|
-
Душевна чистота Тетяни за романом Євгеній Онєгін
-
"А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін"
-
Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин»
-
Євгеній Онєгін - "зайва людина"
-
Зображення життєвих ідеалів героїв роману Пушкіна "Євгеній Онєгін"
-
"Сильна вольова українська людина" за романом "Тигролови" І. Багряного
-
Чистота душі, остереження гріха-Божий і людський заповіти М.Гоголь
-
Грегор Замза Людина чи комаха за романом
-
Твір-роздум за романом О. Гончара «Бережіть собори душ своїх"
-
Велич науки і знань за романом Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
-
Актуальність проблем, показаних Ф. Достоєвським, сьогодні за романом "Злочин і кара"
-
Чи може ідея врятувати світ (за романом Ф. Достоєвського Злочин і кара)
-
Найстрашніше для матері бути зневаженою власними дітьми (за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")
-
Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")
-
Хімія в побуті
Вступ 3 1. Хімія та чистота 3 2. Хімія на кухні 6 3. Парфюмерно-косметичні засоби 7 4. Хімічні препарати для боротьби зі шкідливими комахами 7 Висновки 10 Література 12 ∞ См. работу «Хімія в побуті»
-
Основні комунікативні ознаки культури мовлення
-
Основні комунікативні ознаки культури мовлення
-
Охорона праці
1. Чистота повітря як чинник, що визначає стан повітря робочої зони в виробничому приміщенні. 3 2. Вогнегасники, їх класифікація. Принцип роботи, характеристика. 10 Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Охорона праці»
-
Охорона праці контрольна
Зміст: 1. Порядок накладання штрафів на підприємства за порушення нормативних актів про охорону праці 2 2. Санітарно-гігієнічні фактори: метеорологічні умови у приміщенні, чистота повітря, освітлення та його види, вібрація і шум 6 Список використаної літератури: 13 ∞ См. работу «Охорона праці контрольна»
-
Маркетинговая стратегия
Введение3 1. Поиск клиента и работа с ним5 2. Конкуренция11 Конкурентоспособность товара17 Качество товара.22 Маркетинговая, коммерческая составляющие, патентная чистота товара25 3. Маркетинговая стратегия28 Сравнительная характеристика стратегий вхождения на мировой рынок30 таблица 130 Характеристика30 Обязательства30 Заключение43 Литература45 ∞ См. работу «Маркетинговая стратегия»
-
Їх воскресила любов...
-
Що потрібно жінці Маргариті (за «Майстром і Маргаритою»)
-
Честолюбство чеснота чи вада? (За романом Стендаля)
-
Составляющие конкурентоспособности товара
Оглавление Введение Глава 1:Составляющие конкурентоспособности товара 1.1 Конкурентоспособность товара 1.2 Качество товара как важнейший фактор повышения конкурентоспособности 1.3 Маркетинговая, коммерческая составляющие, патентная чистота товара Глава 2: Качество пушно - меховых изделий и полуфабрикатов. 2.1 Основные сведения о пушно-меховых изделиях 2.2 Требования к качеству меховых изделий Глава 3. Методы оценки конкурентоспособности товаров 3.1. Оценка конкурентоспособности с помощью товара-образца 3.2 Оценка конкурентоспособности товаров по базе суждений потребителей 3.3 Метод оценки качества мехового полуфабриката 3.4 Основные показатели конкурентоспособности меховых изделий Заключение ∞ См. работу «Составляющие конкурентоспособности товара»
-
Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6 1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12 1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23 2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ∞ См. работу «Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників»
-
Обманутого довір’я в трагедії Отелло
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Філософська основа конфлікту трагедії Шекспіра «Отелло» 4 РОЗДІЛ 2. Отелло як трагічний характер 15 РОЗДІЛ 3. Розкриття проблеми зрадженої довіри 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32-34 Ціль роботи – проаналізувати на прикладі героїв п’єси Шекспіра важливість високих моральних якостей людей, особливо людей, які формують суспільство, його економічну основу. Показати, що навіть чисті люди не завжди можуть протистояти злу, що тільки духовна єдність, моральна чистота можуть забезпечити необхідний рівень життя суспільства. Об’єктом дослідження є вивчення відносин у суспільстві яке розвивається, переходить до іншої економічної формації. Предметом дослідження є психологічні, моральні якості різних представників суспільства, шляхи формування, зміни моральних якостей людей, вплив особливостей характеру на взаємовідносини між людьми. ∞ См. работу «Обманутого довір’я в трагедії Отелло»
-
Активне довголіття
Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОВГОЛІТТЯ 4 2. СУТНІСТЬ АКТИВНОГО ДОВГОЛІТТЯ 4 3. СУЧАСНІ СПОСОБИ ПРОДОВЖЕННЯ АКТИВНОГО ДОВГОЛІТТЯ 4 Висновки 4 Список використаної літератури 4 Вступ Довголіття – це проблема, яка здавна турбує людство. Напевно, з того часу, як з'явилася людина, розпочалися спроби пошуків подовження життя. На жаль, вік людського індивіда не безмежний. Природа відводить йому тільки певну кількість десятків років, яка з незначними відхиленнями є майже однаковою у всіх людей. Філософія нашого існування полягає в тому, що у молодому віці ми не замислюємося над тим, яким коротким є наш вік, і тільки в старості з'ясовується, що є велика різниця скільки прожити років – 70, 80 або 90. Перше розуміння нетривалості свого життя на землі приходиться десь на сорокарічний – п’ятдесятирічний вік, коли