|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75215443
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Контрольна робота політекономія
Зміст
1. Визначте категорії: праця, державна власність, концентрація капіталу, заробітна плата, диференційна рента 3
2. Теоретичне питання. Підприємство як первинна ланка національної економіки. Соціально-економічні і організаційні типи підприємств, їх економічні переваги і недоліки 6
3. Задачі 13
Задача 3.1 13
Власний капітал банку становить 10 млн. дол., депозити — 95 млн. дол., банківський процент — 4% річних. Із загальної суми акумульованих банком резервів надані позики на загальну суму 100 млн. дол. Середня норма прибутку в реальному секторі економіки — 12%.
Розрахуйте, яку ставку позичкового процента має визначити банк, щоб забезпечити собі прибуток на рівні середньої норми прибутку, якщо його витрати на забезпечення банківської діяльності дорівнюють 2 млн. доларів.
Задача 3.2 14
Фермер-орендар щорічно сплачує власнику землі 10 тис. грн. орендної плати. Визначте, яку частину цієї суми становить земельна рента, якщо на ділянці зведені будівлі і споруди вартістю 80 тис. грн. із середнім терміном служби 20 років, причому 20% з них повністю зношені, 50% — нові, 30% — середнього ступеня зносу (Кзв = 0,5). Середньозважена ставка банківського процента дорівнює 7,5% річних.
Задача 3.3 15
Товар А обмінюють на п'ять одиниць товару Б. Як зміниться мінове співвідношення, якщо:
а) продуктивність праці у виробництві товару А зросте удвічі?
б) удвічі зросте продуктивність праці у виробництві товару Б?
в) у виробництві товару А удвічі зросте продуктивність праці, а у виробництві товару Б — у два рази підвищиться інтенсивність праці?
4. Тести 17
4. Тести
4.1. За сучасних умов валютні курси визначаються на підставі:
а) паритету купівельної спроможності валют;
б) співвідношення попиту і пропозиції певної валюти;
в) паритету золотого вмісту відповідних валют;
г) паритету купівельної спроможності та співвідношення попиту і пропозиції певної валюти;
д) узгоджених рішень центральних банків відповідних країн.
4.2. Що з переліченого не входить до складу економічних ресурсів?
а) Інвестиційні товари;
б) Технології;
в) Робочий час;
г) Земля;
д) Підприємницькі здібності.
4.3. Інвестиційна компанія — це комерційна структура, діяльністю якої передбачено:
а) здійснення інвестицій у реальний сектор економіки;
б) здійснення інвестицій у будь-яку галузь народного господарства;
в) проведення операцій з цінними паперами;
г) біржова торгівля інвестиційними товарами;
д) виробництво інвестиційних товарів.
4.4. Якщо ділянка землі приносить щорічний чистий доход у розмірі 1000 грн., а ставка банківського процента дорівнює 5% річних, то є сенс продати цю ділянку за ціною, грн.:
а) 10000;
б) 1100;
в) 20000;
г) 1000;
д) 15000.
4.5. Зростанню реальної заробітної плати сприяє зростання:
а) цін;
б) банківського процента;
в) позичкового процента;
г) номінальної зарплати;
д) валового внутрішнього продукту.
Список використаної літератури 19
-
Контрольна робота політекономія
1. Формування економічної системи суспільства та її суть 2
2. Банки суть, види, основні банківські операції 4
3. Механізм функціонування підприємницького капіталу 6
4. Державне регулювання економічного зростання 9
5. Особливості сучасної світової економіки 14
Список використаної літератури 16
-
Контрольна робота політекономія
1. Визначте категорії 3
Кооперативна власність ...
2. Теоретичне питання 4
Кругооборот і оборот капіталу
3. Задачі 11
3.1. Для розширення власного виробництва підприємець отримав позику розміром 200 тис. грн під 8 % річних. Будова його капіталу (основний:оборотний) 4:1, норма додаткової вартості 150 %. Реалізує додаткову партію продукції торговельна фірма, капітал якої 20 тис. гривень.
Підрахуйте норму прибутковості даного проекту для підприємця і доходи банкіра, підприємця і торговця.
3.2. Капітал, інвестований у кожну з трьох рівних ділянок землі, дорівнює 40 тис. грн. Середня норма прибутку — 20 %. З першої ділянки отримано 40 т пшениці, з другої — 60 т, з третьої — 100 т.
Обчисліть диференціальну ренту І. Якою буде ринкова ціна 1 ц пшениці? Проаналізуйте механізм утворення і привласнення диференціальної ренти І.
