|
-
Аналіз комунікативних складових друкованого видання
-
Аналіз комунікативних складових друкованого видання
План: Вступ 3 1. Характеристика соціального і читацького призначення 8 2. Визначення класу, типу, виду видання 10 3. Характеристика вихідних даних 11 4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 11 5. Характеристика авторських продуктів 12 6. Відповідність форми і змісту читацького та соціального призначення, наявність чи відсутність комунікативних бар’єрів 13 7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням 13 Висновки 13 Література 14 ∞ См. работу «Аналіз комунікативних складових друкованого видання »
-
Аналіз документальних складових періодичного і неперіодичного друкованого видання
-
Аналіз документних складових періодичного і неперіодичного видань
План: І. Книжкове видання 3 1.1. Бібліографічний опис 3 1.2. Характеристика видань соціального призначення 3 1.3. Характеристика читацького призначення 3 1.4. Характеристика внутрішньої і зовнішньої форми видання 3 1.5. Характеристика типу і виду видання 4 ІІ. Характеристика періодичного видання 4 2.1. Назва видання, його соціальне і читацьке призначення 4 2.2. Характеристика класу, типу, виду видань 4 2.3. Характеристика авторських продуктів 5 Література 6 ∞ См. работу «Аналіз документних складових періодичного і неперіодичного видань »
-
Організація комунікативних процесів на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації комунікативних процесів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних процесів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій 2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 2.1. Загальні показники діяльності підприємства. 2.2. Організація інформативних потоків і документообігу в рамках комунікативної політики. 2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 3.Удосконалення комунікативних процесів на ВАТ “Чернігівавтодеталь” Висновки Список використаних джерел ∞ См. работу «Організація комунікативних процесів на підприємстві»
-
Комунікативні каналів на підприємстві.
ЗМІСТ Вступ 1. Теоретичні положення організації формальних комунікативних каналів на підприємстві. 1.1. Загальна характеристика комунікативних каналів 1.2. Особливості організаційних комунікацій і їх моделювання 1.3.Методи збільшення ефективності організаційних комунікацій 2. Загальна характеристика ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 2.1. Загальні показники діяльності підприємства. 2.2. Організація інформативних потоків в рамках комунікативної політики. 2.3. Аналіз ефективності організаційних комунікацій на ВАТ “Чернігівавтодеталь”. 3.Удосконалення комунікативних каналів на ВАТ “Чернігівавтодеталь” Висновки Список використаних джерел ∞ См. работу «Комунікативні каналів на підприємстві.»
-
Технологія поліграфічного виробництва
Вступ. 3 1. Техноголічна схема виготовлення поліграфічної продукції. 5 1.1 Характеристика продукції. 5 Технічні показники видання 5 1.2 Характеристика друкарського обладнання, що використовується підприємством “Фактор”. 7 2. Організація підготовки видань до виробництва в друкарському цеху поліграфічного підприємства “Фактор”. 8 2.1 Розрахунок річної продукції одиниці друкованого устаткування в залежності від середньорічного тиражу видання. 8 2.2 Розрахунок собівартості виготовлення облікової одиниці продукції 12 3. Організація контроля якості продукції і необхідність автоматизації обліку на поліграфічному підприємстві “Фактор”. 21 3.1 Організація якості продукції. 21 3.2 Необхідність автоматизація обліку продукції поліграфічного виробництва на підприємстві “Фактор”. 22 Висновок. 24 Список використаних літературних джерел. 25 Додаток 2. 27 ∞ См. работу «Технологія поліграфічного виробництва»
-
Інформаційне забезпечення комунікативних процесів в менеджменті
-
Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі
ЗМІСТ Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ КУЛЬТУРНОГО ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРБІЗНЕСІ 5 1.1. Особливості управління туристичною фірмою 5 1.2. Особливості культури підприємницької діяльності зарубіжних партнерів. 9 1.3. Механізм формування культури управління в практиці туристичних підприємств 18 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА «СВІТЛАНА» 23 2.1. Коротка організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „Світлана” 23 2.2. Аналіз та оцінка господарської фінансової діяльності туристичного підприємства „Світлана” 26 2.3. Практичні аспекти оволодіння ведення та управління туристичним підприємством „Світлана” 32 3. НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ 41 3.1. Визначення ключових факторів успіху туристичної організації 41 3.2. Шляхи вдосконалення управління сучасним туристичним підприємством 45 Висновок 51 Література 53 Додатки. Укрупнена логічна блок-схема управління продуктовою (виробничою) програмою туристичного підприємства.Штатна структура фірми. Професійно-кваліфікаційна модель керівника підприємства. 55 Метою даної роботи є: дослідити культуру підприємницької діяльності в туристичному бізнесі на сучасному етапі його розвитку. Завданням роботи є: визначити сутність складових культури підприємницької діяльності в туристичному бізнесі, подати характеристику туристичного підприємства, визначити проблеми та напрямки підвищення культури управління туристичною фірмою. Інформаційною базою слугуватимуть: - українські та зарубіжні видання підручників з основ менеджменту, економіки туристичного бізнесу та психології; - вітчизняні періодичні видання ∞ См. работу «Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі»
-
Розвиток комунікативних здібностей у студентів - майбутніх психологів
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 Розділ 1. Проблеми спілкування. Спілкування як обмін інформацією...….......6 1.1.Специфіка обміну інформацією в комунікативному процесі...……......…...6 1.2 Спілкування системі суспільних і міжособистісних відносин...…….........13 1.3. Єдність спілкування і діяльності...…………………………………….........15 Висновки до розділу .....……………………………………………………..........17 2.Розділ 2. Дослідження розвитку комунікативних здібностей у студентів - майбутніх психологів.........................………………………………………........18 2.1. Вивчення методики "КОС-1"...……………………………….…………......19 2.2. Тестування й обробка результатів ..................................................................20 Висновки до розділу 2...……………………………………………………….. ...26 ЛІТЕРАТУРА...……………………………………………………………….........27 ∞ См. работу «Розвиток комунікативних здібностей у студентів - майбутніх психологів»
-
Дослідження складових елементів праці та проектування їх раціонального використання на одній з операцій
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи складових елементів праці 5 1.1 Сутність та значення організації нормування праці в ринкових умовах господарювання 5 1.2 Проектування системи обслуговування робочих місць та його етапи 8 1.3 Продуктивність праці: сутність та методи вимірювання 12 1.4 Суть та значення матеріального стимулювання праці в нових умовах господарювання 17 Розділ 2. Дослідження складових елементів праці поліграфічного підприємства « » 21 2.1 Характеристика підприємства та процесу організації нормування праці 21 2.2 Аналіз продуктивності праці підприємства 31 Розділ 3. Проектування раціонального використання елементів праці 35 3.1. Розробка методики оцінки персоналу підприємства 35 3.2 Розрахунок норми часу на основну операцію виробництва – шиття блоків 42 3.3 Аналіз використання фонду оплати праці підприємства 45 Висновки 49 Список використаної літератури 53 Додатки 56 ∞ См. работу «Дослідження складових елементів праці та проектування їх раціонального використання на одній з операцій»
-
Економічна теорія. Варіант 2
