|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75224066
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Концепція соціально-економічного розвитку "Дерево цілей" як інструмент обґрунтування цільових установ соціально-економічного розвитку
Тест 7.1. Зміст науково-технічного прогресу:
а) більш швидкий ріст результатів виробництва в порівнянні з витратами факторів виробництва;
б) пізнання нових явищ у природних і суспільних зв'язках і використання їх у виробництві ВВП;
в) прогрес у розвитку технологій виробництва.
Тест 7.2. Задачі комплексної програми НТП:
а) прогноз основних напрямків НТП і оцінка їхніх соціально-економічних наслідків;
б) обґрунтування пріоритету окремих напрямків розвитку науки, техніки і технології в галузях народного господарства і великих міжгалузевих комплексах;
в) обґрунтування доцільності розробки і реалізації найважливіших цільових науково-технічних програм;
г) усі разом.
Тест 7.3. Структура комплексної програми
Комплексна програма НТП повинна включати:
а) зведений документ, що відбиває основні напрямки прогресу науки, техніки і технології виробництва;
б) сукупність розділів, що відбивають розвиток НТП по різних напрямках і галузях;
в) сукупність показників, що відбивають вплив реалізації тих чи інших напрямків НТП на соціально-економічний розвиток;
г) прогнозні розробки по розвитку НТП у регіонах країни;
д) усі разом.
Тест 7.4. Методи стимулювання НТП
Як основні методи стимулювання пріоритетних напрямків науково-технічного прогресу в країні виступають:
а) безпроцентна відстрочка податкових платежів з умовою постачання продукції в рахунок часткового погашення боргу;
б) уведення пільгового інвестиційного курсу гривні для оплати контрактів на постачання імпортного устаткування, призначеного для розвитку пріоритетних напрямків і технологій;
в) централізоване фінансування галузей і підприємств за умови закупівлі ними вітчизняної продукції, що випускається відповідно до державних пріоритетів;
г) звільнення від сплати імпортних митних стягнень, тарифів і ПДВ устаткування, що купується за рахунок централізованих валютних джерел.
Тест 7.5. Капітальні вкладення
Капітальні вкладення по їх економічному змісту – це:
а) усі види засобів, вкладених у виробництво з метою одержання доходу;
б) витрати на створення, розширення, реконструкцію і технічне переозброєння основного капіталу, а також на зв'язані з цим зміни матеріальних оборотних коштів;
в) витрати на створення, розширення, реконструкцію і технічне переозброєння основного капіталу.
Тест 7.6. Альтернативні витрати проекту:
а) дисконтованні очікувані витрати проекту;
б) очікувані витрати альтернативного проекту;
в) очікуваний ефект від альтернативного проекту;
г) очікуваний ефект від кращого альтернативного проекту.
Тест 7.7. Яке із тверджень є помилковим?
а) інноваційна діяльність, пов'язана з капіталовкладеннями в інновації, називається інноваційною формою інвестування;
б) бюджетне фінансування наукових досліджень належить до методів прямого регулювання НТП;
в) згідно з Посланням Президента України до Верховної Ради України 2000 р., зростання інтелектуального потенціалу нації та науково-технологічні інновації є пріоритетом стратегії економічної політики України;
г) інновації – це кінцевий результат інвестицій;
д) одним із видів інноваційної діяльності є розроблення та впровадження нових ресурсозберігаючих технологій.
Тест 7.8. Яке з тверджень є помилковим: "Одним з видів інноваційної діяльності є...
а) випуск і розповсюдження принципово нових видів техніки і технології;
б) впровадження ресурсозберігаючих технологій;
в) прогресивні міжгалузеві структурні зміни;
г) виробництво товарів (надання послуг, виконання робіт);
д) розроблення нових енергозберігаючих технологій.
Тест 7.9. Однією із фаз поширення інновацій є...
а) реалізація довгострокових науково-технічних програм;
б) дифузія нововведень;
в) фінансування освіти;
г) підготовка висококваліфікованих спеціалістів;
д) фінансування фундаментальних наукових досліджень.