3.3. У1950 p., коли масштаб цін США становив 0,888 г золота, 1 дол. США обмінювався на 50 бельг. франків. Після девальвації долара у 1971 р. на 8,5 % обмінний курс долара до франка дорівнював 1 дол. за 44,76 бельг. франка.
Підрахуйте, як змінився за цей час масштаб цін Бельгії.
4. Тести 15
4.1. Які з перелічених нижче операцій банку є активними, а які — пасивними (поставте біля пункту, "а" — активна, "п" — пасивна)?
4.2. Якщо вартість постійного капіталу збільшиться, то:
4.3. Який період дії орендної угоди є привабливішим для орендаря?
4.4. Джерелом торговельного прибутку є:
4.5. У яких межах може коливатися норма позичкового процента?
Список використаної літератури 17
-
Політекономія контрольна робота
1. Особливости січасної міграції капіталів 3
2. Розвиток міжнародних валютних систем 7
3. Класичні та сучасні теорії міжнародних відносин 13
ЛІТЕРАТУРА: 18
-
Політекономія контрольна робота
1. Економічні потреби суспільства, їх суть, структура та класифікація. Безмежність потреб. Зміст економічного закону зростання потреб. 3
2. Конкуренція на ринку, її сутність та функції. Форми та методи конкурентної боротьби. Конкуренція і моделі ринків. 9
3. Практична частина. Задача 13
Визначити дефіцит або надлишок державного бюджету, якщо є такі показники:
Податок на додану вартість 237
Централізований експорт 115
Оборона 144
Кошти на надзвичайні обставини 62
Кошти від приватизації 48
Акцизи 58
Прибутковий податок 12
Податок на прибуток 171
Соціально-культурні заходи 161
Обслуговування внутрішнього боргу 210
Фінансування місцевих бюджеті 94
Список використаних джерел: 13
-
Контрольна робота політекономія
1 Визначте категорії: 3
2 Теоретичне питання 4
Метод політичної економії 4
Економічні категорії та економічні закони, їх класифікація 5
Економічна теорія та економічна політика і практика 7
3 Задачі 19
4 Тести 21
4.1. Що з переліченого можна вважати перевагою великого підприємства порівняно з дрібним?
4.2. Що відбудеться із диференціальною рентою І у разі вилучення із сільськогосподарського обороту гірших за родючістю земель?
4.3. Вищим органом управління акціонерним товариством є:
4.4. Що з переліченого не має відношення до визначення предмета економічної теорії?
4.5. Якщо в короткий термін необхідно суттєво підвищити обсяг виробництва, то доцільним буде використання:
Список літератури 23
-
Контрольна робота політекономія (26 варіант)
Варіант 26
1. Визначте категорії:
інтенсивність праці
ціна робочої сили
валютний коридор
орендна плата
монополія приватної власності на землю
2. Теоретичне питання. Несільськогосподарські види ренти. Ціна землі. Динаміка ціни землі в сучасних умовах.
3. Задачі
3.1. Власний капітал банку дорівнює - 4 млн грн, залучені довгострокові депозити населення — 8 млн грн, депозити до запитання — 30 млн грн, кошти на поточних рахунках господарюючих об'єктів —10 млн грн, позички для рефінансування, надані Нацбанком під 7 % річних, становлять 7 млн грн. На 50 млн грн банк надав позики. Процент, що сплачують позичальники, становить 15 %. Процент, що сплачується вкладникам, становить 4 % річних по вкладах до запитання і 13 % — по строкових вкладах. Витрати на організацію банківської діяльності дорівнюють 1,24 млн гривень.
Підрахуйте масу і норму банківського прибутку.
3.2. Авансований капітал дорівнює 900 тис. дол. На придбання засобів виробництва витрачено 600 тис. дол. Найнято десять робіт¬ників. Норма додаткової вартості — 100 %. Визначте:
а) яку нову вартість щорічно створює один робітник;
б) місячну заробітну плату;
в) норму прибутку, що її отримує інвестор.
3.3. Пряма відрядна розцінка за обробку однієї деталі дорівнює 0,30 грн, а прогресивна — 0,36 грн. Виробнича норма — 150 дета¬лей за зміну.
Обчисліть денну заробітну плату робітника відрядника, якщо він перевиконує денну норму на 20 % .
4. Тести
4.1. Крива виробничих можливостей відбиває: .
4.2. Чеки, якими покупці розрахувалися за куплені товари, включають у грошовий агрегат:
4.3. Проблема „що виробляти":
4.4. Яких видів зношування зазнає технологічне обладнання, якщо у галузі розпочалося впровадження новітніх технологій?
