Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 38
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4
1.1. Сутність цін, їх види та функції 4
1.2. Державний вплив на ціноутворення 8
Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13
2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13
2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18
2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23
Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29
3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29
3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30
3.3. Встановлення цін за знижками 31
Висновки 35
Список використаної літератури 36
Додатки 37
Додаток 1. Показники виробничої діяльності Комбінату за 2002 р.
Додаток 2. Показники платоспроможності Комбінату
Предметом роботи є ціна на продукцію.
Об’єктом роботи є компанія “Металхолдинг”
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи дослідження ціни та ціноутворення 4
1.1.Особливості ціни як економічної категорії 4
1.2.Принципи формування ціни 6
Розділ 2. Стратегія формування ціни на підприємстві 11
2.1. Політика ціноутворення на підприємстві та інструменти її реалізації 11
2.2. Особливості формування ціни на підприємстві 14
Розділ 3. Формування та реалізація цінової політики на підприємстві 23
3.1.Загальна характеристика цінових стратегій основних конкурентів галузі 23
3.2. Вдосконалення процесу формування ціни на підприємстві ДУКАТ Лтд 28
Висновки 32
Список літератури 36
Додатки 38
ЗМІСТ
ВСТУП. 3
1.ЦІНА ЯК КАТЕГОРІЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРЮВАННЯ 5
1.1 Система цін в Україні 5
1.2 Ціна за способом формування. 5
1.3.Інформація, необхідна для прийняття рішень щодо цін. 10
1.4. Система оптових цін та підвищення ефективності виробництва 12
2.ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 14
2.1 Основні принципи ціноутворення 14
2.2 Аналіз ціноутворюючих факторів. 15
2.3.Процес ціноутворення на підприємствах України. 23
2.4.Методики встановлення цін за географічною ознакою. 25
2.5.Управління цінами на підприємстві. 25
3.ВПЛИВ ЦІНИ НА ЕКОНОМІЧНІ ПРОЦЕСИ ТА ВІДНОСИНИ 29
3.1.Цінове регулювання економічних відносин. 29
3.2.Проблеми переходу до ціноутворення ринкової економіки. 32
3.3.Природна поведінка цін в перехідний період. 33
ВИСНОВОК 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42
Висновки 47
Додатки 51
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42
Висновки 47
Додатки 51
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно - правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВАТ "Домобудівник" 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 32
Висновки 37
Додатки 41
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно - правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВАТ "Домобудівник" 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 32
Висновки 37
Додатки 41
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і державного регулювання 5
1.2. Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни. 9
1.3.Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності. 13
1.4. Порядок формування цін в сфері виробництва. Внутрішні ціни 19
2. РЕКОМЕНДАЦІЇ. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 28
Література 32
Вступ 4
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 5
1.1. Загальна характеристика методів ціноутворення 5
1.2. Методика ціноутворення в поліграфічній галузі 8
2. Аналіз ціноутворення на прикладі поліграфічного підприємства 14
2.1. Загальна характеристика підприємства ДНВП 14
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства ДНВП 15
2.3. Аналіз цін на продукцію та ціноутворення на підприємстві 19
Висновки 27
Список використаної літератури. 28
Додатки 30 - 35
Мета даної курсової роботи – проаналізувати економічну діяльність поліграфічного підприємства на прикладі підприємства ДНВП.
План
1. Вступ
2. Основні принципи ціноутворення
3. Аналіз ціноутворюючих факторів.
4. Процес ціноутворення на підприємствах України.
5. Управління цінами на підприємстві.
Висновки
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.114455 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.