|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Встановлення ціни на допоміжні товари
Зміст
1. Встановлення ціни на допоміжні товари 3
2. Встановлення ціни та основні тендери 6
Література 13
-
Формування цін на принципово нові товари та аналоги
Вступ 2
1. Поняття нового товару. Впровадження на ринок нових товарів 4
2. Особливості встановлення цін на нові товари 11
3. Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар 16
Висновок 20
Список використаної літератури 23-24
-
Ціноутворення на підприємстві
Зміст 2
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика приватного підприємства «Матадор» 5
Розділ 2. Аналітична частина. Вивчення процесу ціноутворення на новий товар на прикладі ПП «Матадор» 8
2.1. Аналіз діяльності фірми ПП «Матадор» протягом 2000-2005 р. 8
2.2. Особливості встановлення ціни на нові товари 10
2.3. Вибір стратегії ціноутворення та встановлення ціни обраним методом 15
Розділ 3. Розрахунково – проектна частина. Діяльність фірми при альтернативній маркетинговій стратегії 20
Заключна частина 23
Список використаної літератури 26
-
Ціноутворення на підприємстві
Зміст 2
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика приватного підприємства «Матадор» 5
Розділ 2. Аналітична частина. Вивчення процесу ціноутворення на новий товар на прикладі ПП «Матадор» 8
2.1. Аналіз діяльності фірми ПП «Матадор» протягом 2000-2005 р. 8
2.2. Особливості встановлення ціни на нові товари 10
2.3. Вибір стратегії ціноутворення та встановлення ціни обраним методом 15
Розділ 3. Розрахунково – проектна частина. Діяльність фірми при альтернативній маркетинговій стратегії 20
Заключна частина 23
Список використаної літератури 26
-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
Визначення ціни в залежності від витрат
Зміст
1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3
2. Етапи встановлення ціни 11
Література 16
-
Визначення ціни в залежності від витрат
Зміст
1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3
2. Етапи встановлення ціни 11
Література 16
-
Оцінка зростання цін споживчого ринку
Зміст Вступ 4
Розділ 1. Встановлення цін на споживчі товари та послуги 6
1.1.Структура ринку споживчих товарів з позицій ціноутворення 6
1.2.Специфічні прийоми формування цін на споживчі товари 12
1.3.Ціноутворення на споживчі послуги 17
Розділ 2. Аналіз зростання цін споживчого ринку в Україні 21
2.1.Методи цінового регулювання 21
2.2.Вплив держави на ціни і ціноутворення 25
Розділ 3. Ефективність заходів держави в області цінової політики 30
Висновки 36
Список використаної літератури 38
-
Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги
Зміст
1. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 3
2. Параметричний метод визначення ціни 8
Література 15
Cгенерировано за 0.007714 секунд
|