4.5. Яка частка ризику особистого майна у разі банкрутства корпорації?
Список використаної літератури
-
Політекономія. Контрольна робота. Конкуренція
ЗМІСТ
1. Конкуренція та її форми 3
2. Синтез конкуренції та монополії 8
3. Особливості конкуренції в сучасних умовах 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Тести та задачі маркетинг білети 20 шт
БІЛЕТ № 1
1. Попит як категорія маркетингу — це:
2. Ідея соціально-етичного маркетингу виражається:
3. Контактні аудиторії — це:
4. Сегмент ринку – це:
5. Маркетингова розвідка являє собою:
6. Спосіб зв'язку з аудиторією, що характеризується можливістю швидко одержати інформацію з невеликими витратами, — це:
7. Поняття «рівні товару» означає:
8. Широта номенклатури товарів означає:
9. Які з цих видів послуг фірма може надавати і індивідуальним покупцям, і промисловим (торговим) фірмам?
10. Рівень ризику розроблення товару-новинки та виходу з ним на ринок залежить від:
11. На останній стадії розроблення товару-новинки, стадії розгортання комерційного виробництва товару, розв‘язуються проблеми:
12. Маркетингові дослідження це:
13. Безпосереднє спостереження - це:
14. Застосовується два основних підходу до формування виборочної сукупності:
15. У чому полягає роль статистики в маркетинговому дослідженні?
Собівартість виробу — 40 грн., рентабельність — 25 %, ставка акциз-ного збору — 2 євро за одиницю продукції, курс НБУ — 5,0 грн. за один єв-ро, ПДВ — 20 %. Визначити відпускну ціну виробника.
БІЛЕТ № 2
1. Доброзичливе відношення споживачів до широко розповсюджених і доступних за ціною товарів — це підстава для реалізації маркетингової концепції:
2. Які з зазначених видів діяльності не відносяться до маркетинг-міксу?
3. Головне призначення сегментування:
4. Джерело інформації, що містить дані, зібрані раніше, і по інших проблемах:
5. Можливість враховувати невербальну інформацію реалізується таким способом зв'язку, як:
6. Який з перерахованих факторів найважливіший для успіху товару на ринку:
7. Якість товару — це:
8. У чому полягає цінова дискримінація?
9. Переміщаючись по кривій попиту, можна простежити:
10. Контактною аудиторією для виробника є:
11. До якого виду дослідження ринку відноситься вивчення різних довідників і статистичної літератури?
12. Фокус-група — це:
13. Потреба у створенні маркетингової інформаційної системи на підприємстві залежить від:
14. Питання, іменовані як контрольні або «детектор», використовуються для перевірки:
15. Прийняття рішень у сфері бізнесу аж до початку XX ст. на підставі інтуїції, «внутрішнього голосу» підприємця було можливим завдяки:
Собівартість виробу — 120 грн., рентабельність — 30 %, ставка акциз-ного збору — 3 євро, курс НБУ — 5 грн. за один євро, ПДВ — 20 %. Визна-чити відпускну ціну виробника.
БІЛЕТ № 3
1. Орієнтація фірми на отримання прибутку в основному за рахунок збільшення обсягів продажу виробленого товару характерна для:
2. Товар як категорія маркетингу це:
3. Поняття макросередовища включає:
4. Які кабінетні методи дослідження ринку використовуються фахівцями з маркетингу?
5. Вирішуючи питання про марочну стратегію, фірма може вибрати
6. Який етап життєвого циклу товару звичайно характеризується
7. Завданням товарної політики являється:
8. Керуючись якими критеріями можливо позиціонувати товар:
9. Складність питань може бути перешкодою для використання та
10. На цінову еластичність не впливає:
11. Якою є схема розроблення товару-новинки (1 — відбір ідей; 2 - визначення найперспективнішої ідеї; 3 — розроблення стратегії маркетингу; 4 — розроблення задуму; 5 — аналіз можливостей виробництва, збуту; 6 — розроблення товару; 7 — дослідження ринку; 8 — комерційне виробництво товару):
12. В яких методах проведення масових опитувань використовуються питання з пропозицією назвати рівень згоди чи незгоди з суттю зробленої заяви?
13. Які способи збору первинних даних застосовуються у маркетингових дослідженнях споживчої поведінки? 1 – безпосереднє спостереження, 2 – аналіз документів, 3 – анкетування та інтерв’ювання покупців, 4 – експеримент.
