|
-
Створення сприятливих економічних передумов – запорука розвитку підприємництва
-
Розвиток мислення дітей дошкільного віку
Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19 ∞ См. работу «Розвиток мислення дітей дошкільного віку»
-
Мислення і засоби його активізації
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6 1.1. Поняття мислення 6 1.2. Процеси мислення 8 1.3. Види та форми мислення 9 1.4. Розв`язання логічних задач 14 1.5. Творче мислення та особистість 18 1.6. Розлади мислення 20 Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34 2.1. Методики дослідження мислення 35 2.2. Організація проведення дослідження та результати 40 2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 49 ∞ См. работу «Мислення і засоби його активізації»
-
Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6 1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12 1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23 2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ∞ См. работу «Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників»
-
Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві
План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел ∞ См. работу «Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві»
-
Система освіти козацької держави
Вступ 3 1. ПЕРЕД УМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 4 1.1. Розвиток української культури і освіти в ХVI – XVII ст. 4 1.2. Діяльність Петра Могили 6 2. ОСВІТА В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 9 2.1. Розвиток освіти за часів незалежності 9 2.2. Ступені освіти в козацькій державі 10 2.3. Військова освіта 13 Висновки 16 Список літератури 17 ∞ См. работу «Система освіти козацької держави»
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6 1.2. Особливості розумових процесів 13 1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25 2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25 2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32 2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ 62 ∞ См. работу «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
Особливості розвитку мислення в дошкільному віці
ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40 ∞ См. работу «Особливості розвитку мислення в дошкільному віці»
-
Інвестиції
1. ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІНВЕСТУВАННЯ. НАПРЯМКИ СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ІНВЕСТУВАННЯ 3 2. КОНЦЕПЦІЯ Й ВИМІРЮВАННЯ РИЗИКІВ. КЛАСИФІКАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РИЗИКІВ 7 3. ПІДТРИМКА І РОЗВИТОК ВИРОБНИЦТВА ЯК ОДНА ІЗ ОЗНАК ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17 ∞ См. работу «Інвестиції»
-
МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5 1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15 2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15 2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45 ∞ См. работу «МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
Розвиток мислення у молодшому шкільному віці
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2 Класифікація та форми мислення 7 1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13 РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20 2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20 2.2 Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27 ∞ См. работу «Розвиток мислення у молодшому шкільному віці»
-
Сучасні проблеми поліпшення умов праці
Вступ 3 1. Фактори, що впливають на умови праці 4 2. Економічне значення заходів щодо покращання умов та охорони праці 7 3. Проблема створення безпечних умов праці та шляхи її вирішення. 8 Висновок 14 Список використаної літератури 15 ∞ См. работу «Сучасні проблеми поліпшення умов праці»
-
Стан ринкової конкуренції в Україні
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5 1.1Основні риси досконалої конкуренції 5 1.2 Суть недосконалої та олігополістичної конкуренції 8 РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12 2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12 2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15 2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20 РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ∞ См. работу «Стан ринкової конкуренції в Україні»
-
Стан ринкової конкуренції в Україні
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5 1.1Основні риси досконалої конкуренції 5 1.2 Суть недосконалої та олігополістичної конкуренції 8 РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12 2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12 2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15 2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20 РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ∞ См. работу «Стан ринкової конкуренції в Україні»
-
Особливості розвитку мислення в молодшому шкільному віці
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2. Класифікація та форми мислення 10 1.3.Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 15 РОЗДІЛ ІІ. Емпіричне дослідження особливостей розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку 19 2.1. Підготовка та проведення дослідження 19 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 32 ∞ См. работу «Особливості розвитку мислення в молодшому шкільному віці»
-
Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку писемного мовлення у початковій школі 5 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 5 1.2 Основні проблеми розвитку писемного мовлення у школярів молодших класів 8 Розділ 2. Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення 12 2.1 Педагогічний досвід з розвитку писемного мовлення 12 2.2 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших школярів 18 2. 3 Результати дослідження та висновки 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додаток 30 ∞ См. работу «Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення»
-
Культура і цивілізація
План Вступ 3 1. Визначення сучасних понять "цивілізація" і "культура" 4 а) циклічна парадигма розвитку культури та цивілізації 4 б) Еволюціоністська парадигма щодо розвитку культури 5 в) Передумови синергетичного підходу до динаміки культури 6 2. Культура і цивілізація 8 а) сучасні поняття "цивілізація" і "культури" 8 б) Співвідношення культури та цивілізації 10 в) основні відмінності сучасних понять "цивілізація" і "культура" 13 Висновки 15 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Культура і цивілізація»
-
