|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75264767
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 17 любых страниц работы.
См. также:
-
Встановлення ціни на основи рівня поточних ринкових цин
Зміст
1. Встановлення ціни на основи рівня поточних ринкових цин 3
2. Встановлення цін зі знижками та надбавками для стимулювання збуту 10
Література 17
-
Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів
Зміст
1. Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів 3
2. Види організованої торгівлі (біржова, через торгові доми) 5
Література 19
-
Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів
Зміст
1. Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів 3
2. Види організованої торгівлі (біржова, через торгові доми) 5
Література 19
-
Методи встановлення ціни
1. Оцінка виконання плану виробництва продукції по номенклатурі і загальному обсягу і дотримання графіка виробництва продукції (комплектність). 3
2. Методи встановлення ціни "за рівнем поточних цін", "рівнем попиту", їхні особливості і сфери застосування. 10
Завдання 3. 17
Література 18
-
Тема: 1) Характеристика цін за стадіями товаропросування. 2) Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів
1. Характеристика цін за стадіями товаропросування 3
2. Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів 7
Задача 14
Кондитерська фабрика виробляє цукерки із шоколаду, як реалізує у різних містах України.
Вартість сировини, матеріалів, як використовуються у виробництві цукерок (з урах. ПДВ), становить 2,85 ум. од.
Витрати на оплату праці робітників фабрики - 0,58 ум. од., інші виробничі витрати становлять 0,46 ум. од. на кожну одиницю виробленої продукції.
Акцизний збір на цукерки даної марки встановлено згідно з діючим законодавством України у розмірі 25 %.
Фабрика планує отримати прибуток у розмірі 0,45 ум. од.
Витрати торг. підприємства щодо підготовки цукерок до реалізації та їх реалізації становлять 1,45 ум. од. на кожну одиницю виробу.
Торг. підпр. планує отримати прибуток з кожної одиниці цукерок у розмірі 0,25 ум. од.
Розрахувати роздрібну ціну цукерок шоколадних.
Список використаної літератури 16
-
Встановлення ціни на допоміжні товари
Зміст
1. Встановлення ціни на допоміжні товари 3
2. Встановлення ціни та основні тендери 6
Література 13
-
Встановлення ціни на допоміжні товари
Зміст
1. Встановлення ціни на допоміжні товари 3
2. Встановлення ціни та основні тендери 6
Література 13
-
Інфраструктура ринку. Встановлення ринкової ціни
Вступ 2
1. Інфраструктура ринку 3
Аукціони, торгово-промислові палати, ярмарки 4
Маркетинг, та його функції 5
Біржі, та їх види 6
2. Встановлення ринкової ціни 8
3. Особливості ті відємні ознаки форм суспільного виробництва 11
Інші класифікації форм суспільного виробництва: 13
Література : 15
-
Інфраструктура ринку. Встановлення ринкової ціни
Вступ 2
1. Інфраструктура ринку 3
Аукціони, торгово-промислові палати, ярмарки 4
Маркетинг, та його функції 5
Біржі, та їх види 6
2. Встановлення ринкової ціни 8
3. Особливості ті відємні ознаки форм суспільного виробництва 11
Інші класифікації форм суспільного виробництва: 13
Література : 15
-
Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4
1.1. Сутність цін, їх види та функції 4
1.2. Державний вплив на ціноутворення 8
Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13
2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13
2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18
2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23
Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29
3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29
3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30
3.3. Встановлення цін за знижками 31
Висновки 35
Список використаної літератури 36
Додатки 37
Додаток 1. Показники виробничої діяльності Комбінату за 2002 р.
Додаток 2. Показники платоспроможності Комбінату
Предметом роботи є ціна на продукцію.
Об’єктом роботи є компанія “Металхолдинг”
-
Ціни на промислову продукцію: загальна характеристика, методи встановлення та регулювання
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 6
2. Аналіз політики ціноутворення підприємства 17
3. Механізм удосконалення стратегії ціноутворення підприємства 22
Висновки 26
Список використаних джерел 27
Cгенерировано за 0.438146 секунд
|