14. Які елементи утворюють систему маркетингової інформації? 1 – система внутрішньої звітності, 2 – система збору зовнішньої поточної маркетингової інформації, 3 – система маркетингових досліджень, 4 – система аналізу маркетингової інформації.
15. До випадкового (недетермінового) відбору виборочної сукупності відносяться:
Відпускна ціна виробника — 60 грн., ставка акцизного збору — 2 євро, курс НБУ — 5,3 грн. за один євро, ПДВ — 20 %. Визначити собівартість ви-робу, яка забезпечить виробникові 50-відсотковий рівень рентабельності.
БІЛЕТ № 4
1. Стратегія, побудована на припущенні, що споживачі будуть купувати товари тільки найвищої якості, відповідає маркетинговій концепції:
2. До мікросередовища підприємства не відносяться:
3. Споживчий ринок це:
4. Підприємству необхідно оцінити у відсотках ту частину відвідувачів магазину, що зробили покупки. Який польовий метод дослідження доцільно використовувати?
5. ЖЦТ містить у собі стадії:
6. При використанні прямого каналу розподілу продаж товару здійснюється:
7. Попит вважається нееластичним, якщо коефіцієнт еластичності:
8.Перша стадія в процесі створення нового продукту – це:
9. До основних передумов функціонування ринку досконалої конкуренції не належить:
10. Фірма-виробник може прийняти такі варіанти рішень щодо марочної назви:
11. Вторинні дані для маркетингових досліджень можуть бути одержані:
12. Величина у досліджуваній сукупності залежить від:
13. Через експериментування в маркетинговій діяльності можна розв'язати проблему:
14. Комплекс маркетинг-мікс містить у собі:
15. Фірма надає перевагу виробництву товарів без марки коли:
Відпускна ціна виробника 0,5 л горілки 40 % міцності дорівнює 6 грн., ставка акцизного збору — 16 грн. за 1 л 100 %-го спирту, ПДВ — 20 %. Собі-вартість виробу — 1,44 грн., ставка податку на прибуток — 30 %. Визначити чистий прибуток підприємства і дохід держави від реалізації однієї пляшки горілки.
БІЛЕТ № 5
1. Споживчий маркетинг має місце, коли маркетингова діяльність фірми направляється на:
2. Для узгодження коливань попиту та пропозиції доцільно використовувати:
3. До факторів макросередовища не відносяться:
4. Який спосіб зв'язку з аудиторією характеризується найбільш ни
5. Зміна розміру і якості упаковки залежить від того:
6. Відпускною називається ціна, за якою продукція реалізується:
7. Квартирна плата — це ціна:
8. Які проблеми слід брати до уваги, з метою розроблення оптималь
ної упаковки?
9. Перенасичення асортименту може обернутися для фірми зменшенням прибутків, оскільки:
10. Джерелами ідей товарів-новинок не можуть бути:
11. Вибірка респондентів, яка підлягає опитуванню, має:
12. Маркетингова інформаційна система — це:
13. Ціна реалізації за своїм складом дорівнює ціні підприємства, якщо товар:
14. Керуючись якими критеріями можливо позиціонувати товар:
15. Трансфертною називається ціна, за якою продукція реалізується:
Собівартість виробу — 252 грн., рентабельність — 25 %, ставка акциз-ного збору — 2 євро, курс НБУ — 5 грн. за один євро, ПДВ — 20%, націнка посередника — 15 %, ціни виробника, а торговельна надбавка — 30 % ціни посередника. Визначити роздрібну ціну.
БІЛЕТ № 6
1. Відповідно до сучасної маркетингової концепції, для ефективного функціонування в умовах ринкової економіки підприємство має прагнути до одержання максимального прибутку від своєї діяльності за рахунок:
2. Яке з зазначених визначень відповідає маркетинговому розумінню ринку?
3. Що таке сегментування ринку?
4. Яку характеристику покупця маркетологи не включають у соціальну групу факторів, що визначає поводження покупця:
5. Проведення тестування товару припускає:
6. Маркетингові дослідження це:
7. Створення нових товарів доцільно здійснювати в такий спосіб:
8. Попит можна вважати еластичним, якщо:
9. Яким чином оцінюється споживачем рівень ціни товару, якщо існує прихильність до марки?
