Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Формування комунікаційної стратегії» (ID:56430)

| Размер: 35 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
1. Аналіз ситуації 5
2. Формування комунікаційної стратегії 7
3. Оцінка економічного ефекту рекламної компанії 12
Висновок 16
Список використаної літератури 18
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

2. Закон України "Про рекламу"
3. Айзенберг М. Менеджмент реклами - М.: ТОО "ІнтелТех", 2003 - 123-140, 255 с.
4. Андреева О. Д. Технология бизнеса: маркетинг. Учебное пособие. - М.: Издательская группа ИНФРА-М - НОРМА, 2005. - 224 с.
5. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. - Львів, 2001.
6. Баркан Д. И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих. - Л.: Редакционно-издательский центр "Культ-информ-пресс" совместно с социально-коммерческой фирмой "Человек", 2001. - 256 с.
7. Батра Р., Майерс Д.Д., Аакер Д.А. Рекламний менеджмент: Пер. с англ. - 5-і изд. - М.: Спб., 2004. - 784 с.
8. Бернет Дж., Уэллс У., Мориарти С. Реклама: принципы и практика - С.-Петербург: "Питер", 2000.- 150-155, 180-190, 210 с.
9. Білорус О.Г., Панченко Є.Г. Менеджмент: конкурентноздатність і ефективність. - К.: Т-во "Знання", 2002.
10. Брэддик У. Менеджмент в организации. - М., 2006.
11. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент.- К.: 2003.
12. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. - Київ: Лібра, 2002 - 420-460, 662 с.
13. Гріфін Р., Яцура В. Основи менеджменту.// Підручник/ Наук. ред. Олесневич. - Львів: БаК, 2000.
14. Дёмина И. Н. Теоретические основы рекламного дела: Учеб. Пособие. - Иркутск: Иркут. ун-т, 2006. - 92 с.
15. Джугенхаймер Д.У. Основи рекламної справи. - Самара, 2005. - 450 с.
16. Дихтль Е. Хершген Х. - Практичний маркетинг: Навчальний посібник. - М., "Вища школа" 2005. - 255 с.
17. Дихтль Е. Хершген Х. Практический маркетинг - М.: "Высшая школа", 2001 - 215 с.
18. Король А.Н. Організація і планування реклами: Навчальний посібник. - Хабаровськ: ХГАЕП, 2003. - 124 с.
19. Кредмов А. И. Маркетинг - Київ: "Вища школа", 2004 - 109, 250-260 с.
20. Маркетинг: підручник /за ред. Мороз Л. А. - Львів:"Світ", 2004 - 310-330 с.
21. Менеджмент: - Т. 1. - Вид. 2-е К.: Українсько-філософський інститут менеджменту і бізнесу, 2002.
22. Наймушин А.Д. Основы организации рекламы - М.: "Внешторгиздат" 2002 - 135-140 с.
Немцов В. Д. Менеджмент організацій: Навч. посіб. - К.: ТоВ ЧВПК ЕксОБ, 2000.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Формування комунікаційної стратегії»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу
  • Розробка комунікаційної програми підприємства
  • Формування продуктової стратегії організації
  • Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства
  • Формування маркетингової стратегії фірми в умовах кризи, на прикладі інтернет-магазину цифрової фототехніки
  • Розробка стратегії діяльності підприємства
  • Розробка стратегії діяльності підприємства
  • Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)
  • Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту
  • Ключові цілі і задачі організації
Cгенерировано за 0.119256 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...