|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Визначення ціни в залежності від витрат
Зміст
1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3
2. Етапи встановлення ціни 11
Література 16
-
Визначення залежності прибутку від структури витрат
1. Розкрити залежність прибутку від структури витрат 3
2. Визначення залежності прибутку від структури витрат 8
Задача 15
Список використаної літератури 16
-
Норма умовно-постійних витрат підприємства: поняття, методика розрахунку, залежність від обсягу завантаження виробничих потужностей
Зміст
Вступ 3
Вихідні дані 4
1 Норма умовно-постійних витрат підприємства: поняття, методика розрахунку, залежність від обсягу завантаження виробничих потужностей 5
2. Групування витрат 8
3. Визначення собівартості і ціни 11
4. Розробка програми зниження витрат 15
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Норма умовно-постійних витрат підприємства: поняття, методика розрахунку, залежність від обсягу завантаження виробничих потужностей
Зміст
Вступ 3
Вихідні дані 4
1 Норма умовно-постійних витрат підприємства: поняття, методика розрахунку, залежність від обсягу завантаження виробничих потужностей 5
2. Групування витрат 8
3. Визначення собівартості і ціни 11
4. Розробка програми зниження витрат 15
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Методи визначення ціни на підприємствах
1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 3
2. Сутність та характеристика методу “прямого віднесення” 11
3. Методи визначення ціни з врахуванням: повних витрат, прямих витрат, середніх, граничних 11
4. Розрахунок ціни з метою отримання цільового прибутку 14
5. Ціноутворення на основі “кривої освоєння” 14
6. Сутність та характеристика ринкових методів ціноутворення, їх переваги та недоліки 15
7. Методи визначення ціни в рамках ціннісного підходу 16
8. Визначення ціни на основі поточних ринкових цін 18
9. Методика тендерного ціноутворення 18
10. Встановлення цін на основі закритих торгів 18
11. Методи визначення цін в рамках нормативно-параметричного підходу: метод питомих показників, балової оцінки, агрегатний тощо 18
Література 18
-
Плануваннф основного виробництва
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичний розділ 3
2. Розрахунковий розділ 15
2.1 Організація основного виробництва 15
2.1.1 Обґрунтування виробничої програми 15
2.1.2 Визначення типу виробництва 15
2.2 Визначення потреби в робочій силі 16
2.3 Розрахунок потреби в площах 17
2.4 Визначення вартості основних фондів виробництва та амортизаційних відрахувань 18
2.5 Розрахунок загальних витрат на виробництво Розрахунок прямих матеріальних витрат Розрахунок прямих витрат на оплату праці 19
2.6 Розрахунок загальновиробничих витрат 22
2.6.1 Розрахунок змінних загальновиробничих витрат 22
2.6.2 Розрахунок постійних загальновиробничих витрат 23
2.6.3 Розрахунок загальногосподарських витрат 25
2.7 Калькуляція собівартості 26
2.8 Розрахунок ціни продукції 27
2.9 Визначення очікуваного прибутку 27
3. Організаційний розділ 29
3.2 Організація управління 32
4. Аналітичні дослідження в курсовій роботі 34
4.1 Розрахунок техніко – економічних показників 34
Висновок 35
Література 36
Додатки 37
-
Плануваннф основного виробництва
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичний розділ 3
2. Розрахунковий розділ 15
2.1 Організація основного виробництва 15
2.1.1 Обґрунтування виробничої програми 15
2.1.2 Визначення типу виробництва 15
2.2 Визначення потреби в робочій силі 16
2.3 Розрахунок потреби в площах 17
2.4 Визначення вартості основних фондів виробництва та амортизаційних відрахувань 18
2.5 Розрахунок загальних витрат на виробництво Розрахунок прямих матеріальних витрат Розрахунок прямих витрат на оплату праці 19
2.6 Розрахунок загальновиробничих витрат 22
2.6.1 Розрахунок змінних загальновиробничих витрат 22
2.6.2 Розрахунок постійних загальновиробничих витрат 23
2.6.3 Розрахунок загальногосподарських витрат 25
2.7 Калькуляція собівартості 26
2.8 Розрахунок ціни продукції 27
2.9 Визначення очікуваного прибутку 27
3. Організаційний розділ 29
3.2 Організація управління 32
4. Аналітичні дослідження в курсовій роботі 34
4.1 Розрахунок техніко – економічних показників 34
Висновок 35
Література 36
Додатки 37
-
Види цін в залежності від ступеня самостійності підприємства при їх встановленні, регіону реалізації та часу дії.
1. Види цін в залежності від ступеня самостійності підприємства при їх встановленні, регіону реалізації та часу дії.
2. Світові ціни та їх різновидності.
3. Задача:
-
Види цін в залежності від ступеня самостійності підприємства при їх встановленні, регіону реалізації та часу дії.
1. Види цін в залежності від ступеня самостійності підприємства при їх встановленні, регіону реалізації та часу дії.
2. Світові ціни та їх різновидності.
3. Задача:
-
Контрольна робота з дисципліни Маркетинг
1. Етапи прийняття рішення про придбання продукту - 3 -
2. Методи ціноутворення. Структура ціни - 8 -
Визначення мети ціноутворення. - 10 -
Визначення попиту. - 10 -
Аналіз витрат на виробництво та збут товару. - 11 -
Аналіз цін конкурентів. - 11 -
Вибір методу (методів) ціноутворення. - 12 -
Встановлення остаточної ціни. - 12 -
Список використаної літератури - 13 -
Cгенерировано за 0.009062 секунд
|