|
Просмотр работы:
"Маркетинг"*
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75232297
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 17 любых страниц работы.
См. также:
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
Маркетинг
1) Методика дослідження зовнішнього середовища підприємства…………….3
2) Чинники, що впливають на вибір структури маркетингової служби туристичного підприємства…………………………………………………….5
3) Етапи проведення маркетингового дослідження……………………………..8
Задача 1. Два варіанти диференційованої ціни на послуги санаторію , які можуть бути подані санаторієм своєму турагенту ……………………………..11
Задача 2. Комплекс заходів щодо створення клубу постійних клієнтів туроператора і залучення нових членів клубу…………………………………..13
Список літератури…………………………………………………………………16
-
Маркетинг
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 3
1. Визначте сутність марочної політики туристичного підприємства 3
2. Назвіть основні критерії вибору посередника в туризмі 8
3. Визначте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 14
ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ 19
Екскурсійна агенція "Надія" планує отримати цільовий прибуток у розмірі 5 тис. грн. Середня ціна екскурсії становить 30 грн. Річні постійні витрати підприємства - 24 тис. грн., а змінні витрати - 14 грн./одн.
Розрахуйте точку беззбитковості для даного підприємства й обсяг продаж, при якому воно може отримати цільовий прибуток у запланованому обсязі. Зробіть висновки.
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Маркетинг
1. Характеристика маркетингових функцій оператора 3
2. Характеристика чинників, що впливають на купівельну поведінку туриста 7
3. Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12
Список використаної літератури 22
-
Маркетинг
Основні чинники виробництва туристичного продукту 3
Характеристика критеріїв сегментації туристичного ринку 8
Характеристика засобів зв'язків з громадськістю, що використовує туристичне підприємство 12
Задача
1.Вихідні дані: Туроператор "Мавка", що знаходиться в місті С, планує охопити новий сегмент ринку - школярів місцевих шкіл, І організувати для представників цього сегменту одно-дводенні екскурсійні тури. Менеджер з маркетингу планує провести дослідження, спрямоване на визначення того, які тури користуватимуться найбільшим попитом у представників цього сегменту…
ІІ. Завдання до ситуації.
1. Визначте місткість ринку одно-дводенних турів у С.
2. Запропонуйте план маркетингового дослідження, спрямованого на визначення перспективних напрямків поповнення асортименту.
3. Складіть кошторис такого дослідження.
Список використаної літератури 23
-
Маркетинг
1. СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 3
2. ПОНЯТТЯ ТОВАРУ, ОСНОВНІ ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ, ВИМОГИ ДО ТОВАРУ. ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРУ СЕРЕД АНАЛОГІВ 11
3. ЯКИЙ ЕТАП ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПЕРЕЖИВАЮТЬ В ДАНИЙ ЧАС НАСТУПНІ ТОВАРИ: 18
- портативні кольорові телевізори
- чорно-білі телевізори
- побутова електроніка
- універсальні станки загального користування
- біотехнологія
- автомобілі
- відеодиски
- льняна тканина
- вода мінеральна в пляшках
Занести номера позицій v відповідні стовбчики таблиці.
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Маркетинг
1. Опишіть методи, за допомогою яких проводиться маркетингове дослідження ринку послуг зв'язку: спостереження, експеримент, опитування 3
2. Характеристика основних функцій маркетингу послуг зв'язку 10
3. Провести маркетингове дослідження. Відділення поштового зв'язку аналізує можливість отримання прибутку від діяльності з продажу товарів повсякденного попиту. Необхідно визначити асортимент товарів 15
Список використаної літератури 18
-
Маркетинг
1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми, контактна аудиторія. 2
2. Класифікація та характеристика ринків 9
3. Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції. Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти. 12
Література 17
-
Маркетинг
1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингового дослідження 3
2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 10
3. Визначте сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20
-
Маркетинг
1. ПОНЯТТЯ ТОВАРУ І ТОВАРНОЇ ОДИНИЦІ В ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ. ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ПРОДУКТІВ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ). ТРИ РІВНІ ТОВАРУ 3
2. ОСОБЛИВОСТІ ДОГОВІРНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ РОЗПОВСЮЖДЖЕННЯ 8
ЛІТЕРАТУРА 18
-
Маркетинг
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА 9
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 16
Cгенерировано за 0.115645 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|