|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75245965
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 5 любых страниц работы.
См. также:
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Поняття як форма мислення. Поняття і слова. Мовні засоби виразу поняття
1. Поняття як форма мислення. Поняття і слова 3
2. Мовні засоби виразу поняття 9
Література 11
-
Маркетинг
1. Цінова політика в системі маркетингу - 3 -
2. Політика розповсюдження в системі маркетингу - 6 -
3. Комунікаційна політика в системі маркетингу - 9 -
4. Стратегії маркетингу підприємства - 13 -
5. Організація та контроль маркетингової діяльності - 16 -
Список використаної літератури - 19 -
-
Маркетинг
1. Вплив екологічних чинників на формування туристичного попиту. - 3 -
2. Шляхи задоволення потреб кожного рівня піраміди Маслоу під час туристичної подорожі. - 7 -
Список використаної літератури - 9 -
-
МАРКЕТИНГ
1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 3
2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 9
3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗАТ «__» 14
3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в ЗАТ «__». 14
3.2. Склад маркетингового середовища ЗАТ «__». 15
3.3. Сильні та слабкі сторони ЗАТ «__». 16
3.4. «Дерево цілей» ЗАТ «__». 18
3.5. Склад господарського портфеля ЗАТ «__». 19
3.6. Сітка розвитку товару і ринку ЗАТ «__». 19
3.7. Напрями зростання ЗАТ «__». 20
3.8. Ширина та глибина асортименту продукції ЗАТ «__». 21
3.9. Канали розподілу продукції ЗАТ «__». 22
3.10. Методи просування продукції ЗАТ «__». 23
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24
-
Маркетинг
1. Функції, принципи та завдання маркетингу 3
2. Види маркетингових досліджень 5
3. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента. 7
4. Сутність маркетингової цінової політики. 10
5. Класифікація маркетингових стратегій ціноутворення 11
6. Сутність та послідовність здійснення стратегічного маркетингового планування. 12
Список використаних джерел: 13
-
Маркетинг
Марочні товари та їх розпізнавальні ознаки. 3
Практичне завдання. Анкета
Асортиментна група - пральні машини торгової марки „Індезіт”
Мета дослідження – вивчення потреб потенційних покупців та обставин, які змінюють ці потреби
Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів спеціалізованих магазинів
Критерії вибору респондентів: жінки та чоловіки, вік респондентів від років та середнім доходом сім'ї. 8
Література 11
-
Маркетинг
1. Основні чинники виробництва туристичного продукту - 3 -
2. Характеристика критеріїв сегментації туристичного ринку - 8 -
3. Характеристика засобів зв'язків з громадськістю, що використовує туристичне підприємство - 12 -
Задача - 17 -
Туроператор "Мавка", що знаходиться в місті С, планує охопити новий сегмент ринку - школярів місцевих шкіл, І організувати для представників цього сегменту одно-дводенні екскурсійні тури. Менеджер з маркетингу планує провести дослідження, спрямоване на визначення того, які тури користуватимуться найбільшим попитом у представників цього сегменту.
II. Завдання до ситуації.
1. Визначте місткість ринку одно-дводенних турів у С.
2. Запропонуйте план маркетингового дослідження, спрямованого на визначення перспективних напрямків поповнення асортименту.
3. Складіть кошторис такого дослідження.
III. Інформаційне забезпечення до задачі:
• Чисельність школярів даного регіону віком 10-17 років = 88700осіб;
• Середньомісячний дохід на душу населення мешканця С, Д = 759 грн;
• Питома вага коштів, що їх витрачають на розваги, К1 = 32%
• Питома вага коштів, що витрачають на туристичний продукт, К2=15% з суми, яку описує коефіцієнт К1;
• Питома вага коштів, що їх витрачають на екскурсії К3=17% суми, яку описує К2.
Список використаної літератури - 21 -
-
Маркетинг
Вступ - 3 -
Поняття товарної пролітики - 4 -
Концепція життєвого циклу товару - 6 -
Стадії життєвого циклу товару - 7 -
Міжнародна товарна стратегія - 15 -
ВИСНОВКИ - 18 -
Список використаної літератури - 20 -
-
Маркетинг
1. Загальна інформація про ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 3 -
1.1. Стан ринку пива - 4 -
1.2. Асортимент продукцї ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 7 -
2. Аналіз пива «Platinum» від Першої приватної броварні. - 10 -
3. Цільовий ринок пива «Platinum» - 12 -
4. Рекомендації по товарній та ціновій політиці - 14 -
5. Канали розподілу та методи просування продукції «Компанії» - 17 -
6. Можливі варіанти розвитку товарів та ринків «Компанії» - 21 -
Список використаної літератури - 23 -
-
Маркетинг
1. ФУНКЦІЇ, ЩО ВИКОНУЄ ПІДПРИЄМСТВО, ДІЮЧИ НА ПРИНЦИПАХ МАРКЕТИНГУ 3
2. ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ 7
3. ЕТАПИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 10
4. МАРКЕТИНГ МІСЦЬ 14
ЛІТЕРАТУРА 18
Cгенерировано за 0.332091 секунд
|