|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75256818
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 11 любых страниц работы.
См. также:
-
Технології, моделі та методи прийняття рішень у менеджменті
Зміст
Вступ...................................................................................................................3
1. Технології, моделі та методи прийняття рішень у менеджменті.............5
Висновок............................................................................................................12
Використана література....................................................................................13
-
Постановка цілей та ухвалення рішень
Зміст
Вступ 3
1. Постановка цілей 4
3. Ухвалення рішень 8
4. Реалізація і організація 9
5. Контроль 11
Висновки 12
Список літератури 13
-
Постановка цілей та ухвалення рішень
Зміст
Вступ 3
1. Постановка цілей 4
3. Ухвалення рішень 8
4. Реалізація і організація 9
5. Контроль 11
Висновки 12
Список літератури 13
-
Вимоги до прийняття і ухвалення управлінських рішень
Вступ 2
1. Основи теорії прийняття рішень 3
2. Методи обгрунтування управлінських рішень 7
3. Шляхи вдосконалення прийняття рішень в менеджменті сучасного підприємства 10
Висновки 15
Література 16
-
Методи і моделі прийняття рішень
Сутність неграфічного аналізу беззбитковості при просуванні продукції на ринок. 5
1. Сутність аналізу ринку товару 5
2. Особливості неграфічного проведення аналізу беззбитковості 9
2.1. Змінні витрати 9
2.2. Підготовка накладних витрат до аналізу 9
2.3. Розділення змішаних витрат на змінні та постійні 10
2.3.Розрахунок змінних накладних витрат на одиницю продукції 14
2.4.Рознесення постійних витрат за видами продукції 14
2. Завдання підсумкового модульного контролю 16
Завдання 1. Роздрібний торговець взуттям приготував прогноз діяльності свого магазину на наступний рік: 16
Кількість пар взуття на продаж 24 000 16
Середня ціна реалізації однієї пари. грн. 80 16
Середня собівартість однієї пари, грн. 50 16
Витрати на обслуговуючий персонал, грн. 180 000 16
Загальні витрати на утримання офісу, грн. 300 000 16
Необхідно: 16
Прийняти рішення про рівень беззбитковості та прийнятний діапазон захисту безпеки діяльності. 16
Завдання 2. Фірма виробляє продукцію трьох видів. В таблиці приведений кошторис на наступний рік. Постійні витрати розподіляються пропорційно заробітній платі основних виробничих робітників. Передбачається, що виріб В буде знято з виробництва. 19
Таблиця 1 19
Кошторис фірми на наступний рік (в гривнях) 19
Необхідно: Прийняти рішення про доцільність зняття з виробництва виробу В. 19
Завдання 3. Компанія має в експлуатації всього один автомобіль і підготувала прогноз на наступний рік (в грн.): 23
Корисний пробіг відповідно до оцінки, км 30000 23
Сукупний дохід, грн. 30000 23
Сукупні витрати на заробітну плату, грн. 10000 23
Сукупні витрати в зв'язку з простоем, грн. 6000 23
Сукупні експлуатаційні витрати, грн. 12000 23
Експлуатаційні витрати знаходяться в прямій залежності від корисного пробігу. 23
Необхідно: А. Прийняти рішення про беззбиткову дальність пробігу автомобіля 23
В. Прийняти рішення про ціну перевезень при збільшенні пробігу до 40000 км. яка не буде збитковою. 23
Завдання 4. Магазин, який продає 25000 пар взуття за рік, має такі дані в (грн.): Ціна реалізації пари взуття 80 24
Закупівельна ціна за пару взуття 50 24
Сукупні постійні витрати за рік: 24
Заробітна плата 200 000 24
Реклама 80 000 24
Інші постійні витрати 200 000 24
Необхідно: 24
А. прийняти рішення про необхідний обсяг реалізації для отримання прибутку у розмірі 20 000 грн. 24
Б. Прийняти рішення про проведення рекламної кампанії у розмірі 40 000 грн. при збільшенні ціни на 12%. 24
Завдання 5. Компанія виробляє тільки один вид виробу. По річному кошторису визначено (в грн.): 25
Ціна реалізації одиниці продукції 25 25
Змінні витрати на одиницю продукції 8 25
Сукупні постійні витрати 210 000 25
Кошторисний прибуток 300 000 25
Рівень прибутку вважається неприйнятним, тому є альтернативні пропозиції: 25
Пропозиції Результат 25
Зменшити ціну Збільшити обсяг 25
реалізації на 10% реалізації на 6% 25
Підвищити ціну Зменшити обсяг 25
реалізації на 8% реалізації на 4% 25
Необхідно: Прийняти рішення про доцільність пропозицій. 25
Завдання 6. Компанія виробляє чотири види виробів. За останній звітний період подана така інформація: 26
Сукупні постійні витрати складають 60 000 гри. 26
Необхідно. 26
Відомо, що за звітний період було реалізовано 5000 одиниць виробів S На майбутній період менеджерами запропоновані деякі удосконалення, які збільшать змінні витрати на 4 грн. на одиницю продукції S, але ціну реалізації можна збільшити до 10 грн. на одиницю продукції S. У відповідності до прогнозу, 3000 од. можна реалізувати в наступному звітному періоді. Сукупні постійні витрати компанії на весь обсяг діяльності не змінились би. Дайте ваші рекомендації стосовно цих пропозицій щодо вдосконалення продукту S. 26
Завдання 7. Компанія виробляє продукцію двох видів. Кошторис па наступний рік передбачає (в грн..: 28
Виріб X Виріб У 28
Ціна реалізації 6 12 28
Змінні витрати 2 4 28
Валовий прибуток 4 8 28
Постійні витрати 100000 200000 28
Кількість реалізованої продукції, од. 70000 30000 28
Необхідно 28
Знайти точки беззбитковості для кожного виробу і компанії у цілому. Прийміть рішення про доцільний обсяг діяльності компанії. 28
Завдання 8. Компанія виробляє один вид продукції, обсяг реалізації якого за рік планується в кількості 20 000 одиниць по продажній ціні 15 грн. Кошторисні показники компанії (у грн.): 29
Змінні витрати на одиницю: 29
Основні матеріали 2.00 29
