Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Тема: 1) Характеристика цін за стадіями товаропросування. 2) Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів» (ID:20083)

| Размер: 20 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.12.2007 | Код продавца: 1 |
Содержание1. Характеристика цін за стадіями товаропросування 3
2. Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів 7
Задача 14
Кондитерська фабрика виробляє цукерки із шоколаду, як реалізує у різних містах України.
Вартість сировини, матеріалів, як використовуються у виробництві цукерок (з урах. ПДВ), становить 2,85 ум. од.
Витрати на оплату праці робітників фабрики - 0,58 ум. од., інші виробничі витрати становлять 0,46 ум. од. на кожну одиницю виробленої продукції.
Акцизний збір на цукерки даної марки встановлено згідно з діючим законодавством України у розмірі 25 %.
Фабрика планує отримати прибуток у розмірі 0,45 ум. од.
Витрати торг. підприємства щодо підготовки цукерок до реалізації та їх реалізації становлять 1,45 ум. од. на кожну одиницю виробу.
Торг. підпр. планує отримати прибуток з кожної одиниці цукерок у розмірі 0,25 ум. од.
Розрахувати роздрібну ціну цукерок шоколадних.


Список використаної літератури 16

Литература1. Афонін А.С. Маркетинг: Конспект лекцій - К.: МЗУУП, 1994.
2. Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод, посіб. для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 1999.
3. Гаркаеенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002.
4. Лиходій В. Г. Маркетинг: Навч.-практ. посіб. — К.: Вид-во НАУ, 1998.
5. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посіб. для вищих навчальних закладів. — 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. — Харків: Студцентр, 2002.
6. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. А. Олійника, Р. Скільського. — К.: Основи, 1998.
7. Примак Т.О. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с.
8. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: Експерт, 2001.
9. Тарасевич В. М. Ценовая политика в системе маркетинга / Пер. с анг.; Под ред. Г. Л. Багиева: Уч. пособие. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1997.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціноутворення
  • Ціна - її суть. Процес формування ціни на підприємстві.
  • Контрольна робота з дисципліни «Ціна та ціноутворення в галузі туризму»
  • Ціна та ціноутворення в галузі туризму
  • Визначення ціни в залежності від витрат
  • Визначення ціни в залежності від витрат
  • Методи ціноутворення і галузі їх застосування
  • Методи визначення ціни на підприємствах
  • АНАЛІЗ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
  • Ціна та ціноутворення в галузі туризму
Cгенерировано за 0.096817 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...