починають турбувати перші серйозні хвороби. Саме на цей період приходиться пік боротьби людини за своє довголіття – здійснення активних мір з продовження життя, так зване "активне довголіття". Люди похилого віку розуміють, що простою відмовою від шкідливих звичок не можливо продовжити собі віку і використовують для цього, крім того, і більш радикальні міри – активні заходи з оздоровлення: гімнастику, лікувальні вправи, спеціальні дієти, прийом фітопрепаратів та ін. Дослідження вчених показали, що якщо б такі зусилля для продовження життя людина почала прикладати ще в молодості, то це б надало значних можливостей для продовження свого віку в подальшому. Тому прийоми та методи активного довголіття є актуальними для всіх вікових груп людей і ознайомлення з ними надасть користі для розробки власних методик довголіття. Висновки Довголіттю людини сприяють різні чинники. Максимальна тривалість життя визначена нормами старіння, природженою схильністю, залежною від генів і зовнішніх екологічних чинників. До основних істотних чинників, які впливають на тривалість життя людини, відносять генетику, рівень охорони здоров'я, гігієну, дієту і якість їжі, рівень фізичної активності, спосіб життя, соціальне середовище. Середня тривалість життя в різних типах країн має відмінності. Звичайно довголіття досягається при здоровому способі життя і сприятливих умовах навколишнього середовища, достатньо розвиненому медичному обслугуванні. Традиційними способами здійснення активного довголіття є збалансований режим праці і відпочинку, фізична культура, харчування (дієта), активність життя, її духовна наповненість, душевна гармонія, недопущення нервових перевантажень, попередження шкідливому впливу на організм токсичних речовин. Особливого значення при цьому набуває екологічний фактор. Знаходження людини в забрудненому природному середовищі значно знижує її захисні механізми, руйнує імунітет, спричиняє скорочення віку життя. Сьогодні активне довголіття починає все більш орієнтуватися на східну практику та філософський досвід. Сучасна (традиційна) медична наука, як вважається, вичерпала себе в ході розв’язання проблеми довголіття. Східна медицина та оздоровча діяльність, на відміну від неї, пропонує зовнішньо більш привабливі та ефективні активні засоби продовження довголіття. При цьому вказується на невичерпний ресурс внутрішніх (психічних) сил індивіда, які засобами сучасної науки не досліджуються внаслідок неможливості підтвердження результатів пошуків емпіричним шляхом. ∞ См. работу «Активне довголіття»
-
Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентів
Вступ 3 1. Формування іміджу компетентного викладача 4 2. Вербальні та невербальні технології викладання 6 3. Культура мовлення і культура слухання 8 4. Логіко-психологічні правила конструювання виступу перед аудиторією 11 Висновки 13 Література 14 Вступ Викладачу для успішного проведення занять в аудиторії необхідно мати не тільки солідний багаж знань, а ще й певні індивідуальні-психологічні особливості, яскраву особистість, вміння спілкуватися з колективом студентів. В цих умовах великого значення набуває авторитет викладача як інтегративна особливість міжособистих взаємовідносин. Викладач, педагог завжди має авторитет, який відповідає його ролі наставника, духовного вчителя, ставить його в дещо привілейоване положення перед учнями. Але цей "рольовий" авторитет може підсилюватися або, навпаки, послаблюватися особистісними якостями педагога, які не завжди можуть бути відповідні вимогам вищої освіти. Тому формування авторитету є головною задачею викладача та вимагає від нього знань основ психолого-педагогічної діяльності. Висновки Викладач в ході проведення занять в аудиторії повинен сконцентрувати увагу на встановлення психологічного контакту з групою, швидкому знаходженні дієвого впливу на неї, добитися концентрації уваги студентів на предметі лекції. В ході проведення заняття викладач повинен враховувати особливості студентської аудиторії, а також об'єктивні процеси, які притаманні соціально-психологічним явищам при спілкуванні з групою. Одним із аспектів, що повинен постійно тримати викладач у полі свого зору, є створення та підтримання свого позитивного іміджу серед навчаємих. Крім досконалого знання матеріалу лекції, важливими для успішного проведення заняття є комунікативні здібності викладача. Мова і мовлення є головними інструментами професійної діяльності фахівця вищої школи в ході роботи зі студентами. Проаналізувавши діяльність фахівця вузу, можна виділити такі властивості, які необхідні йому для викладання: 1. Висока інтелігентність, глибока духовність. 2. Національна свідомість, громадянська зрілість, самокритичність. 3. Моральна чистота. Глибина і щирість переконань. 4. Доброта, педагогічний такт. 5. Творчо-практичний склад розуму, постійне прагнення до самоосвіти. 6. Досконале знання свого предмету, психолого-педагогічна ерудиція, захопленість своїм фахом. 7. Глибока обізнаність з роботою навчального закладу, міцний зв'язок з нею. 8. Педагогічна цілеспрямована активність, розвинуте методичне мислення, наявність індивідуального стилю в роботі. 9. Міцно сформовані професійні вміння, володіння різноманітною педагогічною технікою. 10. Науково-дослідницьке спрямування всієї діяльності. ∞ См. работу «Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентів»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|