|
-
Бездуховність - прояв зла у житті Карпенко-Карий
-
Карпенко-Карий Герасим Калитка-герой позитивний чи негативний
-
Контрольна робота правознавство
1. Визначте систему органів виконавчої влади в Україні та дайте їх коротку характеристику 3 2. Охарактеризуйте порядок спадкування за законом в Україні. 5 Вирішити Практичну ситуацію: 10 Економісту Карпенко за лайку та бійку з колегами рішенням зборів трудового колективу оголошено догану. Крім того, наказом директора заводу він був переведений на нижчеоплачувану роботу. Карпенко, звернувшись до комісії по трудових спорах, оскаржив наказ директора, мотивуючи це тим, що його проступок обговорювався на зборах трудового колективу. Яке рішення повинна прийняти комісія по трудових спорах? Список джерел 12 ∞ См. работу «Контрольна робота правознавство »
-
Іван Огієнко – дослідник історії української мови
-
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті
-
Мазепа Іван Степанович
-
Найвидатніші українські перекладачі другої половини 20 століття (+ резюме англійською та українською)
Вступ 3 Розділ І. Особливості культурного розвитку в Україні в другій половині XX-го століття 5 Розділ ІІ. Поети – «шестидесятники»: їх роль в духовній письменній культурі ХХ століття 8 2.1 Покоління шестидесятників 8 2.2 Василь Стус 10 2.3 Іван Драч 13 2.4 Іван Світличний 15 Розділ ІІІ. М.Лукаш Г.Кочур та Д.Паламарчук як непервершені майстри перекладацької справи 17 3.1 Микола Лукаш – геніальний український перекладач 17 3.2 Григорій Кочур – «ідеальний перекладач-політолог» 21 3.3 Дмитро Паламарчук 23 Висновки 26 Список використаних джерел та літератури 28 ∞ См. работу «Найвидатніші українські перекладачі другої половини 20 століття (+ резюме англійською та українською)»
-
Відважний полковник Іван Богун
-
«Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки. Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям. ∞ См. работу ««Бондарівна» Івана Карпенка-Карого»
-
Контрольна робота з права
І. 3 1. Охарактеризуйте поняття "право" та визначте його основні ознаки 3 2. Дайте визначення наступних термінів: 5 Форма держави, Система права II. 5 1. Визначте систему органів виконавчої влади в Україні та дайте їх коротку характеристику. 5 2. Дайте визначення наступних термінів: 5 Фінансовий контроль, Суб'єкт злочину III. 7 1. Охарактеризуйте порядок спадкування за законом в Україні: 7 2. Дати визначення термінам: 10 Право володіння, Колективний договір IV. 10 Вирішити практичну ситуацію: 10 Економісту Карпенко за лайку та бійку з колегами рішенням зборів трудового колективу оголошено догану. Крім того, наказом директора заводу він був переведений на нижчеоплачувану роботу. Карпенко, звернувшись до комісії по трудових спорах, оскаржив наказ директора, мотивуючи це тим, що його проступок обговорювався на зборах трудового колективу. Яке рішення повинна прийняти комісія по трудових спорах? Перелік використаної літератури 11 ∞ См. работу «Контрольна робота з права»
-
П’єса «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. 3 1. Обставини створення п`єси. “Бондарівна” – початок творчого шляху Івана Карпенка-Карого. 4 2. Особливості будови п`єси, її сюжетної лінії та характеристик героїв. 7 3. Ідеї та проблеми п'єси 10 Висновки. 14 Список використаної літератури 16 Вступ П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям. ∞ См. работу «П’єса «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого»
