|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75226778
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Предмет регулювання статуту територіальної громади
Вступ 3
1. Загальні положення про територіальні громади та статут громади. 4
2. Предмет регулювання статуту територіальної громади 7
Висновки 16
Використана література: 17
-
Загальна характеристика Вестмінського статуту
Вступ……………………………………………………………………………….3 1. СВІТОВА ПРАВОВА СИТЕМА У ПЕРІД ПРИЙНЯТТЯ ВЕСТМІНСТЕРСЬКГО СТАТУТУ 1931 РОКУ..……………………................6 1.1.Статутне право у колоніях Британської імперії……..................................6 1.2. Відносини та порядок управління державами в Британської імперії..…8 1.3. Правове становище домініонів………….………………………………..12 2. ПЕРЕДУМОВИ ПРИЙНЯТТЯ ВЕСТМІНСТЕРСЬКОГО СТАТУТУ…….14 2.1. Розвиток відносин між домініонами та Британією.….......….................14 2.2. Процедура та обставини, що сприяли прийняттю Вестмінстерського статуту у 1931 році…..............................................................................….........17 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКОНОМІЧНИХ ТА ПОЛІТИЧНИХ ПРАВ ВІДПОВІДНО ДО ЗМІСТУ ВЕСТМІНСТЕРСЬКОГО СТАТУТУ…………..20 3.1. Права домініонів набуті відповідно до Вестмінстерського статуту…...20 3.2. Характеристика Вестмінстерського статуту 1931 року.......................…23 3.3. Розвиток світової політики …….............…………………………….…..25 Висновки................................................................................................................28 Список використаної літератури..........................................................................31
-
Значення місцевого господарства для територіальної громади
Вступ 3
1.Поняття і сутність територіальної громади в Україні 4
2. Міське господарство як складний економічний об’єкт 8
2.Господарські проблеми місцевої громади 14
Висновок 20
Література 21
-
Загальна характеристика Києва
Вступ 3
1. Загальна характеристика Києва. 5
2. Основні об'єкти туризма Києва 8
2.1. Софійський собор. 11
2.2. Києво-Печерська Лавра. 11
2.3. Поділ 11
2.3.1. Контрактова площа 12
2.3.2. Церква Богородиці 13
2.4. Андріївський узвіз 13
2.4.1. Замок Річарда 14
2.4.2. Андріївська церква 14
2.5. Хрещатик 15
2.6. Майдан Незалежності. 18
2.7. Володимирська вулиця 19
2.8. Ярославів Вал 20
2.8.1 Золоті ворота 20
2.8.2. Театральний інститут імені Карпенко-Карого 20
2.9. Михайлівська площа 21
2.10. Липки 22
2.11. Мариїнський палац 22
2.12. Інститутська вулиця 23
2.12.1. Будинок із химерами 23
2.12.2. Пам'ятник Яковченко 24
2.13. Вулиця Городецького 24
2.14. Бесідки і альтанки 25
3. Загальна характеристика Київської області. 26
3.1. Основні об'єкти туризму Київської області. 27
Висновок 32
Список використаної літератури 35
-
Назовня реклама міста Києва
Зміст
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади функціонування реклами як невід'ємної складової сучасного способу життя міського населення 7
2. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 14
3. Сучасний стан назовньої реклами в Києві 19
4. Проблеми і перспективи назовньої реклами в Києві 23
Висновки 34
Література 37
Дослідження реклами в зазначених напрямках здійснювалось на основі наукових праць зарубіжних та вітчизняних вчених із соціології, культурології, філософії, реклами. Аналіз місця реклами як складової культури в повсякденні людини здійснювався на основі досліджень динаміки соціокультурних змін (А.Тоффлер, А.Моль, Г.Хубер, Ж.Бодрійяр, Л.Іонін, Н.Побєда), масової культури (Х.Ортега-і-Гассет, О.Шпенглер, У.Еко, Е.Шилз, Г.Ашин, О.Кукаркін, Л.Лапокниш, В.Танчер, К.Теплиць, В.Шестаков, О.Калач), повсякденного життя (Е.Гоффман, Дж.Хоманс, Г.Гарфінкель, В.Ільїн, І.Попова), символічно-знакових систем як основи комунікації (Дж.Мід, П.Бурдьє, Ч.Пірс, Р.Барт, О.Лосєв, Ю.Лотман, Н.Костенко). Серед досліджень в галузі реклами використовувались роботи зарубіжних практиків-аналітиків К.Бове, У.Аренса, Ч.Сендіджа, В.Фрайбургера, К.Ротцола, Г.Картера, Д.Огілві, Д.Денісона, Л.Тобі та російських теоретиків Л.Федотової, А.Ульяновського, Р.Мокшанцева, І.Крилова, О.Лебедева, О.Боковікова, І.Рожкова, С.Коломійця. Дослідження особливостей трансформаційних процесів у сучасному українському суспільстві та адаптації до них базувались на наукових доробках В.Бакірова, О.Якуби, С.Катаєва, Є.Суїменка, Л.Хижняк, Є.Подольської, О.Куценко, В.Болотової, А.Лобанової. Методика і методологія проведення соціологічного дослідження базувалась на роботах вітчизняних соціологів Н.Паніної, Є.Головахи, Ю.Яковенка, В.Воловича, М.Чурілова. Серед вітчизняних дослідників проблеми соціології і культурології реклами грунтовно вивчають Н.Лисиця та О.Оленіна. Їх працями фактично обмежується коло фундаментальних досліджень реклами в українському суспільстві. Це свідчить про те, що при всій значущості функціонування соціального інституту реклами в Україні, він поки що не став предметом всебічного наукового інтересу українських вчених. Серед праць вітчизняних авторів, в яких розглядаються окремі аспекти даної теми, можна виділити наукові роботи І.Кураса, М.Ліфінцева, В.Арутюнова, Т.Ужанської.