Тест 7.10. За простого міжорганізаційного інноваційного процесу...
а) нововведення не набуває товарної форми;
б) нововведення стає предметом купівлі-продажу в стосунках між виробниками та споживачами;
в) нововведення вдосконалюється, набуває нових якостей, розширюються ринки збуту його;
г) відбувається розширене відтворення суспільного виробництва;
д) відбувається просте відтворення суспільного виробництва.
Тест 1.1. Необхідність державного регулювання економіки
Державне регулювання ринкової економіки:
а) породжено винятково інтересами бюрократичного державного апарату,
б) служить економічного цілям національного фінансового капіталу;
в) викликано, насамперед, інтересами військово-промислового комплексу;
г) покликано служити зміцненню існуючого строю, адаптації його до мінливих умовам шляхом постановки і вирішення завдань, що не може вирішувати ринковий механізм;
д) усі разом.
Тест 2.1. Роль адміністративних методів регулювання
Яким задачам відповідає застосування адміністративних методів державного регулювання економіки:
а) забезпечення високих темпів зростання виробництва;
б) зміцнення національної валюти;
в) сприяння успішному виконанню середньострокових загальногосподарських державних програм;
г) коректування ринкового механізму там і в тій мері, де економічними засобами коректувати його неможливо;
д) згладжування диспропорцій у галузевій і територіальній структурі економіки країни.
Тест 3.1. Фактори, що обумовлюють рівень випуску в довгостроковому періоді
У довгостроковому періоді рівень випуску визначають:
а) пропозиція грошей, рівень державних витрат і податків;
б) величина капіталу і праці, а також використовувана технологія;
в) переваги населення;
г) величина сукупного попиту і його динаміка;
д) усі разом.
Тест 4.1. Коефіцієнти прямих витрат МОБ
Коефіцієнти прямих витрат – це:
а) усереднений норматив витрати продукції галузі-виробника на одиницю кінцевої продукції галузі-споживача;
б) матеріальні витрати продукції на одиницю проміжної продукції галузі-споживача;
в) усереднений норматив витрати продукції галузі-виробника на одиницю валової продукції галузі-споживача.
Тест 5.1. Що таке державний борг
Державний борг – це сума попередніх:
а) державних витрат;
б) бюджетних дефіцитів;
в) витрат на оборону;
г) майбутніх виплат іноземним позичальникам.
Тест 6.1. Види валютної політики
Девизная політика – це:
а) метод впливу на курс національної валюти шляхом купівлі-продажу державними органами іноземної валюти;
б) зміна дисконтної ставки національного банку, спрямована на регулювання валютного курсу і платіжного балансу;
в) подолання валютних обмежень і перехід до конвертованості валюти.
Тест 8.1. Яке із тверджень є помилковим: "Розвиток підприємництва сприяє...
а) стабілізації структури економіки";
б) підвищенню ефективності суспільного виробництва";
в) підвищенню життєвого рівня населення";
г) економічному зростанню";
д) створенню інноваційного середовища".
Тест 9.1 Що таке інфляція
Яке визначення інфляції, на ваш погляд, вірно:
а) ріст цін, викликаний надмірним випуском паперових грошей;
б) ріст цін, що перевищує ріст реального ВВП;
в) зниження купівельної спроможності грошей;
г) ріст цін, що нижче росту номінального ВВП;
д) жодне з визначень не вірно.
Тест 10.1. Задачі територіального регулювання економіки:
а) забезпечення ефективної територіальної спеціалізації, що веде до підвищення ефективності економіки країни;
б) організація регіонального господарського комплексу як єдиного цілого;
в) підвищення рівня життя населення, що проживає в регіоні;
г) усі разом.