10. Набір інструментів комунікаційної політики не містить у собі:
11. Характерні ознаки збутової концепції маркетингу;
12. Термін «франко» показує:
13. Заставна — це ціна продукції:
14. Первинна маркетингова інформація — це:
15. Розподільча функція ціни реалізується за рахунок включення до її складу:
Роздрібна ціна виробу — 30,24 грн., торговельна надбавка — 20 %, ставка акцизного збору одного виробу — 2 грн., ПДВ — 20 %. Визначити прибуток у ціні виробника, якщо собівартість виробу становить 10 грн.
БІЛЕТ № 7
1. Сучасна маркетингова концепція припускає, що планування діяльності фірми починається:
2. Маркетинг вирішує стратегічні й операційні задачі, яка з задач не є стратегічною:
3. Позиціонування товару — це:
4. До якого виду дослідження ринку відноситься вивчення різних довідників і статистичної літератури?
5. Перевагою експерименту як методу дослідження є:
6. Товарна марка призначена для того, щоб:
7. Неособистий характер маркетингової комунікації означає:
8. Які із зазначених нижче визначень краще відображають суть маркетингової стратегії:
9. В якій послідовності еволюціонували концепції управління фірмою, управління маркетингом (1 — удосконалення виробництва; 2 — інтенсифікація комерційних зусиль; 3 — маркетинг; 4 — удосконалення товару; 5 — соціально-етичний маркетинг)?
10. Які з названих факторів комплексу маркетингу є найважливішими?
11. Поняття макросередовища включає:
12. Стимулююча функція ціни для виробника нової продукції в основному проявляється через:
13. Мерчандайзинг застосовується:
14. Стимулююча функція ціни для споживача проявляється у:
15. Яким є порядок маркетингових досліджень (1 — визначення завдань дослідження; 2 — розроблення плану дослідження; 3 — збирання інформації; 4 — інтерпретація даних;5 — узагальнення і підготовка звіту)?
Собівартість виробу — 200 грн., рентабельність — 12,5 %, ставка акци-зного збору — 10 грн., ПДВ — 20 %, націнка посередника — 5 %, а витрати обігу посередника на одиницю продукції дорівнюють 20 грн. Визначити ве-личину прибутку в складі націнки посередника.
.....
БІЛЕТ № 20
1. Маркетинг слід розглядати:
2. Сучасна маркетингова концепція припускає, що планування діяльності фірми починається:
3. Позиціонування товару — це:
4. Основні процеси, які необхідно організувати для функціонування маркетингової інформаційної системи:
5. Широта номенклатури товарів відбиває:
6. Які умови не є обов'язковими для здійснення цінової дискримінації?
7. Переміщаючись по кривій попиту, можна простежити:
8. Реклама як інструмент маркетингових комунікацій відрізняється від паблік рілейшнз тим, що:
9. Який із термінів найточніше визначає суть концепції позиціонування:
10. У яких випадках споживачі частіше керуються прихильністю до марки;
11. Величина знижок за швидкість платежу, як правило, визначається рівнем:
12. До опосередкованих методів державного регулювання цін належить встановлення:
13. Встановлення тарифів на водопостачання для населення входить до повноважень:
14. Вторинну інформацію можна одержати з таких джерел:
15. Характерні ознаки збутової концепції маркетингу;
Внаслідок зниження ціни виробу з 30 до 28 грн. обсяг реалізації збіль-шився з 300 до 350 тис. шт. Визначити додатковий прибуток від збільшення продажу, якщо змінні витрати на одиницю продукції дорівнюють 13 грн.
-
Тести та задачі з адміністративного права
Задачі:
1. Районний відділ внутрішніх справ та державний науково-дослідний інститут вугілля уклали договір про охорону територій та об’єктів, що належать інституту.
Яка правова природа цього договору?
2. Група осіб вирішили заснувати колективне підприємство і звернулася до Державного виконкому Дзержинської Ради міста Харкова з заявою про реєстрацію статуту. Норми якої галузі права регулюють дані відносини?
Проаналізуйте внутрішньо організаційні та зовнішні правові відносини (вертикаль-горизонталь). 2-3 приклади.
3. Знайти у нормативно-правових актах норми адміністративного права:
а) забороняючі; зобов’язуючі; уповноважуючи; стимулюючі;
б) матеріальні і процесуальні;
в) норми, які установлюють повноваження органів виконавчої влади.
-
Гроші та кредит (варіант 8: теорія + задачі + тести)
ВСТУП 3
Теоретичні питання: 4
1. Суть та види інфляції. Фактори що визначають її розвиток. 4
2. Небанківські фінансово-кредитні установи їх види та характеристика. 8
Тестові завдання 15
Практичні завдання: 17
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
Cгенерировано за 0.219058 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|