|
-
Чому образ Одіссея є втіленням ідеї одвічного суму за Батьківщиною
-
Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського
Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25 ∞ См. работу «Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського»
-
Образ матері в творах українських поетів другої половини ХХ ст.
-
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна
-
Образ коханої у поезії Сосюри
План Образ коханої у поезії Сосюри 3 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 5 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 7 Кохана земля у творчості поета 15 ЛІТЕРАТУРА 19 ∞ См. работу «Образ коханої у поезії Сосюри»
-
Розробка стилю та візажу
ВСТУП 1 РОЗДІЛ І. ОБРАЗ ДЛЯ НОВОГО РОКУ. 4 1.1. Новорічний макіяж 4 1.2. Стрижка „Фабріс” 8 1.3. Святкова сукня 10 РОЗДІЛ ІІ. АРТ-ОБРАЗ. 13 2.1. Розробка макіяжу 13 2.2. Створення зачіски „Фантазія” 18 2.3. Підбір арт-костюму 23 РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗ „BUSINESS-WOMEN”. 25 3.1. Технологія виконання стрижки „каре” 29 3.2. Макіяж „осінь” 37 3.3. Підбір ділового костюму 41 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТОК 1 48 ∞ См. работу «Розробка стилю та візажу»
-
Образ жінки в творах Г.Квітки-Основ’яненка
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5 1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5 1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14 РОЗДІЛ ІІ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19 2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19 2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23 2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ∞ См. работу «Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)»
-
Гендерний аспект сімейного виховання
Вступ 3 1. Особливості сімейного виховання дитини 5 2. Гендерні особливості сімейного виховання 10 2.1 Вплив статі дітей на сприйняття батьків 10 2.2 Образ дітей різної статі у свідомості батьків 13 2.3 Гендерні особливості догляду за дітьми та спілкування з ними 14 2.4 Виховання дітей батьками різної статі 17 2.5 Ставлення дітей до матері і батька 19 Висновки 21 Література 25 Додаток А. Тест «Дівчата або хлопчики?», або Як ви виховуєте своїх дітей? 28 Додаток Б. Тест „РАRI” 30 Додаток В. Тест „Підлітки про батьків” 35 ∞ См. работу «Гендерний аспект сімейного виховання»
-
Батька й неньку поважати - кращу долю мати
-
Мотив року долі у романі Собор Паризької богоматері
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 Характеристика творчості В. Гюго 5 РОЗДІЛ 2 9 Мотив року долі в романі В. Гюго “Собор Паризької богоматері” 9 2.1. Філософсько – історичний роман Віктора Гюго. 9 2.2 Роман “Собор Паризької богоматері” в світлі естетичної позиції Віктора Гюго 14 2.3 “Перша книга людства” В. Гюго 18 РОЗДІЛ 3 20 Образ Собору і його нерозривний зв'язок з образами головних 20 3.1 Образ аскета і ученого-алхіміка Клода Фролло 23 3.2 Колоритний образ горбаня Квазімодо. Ніжний та прекрасний образ Есмеральди 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ∞ См. работу «Мотив року долі у романі Собор Паризької богоматері»
-
Образ коханої в поезії Володимира Сосюри
Зміст Вступ 4 Розділ 1. Формування світогляду Володимира Сосюри 5 1.1 Сторінки життя поета 5 1.2 Характеристика літературної діяльності В. Сосюри 7 Розділ 2. Образ коханої у поезії Сосюри 11 2.1 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 13 2.2 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 15 2.3 Кохана земля у творчості поета 23 Висновки 27 ЛІТЕРАТУРА 29 ∞ См. работу «Образ коханої в поезії Володимира Сосюри»
-
Образ бурлаки в українських ліричних піснях
Вступ 2 Розділ І. Українська лірика. Жанрове розмаїття, ідейно-художній зміст. 5 1.1. Розвиток народного українського мелосу. 5 1.2. Розряди ліричних пісень. 9 1.3. Суспільно-побутові пісні. 13 Розділ ІІ. Бурлацькі пісні. Образ бурлаки в українській ліриці. 16 2.1. Бурлацькі пісні, загальна характеристика. 16 2.2. Образ бурлаки в українських ліричних піснях. 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Образ бурлаки в українських ліричних піснях»
-
образ Роксоляни О Назарук
-
Повстання Наливайка
-
Повстання Наливайка
-
Художній образ натюрморта в живописі
План Вступ 2 1. Художній образ натюрморта 3 2. Практичне малювання натюрморту з натури 12 3. Техніка зображення натюрморту 16 3.1. Натюрморт аквареллю 16 3.2 Процес живопису технікою гризайль 18 4. Стадії побудови натюрморту 19 Висновки 30 Використана література 31 ∞ См. работу «Художній образ натюрморта в живописі»
-
Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………….2 1. Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни ……………………...3 2. Здоровье субъекта, его исходное состояние как, необходимый фактор его последующего состояния…………………………………………………………..7 3.Современные угрозы здоровью населения, в том числе связанные с образом жизни……………………………………………………………………………….13 ВЫВОДЫ…………………………………………………………………………..20 ЛИТЕРАТУРА.…………………………………………………………………….21 ∞ См. работу «Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни»
-
Образ романтичного героя в поезія Міцкевича
-
Робота, консультаційна психологія
1. Дівчинка скаржиться на стомлюваність і частий головний біль 2. Він змінює їй э причини що б не розривати відносини? 3. Ситуація із сімейним кліматом, хлопець ріс без батька Список літератури ∞ См. работу «Робота, консультаційна психологія»
-
Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка
Вступ 3 І. Жінки в житті Т.Г. Шевченка та їх вплив на творчість поета. 6 ІІ. Своєрідність змалювання жіночої долі у творах Т.Г. Шевченка. 11 2.1 Галерея жіночих образів в поезії Т.Г. Шевченка 11 2.2 Образ жінки - матері в творчості Т.Г. Шевченка 23 2.3 Новаторство Шевченка в створенні образу Катерини (поема “Катерина”) 28 ІІІ. Ідеал жінки в інтимній ліриці поета 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38 ∞ См. работу «Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка»
-
Основи правового забезпечення рівності чоловіка і жінки у трудових відносинах в Україні
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Охорона праці як соціально-економічне та юридичне поняття за чинним законодавством України 5 Розділ 2. Основи правового забезпечення рівності чоловіка і жінки у трудових відно синах в Україні 9 2.1. Причини посилення трудової активності жінок в умовах переходу до ринкових відносин 9 2.2. Державно правове забезпечення участі жінок в суспільному виробництві 12 Розділ 3. Регулювання праці жінок згідно із чинним законодавством України 14 3.1. Загальні гарантії і пільги жінкам, які працюють 14 3.2. Трудові пільги та гарантії для вагітних жінок та жінок, які мають дітей 22 Висновки 38 Література 40 ∞ См. работу «Основи правового забезпечення рівності чоловіка і жінки у трудових відносинах в Україні»
-
Основи правового забезпечення рівності чоловіка і жінки у трудових відносинах в Україні
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Охорона праці як соціально-економічне та юридичне поняття за чинним законодавством України 5 Розділ 2. Основи правового забезпечення рівності чоловіка і жінки у трудових відно синах в Україні 9 2.1. Причини посилення трудової активності жінок в умовах переходу до ринкових відносин 9 2.2. Державно правове забезпечення участі жінок в суспільному виробництві 12 Розділ 3. Регулювання праці жінок згідно із чинним законодавством України 14 3.1. Загальні гарантії і пільги жінкам, які працюють 14 3.2. Трудові пільги та гарантії для вагітних жінок та жінок, які мають дітей 22 Висновки 38 Література 40 ∞ См. работу «Основи правового забезпечення рівності чоловіка і жінки у трудових відносинах в Україні»
-
Графічна форма та художній образ
План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31 ∞ См. работу «Графічна форма та художній образ»
-
"Я" и его роль в деловом общении. "Я"-образ и реальное "Я
План 1. Опишите методику диагностики потребности в поисках ощущений М. Цукермана. Используя данную методику, проведите диагностику своих потребностей 3 2. Опишите известные вам структуры личности советских или современных украинских авторов и обоснуйте применение любой из них на практике 7 3. На основе анализа законодательных и нормативных актов, раскройте содержание учебного процесса в условиях ступенчатого образования 10 4. "Я" и его роль в деловом общении. "Я"-образ и реальное "Я" 13 5. Практическое задание 15 Список использованной литературы 16 ∞ См. работу «"Я" и его роль в деловом общении. "Я"-образ и реальное "Я»
-
Правознавство контрольна
1. Основні напрямки побудови правової держави в Україні 3 2. Матеріальна відповідальність працівників 15 Задача. 23 Петренко у стані алкогольного спяніння напав на свою дружину і наніс їй сім ножо-вих поранень. Дружину Петренка вдалося врятувати, і вона подала на чоловіка у суд з такими вимогами: по-перше, розірвати їх шлюб, а по-друге, притягнути Петренка до кримінальної відповідальності. Петренко відповів, що дружина не може подати на нього в суд, так як сама спровокувала дії чоловіка, а крім того, і цього моменту пройшло вже півроку і до суду пізно звертатися. Розлучитися Петренко з дружиною відмовився, так як є інвалідом (у нього не було однієї ноги, не може самостійно піклуватись про себе). 1. Що таке кримінальна відповідальність, які її види, строки притягнення до кримі-нальної відповідальності? 2. Обтяжуючі обставини злочину і які вони бувають. 3. Вирішити справу. Джерела 26 ∞ См. работу «Правознавство контрольна»
-
образ Роксоляни О Назарук
-
образ Роксоляни О Назарук
-
Образ України в поемі «Сон» Шевченка
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|