2. Кондитерська фабрика може випускати певний гатунок цукерок і тортів. Варіанти спільного випуску цих продуктів при фіксованих витратах на ресурси відображені на графіку: Яка альтернативна вартість збільшення виробництва цукерок з 4 до 7 тон? Якщо удосконалити випуск цукерок у 2 рази, як буде виглядати крива виробничих можливостей? Як зміниться альтернативна вартість виробництва цукерок? 5. Готується видання книги, орієнтовна ціна якої 15 грн. Постійні витрати на видання (редагування, оформлення, набір, управлінські витрати, оренда тощо) складуть 200 тис. грн. Змінні витрати на 1 екземпляр (папір, обкладинка, переплетні роботи, типографські витрати, збут) - 8 грн. Розрахуйте, при якому тиражі видання буде беззбитковим? 6. На основі даних Державного бюджету України за поточний рік дайте аналіз його структури. 7. До якого виду безробіття відноситься кожна з перерахованих ситуацій: Список використаної літератури ∞ См. работу «Економічна теорія. Варіант 2»
-
Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення
-
Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок
Зміст 1. Характеристика тренингової групи 2 2. Сценарій тренингового заняття 2 2.1 Тема тренінгу 2 2.2. Мета й завдання заняття 3 2.3. Кількісний і якісний склад групи тривалість тренінгу 3 3. Сценарій тренінгу 3 3.1. Введення 3 3.2. Знайомство 4 3.3. Очікування учасників 4 3.4. Прийняття правил роботи групи 5 3.5. Етап оцінки рівня інформованності 5 3.6. Інформаційний блок і придбання практичних навичок 6 3.7. Підведення підсумків роботи групи 18 Список використаної літератури 19 Пропонований тренінг сприяє оволодінню прийомами ефективного спілкування через ігрові компоненти й техніку активного слухання. Тренінг спрямований на формування комунікативних умінь і навичок і розрахований на найрізноманітнішу вікову й поло-рольову аудиторію. Сформувати й удосконалити наявні комунікативні навички можуть всі бажаючі. У тренинговому занятті брали участь - 12 чоловік, 8 дівчин і 4 юнаки, у віці 19-20 років, студенти ВНЗу. Тема: Формування комунікативних умінь і навичок Ціль тренінгу - Сформувати комунікативні вміння й навички. Загальний час заняття - 6 годин. ∞ См. работу «Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок »
-
1. Критерії редакторської оцінки авторського оригіналу технічного видання
-
Основні теоритичні напрями в сучасних комунікативних науках
План Вступ 3 1. Інформаційна сфера суспільства 6 2. Документ як елемент системи соціальних комунікацій 14 3. Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача. 17 Висновки 24 Література 26 Метою дослідження є вивчення основних теоретичних напрямків в сучасних комунікативних науках. Об'єктом дослідження є системи соціальних, суспільних, маркетингових, наукових та інших інформаційних комунікацій. Предмет дослідження — становлення і розвиток теоретичних та науково-практичних знань про системи соціальних, суспільних, маркетингових, наукових та інших інформаційних комунікацій з кінця ХІХ-го по кінець ХХ-го ст. ∞ См. работу «Основні теоритичні напрями в сучасних комунікативних науках»
-
Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки
-
Комунікативні стилі
-
Макроекономічна політика України: модель і специфіка
ВСТУП 2 1. МАКРОЕКОНОМІЧНА РІВНОВАГА В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМАХ 3 1.1. Макроекономічна рівновага в умовах глобалізації 3 1.2. Використання макроекономічних моделей в Україні 8 2. АНАЛІЗ СКЛАДОВИХ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ 11 2.1. Аналіз монетарної політики 11 2.2. Аналіз інвестиційної політики 17 2.3. Аналіз фіскальної політики 24 3. НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ 28 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37-39 ∞ См. работу «Макроекономічна політика України: модель і специфіка»
-
Аудит складових власного капіталу підприємств різних форм власності
-
Аудит складових власного капіталу підприємств різних форм власності
-
Законодавча база функціонування банківської системи України. Правові основи видання позик
-
Звіт з практики
Аналіз установчих документів ТОВ «Чемпіон» 4 Аналіз організаційної структури управління підприємством 8 Система планування діяльності підприємства та зокрема його персоналу 13 Дослідження системи управління персоналом 14 Аналіз організації оплати праці 16 Схеми комунікаційних зв’язків на СРК «Ескоріал» 19 Аналіз основних складових кадрового менеджменту 21 Аналіз системи мотивації персоналу підприємства 24 Організація інформаційного забезпечення діяльності менеджерів з персоналу 29 Правове забезпечення управлінської діяльності підприємства та розрахунок соціальної їх доцільності 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ∞ См. работу «Звіт з практики»