Заробітна плата 1,90 29
Накладні витрати 0.50 29
Постійні накладні витрати за рік 100000 29
Компанія сплачує комісійні в розмірі 14% від продажної ціни. 29
Потенційний покупець запропонував разове додаткове замовлення на 1000 одиниць продукції по ціні 9 грн. за одиницю. 29
Необхідно 29
Прийняти рішення щодо доцільності пропозиції. 29
Завдання 9. Компанія з обмеженою відповідальністю "Атон" веде роздрібну торгівлю електротоварами. Одним із видів продукції є калькулятори. Попит на них складає 25 калькуляторів у тиждень, при чому величина попиту рівномірно розподіляється протягом тижня. Компанія закуповує їх по 35 гривень за одиницю. Вартість виконання одного замовлення складає 60 грн., а витрати на зберігання - 2 грн. за одиницю середнього розміру запасу протягом року плюс 15% середньорічної вартості запасів. Припускається, що рік складається із 50 тижнів. 31
Необхідно: 31
Адміністрація "Атона" замовляє калькулятори партіями в 300 одиниць. Якою буде величина економії, якщо буде прийняте рішення щодо подання замовлень у відповідності до оптимального розміру? 31
Завдання 10. Обсяг продажу демонстраційного залу автомобілів дорівнює 200 34
автомашин за рік. Вартість подачі кожного замовлення складає 2000 грн., а витрати на зберігання —30% середньорічної вартості запасів. Якщо розмір замовлення менше, ніж 50 автомобілів, ціна закупівлі одного автомобіля складає 120 000 грн. Для замовлень, розмір яких коливається від 50 до 99 автомашин, надасться знижка на закупівельну ціну в розмірі 1,5%, за замовленням, розмір яких дорівнює 100 і більше автомобілів, відповідає знижка, яка дорівнює 3%. 34
Необхідно: Прийняти рішення щодо використання запропонованих знижок. 34
Література. 36-37
-
Моделі прийняття стратегічних рішень
ВСТУП 2
1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4
1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4
1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6
1.2.1. Процес стратегічного планування 6
1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7
1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9
1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11
1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12
1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15
1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18
1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23
2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25
3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Технології орієнтовані на гуманістичні моделі особистості
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Гуманістичний характер соціальної роботи....................................5
1.1. Поняття гуманізму та його прояв у суспільному житті...................5
1.2. Гуманістичний фундамент соціальної роботи..................................8
Розділ 2. Сутність соціальної роботи як орієнтації на
гуманістичні моделі особистості.....................................................12
2.1. Особливості соціальної роботи та професіоналізм
соціального працівника......................................................................12
2.2. Гуманістична сутність роботи соціального працівника..................15
Розділ 3. Технологія реабілітації підлітків з девіантною поведінкою
на основі гуманістичного підходу....................................................19
3.1. Принципи соціальної реабілітації девіантних дітей.........................19
3.2. Використання у роботі із девіантними підлітками
технологій орієнтованих на гуманістичні моделі..............................21
Висновки...............................................................................................................28
Список використаної літератури........................................................................30
-
Оптимізаційні моделі та програми в прийнятті рішень
Вступ 3
1. Визначення економіко-математичної моделі 4
2. Загальна постановка задачі календарного планування (детермінований варіант) 14
Висновки 20
Список використаної літератури 22
-
Методи і моделі прийняття управлінських рішень
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 4
1.1. Рішення в менеджменті. Основні теорії прийняття рішень 4
1.2. Процес прийняття управлінських рішень 9
1.3. Методи творчого пошуку альтернатив 14
Висновок 16
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА МАТЕРІАЛАХ СПД „Назва”) 18
2.1. Загальна характеристика підприємства 18
2.2. Модель прийняття та виконання рішень на підприємстві 23
2.3. Напрямки вдосконалення прийняття рішень на підприємстві 25
Висновок 29
ЛІТЕРАТУРА 30
ДОДАТКИ 33
-
Сутність та моделі прийняття управлінських рішень
ВСТУП 3
1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 4
1.1. Сутність, види управлінських рішень та підходи до їх прийняття 4
1.2. Методи обгрунтування управлінських рішень 11
1.3. Процес прийняття управлінських рішень 14
2. АНАЛІЗ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ (на прикладі підприємства ПТК ТОВ „Назва” 20
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 20
2.2. Організація прийняття та виконання рішень на підприємстві 26
2.3. Шляхи вдосконалення прийняття рішень в менеджменті сучасного підприємства 33
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 39
-
Методи і моделі прийняття управлінських рішень
Вступ 3
1. Сутність, типи управлінських рішень та вимоги до їх прийняття 5
2. Характеристика методів прийняття управлінських рішень 11
3. Моделі прийняття управлінських рішень 24
Висновок 28
Список використаної літератури 30
Cгенерировано за 0.334425 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|