|
-
Психологія особистості злочинця
-
Психологія особистості злочинця
-
Психологія. Відповіді на питання
1. Форми мислення як продукти мисленнєвого процесу 2 2. Дослідження особистості в межах гуманітарної психології. 6 3. Психолого-педагогічна характеристика виховання. 10 Література 13 ∞ См. работу «Психологія. Відповіді на питання»
-
Психологія особистості
Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4 2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7 3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10 4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12 Висновки 16 Література 17 ∞ См. работу «Психологія особистості »
-
Психологія особистості
Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4 2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7 3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10 4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12 Висновки 16 Література 17 ∞ См. работу «Психологія особистості »
-
Психологія особистості
Варіант 2 1. Зазначте, яке з наведених тверджень характеризує біхевіористичне розуміння джерела розвитку особистості 3 2. Наведіть характеристики особистості на інтраіндивідному рівні її аналізу (за А. В. Петровським). Розкрийте їх сутність. 3 3. Серед наведених особливостей поведінки людини, що характеризують її або як індивіда, або як особистість, зазначте такі, що характеризують її як індивіда 4 4. Поясніть, про що свідчать установлені в дослідженні факти. 7 5. Чому ціннісні орієнтації вважають змістовною характеристикою мотиваційної сфери особистості? Обґрунтуйте свою відповідь. 7 Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Психологія особистості»
-
Юридична психологія
Вступ 3 1. Психологія особистості злочинця 4 2. Психологія конфлікту в правоохоронній діяльності 16 3. Визначте, який прийом саморегуляції застосовується оповідачем 25 Висновки 27 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Юридична психологія »
-
Психологія особистості
1. Особистість як соціально-психологічний феномен 4 2. Комунікативна природа особистості 8 3. Основні теорії мотиваційно-потребової сфери особистості 12 Література: 20 ∞ См. работу «Психологія особистості»
-
Юридична психологія
Завдання 1. Психологія особистості злочинця 3 Завдання 2. Психологія конфлікту в правоохоронній діяльності 8 Завдання 3. Визначте, який прийом саморегуляції застосовується оповідачем 19 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 20 ∞ См. работу «Юридична психологія»
-
Аналітична психологія К.Г. Юнга.
ЗМІСТ Стр. ВСТУП... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... . 3 - 4 РОЗДІЛ 1. Психологічна теорія З. Фрейда. 1.1. Структура особистості... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ... 5 - 9 1.2. Захисні механізми особистості... ...... ...... ...... ...... ...... .... 9 - 11 РОЗДІЛ 2. Аналітична психологія К.Г. Юнга. 2.1. Архетип колективного безсвідомого... ...... ...... .... . 13 -13 2.2. Психологічні типи особистості... ...... ...... ...... ...... ...... .. 13 - 18 РОЗДІЛ 3. Трансакционный аналіз Э. Берна. 3.1. Структурний аналіз... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... .. 19 - 26 3.2. Психологічна характеристика ігор, у який грають люди... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... .... 26 - 28 ВИСНОВОК... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... ...... . 29 - 30 СПИСОК ВИКОРИСТОВУВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ... ...... ...... ...... ...... ... 31 - 31 ∞ См. работу «Аналітична психологія К.Г. Юнга.»
-
К/р юридична психологія
ЗАВДАННЯ І. ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ ЗЛОЧИНЦЯ 3 ЗАВДАННЯ 2. ПСИХОЛОГІЯ КОНФЛІКТУ В ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 11 ЗАВДАННЯ 3. ВИЗНАЧТЕ, ЯКИЙ ПРИЙОМ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ОПОВІДАЧЕМ. 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23 ∞ См. работу «К/р юридична психологія»
-
Психологія особистості
Вступ 3 1. Поняття особистості та індивідуальності. 4 2. Детермінанти їх розвитку. 6 3. Механізм та закономірності розвитку. 9 4. Активність особистості як суб'єкта діяльності. 12 Висновок 15 Література 16 ∞ См. работу «Психологія особистості»
-
Психологія особистості
Вступ 3 1. Поняття особистості та індивідуальності. 4 2. Детермінанти їх розвитку. 6 3. Механізм та закономірності розвитку. 9 4. Активність особистості як суб'єкта діяльності. 12 Висновок 16 Список використаної літератури 17 ∞ См. работу «Психологія особистості »
-
Юридична психологія
План Завдання 1. Психологічна структура слідчої діяльності 3 Завдання 2. Психологічна характеристика особистості засуджених 15 Завдання 3. Дайте відповіді на питання: Чому працівник міліції не відчув болю? Завдяки чому він зміг затримати злочинця? 27 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Юридична психологія»