-
Іван Франко
План Вступ 2 1. Біографія Івана Франка 5 2. Історична тема письменника 8 Висновки 14 Список використаних джерел 15 ∞ См. работу «Іван Франко»
-
Контрольна робота з філософії
-
Велесова книга
Література 1. Карпенко Н. Велесова книга. – К., 1998. 2. Лозко Г. Велесова книга як пам’ятка праукраїнської культури // Диво слово. – 1999. – № 11. 3. Шевчук В. Загадкова “Велесова книга” // Хроніка-2000. – 1994. – № 3-4. ∞ См. работу «Велесова книга »
-
Іван Багряний
Вступ. 3 1. Світоглядні позиції І. Багряного. 3 2. Поет і громадянин. 7 3. Романи І. Багряного "Тигролови" та "Сад Гетсиманський". 8 4. Публістична діяльність І. Багряного. 13 Висновок. 16 Література. 17 ∞ См. работу «Іван Багряний»
-
Початок і розвиток книгодрукування в Україні
План Вступ…………………………………………………………………………..2 1. Передумови виникнення й розвитку друкарства…………………….3 2. Перша друкована книжка українського автора……………………...5 3. Кириличні друкарні………………………………………………………6 4. Франциск Скорина та його послідовники………………………….....8 5. Засновник книговидання у Львові - Іван Федоров…………………10 Висновок…………………………………………………………………….12 Використана література…………………………………………………..13 ∞ См. работу «Початок і розвиток книгодрукування в Україні»
-
Україна після Мазепи (І чверть XVIII ст. - до смерті Петра І)
-
Україна після Мазепи (І чверть XVIII ст. - до смерті Петра І)
-
Праця українських дослідників 30-х років
План Вступ 3 1. Розвиток українського книгознавства в кінці 20-х – на початку 30-х років ХХ століття 3 2. Іван Огієнко – книгознавець 7 3. Книгознавча та бібліографічна діяльність Степана Сірополка 10 4. Видавнича діяльність Івана Тиктора 12 Література 16 ∞ См. работу «Праця українських дослідників 30-х років »
-
Гетьмани України
Зміст ст. Вступ 3 Гетьман Петро Сагайдачний 4 Гетьман Богдан Хмельницький 9 Гетьман Петро Дорошенко 14 Гетьман Іван Мазепа 17 Гетьман Пилип Орлик 18 Післямова 21 Література 22 ∞ См. работу «Гетьмани України»
-
Гетьман Іван Мазепа – державний та політичний діяч країни
-
Історія України
1. Давні слов'яни та їx походження 3 2. Коли i як виник Київ 5 3. Здобутки i втрати Люблінської унії 7 4. Іван Мазепа. Хто він: зрадник чи герой українського народу? 9 5. Михайло Драгоманов як історик і педагог 11 6. Діяльність Центральної ради. М.Грушевський 13 7. Микита Хрущов: „відлига” і „заморозки” 15 Список літератури 17 ∞ См. работу «Історія України»
-
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА Мальовниче Чорногірр'я
-
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА Мальовниче Чорногірр'я
-
Контрольна робота з предмету: Кримінальний процес України
1. Сутність, форма та зміст протоколу слідчої дії . 2 2.Складіть по заданій фабулі постанову про притягнення особи як обвинуваченого. 5 12.03.2004 р. Носков Андрій Олександрович який народився у 1978 році, пішов до свого знайомого Івашина П. Л. та домовився з ним вночі вони підуть до магазину “Сонечко “ розташованого за рогом його будинку та викрадуть звідти продукти та спиртні напої. О 00.10 г. вони прийшли до магазину, взявши з собою з дому металевий прут, зламали двері, і викрали з магазину 20 пляшок горілки, 5 кг копчених ковбас, 5 кг варених ковбас, 3 кг шоколадних цукерок. Все викрадене вони віднесли додому до Носкова А. О. та розпорядилися за своїм розсудом. 3. Визначте чи відповідає вимога КПК України дана постанова. Які помилки були допущені слідчим? 