-
Звіт з практики
Аналіз установчих документів ТОВ «Чемпіон» 4 Аналіз організаційної структури управління підприємством 8 Система планування діяльності підприємства та зокрема його персоналу 13 Дослідження системи управління персоналом 14 Аналіз організації оплати праці 16 Схеми комунікаційних зв’язків на СРК «Ескоріал» 19 Аналіз основних складових кадрового менеджменту 21 Аналіз системи мотивації персоналу підприємства 24 Організація інформаційного забезпечення діяльності менеджерів з персоналу 29 Правове забезпечення управлінської діяльності підприємства та розрахунок соціальної їх доцільності 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ∞ См. работу «Звіт з практики»
-
Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови
Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67 ∞ См. работу «Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови»
-
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ІНСТИТУТУ ПРЕЗИДЕНТСТВА УКРАЇНИ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ ПРЕЗИДЕНТСТВА. 5 1.1. Закон і Конституція України про інститут Президентства 5 1.2.Функції інституту Президентства 8 РОЗДІЛ 2. ВИДАННЯ ІНСТИТУТУ ПРЕЗИДЕНТСТВА 11 2.1. Збірник Указів Президента 11 2.2. Збірник Розпоряджень Президента 14 2.3. Авторські видання Президента України 16 2.4. Журнал „Президентський контроль” 19 РОЗДІЛ 3. ЕЛЕКТРОННІ ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ІНСТИТУТУ ПРЕЗИДЕНТСТВА УКРАЇНИ 22 ВИСНОВОК 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ∞ См. работу «ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ІНСТИТУТУ ПРЕЗИДЕНТСТВА УКРАЇНИ»
-
Економічна теорія
Завдання 1. 3 Яка різниця між поняттями "потреба" та "економічний інтерес"? Завдання 2. 4 Кондитерська фабрика може випускати певний ґатунок цукерок і тортів. Варіанти спільного випуску цих продуктів при фіксованих витратах на ресурси відображені на графіку: Яка альтернативна вартість збільшення виробництва цукерок з 4 до 7 тон? Якщо удосконалити випуск цукерок у 2 рази, як буде виглядати крива виробничих можливостей? Як зміниться альтернативна вартість виробництва цукерок? Завдання 3. 5 "Ціна зросла, тому попит зменшився". Чому це висловлення невірне? Завдання 4. 6 На меблевій фабриці "Салют" витрати на виробництво одного дивана складають: - На сировину і матеріали - 600 гри., - Паливо та електроенергію - 80 гри., - Напівфабрикати та комплектуючі - 40 грн., - Зарплата і відрахування на соцстрахування - 140 грн., - Амортизація - 60 грн. Виріб реалізовано за 2000 грн. Визначити рентабельність виробництва. Завдання 5 7 Готується видання книги, орієнтовна ціна якої 15 грн. Постійні витрати на видання (редагування, оформлення, набір, управлінські витрати, оренда тощо) складуть 200 тис. грн. Змінні витрати на 1 екземпляр (папір, обкладинка, переплетні роботи, типографські витрати, збут) - 8 грн. Розрахуйте, при якому тиражі видання буде беззбитковим? Завдання 6 8 На основі даних Державного бюджету України за поточний рік дайте аналіз його структури. Завдання 7. 11 До якого виду безробіття відноситься кожна з перерахованих ситуацій: Список літератури 12 ∞ См. работу «Економічна теорія»
-
Грошова система та її елементи
Вступ 3 1. Поняття та елементи грошової системи 4 2. Динаміка грошової бази та її складових 11 3. Аналіз динаміки обмінного курсу гривні 15 Висновок 18 Список використаних джерел 19 ∞ См. работу «Грошова система та її елементи»
-
АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1. Економічна сутність фінансових результатів та порядок їх формування 5 1.2. Методика аналізу фінансових результатів діяльності підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ АТ «назва» 14 2.1. Аналіз показників фінансово – господарської діяльності підприємства 14 2.2. Аналіз доходів та витрат, як складових, що формують прибуток 26 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 39-50 ∞ См. работу «АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|