Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Соціально-педагогічні умови інтеграції в суспільстві молоді з інвалідністю» (ID:33274)

| Размер: 19 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. СПІЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ 4
2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДО СУСПІЛЬНОГО ЖИТТЯ 7
Висновки 12
Література 13





Вступ
Сучасне виховання та навчання націлено на те, щоб молода людина, отримавши певний обсяг знань, вмінь, навичок та набувши необхідних моральних, психологічних і ділових якостей, поступово переходила до дорослого життя та ставала повноправним членом суспільства. На це спрямована уся система освіти держави, діяльність цілої низки громадських та благодійних організацій, функціонування інституту сім’ї та родинного виховання. Однак, завдання значним чином ускладнюється, коли мова йде про юнаків, що мають порушення у фізичному та психічному розвитку, є інвалідами. В даному випадку, щоб підтримати їх та залучити до ефективного функціонування в соціумі, необхідно створювати додаткові соціально-педагогічні умови на етапі їх навчання в закладах освіти та в процесі інтеграції в суспільстві.
Висновки
Інвалідність призводить до обмеження життєдіяльності людини, її соціальної дезадаптації, обмеження здатності до самообслуговування, пересування, орієнтації, контролю за своєю поведінкою, спілкування, майбутньої трудової діяльності внаслідок відхилень у фізичному та психічному розвитку. Існуюча система навчання таких дітей та молоді не досконала. У зв’язку з цим потрібно вирішувати комплекс соціальних та психолого-, медико-педагогічних проблем із соціальної орієнтації та адаптації. Інтеграція в суспільстві молоді сьогодні у повній мірі можлива лише за умов розв’язання проблем на всіх рівнях.
Однією з важливих соціально-педагогічних умов є розвиток та удосконалення системи спеціальної освіти. В Україні на сучасному етапі не повною мірою забезпечується рівність прав на освіту тих осіб, можливості яких одержати її обмежені їхніми вадами, станом здоров’я або конкретними соціальними умовами, не завжди відповідає їхнім запитам, особистим і суспільним інтересам. Орієнтація суспільства та держави повинна спрямовуватися сьогодні в бік подолання соціальної ізоляції людей-інвалідів, а особливо – молоді, гальмування у неї розвитку пасивно-утриманських життєвих орієнтацій. Розв'язанню цієї проблеми повинно сприяти впровадження системи спільних навчальних закладів, отримання професійної освіти для молоді, за якої вони б могли успішно самореалізуватися в житті, знайти своє місце в суспільстві, стати йому максимально корисним.
Не менш важливою є державна та громадська підтримка такої молоді. В свідомості людей повинен відбутися злам стереотипу того, що інвалід є втраченою людиною для суспільства. Практика показує, що молодь з інвалідністю є не менш талановитою, ніж її повноцінні ровесники. Нестача одних фізичних якостей, неодмінно веде за собою підвищений розвиток інших, які можна успішно використовувати на користь людини і громади. Держава і суспільство повинні сьогодні створити достатні соціальні умови для таких людей.

ЛитератураЛітература
1. Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі: Восьма міжнародна науково-практична конференція: тези доповідей. – К. : Університет "Україна", 2007. – 483с.
2. Богданова І.М. Соціальна педагогіка. – К. : Знання, 2008. – 343с.
3. Василенко П.М., Васильченко В.С., Галицький В.М. Словник-довідник соціального працівника. – К. : ІПК ДСЗУ, 2007. – 321с.
4. Вища освіта інвалідів: рівні права – рівні можливості: Матеріали науково-практичної конференції, Ялта, (9-11 жовтня 2006 р.). – Ялта : РВВ КГУ, 2006. – 124с.
5. Іванова І. Б. Соціально-психологічні проблеми дітей-інвалідів / Український ін-т соціальних досліджень; Інститут дитинства. – К. : Логос, 2000. – 85с.
6. Пальчевський С.С. Соціальна педагогіка. – К. : Кондор, 2005. – 560с.
7. Соціальна реабілітація молоді з обмеженою дієздатністю / С.В. Толстоухова (ред.). – К. : УДЦССМ, 2000. – 183c.
8. Соціально-культурна активність як мета культурного розвитку молодих людей із фізичними та сенсорними обмеженнями / О. Молчан // Рідна школа. – 2006. – N 7. – С. 35-38.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах
  • Соціально-педагогічні умови профілактики наркоманії в загальноосвітніх закладах
  • Соціально-педагогічні підходи соціальних служб для молоді з молоддю
  • Молодь як особлива соціально-демографічна група. Концепція розвитку молоді
  • Соціальна підтримка молоді інструментами державної соціальної політики
  • Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем
  • Реалізація соціальними службами для СДМ (сім’ї дітей та молоді) програм та підтримки молоді
  • РОБОТА З МОЛОДДЮ У ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ СЛУЖБ
  • Соціологічна економіка
  • Робота з молоддю у діяльності соціально-психологічних служб.
Cгенерировано за 0.040289 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...