8 ПОСТАНОВА про визнання потерпілим м. Суми 12.04.2004 р. Слідчим CВ Зарічним ОМ СМВ УМВС України в сумський області лейтенант міліції Антонов М. С., розглянувши матеріали кримінальної справи № 1676798, ВСТАНОВИВ: 2.03.20004 року з квартири Карпенко А. Г. було викрадено майно, чим завдані значні матеріальні збитки на суму 5900 грн. Беручи до уваги, що злочинними діяннями невстановленої особи, заподіяно матеріальну шкоду, керуючись ст.. 49,130 КПК України, ПОСТАНОВИВ Визнати Карпенко А.Г. потерпілою у цій справі, повідомити їй про це роз’яснити права потерпілого. Слідчий CВ Зарічного ОМ Лейтенант міліції Антонов М. С. Список використаних джерел: 9 ∞ См. работу «Контрольна робота з предмету: Кримінальний процес України»
-
Контрольна робота з предмету: Кримінальний процес України
1. Сутність, форма та зміст протоколу слідчої дії 3 2. Складіть по заданій фабулі постанову про притягнення особи як обвинуваченого 7 12.03.2004 р. Носков Андрій Олександрович який народився у 1978 році, пішов до свого знайомого Івашина П. Л. та домовився з ним вночі вони підуть до магазину “Сонечко “ розташованого за рогом його будинку та викрадуть звідти продукти та спиртні напої. О 00.10 г. вони прийшли до магазину, взявши з собою з дому металевий прут, зламали двері, і викрали з магазину 20 пляшок горілки, 5 кг копчених ковбас, 5 кг варених ковбас, 3 кг шоколадних цукерок. Все викрадене вони віднесли додому до Носкова А. О. та розпорядилися за своїм розсудом. 3. Визначте чи відповідає вимога КПК України дана постанова. Які помилки були допущені слідчим? ПОСТАНОВА про визнання потерпілим м. Суми 12.04.2004 р. Слідчим CВ Зарічним ОМ СМВ УМВС України в сумський області лейтенант міліції Антонов М. С., розглянувши матеріали кримінальної справи № 1676798, ВСТАНОВИВ: 2.03.20004 року з квартири Карпенко А. Г. було викрадено майно, чим завдані значні матеріальні збитки на суму 5900 грн. Беручи до уваги, що злочинними діяннями невстановленої особи, заподіяно матеріальну шкоду, керуючись ст.. 49,130 КПК України, ПОСТАНОВИВ Визнати Карпенко А.Г. потерпілою у цій справі, повідомити їй про це роз’яснити права потерпілого. Слідчий CВ Зарічного ОМ Лейтенант міліції Антонов М. С. 9 Список використаних джерел: 10 ∞ См. работу «Контрольна робота з предмету: Кримінальний процес України»
-
Боротьба українеського народу за незалежність у другій половині XVII ст. Велика руїна
-
Освіта України в першій половині ХІХ століття
План Вступ 2 1. Освіта в Україні в першій половині ХІХ століття 3 2. Представники педагогічної думки XIX ст. 14 2.1. Йосиф Левицький - відомий культурно-освітній діяч 14 2.2. Олександр Васильович Духнович 15 2.3. Іван Андрійович Ставровський 17 2.4. Михайло Олександрович Максимович 18 2.5. Костянтин Дмитрович Ушинський 20 Висновок 25 Список використаних джерел 26 ∞ См. работу «Освіта України в першій половині ХІХ століття»
-
Гетьман Іван Мазепа
ВСТУП 3 Розділ 1. Діяльність гетьмана Івана Мазепи 4 1.1. Служба в Дорошенка і Самойловича. Обрання у гетьмани. 4 1.2. Відносини з московським урядом 5 1.3. Заговор проти Мазепи 6 1.4. Петрик супротив Мазепи 8 1.5. Повстання Семена Палія 10 1.6. Стосунки Івана Мазепи з царем Петром І 15 1.7. Справа Іскри і Кочубея 17 1.8. Перехід Мазепи на бік Карла ХІІ 21 Розділ 2. Пилип Орлик 29 Висновок 33 ∞ См. работу «Гетьман Іван Мазепа»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|