Концепція соціально-економічного розвитку "Дерево цілей"
як інструмент обґрунтування цільових установ соціально-економічного розвитку
-
Міжнародні стандарти щодо боротьби з відмиванням брудних коштів та фінансування тероризму (ФАТФ Егмонтська група MONEYVAL Базельський комітет Вольфсберзька група)
ВСТУП 3
1. МІЖНАРОДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПО БОРОТЬБІ З ВІДМИВАННЯМ БРУДНИХ КОШТІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ ТЕРОРИЗМУ 5
1.1. FATF 5
1.2. Егмонтська група 7
1.3. Спеціальний комітет експертів Ради Європи з взаємної оцінки заходів протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму 10
1.4. Базельський комітет 11
1.5. Вольфсберзька група 13
2. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ЩОДО БОРОТЬБИ З ВІДМИВАННЯМ БРУДНИХ КОШТІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ ТЕРОРИЗМУ 16
2.1. Рекомендації FATF 16
2.2. Документи Егмонтської групи 23
2.3. Документи Базельського комітету з банківського нагляду 28
2.4. Принципи Вольфсберзької групи 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
-
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МОЛОДІ ДО ШЛЮБУ
Вступ 3
Розділ 1. Соціально-психологічне значення сім'ї та шлюбу в житті людини 6
1.1. Поняття сім'ї 6
1.2. Сім'я як соціальний інститут 17
Розділ 2. Дослідження готовності вступу в шлюб 20
2.1. Процедура опитування 20
2.2. Результати дослідження та інтерпретація результатів 21
Розділ 3. Соціально-психологічна корекція готовності вступу в шлюб 23
3.1. Проблеми необхідності корекції готовності вступу в шлюб 23
3.2. Роль соціального працівника у корекції готовності вступу в шлюб та подальших сімейних відносин 25
ВИСНОВОК 32
ЛІТЕРАТУРА 34
-
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МОЛОДІ ДО ШЛЮБУ
Вступ 3
І. Соціально-психологічне значення сім'ї та шлюбу в житті людини 6
1.1. Поняття сім'ї 6
1.2. Сім'я як соціальний інститут 17
ІІ. Методи дослідження 28
2.1. Процедура опитування 28
2.2. Результати дослідження 29
ВИСНОВОК 32
ЛІТЕРАТУРА 34
-
Соціально-педагогічні підходи соціальних служб для молоді з молоддю
Список скорочень 3 Вступ 4 1. Аналіз способу життя молоді м. Києва як передумова ефективної соціально-педагогічної роботи ССМ 6 2. Соціально-педагогічні пріоритети у роботі соціальних служб для роботи зі студентською молоддю 10 3. Оздоровлення молоді як прояв соціально-педагогічної роботи Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у 2005 р. 11 Висновки 14 Література 16
-
Соціально-педагогічні умови інтеграції в суспільстві молоді з інвалідністю
Вступ 3
1. СПІЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ 4
2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДО СУСПІЛЬНОГО ЖИТТЯ 7
Висновки 12
Література 13
Вступ
Сучасне виховання та навчання націлено на те, щоб молода людина, отримавши певний обсяг знань, вмінь, навичок та набувши необхідних моральних, психологічних і ділових якостей, поступово переходила до дорослого життя та ставала повноправним членом суспільства. На це спрямована уся система освіти держави, діяльність цілої низки громадських та благодійних організацій, функціонування інституту сім’ї та родинного виховання. Однак, завдання значним чином ускладнюється, коли мова йде про юнаків, що мають порушення у фізичному та психічному розвитку, є інвалідами. В даному випадку, щоб підтримати їх та залучити до ефективного функціонування в соціумі, необхідно створювати додаткові соціально-педагогічні умови на етапі їх навчання в закладах освіти та в процесі інтеграції в суспільстві.
Висновки
Інвалідність призводить до обмеження життєдіяльності людини, її соціальної дезадаптації, обмеження здатності до самообслуговування, пересування, орієнтації, контролю за своєю поведінкою, спілкування, майбутньої трудової діяльності внаслідок відхилень у фізичному та психічному розвитку. Існуюча система навчання таких дітей та молоді не досконала. У зв’язку з цим потрібно вирішувати комплекс соціальних та психолого-, медико-педагогічних проблем із соціальної орієнтації та адаптації. Інтеграція в суспільстві молоді сьогодні у повній мірі можлива лише за умов розв’язання проблем на всіх рівнях.
