|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75217494
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 14 любых страниц работы.
См. также:
-
Соціальні технології – відповіді на питання
1. АНАЛІЗ ТИРАНІЇ, ДЕМОКРАТІЇ, ОЛІГАРХІЇ, МОНАРХІЇ ЯК ОРГАНІЗА-ЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТИПІВ ПОЛІСНОГО ЖИТТЯ У ТРАКТАТІ АРИСТОТЕЛЯ "ПОЛІТИКА" 3
2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ЯК СОЦІАЛЬНО-ТЕХНОЛО-ГІЧНИЙ ПРОЦЕС. ОСНОВНІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 7
3. СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ ШКІЛЬНОЇ, ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ 12
Література 16
-
Інформаційні технології в менеджменті
1 Штрихове кодування інформації 4
2 Класифікація інформаційних технологій 9
3 FTP-сервіс. Сутність та можливості 16
Використана література 17
-
Соціальні технології у вирішення проблем ВІЛ-СНІД
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Проблема ВІЛу та СНІду 5
1.1 ВІЛ-інфекція та шляхи зараження 5
1.2 Ознаки, перебіг та стадії ВІЛ-інфекції 9
Розділ 2. Соціальні технології у вирішення проблем ВІЛ-СНІД 12
2.1 Поняття соціальних технологій, їх види 12
2.3 Технології допомоги у вирішенні соціально-психологічних проблеми ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД людей. 16
2.2 Технологія профілактики ВІЛ-інфекції 21
Розділ 3. Правове регулювання вирішення проблем ВІЛ / СНІДу в Україні 25
3.1 Правове регулювання питань запобігання та захисту населення від ВІЛ-інфекції та СНІД 25
3.2 Концепція стратегій дій Уряду, спрямованих на запобігання поширенню ВІЛ-інфекції / СНІДу на період до 2011 року 30
3.3 Національна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, допомоги та лікування ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2004-2008 роки 38
Висновок 41
Список використаних джерел 43
-
Соціальні технології у вирішення проблем ВІЛ-СНІД
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Проблема ВІЛу та СНІду 5
1.1 ВІЛ-інфекція та шляхи зараження 5
1.2 Ознаки, перебіг та стадії ВІЛ-інфекції 9
Розділ 2. Соціальні технології у вирішення проблем ВІЛ-СНІД 12
2.1 Поняття соціальних технологій, їх види 12
2.3 Технології допомоги у вирішенні соціально-психологічних проблеми ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД людей. 16
2.2 Технологія профілактики ВІЛ-інфекції 21
Розділ 3. Правове регулювання вирішення проблем ВІЛ / СНІДу в Україні 25
3.1 Правове регулювання питань запобігання та захисту населення від ВІЛ-інфекції та СНІД 25
3.2 Концепція стратегій дій Уряду, спрямованих на запобігання поширенню ВІЛ-інфекції / СНІДу на період до 2011 року 30
3.3 Національна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, допомоги та лікування ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2004-2008 роки 38
Висновок 41
Список використаних джерел 43
-
Інформаційні системи і технології в менеджменті
I. Теоретичні питання 3
Завдання 1. Охарактеризуйте застосування інформаційних технологій в менеджменті 3
Завдання 2. Перелічіть сучасні корпоративні програмні системи, які пропонуються на ринку програмного забезпечення, стисло опишіть їх 4
Завдання 3. Опишіть сферу застосування в Excel зведених таблиць 8
Завдання 4. Опишіть, для чого потрібні таблиці Access і як вони зв’язуються між собою 9
Завдання 5. Опишіть протоколи обміну даними, які використовуються в мережі Інтернет 9
Завдання 6. Опишіть режими перегляду слайдів, які підтримує програма Power Point 12
Завдання 7. Загальна характеристика програми Microsoft Project 13
II. Практичні завдання 14
Завдання 8. 14
Завдання 9. 16
Завдання 10. 17
Завдання 11. 18
Завдання 12. 22
Література 24
-
Інформаційні технології в менеджменті (варіант 5)
Вступ 1
Характеристика експертних систем 2
Основні функції корпоративної системи «Галактика» 6
Функції прогнозування Еxcel 7
Використання звітів в Access і процес їх створення 9
Пошук потрібної інформації в мережі Інтернет 10
Керування показом слайдів у програмі PowerPoint 12
Створення графіку проекту і основні форми його представлення у програмі Microsoft Project 13
Висновки 16
Література 17
-
Соціальні резерви, технології і соціальне управління в трудовому колективі
Вступ 3
1. Соціальні резерви, соціальна діагностика і соціальне проектування в трудовому колективі. 4
2. Сутність, методи, функції соціального управління. 7
3. Проблеми розробки і впровадження соціальних технологій в трудовому колективі. 11
Висновки 15
Література 16
Вступ
В умовах вдосконалення сучасної суспільно-економічної сфери українського суспільства, все частіше постає проблема ефективності виробництва і використання трудових ресурсів, підвищення продуктивності праці. Такі питання потребують до себе виваженого відношення з боку керівників, здійснення управлінської діяльності на наукових засадах. Однією з наук, що допомагає вдосконалювати управління виробничими процесами, є соціологія праці, головним об’єктом дослідження якої виступає трудовий колектив.