-
Сучасні теорії особистості
1.Степанов О.М. Психологія особистості 2.Максименко С. Особистість: генетичний аспект 3.Рибалка В. Концепції особистості у вітчизяній психології 4.Особистість у практичній психології 5.Психологічні теорії особистості ∞ См. работу «Сучасні теорії особистості»
-
Психологічна структура особистості, основні теорії особистості. Предмет: Юридична психологія
-
Контрольна робота з психології
1. Сутність поняття особистість 3 2. Базові виміри особистості, мотивація її поведінки 4 3. Соціальна активність – спосіб самореалізації людиною своєї сутності 7 4. Біхевіоризм 8 5. Гештальтпсихологія 10 6. Глибинна психологія 11 7. Когнітивна психологія 14 8. Гуманістична (екзистенціальна) психологія 15 9. Вітчизняна психологічна думка 20 ст. 18 Використана література 20 ∞ См. работу «Контрольна робота з психології»
-
Психологія правознавчої діяльності
-
Психологія правознавчої діяльності
-
Характеристика емоцій та почуттів. Психологія особистості правопорушника
-
Класичні та сучасні психологічні теорії особистості
Вступ 2 1. Психодинамічний напрямок теорії особистості З. Фрейда. 3 2. Аналітична теорія особистості: Карл Густав Юнг. 7 3. Ерік Еріксон Еріх Фромм і Карен Хорні: егопсихологія та пов язані з нею напрямки в теорії особистості. 11 4. Психосинтез: Роберто Ассаджіолі. 15 5. Трансперсональна психологія: Станіслав Грофф. 18 6. Гуманістичний напрямок у психології. 23 Висновки 27 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Класичні та сучасні психологічні теорії особистості»
-
Контрольна робота з юридичної психології
-
Галузі психології: загальна характеристика
Вступ 3 1. Загальна психологія. 4 2. Психологія особистості та вікова психологія 5 3. Галузі психології в історико-культурному аспекті 9 4. Галузі психології по видах суспільно-господарського діяльності людини 12 Висновок 18 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Галузі психології: загальна характеристика»
-
Психологічні підходи до вивчення теорії особистості
Вступ Розділ 1. Психологічна теорія З. Фрейда 1.1. Структура особистості 1.2. Захисні механізми особистості Розділ 2. Аналітична психологія К. Г. Юнга 2.1. Архетип колективного несвідомого 2.2. Психологічні типи особистості Розділ 3. Трансакційний аналіз Е. Берна 3.1. Структурний аналіз 3.2. Психологічна характеристика ігор, у які играют люди Висновки Список використаної літератури ∞ См. работу «Психологічні підходи до вивчення теорії особистості»
-
Характеристика емоцій та почуттів. Психологія особистості правопорушника
ВСТУП 3 Завдання 1. Характеристика емоцій та почуттів, їх вплив на діяльність правоохоронця 5 Завдання 2. Психологія особистості правопорушника 13 Завдання 3. Визначити якому виду уяви відповідають положення: а) "Формує образи на основі опису об'єктів"; б) "Створює нові, оригінальні образи"; в) "Відтворює образи за словесним описом". 17 ВИСНОВОК 18 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 19 ∞ См. работу «Характеристика емоцій та почуттів. Психологія особистості правопорушника»
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14 ∞ См. работу «Психологія і педагогіка. Відповіді на питання»
-
Філософія
Варіант №8. Плідні та неплідні організації особистості. 2 Варіант № 43: Новеліс: магічний ідеалізм. 7 Список використаної літератури 10 ∞ См. работу «Філософія»
-
Психологія особистості. Генетико-психологічна теорія існування особистості С.Д.Максименко
-
Контрольна з психологіі роботи з людьми
Зміст 1.Складіть психологічний портрет одного з ваших співробітників. Визначите його типологічні й характерологические особливості (акцентуализации) характеру. Опишіть професійно важливі якості характеру особистості. 3 2. Доведіть істинність або хибність наведених тверджень. Відповідь обґрунтувати. 4 3.Дайте визначення термінів «спілкування» і «професійна орієнтація». 8 4.Виберіть правильний варіант відповіді. Обґрунтуйте Ваш вибір. 11 Список використовуваної літератури. 12 ∞ См. работу «Контрольна з психологіі роботи з людьми»
-
Психологія управління (Варіант 5)
Психологія управління Варіант 5 Зміст 1. Як співвідносяться між собою поняття «управління» та «менеджмент»? 2 2. Проаналізуйте зміст і основні етапи прийняття керівником управлінських рішень 5 3. Які фактори впливають на вибір і реалізацію керівником стилю керівництва? 11 4. У чому полягає відмінність позитивної та негативної стратегій забезпечення керівником мотивації діяльності працівників в організації? 14 5. Розкрийте основні умови попередження і розв язання конфліктів в організації 17 Література 20 ∞ См. работу «Психологія управління (Варіант 5)»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|