Мета полягає у виявленні економічних та соціолого-культурологічних аспектів функціонування зовнішньої реклами як засобу формування сучасного способу життя населення України.
Об'єктом дослідження є економічний та соціальний інститут назовньої реклами в Києві.
-
Історичні пам'ятки міста Києва
Історичні пам'ятки міста Києва
-
Туристичні ресурси міста Києва
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИЗМУ В КИЄВІ 4
2. ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ М. КИЄВА 7
2.1. СТРАТЕГІЧНІ ЗАСАДИ СТОЛИЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 7
2.2. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КИЄВА 8
2.3. ВИДИ ТУРИЗМУ В КИЄВІ. РОЗРОБКА ВІДПОВІДНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ 9
2.4. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙ 10
2.5. РЕКРЕАЦІЙНА СФЕРА 11
3. ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ СТОЛИЦІ УКРАЇНИ 13
ВИСНОВКИ 15
ЛІТЕРАТУРА 17
-
Містобудівний розвиток міста Києва
1. ЗАГАЛЬНА СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІСТА НА ПОЧАТОК 1985 Р. ………………………………………………………………………..2
2. ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ, ЩО СКЛАЛИСЯ В ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД ...…...3
3. КОНЦЕПЦІЯ (ОСНОВНА МЕТА І НАПРЯМ ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МІСТА) ...………………………………………………………………………………….3
4. МІСТОБУДІВНІ ЗАСОБИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ...………………………………………………………….4
4.1. Територіальне розширення міста ………………………………………………………………………………………….4
4.2. Розміщення житла, місць праці та масового відпочинку …………………………………………………………….......5
4.3. Формування громадських центрів …………………………………………………………………………………………7
4.4. Розвиток міського пасажирського транспорту …………………………………………………………………………...8
4.5. Розвиток інженерної інфраструктури ……………………………………………………………………………………..8
5. ХІД РЕАЛІЗАЦІЇ МІСТОБУДІВНИХ ПРОГРАМ ТА ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЛИ НА РОЗВИТОК МІСТА …………………………………………………10
6. ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ПРО РОЗВИТОК МІСТА НА ДАНОМУ ЕТАПІ …..12
ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………………………15
-
Туристичні ресурси міста Києва
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У МІСТІ КИЄВІ 5
2. ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ МІСТА КИЄВА 8
2.1. Готелі 10
2.2. Музеї 11
2.3. Пам’ятники 12
2.4. Місцевості 15
2.5. Парки 19
2.6. Театри 20
2.7. Видатні місця 23
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У КИЄВІ 27
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
-
Архітектура Софійського собору міста Києва
Архітектура Софійського собору міста Києва
-
Історія розвитку готельного господарства міста Києва
Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Історія розвитку готельного господарства міста Києва 6
1.1. Готельна справа на Русі 6
1.2. Розвиток готельної справи Києва в другій половині XIX — на початку XX століття 7
Розділ 2. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного господарства міста Києва 14
2.1. Сучасний стан розвитку готельного господарства 14
2.2. Дослідження існуючої мережі готелів Києва та напрямки підвищення якості вітчизняних готельних послуг 19
2.3. Будівництво п’ятизіркових готелів в м. Києві 28
Висновки і пропозиції 34
Список використаних джерел 37
Додатки ..................................................................................................43
Cгенерировано за 0.163677 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|