-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Загальна характеристика суб'єктів підприємницької діяльності
Вступ 3
1. Поняття суб'єктів підприємницької діяльності, їх види 4
2. Порядок утворення суб'єктів підприємницької діяльності 7
3. Порядок припинення суб'єктів підприємницької діяльності 11
Висновок 17
Література 18
-
Загальна характеристика суб'єктів підприємницької діяльності
Вступ 3
1. Суб`єкти підприємницької діяльності: сутність та види 4
2. Порядок утворення суб`єктів підприємницької діяльності 7
3. Поняття та підстави припинення суб'єктів господарювання 14
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Загальна характеристика законодавства України щодо забезпечення безпеки підприємницької діяльності
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1 Поняття безпеки підприємницької діяльності 5
1.2 Загрози безпеки підприємництва 7
2. РЕГУЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10
2.1 Загальна характеристика 10
2.2 Комп’ютерна безпека 15
3. ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦТВА. 18
3.1 Загальна характеристика 18
3.2 Технологія захисту від загроз економічної безпеки 22
4 ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО ТА ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25
3.1 Загальний огляд 25
4.2 Розвиток правовідносин в сфері інформаційної безпеки 27
4.3 Розвиток правовідносини в сфері економічної безпеки 31
ВИСНОВКИ 34
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36
-
Обгрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності суб’єктів господарювання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Прибутковість як економічна категорія 6
1.2 Методичні основи категорії визначення прибутковості. 15
1.3 Стратегічні напрями та шляхи збільшення прибутковості підприємства 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «__ ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ» 31
2.1 Загальна характеристика підприємства. 31
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 51
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Шляхи підвищення прибутковості лізингових компаній 63
3.2. Розробка стратегії 67
3.3 Оцінка результатів 71
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
Додатки 92
-
Обґрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства” (за матеріалами ТОВ “Київський годинниковий завод”
Вступ Розділ І. Теоретико – методологічні засади збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства 1.1. Сутність прибутковості діяльності підприємства та її показники 1.2. Методичні підходи до визначення показників оцінки прибутковості підприємства. 1.3. Система управління прибутковістю підприємства і напрями її збільшення 1.4. Система аналізу та вибору стратегії збільшення прибутковості підприємства Розділ 2. Аналітична оцінка виробничо-комерційної діяльності ТОВ та характеристика умов його функціонування 2.1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 2.2. Аналіз зовнішнього стану підприємства та обраної стратегії 2.3. Аналіз прибутку та собівартості. Розділ 3. Резерви та чинники збільшення прибутковості підприємства 3.1. Визначення шляхів підвищення прибутковості 3.2. Розробка стратегії підвищення прибутковості та оцінка наслідків впровадження проекту, його вплив на фінансові результати компанії. Висновки Список використаної літератури
-
Формування стратегії підприємства
ВСТУП 3
1. Стратегічний аналіз підприємства 5
1.1 Опис бізнесу 5
1.2 Стратегічна сегментація газети “Продукты питания” 9
1.3 Аналіз макро- та конкурентного середовища підприємства. 12
2. Формування стратегії підприємства 18
2.1 Визначення загально корпоративної стратегії підприємства 18
2.2 Формування конкурентних та функціональних стратегій. 23
3. Управління стратегічним розвитком підприємства 27
Висновки 37
Література 39
-
Формування комунікаційної стратегії
Зміст
Вступ 3
1. Аналіз ситуації 5
2. Формування комунікаційної стратегії 7
3. Оцінка економічного ефекту рекламної компанії 12
Висновок 16
Список використаної літератури 18
-
Формування стратегії розвитку підприємства
В роботі багато графічного матеріалу
Вступ 4
1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7
1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7
1.2. Стратегічний набір 11
1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13
2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20
2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20
2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28
3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34
3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34
3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39
Висновки 44
Список використаної літератури 45
-
Формування стратегії розвитку ВАТ “...”
стор.
Вступ 3
1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4
1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження
особливостей її діяльності 4
1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК”
та його основне виробництво 4
1.1.2. Характеристика організаційної структури 7
ВАТ “Південний ГЗК”..................................................
1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства......................
1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”.........................
1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на
внутрішньому ринку.......................................................
1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ
“Південний ГЗК”............................................................
2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”..............
2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії
розвитку.............................................................................
2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного
“стратегічного набору” та механізму його виконання...
2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку
на ВАТ “Південний ГЗК”................................................
Список використаних джерел..........................................................
Додатки.............................................................................................
-
Формування стратегії розвитку ВАТ “...”
стор.
Вступ 3
1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4
1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження
особливостей її діяльності 4
1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК”
та його основне виробництво 4
1.1.2. Характеристика організаційної структури 7
ВАТ “Південний ГЗК”..................................................
1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства......................
1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”.........................
1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на
внутрішньому ринку.......................................................
1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ
“Південний ГЗК”............................................................
2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”..............
2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії
розвитку.............................................................................
2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного
“стратегічного набору” та механізму його виконання...
2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку
на ВАТ “Південний ГЗК”................................................
Список використаних джерел..........................................................
Додатки.............................................................................................