієнко Михайло Мартинович 7
2.5. Водовозов Василь Васильович 8
2.6. Чаянов Олександр Васильйович 9
3. ГЕНЕЗА І РОЗВИТОК ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ. ВИНИКНЕННЯ ПОЧАТКІВ ПОЛІТЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ В СИСТЕМІ ФІЛОСОФСЬКИХ (ЗАГАЛЬНО-НАУКОВИХ ВЧЕНЬ) 11
4. ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКОЇ І ФРАНЦУЗЬСЬКОЇ БУРЖУАЗНОЇ ПОЛІТЕКОНОМІЇ У ЕКОНОМІЧНИХ ПОГЛЯДАХ У.ПЕТТІ І П.БУАГІЛЬБЕРА 15
Література 18
>>>>
12 шрифт, 1й интервал
Вопросы:
1. Современные методы психологии 3
2. Методология, метод, методика: суть и отличие понятий 3
3. Метод наблюдения: суть, требования к проведению 4
4. Технология проведения психологического исследования: суть и этапы 4
5. Этапы проведения наблюдения 5
6. Обработка и интерпретация данных во время наблюдения 5
7. Типичные ошибки в психологическом наблюдении 5
8. Система категорий в наблюдении (по Р. Бейлзу) 6
9. Наблюдение по схеме А. Залужного 7
10. Психологический эксперимент: суть, виды 7
11. Причины искажения экспериментальных данных 8
12. Квазиэкспериментальное исследование: общая характеристика 8
13. Отражение функций психолога в проведении эксперимента 9
14. Этапы проведения экспериментального исследования 9
15. Экспериментальное исследование восприятия графических символов 9
16. Изучение влияния изменения экспериментальной ситуации на поведение исследуемых 10
17. Исследование индивидуальных особенностей внимания и трудоспособности 11
18. Обучающий эксперимент: суть, порядок проведения 11
19. Организация и проведение констатирующего эксперимента 12
20. Суть и особенности метода тестов 13
21. Тестирование учебных достижений школьников 13
22. Составление тестовых заданий 14
23. Процедура использования методики личностного дифференциала 15
24. Исследование самооценки и степени соответствия реального Я-образа идеальному образу квалифицированного психолога 15
25. Формирование навыков работы с многошкальным личностным опросником (на примере мини-мульта) 16
26. Формирование умений использования методик самооценки (на материале шкалы тревожности Ч. Спилберга) 17
27. Диагностика умственного развития (на материале школьного теста умственного развития К. Гуревича) 17
28. Использование тестов с образно-вербальным заданием (на материале теста механической сообразительности Беннета) 18
29. Общая характеристика проективных способов изучения личностных особенностей 18
30. Изучения особенностей интерпретации данных, полученных с помощью графических проективных методик (на материале методики «Несуществующее животное») 19
31. Процедура использования методик завершения предложений (на материале методики Д. Сакса и В. Леви) 20
32. Процедура использования психогеометрической методики С. Деллингера 20
33. Интервьюирование: суть, особенности организации и проведения 21
34. Формирование умения проведения интервью (на материале методики выявления мотивационной готовности к школьному обучению) 22
35. Анкетирование: общая характеристика метода 22
36. Основные правила составления анкет 23
37. Развитие умений формулировать и редактировать вопросы анкеты 23
38. Метод независимых характеристик: суть специфические особенности 23
39. Причины нарушения результатов метода независимых характеристик 24
40. Формирование умений использовать метод обобщения независимых характеристик при оценивании качеств личности руководителя и способов управления (по методике Ю. Платонова) 24
41. Контент-анализ: суть и общая характеристика 25
42. Содержание основных процедур контент-анализа 25
43. Формирование умений выполнять контент-анализ (на материале методики незаконченных предложений Б. Форера) 26
>>>>
Предмет: девіантологія
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико –методологічні підходи до дослідження девіантної поведінки особистості 8
1.1. Психологічний зміст і прояви девіантної поведінки особистості 8
1.2 Чинники девіантної поведінкио собистості 22
1.3. Специфіка девіантної поведінки підлітків 30
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 39
2.1. Методика та організація дослідження проявів схильності до девіантної поведінки. 39
2.2. Аналіз результатів дослідження проявів схильності до девіантної поведінки підлітків. 56
Розділ 3. Профілактика та корекція девіантної поведінки підлітків 64
3.1. Профілактика девіантної поведінки підлітків 64
3.2. Основні підходи корекційної роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. 67
3.3. Програма попередження і корекції девіантної поведінки підлітків. 91
Висновки 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 118
Додатки: 129
Розподіл досліджуваних за статтю
Рівні вираженості схильності до девіантної поведінки
Особливості вираженості схильності до девіантної поведінки залежно від статі
Особливості ставлення підлітків до різних аспектів діяльності (за даними методики незавершених речень Сакса-Леві)
Особливості негативної комунікативної установки (за методикою В. Бойка)
Особливості прояву агресивності (за методикою Басса - Даркі)
Форми прояву агресії залежно від статі
Дисперсійний аналіз залежності індексів агресивності і ворожості від статі і рівня емпатія
Особливості сенсу життя для досліджуваних підлітків (за результатами бесіди)
Особливості взаємозв’язку статусу підлітків і схильності до девіантної поведінки
Основні терміни
Об’єктом дослідження роботи виступає схильність девіантна поведінка особистості.
