Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Назовня реклама міста Києва» (ID:5504)

| Размер: 69 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 90 грн. | Добавлена: 17.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади функціонування реклами як невід'ємної складової сучасного способу життя міського населення 7
2. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 14
3. Сучасний стан назовньої реклами в Києві 19
4. Проблеми і перспективи назовньої реклами в Києві 23
Висновки 34
Література 37

Дослідження реклами в зазначених напрямках здійснювалось на основі наукових праць зарубіжних та вітчизняних вчених із соціології, культурології, філософії, реклами. Аналіз місця реклами як складової культури в повсякденні людини здійснювався на основі досліджень динаміки соціокультурних змін (А.Тоффлер, А.Моль, Г.Хубер, Ж.Бодрійяр, Л.Іонін, Н.Побєда), масової культури (Х.Ортега-і-Гассет, О.Шпенглер, У.Еко, Е.Шилз, Г.Ашин, О.Кукаркін, Л.Лапокниш, В.Танчер, К.Теплиць, В.Шестаков, О.Калач), повсякденного життя (Е.Гоффман, Дж.Хоманс, Г.Гарфінкель, В.Ільїн, І.Попова), символічно-знакових систем як основи комунікації (Дж.Мід, П.Бурдьє, Ч.Пірс, Р.Барт, О.Лосєв, Ю.Лотман, Н.Костенко). Серед досліджень в галузі реклами використовувались роботи зарубіжних практиків-аналітиків К.Бове, У.Аренса, Ч.Сендіджа, В.Фрайбургера, К.Ротцола, Г.Картера, Д.Огілві, Д.Денісона, Л.Тобі та російських теоретиків Л.Федотової, А.Ульяновського, Р.Мокшанцева, І.Крилова, О.Лебедева, О.Боковікова, І.Рожкова, С.Коломійця. Дослідження особливостей трансформаційних процесів у сучасному українському суспільстві та адаптації до них базувались на наукових доробках В.Бакірова, О.Якуби, С.Катаєва, Є.Суїменка, Л.Хижняк, Є.Подольської, О.Куценко, В.Болотової, А.Лобанової. Методика і методологія проведення соціологічного дослідження базувалась на роботах вітчизняних соціологів Н.Паніної, Є.Головахи, Ю.Яковенка, В.Воловича, М.Чурілова. Серед вітчизняних дослідників проблеми соціології і культурології реклами грунтовно вивчають Н.Лисиця та О.Оленіна. Їх працями фактично обмежується коло фундаментальних досліджень реклами в українському суспільстві. Це свідчить про те, що при всій значущості функціонування соціального інституту реклами в Україні, він поки що не став предметом всебічного наукового інтересу українських вчених. Серед праць вітчизняних авторів, в яких розглядаються окремі аспекти даної теми, можна виділити наукові роботи І.Кураса, М.Ліфінцева, В.Арутюнова, Т.Ужанської.
Мета полягає у виявленні економічних та соціолого-культурологічних аспектів функціонування зовнішньої реклами як засобу формування сучасного способу життя населення України.
Об'єктом дослідження є економічний та соціальний інститут назовньої реклами в Києві.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Назовня реклама міста Києва»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз туристичного ринку міста Києва (2 частина)
  • Розміщення продуктивних сил Святошинського району міста Києва
  • Мережі і технології
  • Історія розвитку готельного господарства міста Києва
  • Програмування соціально-економічного розвитку м.Києва
  • Архітектура ансамблів Києва – синтез культур
  • Рекреаційні ресурси та туристична інфраструктура Києва
  • РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ ТА ТУРИСТИЧНА ІНФРАСТРУКТУРА КИЄВА
  • Прогнозування рівнів реалізації паливно-мастильних матеріалів
  • Історичні пам'ятки міста Києва
  • Архітектура Софійського собору міста Києва
Cгенерировано за 0.109875 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...