Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Маркетинг» (ID:27382)

| Размер: 35 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 02.04.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Основні чинники виробництва туристичного продукту - 3 -
2. Характеристика критеріїв сегментації туристичного ринку - 8 -
3. Характеристика засобів зв'язків з громадськістю, що використовує туристичне підприємство - 12 -
Задача - 17 -
Туроператор "Мавка", що знаходиться в місті С, планує охопити новий сегмент ринку - школярів місцевих шкіл, І організувати для представників цього сегменту одно-дводенні екскурсійні тури. Менеджер з маркетингу планує провести дослідження, спрямоване на визначення того, які тури користуватимуться найбільшим попитом у представників цього сегменту.
II. Завдання до ситуації.
1. Визначте місткість ринку одно-дводенних турів у С.
2. Запропонуйте план маркетингового дослідження, спрямованого на визначення перспективних напрямків поповнення асортименту.
3. Складіть кошторис такого дослідження.
III. Інформаційне забезпечення до задачі:
• Чисельність школярів даного регіону віком 10-17 років = 88700осіб;
• Середньомісячний дохід на душу населення мешканця С, Д = 759 грн;
• Питома вага коштів, що їх витрачають на розваги, К1 = 32%
• Питома вага коштів, що витрачають на туристичний продукт, К2=15% з суми, яку описує коефіцієнт К1;
• Питома вага коштів, що їх витрачають на екскурсії К3=17% суми, яку описує К2.

Список використаної літератури - 21 -

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетинг»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
  • Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень
  • Стратегії розподілу в маркетингу
  • Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
  • Сегментирование рынка гостиничных услуг
  • Маркетинг в туризмі
  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
  • Концепция маркетингових отношений
  • Процес управління маркетингом
  • Імідж-реклама
  • Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.
Cгенерировано за 0.151276 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів