|
-
Методи збирання первинної соціологічної інформації
1. Формалізоване інтерв’ю 3
2. Телефонне опитування 4
3. Роздавальне анкетування 6
4. Групове анкетне опитування 7
5. Поштове опитування 8
Список використаної літератури 10
-
Роль і значення методу опитування у соціологічних дослідженнях його особливості та види
ВСТУП 3
1. Проведення опитування 4
2. Види опитування 8
ВИСНОВКИ 16
Список використаної літератури 17
-
Програма і методи соціального дослідження
1. Опитування у соціологічному дослідженні 2 2. Метод анкетування 5 3. Метод інтерв ю 9 4. Метод соціометричного опитування 12 Список використаної літератури 14
-
Контрольна з соціології
План.
Теорія. Питання 1. З чого починаються соціальні відносини? Опишіть формування та розвиток соціального зв'язку від „контакту" до „соціального 3
інституту" 3
Питання 2. Опитування та його різновиди, особливості анкетування та інтерв'ю 3
Різновиди опитування 4
Інтерв'ю 4
Анкетні опитування 5
Практична робота. Соціальний портрет наркомана та соціальні наслідки наркоманії 8
Розробка програми дослідження 8
Вибір та застосування методів збору інформації 10
Аналіз, висновки, рекомендації 10
Використана література 12
Додаток № 1. 13
-
Анкетне опитування – центральний метод прикладної соціології
Вступ 3
І. Організаційне забезпечення анкетного опитування 4
1.1. Складання і конкретизація проекту дослідження 4
1.2. Організація збору даних 11
ІІ. Методичні принципи конструювання анкети 15
2.1. Загальні принципи формулювання анкетних запитань 15
2.2. Визначення послідовності анкетних запитань 19
2.3. Структурування та оформлення анкети 21
ІІІ. Обробка даних анкетного опитування. Формування звітних документів 25
3.1. Обробка заповнених анкет за допомогою комп’ютерної техніки 25
3.2. Статистичний аналіз емпіричних даних 28
3.3. Подання даних анкетного опитування у звітних документах 31
Висновки 35
Література 37
Додатки 39
-
Метод соціологічного опитування
Вступ 3
1. СОЦІОЛОГІЧНЕ ОПИТУВАННЯ ЯК МЕТОД ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ 4
2. АНКЕТУВАННЯ ЯК ПИСЬМОВИЙ ВИД СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ 7
3. ІНТЕРВ'Ю ЯК ВИД УСНОГО СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ 10
Висновки 14
Література 15
Вступ
Підготовка та проведення соціологічних досліджень є комплексом теоретичних і процедурних заходів і розглядається як процес зміни певних етапів. Для вирішення завдань цих окремих етапів використовуються методи збору даних, від знання яких залежить результат дослідження.
Метод соціологічного опитування виступає в цьому плані основним методом збору соціологічної інформації. Він застосовується майже під час всіх соціологічних досліджень, а особливо в тих випадках, коли джерелом необхідної інформації можуть виступати тільки люди – учасники процесів або явищ суспільного життя.
В цієї роботі будуть висвітлені питання розгляду сутності методу соціологічного опитування, а також приділена увага характеристики таким видам соціологічного опитування, як анкетування та інтерв'ю.
Висновки
За методом соціологічного опитування стоїть велика історична традиція, в основі якої – статистичні, психологічні та тестові дослідження, які мають значний історичний стаж. За допомогою цього методу вдалося накопичити значний та унікальний науковий досвід.
Метод соціологічного опитування відрізняється відносною простотою. Частіше саме йому віддається перевага в порівнянні з іншими методами отримання емпіричної інформації. В цьому зв’язку метод опитування став популярним, його часто ототожнюють з соціологічною наукою взагалі.
Метод опитування є достатньо універсальним методом, що дозволяє отримувати інформацію як про об’єктивні факти соціальної дійсності, так і про суб’єктивний світ людини, його мотивах, цінностях, життєвих планах, інтересах.
Метод опитування можна ефективно застосовувати при проведенні як крупномасштабних (міжнародних, загальнонаціональних) дослідженнях, так і для отримання інформації щодо малих соціальних груп. Він є зручним при кількісній обробці отриманої за його допомогою інформації.
-
Маркетинове дослідження будь-якого продукту
Вступ 3
Процес проведення маркетингових досліджень 4
Опис депозитів як банківського продукту 4
Формулювання проблеми 7
Мета проведення дослідження 7
Вибір методу збору первинної інформації 8
Метод Дельфи 8
Інтерв'ю 9
Опитування телефоном 9
Опитуванням через листування 9
Метод спостереження 9
Метод фокусування. 9
Експертні оцінки 10
Метод експерименту. 10
Метод імітації. 10
Визначення цільової аудиторії 11
АНКЕТА 14
Результати опитування 16
Висновки 18
Список використаної літератури 20
-
Маркетинг
Вступ 3
Процес проведення маркетингових досліджень 4
Опис депозитів як банківського продукту 4
Формулювання проблеми 7
Мета проведення дослідження 7
Вибір методу збору первинної інформації 8
Метод Дельфи 8
Інтерв'ю 9
Опитування телефоном 9
Опитуванням через листування 9
Метод спостереження 10
Метод фокусування. 10
Експертні оцінки 10
Метод експерименту. 11
Метод імітації. 11
Визначення цільової аудиторії 12
АНКЕТА 16
Результати опитування 18
Висновки 20
Список використаної літератури 22
-
Проблеми вільного часу і дозвілля студентської молоді
ВСТУП 3
Розділ 1 6
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВІЛЬНОГО ЧАСУ ТА ДОЗВІЛЛЯ 6
1.1. Концепції вільного часу та дозвілля 6
1.2. Основні теоретичні поняття 9
Висновки до 1-го розділу 15
Розділ 2 16
МЕТОДОЛОГІЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОПИТУВАННЯ НА ТЕМУ "ВІЛЬНИЙ ЧАС ТА ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ" 16
2.1. Мета, завдання та гіпотези дослідження 16
2.2. Характеристика емпіричних понять 17
2.3. Обґрунтування вибірки 20
2.4. Методика проведення опитування 21
Висновки до 2-го розділу 23
Розділ 3 24
ОБРОБКА ТА АНАЛІЗ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВІЛЬНОГО ЧАСУ СТУДЕНТАМИ 24
3.1. Обробка та узагальнення інформації 24
3.2. Аналіз та інтерпретація результатів 27
Висновки до 3-го розділу 29
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Додатки 34
Анкета для проведення опитування з теми "Вільний час та дозвілля студентської молоді"
-
Діагностика аутоагресивної поведінки
Вступ 3
Загальні способи оцінювання психічного стану людини. 3
Основні способи діагностики: опитування (клінічна бесіда) і спостереження. Особливості суїцидологічного опитування. 4
Допоміжні клінічні та психологічні способи діагностики аутоагресивної поведінки. 7
Суїцидальні сигнали: вербальні та невербальні. Проблема оцінювання суїцидального ризику і ступінь його вираженості у корекції та профілактиці аутоагресивної поведінки. 8
Втрата інтересу до навколишнього (аж до повної відчуженості). 11
Міркування на тему самогубства можуть здобувати "художнє" оформлення: у записній книжці, зошиті для занять зображуються малюнки, що ілюструють депресивний стан (наприклад, труни, хрести, шибениці). 11
Висновок 11
Література 13
Предмет: суїцидологія
Cгенерировано за 0.040880 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|