|
-
Поема Т. Г. Шевченка "Марія"
Вступ 3 І. Художня концепція жінки у творчості Т. Г. Шевченка 5 ІІ. “Марія” – одна з найкращих поем Т. Шевченка про долю жінки 11 2.1. Історія створення поеми “Марія” 11 2.2. Художні особливості поеми “Марія” 13 2.3. Філософсько-релігійний аспект поеми 15 ІІІ. Своєрідність змалювання образу Марії 16 Висновки 20 Література 22 ∞ См. работу «Поема Т. Г. Шевченка "Марія"»
-
"Зміст, проблематика і особливості композиції ""Божествєної комедії"" Данте"
-
Порівняльна характеристика Катерини та Гани з поеми «Наймачка»
-
Хто з героїв поеми " Іліада " мені сподобався найбільше і чому саме ?
-
Інфляційні процеси в Україні. Сьогодення
Зміст Вступ 3 1. Теоретичні концепції інфляції 5 1.1. Поняття інфляції 5 1.2. Історичне зростання цін і ознаки інфляції 7 1.3. Види інфляції 10 2. Соціально-економічні наслідки інфляції 17 2.1. Соціальні наслідки інфляції 17 2.2. Економічні наслідки інфляції 20 3. Стан України в період інфляції 24 3.1. Інфляційні процеси в період становлення ринкових відносин 24 3.2. Інфляційні процеси в Україні. Сьогодення 28 Висновки 31 Список використаної літератури 34 ∞ См. работу «Інфляційні процеси в Україні. Сьогодення»
-
Інфляційні процеси в Україні. Сьогодення
Зміст Вступ 3 1. Теоретичні концепції інфляції 5 1.1. Поняття інфляції 5 1.2. Історичне зростання цін і ознаки інфляції 7 1.3. Види інфляції 10 2. Соціально-економічні наслідки інфляції 17 2.1. Соціальні наслідки інфляції 17 2.2. Економічні наслідки інфляції 20 3. Стан України в період інфляції 24 3.1. Інфляційні процеси в період становлення ринкових відносин 24 3.2. Інфляційні процеси в Україні. Сьогодення 28 Висновки 31 Список використаної літератури 34 ∞ См. работу «Інфляційні процеси в Україні. Сьогодення»
-
Роль історичного минулого для сьогодення
-
УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (у порівнянні з російським)
ВСТУП І. 1.Українське дошкілля: його сьогодення та майбуття 2.Дошкільна та початкова шкільна освіта: проблеми та завдання оновлення А) проблеми сьогодення з питань перспективності та наступності між ДНЗ та школою Б) шляхи подолання проблем 3.Про оновлення системи дошкільної освіти на сучасному етапі 4.Принципи оновлення 5.Дитячий садок і суб”єктивно орієнтована дидактика ІІ. 1.Дошкільна освіта в Росії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) 2.Основні напрями освітянської політики Російської Федерації ІІІ. 1.Реінтеграція освітнього простору Росії та України 2.Дві особистості – дві сторони виховання ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА ∞ См. работу «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (у порівнянні з російським)»
-
Конфлікти нового покоління та методи їх вирішення
Вступ 3 Розділ І. Конфлікти нового покоління: їх ознаки та значення як явище сьогодення 6 1.1 Передумови виникнення конфліктів 6 1.2 Конфлікти: їх особливості та характер 10 1.3 Конфесійний фактор в конфліктах нового покоління 16 Розділ ІІ. Конфлікти на політичній основі як найбільш пощирені в світі 22 2.1 Сутність та основні причини етнополітичних конфліктів 22 2.2 Тенденції етнополітичних конфліктів, шляхи їх врегулювання 30 Розділ ІІІ. Стратегія врегулювання конфліктів нового покоління 39 3.1 Підтримка миру – головне завдання сучасних міжнародних організацій у врегулювання конфліктів 39 3.2 Роль міжнародних організацій у врегулюванні конфліктів 48 3.2.1 Роль і місце ООН у врегулюванні конфліктів 48 3.2.2 Міжнародний Червоний Хрест як одна з миротворчих організацій сьогодення 56 Висновки 67 Література 70 ∞ См. работу «Конфлікти нового покоління та методи їх вирішення»
-
ББС (що входить, описати її структуру, чим займається)
-
Криміналістична тактика, замовне вбивство.
