Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Тема: 1) Характеристика цін за стадіями товаропросування. 2) Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів» (ID:20083)

| Размер: 20 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.12.2007 | Код продавца: 1 |
Содержание1. Характеристика цін за стадіями товаропросування 3
2. Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів 7
Задача 14
Кондитерська фабрика виробляє цукерки із шоколаду, як реалізує у різних містах України.
Вартість сировини, матеріалів, як використовуються у виробництві цукерок (з урах. ПДВ), становить 2,85 ум. од.
Витрати на оплату праці робітників фабрики - 0,58 ум. од., інші виробничі витрати становлять 0,46 ум. од. на кожну одиницю виробленої продукції.
Акцизний збір на цукерки даної марки встановлено згідно з діючим законодавством України у розмірі 25 %.
Фабрика планує отримати прибуток у розмірі 0,45 ум. од.
Витрати торг. підприємства щодо підготовки цукерок до реалізації та їх реалізації становлять 1,45 ум. од. на кожну одиницю виробу.
Торг. підпр. планує отримати прибуток з кожної одиниці цукерок у розмірі 0,25 ум. од.
Розрахувати роздрібну ціну цукерок шоколадних.


Список використаної літератури 16

Литература1. Афонін А.С. Маркетинг: Конспект лекцій - К.: МЗУУП, 1994.
2. Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод, посіб. для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 1999.
3. Гаркаеенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002.
4. Лиходій В. Г. Маркетинг: Навч.-практ. посіб. — К.: Вид-во НАУ, 1998.
5. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посіб. для вищих навчальних закладів. — 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. — Харків: Студцентр, 2002.
6. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. А. Олійника, Р. Скільського. — К.: Основи, 1998.
7. Примак Т.О. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с.
8. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: Експерт, 2001.
9. Тарасевич В. М. Ценовая политика в системе маркетинга / Пер. с анг.; Под ред. Г. Л. Багиева: Уч. пособие. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1997.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціноутворення
  • Ціна - її суть. Процес формування ціни на підприємстві.
  • Контрольна робота з дисципліни «Ціна та ціноутворення в галузі туризму»
  • Ціна та ціноутворення в галузі туризму
  • Визначення ціни в залежності від витрат
  • Визначення ціни в залежності від витрат
  • Методи ціноутворення і галузі їх застосування
  • Методи визначення ціни на підприємствах
  • АНАЛІЗ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
  • Ціна та ціноутворення в галузі туризму
Cгенерировано за 0.599211 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів