|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Методи ціноутворення і галузі їх застосування
ВСТУП 3 МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ І ГАЛУЗІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ 4 1 Методичні підходи до розрахунку ціни на підприємстві 4 2 Витратні методи визначення ціни 6 3 Визначення ціни на основі попиту споживачів 9 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Ціна та джерела регулювання ціноутворення
Вступ 3
1. Ціна, як економічна категорія 5
2. Методи ціноутворення, основані на витратах, попиті та конкуренції 8
2.1.Методи визначення ціни за витратного ціноутворення 9
2.2. Конкурентні методи встановлення ціни 11
2.3. Методи ціноутворення, що максимізують прибуток 14
3. Роль витрат в ціноутворенні. Ідентифікація та оцінка релевантних витрат 16
4. Маржинальний аналіз та ціноутворення. Аналіз беззбитковості 22
5. Формування стратегії ціноутворення 28
Висновки 34
Література 37
-
Контрольна робота з дисципліни Маркетинг
1. Етапи прийняття рішення про придбання продукту - 3 -
2. Методи ціноутворення. Структура ціни - 8 -
Визначення мети ціноутворення. - 10 -
Визначення попиту. - 10 -
Аналіз витрат на виробництво та збут товару. - 11 -
Аналіз цін конкурентів. - 11 -
Вибір методу (методів) ціноутворення. - 12 -
Встановлення остаточної ціни. - 12 -
Список використаної літератури - 13 -
-
Ціни та методи ціноутворення
План
Розділ І. Теоретичні основи цін та методів ціноутворення
1.1 Сутність, роль та значення цін. Стратегії ціноутворення
1.2 Загальноприйнята класифікація цін
РОЗДІЛ ІІ
2.1 Інформація о юридичній особі
2.2 Аналіз діяльності агентства за 2004-2005 рр.
РОЗДІЛ ІІІ
3.1 Вибір вірного методу ціноутворення
3.1.1 Визначення ціни на основі витрат виробництва
3.1.2 Метод установлення ціни на основі ціннісної значущості товару
3.1.3 Метод встановлення ціни з орієнтацією на конкуренцію
3.1.4 Метод визначення ціни на основі знаходження рівноваги між витратами виробництва та станом ринку
3.1.5 Параметричні методи ціноутворення
3.2 Надання знижок, їх класифікація
Висновки
-
Ціни та методи ціноутворення
План
Розділ І. Теоретичні основи цін та методів ціноутворення
1.1 Сутність, роль та значення цін. Стратегії ціноутворення
1.2 Загальноприйнята класифікація цін
РОЗДІЛ ІІ
2.1 Інформація о юридичній особі
2.2 Аналіз діяльності агентства за 2004-2005 рр.
РОЗДІЛ ІІІ
3.1 Вибір вірного методу ціноутворення
3.1.1 Визначення ціни на основі витрат виробництва
3.1.2 Метод установлення ціни на основі ціннісної значущості товару
3.1.3 Метод встановлення ціни з орієнтацією на конкуренцію
3.1.4 Метод визначення ціни на основі знаходження рівноваги між витратами виробництва та станом ринку
3.1.5 Параметричні методи ціноутворення
3.2 Надання знижок, їх класифікація
Висновки
-
Визначення ціни в залежності від витрат
Зміст
1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3
2. Етапи встановлення ціни 11
Література 16
-
Визначення ціни в залежності від витрат
Зміст
1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3
2. Етапи встановлення ціни 11
Література 16
-
Структура базової ціни виробництва й перетворення її у ціну реалізації
ВСТУП 3
1. ВИЗНАЧЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4
2. ГРУПУВАННЯ ЗАТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ 5
3. ПОНЯТТЯ ЦІНИ І МЕТОДИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 6
4. ПРИБУТОК І ЦІНА РЕАЛІЗАЦІЇ 9
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 13
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Поняття та сутність ціни в ринковій економіці. Функції ціни 3
2. Методи державного регулювання цін 17
Задача 25
Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору.
Література 26
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму (вар. 28)
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
1 РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРИ ЕКСКУРСІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ТУРИСТІВ 4
1.1 Законодавче регулювання в сфері екскурсійних послуг 4
1.2 Особливості визначення цін на туристичні послуги та собівартість як база формування ціни 4
1.3. Методи ціноутворення при екскурсійному обслуговуванні 7
2 ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН ЗА ГЕОРГАФІЧНИМ ПРИНЦИПОМ 13
ВИСНОВКИ 14
ЛТЕРАТУРА 16
Задача 21
Роздрібна ціна виробу 3024 грн. Торгівельна надбавка 20% ціни посередника. Націнка посередника – 5% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору – 35%. Визначити прибуток в ціні виробника, якщо собівартість виробу дорівнює 1000 грн.
Cгенерировано за 0.011917 секунд
|