-
Злободенність сатиричних дум Франка
-
Злободенність сатиричних дум Франка
-
«Дума про Наума Безумовича»
Зміст Вступ 2 1. Поеми Франка 4 2. Злободенність сатиричних дум Франка “Дума про Маледикта Плосколоба” «Дума про Наума Безумовича» 5 Висновок 22 Література 23 ∞ См. работу ««Дума про Наума Безумовича»»
-
«Дума про Наума Безумовича»
Зміст Вступ 2 1. Поеми Франка 4 2. Злободенність сатиричних дум Франка “Дума про Маледикта Плосколоба” «Дума про Наума Безумовича» 5 Висновок 22 Література 23 ∞ См. работу ««Дума про Наума Безумовича»»
-
Безперервне навчання, актуальність, теорія, шляхи реалізації
-
Актуальність змісту освіти для європейського виміру України
Зміст Вступ……………………………………………………………………….3 1. Актуальність змісту освіти для європейського виміру України……5 2. Мета та завдання освіти для європейського виміру України……….6 3. Основні принципи освіти для європейського виміру України……..7 4. Зміст освіти для формування поняття європейського виміру………8 5. Форми та методи впровадження знань про Європу………………...13 Висновок…………………………………………………………………..19 Список літератури………………………………………………………...20 ∞ См. работу «Актуальність змісту освіти для європейського виміру України»
-
Актуальність брендингу в економіці України
-
Актуальність Іліади Гомера для нашого часу
-
Історія становлення української мови від Котляревського до сьогодення
-
Актуальність проблем, показаних Ф. Достоєвським, сьогодні за романом "Злочин і кара"
-
Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна
І. Вступ. ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна. 1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви. 2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу. 3. Джерела казок Пушкина. 3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна. 3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета. 3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним. 3.3.1. Персонаж Баби Ягі. 3.3.2. Образ Кащея. 3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила». 3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах. 4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна. 4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила». 4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки). 4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова. 4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха . 4.5. Оригінальність Пушкинських ідей. 5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета.. 6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина. ІІІ. Висновок. ∞ См. работу «Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна»
-
Розвиток науки про державні видатки у працях видатних вчених минулих років та сьогодення
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!»
-
Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна
План. І. Вступ. ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна. 1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви. 2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу. 3. Джерела казок Пушкина. 3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна. 3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета. 3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним. 3.3.1. Персонаж Баби Ягі. 3.3.2. Образ Кащея. 3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила». 3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах. 4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна. 4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила». 4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки). 4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова. 4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха . 4.5. Оригінальність Пушкинських ідей. 5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета.. 6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина. ІІІ. Висновок. ∞ См. работу «Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна»
-
Суд присяжних в Україні
Зміст Вступ 3 1. Сутність суду присяжних та історія його зародження 5 2. Порівняльна характеристика 13 2.1. Суд присяжних у Росії 13 2.2. Особливості становлення суду присяжних у Франції 15 2.3. Класичний суд присяжних у США та Англії 17 Висновки 21 Список використаної літератури 23 Основною метою роботи є формулювання теоретичної системи знань про суд присяжних, історію його становлення, функціонування, актуальність суду присяжних для України. Об’єктом є засади правосуддя різних країн сучасного світу. Предметом є суд присяжних, його історичний та сучасний аспект. Питання суду присяжних при здійсненні правосуддя та актуальність запровадження цього інституту в Україні розглядались у публікаціях Маляренка В., Микляшевского В., Решетникова Ф. М., Русанової І.О., Щербини П.Ф., Борзенкова Г.Н. Робота виконана одинарним інтервалом, у разі якщо зробити 1,5 інтервал робота складатиме 33 сторінки ∞ См. работу «Суд присяжних в Україні»
-
Синтаксис мови Л.Українки
Вступ 3 Розділ 1. Феномен таланту Лесі Українки 5 1.1 Життя Лесі Українки 5 1.2 Творчий шлях української письменниці 8 Розділ 2. Синтаксис української мови 10 2.1 Українські синтаксичні концепції: історія та розвиток 10 2.2 Значення засобів синтаксису для художнього стилю мовлення 12 Розділ 3. Синтаксис в літературних творах Л.Українки 15 3.1 Синтаксис мови Л.Українки (загальна характеристика) 15 3.2 Синтаксис та поетика драматичної поеми „Бояриня” 17 Висновки 22 Література 24 ∞ См. работу «Синтаксис мови Л.Українки»
-
Стратегічний менеджмент
Вступ 3 1. Стратегії зміни курсу та реструктизація. Їх актуальність для підприємств України 5 2. Сегментація ринку стратегічного менеджменту 8 Висновок 14 Література 15 ∞ См. работу «Стратегічний менеджмент »
-
Сутність поняття сприймання і діяльності
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|