Однією з важливих соціально-педагогічних умов є розвиток та удосконалення системи спеціальної освіти. В Україні на сучасному етапі не повною мірою забезпечується рівність прав на освіту тих осіб, можливості яких одержати її обмежені їхніми вадами, станом здоров’я або конкретними соціальними умовами, не завжди відповідає їхнім запитам, особистим і суспільним інтересам. Орієнтація суспільства та держави повинна спрямовуватися сьогодні в бік подолання соціальної ізоляції людей-інвалідів, а особливо – молоді, гальмування у неї розвитку пасивно-утриманських життєвих орієнтацій. Розв'язанню цієї проблеми повинно сприяти впровадження системи спільних навчальних закладів, отримання професійної освіти для молоді, за якої вони б могли успішно самореалізуватися в житті, знайти своє місце в суспільстві, стати йому максимально корисним.
Не менш важливою є державна та громадська підтримка такої молоді. В свідомості людей повинен відбутися злам стереотипу того, що інвалід є втраченою людиною для суспільства. Практика показує, що молодь з інвалідністю є не менш талановитою, ніж її повноцінні ровесники. Нестача одних фізичних якостей, неодмінно веде за собою підвищений розвиток інших, які можна успішно використовувати на користь людини і громади. Держава і суспільство повинні сьогодні створити достатні соціальні умови для таких людей.
-
Концепція Соціально-ринкового господарства
Вступ. 3
1. Становлення концепції соціально –ринкового господарства 4
2. Моделі соціально –ринкового господарства. 13
3. Соціальне забезпечення та соціальна політика 17
Висновок. 23
Література. 25
-
Концепція соціально-етичного маркетингу. Конкурентоспроможность продукції
1. Концепція соціально-етичного маркетингу
2. Вивчення та аналіз конкурентоспроможності продукції
Висновки
Використана література
-
предмет: Соціально-економічні аспекти розвитку. Тема: Соціально-культурне будівництво в Україні.
Вступ 3
1. Сутність та зміст соціально-культурного будівництва в Україні. 4
2. Законодавство України про основи соціально-культурного будівництва та управління в цій галузі. 6
3. Проблеми соціально-культурного будівництва в світлі Концепції державної політики в галузі культури на 2005-2007 роки. 11
Висновки 14
Література 15
-
Реалізація соціальними службами для СДМ (сім’ї дітей та молоді) програм та підтримки молоді
Вступ 3
Розділ І. Молодь як особлива група в суспільстві 6
1.1. Роль і значення молоді в суспільстві. Молодь як об’єкт та суб’єкт соціалізації 6
1.2. Функції та основні риси сучасної молоді 11
Розділ ІІ. Робота соціального працівника з молоддю 18
2.1. Мета та основні завдання програми підтримки молоді України 18
2.2. Методи та форми індивідуальної групової масової роботи соціального працівника із молоддю 30
Висновки 35
Список використаної літератури 38
Додаток 1 Державні структури організаційно-інституційної підсистеми особливості їхньої діяльності. 41
Додаток 2 Методика діагностики типу емоційної реакції на вплив стимулів оточення (В. В. Бойко) 45
Додаток 3 Бесіда врача-нарколога з молоддю на тему: “Наркотики” 51
Додаток 4 Карта інтересів. Модифікована методика А.Е. Голомштока 55
Додаток 5 Діагностика схильності до конфліктної поведінки 64
-
Реалізація соціальними службами для СДМ (сім’ї дітей та молоді) програм та підтримки молоді
Вступ 3
Розділ І. Молодь як особлива група в суспільстві 6
1.1. Роль і значення молоді в суспільстві. Молодь як об’єкт та суб’єкт соціалізації 6
1.2. Функції та основні риси сучасної молоді 11
Розділ ІІ. Організаційні аспекти емпіричного дослідження 18
2.1. Аналіз результатів дослідження 18
2.2. Методи та форми індивідуальної групової масової роботи соціального працівника із молоддю 29
Висновки 34
Список використаної літератури 37
Додатки 40
Cгенерировано за 0.153241 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|