Предметом дослідження виступають психологічні умови профілактики девіантної поведінки чи поведінкових девіацій підлітків.
Метою роботи є визначення змісту і чинників виникнення девіантної поведінки у підлітків та розкриття особливостей діяльності психолога з її попередження і корекції
Для досягнення мети вирішувалися наступні завдання:
1) Провести аналіз змісту і проявів девіантної поведінки;
2) Дослідити чинники девіантної поведінки підлітків;
3) Виявити психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки;
4) Визначити основні принципи та напрямки роботи психолога по попередженню і корекції девіантної поведінки.
5) Визначити методику дослідження проявів схильності підлітків до девіантної поведінки.
6) Дослідити схильність підлітків до девіантної поведінки.
7) Визначити зміст діяльності психолога щодо попередження розвитку схильності підлітків до девіантної поведінки.
Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, 117 джерел
Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, тестування, опитування, спостереження, статистичні методи обробки даних >>>>
План
Вступ 3
I. Проблематика і досвід психологічних досліджень призовників 6
1.1. Методи психологічного обстеження призовної молоді 6
1.2. Дослідження нервово-психічної стійкості призовників 11
1.3. Дослідження схильності до агресивної та аутоагресивної поведінки у призовників 18
1.4. Інші напрямки психологічного обстеження призовної молоді 22
II. Методичні підходи до психологічного обстеження призовників в Дніпровському військкоматі м. Києва 30
2.1. Планування дослідження показників по шкалах невротизму та екстраверсії-інтроверсії 30
2.2. Планування дослідження показників нервово-психічної стійкості 34
2.3. Планування дослідження емоційно-оцінного ставлення до оточуючого світу 35
2.4. Статистична обробка результатів дослідження 37
Висновки 39
Література 41
Додатки 44
Анкета
Список вопросов теста Г. Айзенка
Схема темпераменту по Г. Айзенку
Текст та реєстраційний бланк анкети “Прогноз-2”
Реєстраційний бланк
Опитувальник “Незакінчені речення”
Метою роботи є вивчення досвіду психологічного обстеження призовної молоді а також складання плану дослідження на базі конкретного військового комісаріату; психологічне дослідження в межах даної роботи сплановано на базі Дніпровського військового комісаріату м. Києва. Основною метою спланованого емпіричного дослідження є вияв групи призовників, які мають низький рівень нервово-психічної стійкості і, відповідно, потребують певної психологічної корекції.
Мета дослідження конкретизується у наступних конкретних задачах:
– розглянути методи дослідження, що використовуються при психологічному обстеженні призовної молоді;
– вивчити довід дослідження нервово-психічної стійкості призовників;
– вивчити досвід дослідження схильності призовників до агресивної та аутоагресивної поведінки;
– розглянути інші напрямки психологічного обстеження призовників;
– спланувати дослідження показників призовників по шкалах невротизму та екстраверсії-інтроверсії;
– спланувати вивчення показників нервово-психічної стійкості призовників;
– спланувати дослідження емоційно-оцінного ставлення призовників до оточуючого світу;
– визначити порядок статистичної обробки результатів емпіричного дослідження методом кореляційного аналізу.