Трудовий колектив – це така найменша структурна одиниця в соціально-економічній системі суспільства, керування якої вимагає не тільки знань основ управління, а й врахування багатьох соціальних чинників, від яких напряму залежить ефективність управління працівниками. В даному аспекті доцільно вести мову про соціальне управління, тобто управління, яке орієнтоване на керівництво соціальними процесами в процесі виробництва. Одними з головних понять соціального управління є „соціальні резерви”, „соціальна діагностика”, „соціальне проектування”, „соціальні технології”, про які і піде мова в цій роботі.
Висновки
Сутність соціального управління в трудовому колективі реалізується у функціях наступних напрямів: формування і оптимізація соціальної організації колективу і вдосконалення його соціальної структури; створення можливостей для реалізації працівниками своїх прав і для задоволення їх матеріальних і духовних потреб; виховання і розвиток соціально значущих якостей працівників.
Соціальні резерви трудового колективу – це відмінність між реальним станом соціально-трудових процесів і тим, яким воно могло б бути в близькому до оптимального вигляді. Вони включають резерви виробничо-трудової, соціальної, суспільно-політичної і духовної діяльності. Кожний з названих резервів об'єднує резерви особистості, колективності, стан соціальної активності і чинники економічного розвитку трудового колективу.
Соціальна діагностика в трудовому колективі представляє собою комплексне обстеження стану справ в ньому в цілях виявлення резервів. На цій основі здійснюється соціальне проектування, яке полягає в науково обґрунтованому конструюванні соціальних параметрів якісно нового трудового колективу, якого можна реально досягти в результаті використання сукупних його резервів.
Соціальна технологія є чітко відпрацьованою сукупністю прийомів, методів і дій (операцій), які необхідно застосовувати суб'єктам управління для досягнення цілей соціального управління або для вирішення проблем в трудових колективах. У розробці технологій рекомендується додержуватися принципів багаторівневого аналізу, цілевизначення, комплексності і різноманіття, а також системи (моделі) розробки технологій.
-
Предмет: інформаційні системи і технології в менеджменті. Варіант 3
1. Охарактеризуйте поняття автоматизованої інформаційної системи і перелічіть основні складові цих систем. 2
2. Перелічіть основні вимоги сучасного бізнесу, яким повинні відповідати корпоративні програмні системи. 4
3. Опишіть основні фінансові функції в Excel і наведіть приклади їх використання. 5
4. Охарактеризуйте запити в Access і наведіть приклади їх використання. 9
5. Опишіть, як призначити стартову сторінку у програмі Internet Explorer. 11
6. Напишіть, як вставити таблицю, рисунок, діаграму або фільм у презентацію Power Point. 11
7. Охарактеризуйте основні елементи проекту у програмі Microsoft Project. 13
8. На першому аркуші книги Excel створіть таблицю продажу машин з 20 рядків і п'яти стовпців: 14
9. На четвертому аркуші книги Excel розрахуйте, яку суму необхідно покласти на депозит, щоб через 4 роки вона досягла значення 20000 грн при нарахуванні 9 % річних. 16
10. Виходячи з даних про котирування акцій у наведеній далі таблиці в першому півріччі оцініть у лінійному наближенні їх ціну на кінець року на п'ятому аркуші книги Excel. 17
11. Створіть в Access базу даних машин, 17
12. Підготуйте для відправлення електронною поштою лист будь-якого змісту, 21
Література: 22
-
Технології, моделі та методи прийняття рішень у менеджменті
Зміст
Вступ...................................................................................................................3
1. Технології, моделі та методи прийняття рішень у менеджменті.............5
Висновок............................................................................................................12
Використана література....................................................................................13
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни „ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ”
1. Сховища даних та їх використання в інформаційних системах менеджменту 3
2. Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі „Облік виробітку і нарахування відрядної заробітної плати” 5
Література 14
Додаток 1. Технологічний процес вирішення комплексу задач обліку операцій з обліку праці і заробітної плати 15
-
Виникнення конфліктології як синтетичної і міждисциплінарної дисципліни та роль її засобів і технології у конструктивному менеджменті
1. Виникнення конфліктології як синтетичної і міждисциплінарної дисципліни та роль її засобів і технології у конструктивному менеджменті
2. Психологічні засоби і технології упередження конфліктів
3. Описати сигнали актуальних або значущих конфліктів в виробничій сфері
4. Запропонувати шляхи вирішення конфліктної ситуації, яка може спрогнозована: а) як невирішена з високим конфліктогенним потенціалом схильністю до подальшої ескалації конфлікту; б) як ситуативна, що вирішується позитивно чи вичерпується з вирішенням проблеми конфлікта
5. Оцінка існуючого та вибір адекватного стилю поведінки менеджера як методу психопрофілактики конфліктів та їх ескалації
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.737611 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|