Цивілізація як етап розвитку культури
План 1. Цивілізація як етап розвитку культури 3 2. Особливості розвитку архітектури і культури Греції та Риму: “порівняльний аналіз” 4 3. Гуманізм як принцип культури. Вплив реформаційного руху на подальший розвиток західноєвропейської культури 8 4. Ідея бароко в Україні. Розквіт української культури в період козацького бароко 13 5. Мистецькі стилі України ХIХ-го століття 17 Література 23 ∞ См. работу «Цивілізація як етап розвитку культури»
-
ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК СУБЄКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ 6 1.1. Дослідження поняття "культура", "національна культура" як основа національної самосвідомості народів 6 1.2. Національна культура - душа народу 11 1.3. Взаємодія національних культур: теоретичний задум втілення 18 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ І КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК СУБ’ЄКТІВ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ 22 2.1. Поняття громадських організацій як суб’єктів розвитку національної культури 22 2.2. Класифікація громадських організацій, які сприяють розвитку національної культури 24 2.3. Роль громадських організацій у формуванні історичної пам’яті українського народу 26 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ФОРМУВАННІ І ПІДТРИМЦІ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ 32 3.1. Проблеми збереження національної культури в умовах глобалізації 32 3.2. Заходи підвищення ролі громадських організацій як суб’єктів національної культури 35 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ∞ См. работу «ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК СУБЄКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ »
-
Мислення як об’єкт вивчення логіки
-
Розвиток мислення та мови
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ 5 1.1. Мислення та його класифікація 5 1.2. Розвиток мислення 10 1.3. Зв’язок мислення та мови 14 Висновок до другого розділу 17 РОЗДІЛ ІІ МОВА І МОВЛЕННЯ 18 2.1. Генезис розвитку мовлення 18 Формування активної лексики є джерелом усього психічного розвитку дитини. 19 2.2. Мова і мовлення 19 2.3. Роль мови у процесі пізнання 22 2.4. Розвиток мови 24 Висновок до третього розділу 29 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ∞ См. работу «Розвиток мислення та мови»
-
Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13 1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43 2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43 2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62 2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80 3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107 ∞ См. работу «Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)»
-
Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса
Вступ. 2 1. Ціль функціонування і зміст рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 4 1.1 Структура, особливості рекордингової індустрії та характер творчої праці. 4 1.2 Специфіка взаємовідносин ринку рекордингової індустрії і культури. 6 1.3 Структура рекордингової індустрії та суб’єкти, що працюють на ринку шоу-бізнесу. 8 2. Особливості ринку рекордингової індустрії культури та шоу-бізнесу України. 12 2.1 Створення умов праці та захист об’єктів творчої діяльності. 12 2.2 Підприємництво в рекордингові індустрії на Україні. 15 2.3 Типи організацій рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 17 3. Основні проблеми рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 19 Виновок. 23 Список використаних літературних джерел. 26 ∞ См. работу «Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса»
-
Соціально-економічна оцінка умов праці
1. Фактори, що впливають на умови праці 3 2. Економічне значення заходів щодо покращання умов та охорони праці. 6 3. Витрати на заходи щодо покращання умов і охорони праці 7 4. Методика оцінки соціальної і соціально-економічної ефективності заходів щодо покращання умов і охорони праці 9 Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Соціально-економічна оцінка умов праці»
-
Уява та мислення й норми розвитку
Вступ 3 1. Закони, за якими працює уява 4 2. З чого починається уява та мислення 7 3. Уява – відображення неіснуючого, яке ігнорує реальне 11 4. Уява – фактор руйнування стереотипів мислення і шаблонів дій 14 Висновки 21 Список використаної літератури 23 ∞ См. работу «Уява та мислення й норми розвитку»
-
Концепція корпоративної культури
ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 5 1.1. Зміст і поняття корпоративної культури 5 1.2. Розвиток теорії організаційної культури 15 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „...” 24 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 24 2.2. Діагностика організаційної культури підприємства 29 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „...” 39 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49 ∞ См. работу «Концепція корпоративної культури»
-
Культура мислення, особливості управлінського мислення
-
Культура мислення, особливості управлінського мислення
-
Зародження економічної теорії та її еволюція
План Вступ.......................................................................................................................3 Розділ І. Зародження економічної теорії та її еволюція....................................5 Розділ ІІ. Формування сучасного економічного мислення...............................14 2.1. Роль методів економічної теорії у формуванні економічного мислення...........................................................................14 2.2. Економічні інтереси як рушійна сила економічного розвитку людини......................................................................................17 2.3. Розвиток сутнісних сил людини як вирішальний фактор соціально-економічного прогресу..........................................................25 2.4. Особливості формування економічної культури............................29 Розділ ІІІ. Перехідна економічна система України, проблеми та перспективи розвитку.......................................................................................34 Висновки та пропозиції.........................................................................................39 Список використаної літератури..........................................................................42 ∞ См. работу «Зародження економічної теорії та її еволюція»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|