При плануванні психологічного обстеження призовників було висунуто наступну гіпотезу:
Призовники з низьким рівнем нейротизму і високою екстраверсією в цілому демонструють високий рівень нервово-психічної стійкості. Крім того їх відносини з оточуючими є більш гармонійними, ніж у інтровертів з високим рівнем нейротизму.
Перевірку гіпотези передбачається виконати за допомогою методу тестування за допомогою методик: EPI Г. Айзенка; тест “Прогноз-2”; методика незакінчених речень Сакса-Леві.
Джерельна база - 24
Структура роботи. Структурно робота складається зі вступу, двох основних розділів, списку використаної літератури та додатків. >>>>
Зміст
1.Загальна характеристика банку.................................................................
2. Організаційна та управлінська структура банку..................................
3.Характеристика зовнішнього середовища ..........................................
4.Характеристика внутрішнього середовища........................................
5.Характеристика ефективності роботи банку......................................
6.Характеристика виробництва.............................................................
7. Зовнішньоеко¬номічна діяльність банку...............................................
8.Організація управління персоналом.......................................................
9.Застосування інноваційних технологій ............................................... >>>>
План:
І. Книжкове видання 3
1.1. Бібліографічний опис 3
1.2. Характеристика видань соціального призначення 3
1.3. Характеристика читацького призначення 3
1.4. Характеристика внутрішньої і зовнішньої форми видання 3
1.5. Характеристика типу і виду видання 4
ІІ. Характеристика періодичного видання 4
2.1. Назва видання, його соціальне і читацьке призначення 4
2.2. Характеристика класу, типу, виду видань 4
2.3. Характеристика авторських продуктів 5
Література 6
>>>>
ЗМІСТ
Варіант №3 Юридична професія 2
1. Загальна характеристика юридичної професії 2
2. Характеристика діяльності судді 4
3. Прокурорська діяльність 6
4. Характеристика роботи слідчого 8
5. Особливості роботи нотаріуса 10
6. Юридична консультативна діяльність 11
7. Характеристика адвокатської діяльності 11
Список використаних джерел 13
>>>>
1. Выбор и описание товара3
1.1. Оценка товара по параметрам3
1.2. Характеристика товара в потреблении5
1.3. Характеристика результатов потребления5
Характеристика результатов потребления5
2. Сегментирование рынка по потребителям и товару6
2.1. Модель графической сегментации рынка7
2.2. Сегментация рынка по параметрам продукции8
3. Позиционирование товара9
Литература14 >>>>
1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК”
2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК”
3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК"
4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення
5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції
6. Дослідження рівня беззбитковості >>>>
1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК”
2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК”
3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК"
4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення
5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції
6. Дослідження рівня беззбитковості >>>>
1. Теоретичні питання 2
1.1. Характеристика рахунків VII-IX класів 2
1.2. Характеристика активу балансу 6
1.3.Зміни в балансі під впливом господарських операцій 7
2. Задачі 9
Використана література 11
>>>>
Вступ 3
1. Характеристика соціального і читацького призначення 9
2. Визначення класу, типу, виду видання 10
3. Характеристика вихідних даних 13
4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі
матеріалу 13
5. Характеристика авторських продуктів 14
6. Відповідність форми і змісту читацькому і соціальному
призначенню 15
7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням. 15
Висновки 16
Література 17
>>>>
І. Визначення і характеристика показника „продуктивність"
2. Безперервні технологічні процеси, їх характеристика
3. Шляхи скорочення часу на виконання технологічної операції
4.Каталізні технологічні процеси, їх характеристика
Література >>>>
ПЛАН
ВСТУП
РОЗДІЛ 1:
1.1. Характеристика та значення вкладів населення для комерційних банків
1.2. Характеристика ВАТ „Ощадний Банк України”
1.3. Види та умови залучення вкладів населення в Ощадбанку
РОЗДІЛ 2. ЗАЛУЧЕННЯ БАНКАМИ ВКЛАДІВ НАСЕЛЕННЯ, ЇХ ВИДИ, ХАРАКТЕРИСТИКА І ОБЛІК
2.1. Відкриття рахунків фізичним особам
2.2. Нарахування процентів по вкладам
2.3. Характеристика та облік поточних рахунків і короткострокових та довгострокових депозитів
2.4. Характеристика та облік коштів фізичних осіб для розрахунків платіжними картками
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ
ВИСНОВОК >>>>
ЗМІСТ
9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18 >>>>
ЗМІСТ
9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18 >>>>
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.