|
-
Дозвілля в працях європейських соціологів. актуалізація соціологізуючої ролі дозвілля
Предмет: соціологія вільного часу
Вступ 3
1. Теорія „цивілізації дозвілля” Ж. Дюмазед’є. 4
2. Актуалізація ролі дозвілля в працях західних соціологів. 7
3. „Серйозне” та „звичайне” дозвілля в концепції Р. Стеббінса. 10
Висновки 14
Література 15
-
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття самосвідомості 7
1.1. Трактування самосвідомості у вітчизняній та зарубіжній психології 7
1.2. Самосвідомість, її структура та форми. Функції самосвідомості 12
1.3. Формування самосвідомості 20
Розділ 2. Проблеми формування самосвідомості у студентської молоді 28
2.1. Роль самосвідомості у покращенні якості навчання 28
2.2. Проблеми професійної самосвідомості студентської молоді 32
2.3. Детермінанти особистісного зростання студентів у процесі професійного навчання у ВНЗ 36
Розділ 3. Дослідження формування самосвідомості у студентської молоді 43
3.1. Методика проведення дослідження самооцінки особистості 43
3.2. Результати дослідження 49
3.3. Методика визначення самооцінки (Домбо-Рубінштейн) 51
Висновки 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
-
Соціофілософські проблеми дозвіллєвої культури
Вступ 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОЗВІЛЛЄВОЇ КУЛЬТУРИ. 5
1.1. Осмислення проблеми дозвілля та вільного часу в практиці філософо-культурологічної думки. 5
1.2. Питання дозвіллєвої культури в дослідженнях сучасних західних соціологів. 7
Висновки до 1-го розділу 12
РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДОЗВІЛЛЯ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ 13
Висновки до 2-го розділу 21
Загальні висновки 22
Література 24
-
Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні засади організації вільного часу. 5
1.1. Історичний аспект проблеми вільного часу. 5
1.2. Соціальна цінність дозвілля в житті сучасної людини. 14
Розділ ІІ. Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 19
2.1. Аналіз проблеми культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 19
2.2. Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 28
Висновки 31
Список використаної літератури 32
-
Форми соціальної роботи зі студентською молоддю
Вступ 2
Експериментальне дослідження соціального становлення студентської молоді у вищих навчальних закладів 5
1. Теоретична модель соціальної адаптації студентської молоді 5
2. Форми соціальної роботи зі студентською молоддю по адаптації до навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах 15
3. Аналіз результатів проведеного експериментального дослідження 23
Висновки дослідно-експериментальної роботи 27
Список використаних джерел 30
-
Дозвілля в працях європейських соціологів. актуалізація соціологізуючої ролі дозвілля
Вступ 3
1. Теорія „цивілізації дозвілля” Ж. Дюмазед’є. 4
2. Актуалізація ролі дозвілля в працях західних соціологів. 7
3. „Серйозне” та „звичайне” дозвілля в концепції Р. Стеббінса. 10
Висновки 14
Література 15
Вступ
Соціологія вільного часу – галузь соціології, яка вивчає життєдіяльність, відносини людей у позавиробничій, позапрофесійній сфері. Інтерес до проблем вільного часу на Заході проявився в кінці ХІХ – на початку ХХ ст. Однією з перших у цій галузі була книга засновника технократичного напрямку в соціології Т. Веблена “Теорія бездіяльного класу”. Проблема вільного часу стає однією з значущих, з’являється перспективний напрям досліджень – “соціологія дозвілля”.
Сьогодні, з подальшою модернізацією виробництва, появою все більшої кількості машин, механізмів, автоматів, які спрощують та полегшують працю людини, вивільняють її від монотонної, важкої, фізичної роботи, все більш актуальною постає проблема використання значного обсягу вільного часу, який з’являється при цьому. Серйозність проблеми полягає не в тому, що людина не знає, куди себе подіти в години відпочинку, а в тому, що цей час є єдиним в структурі життєвого простору людського індивіда, який він може присвятити собі, задіяти його на реалізацію власних духовних та інтелектуальних потреб, які далеко не завжди знаходять своє втілення у професійній діяльності.
Особливо корисним в цьому плані є вивчення робіт західних соціологів вільного часу. Саме на Заході, де скоріше вводилися у життя передові технології виробництва, з’явилися перші ознаки проблемних ситуацій у використанні вільного часу.
Висновки
Нині різко посилилася актуальність вивчення проблем вільного часу, що зумовлено насамперед підвищенням його ролі в житті людини і суспільства. Вільний час розглядається як соціальна цінність, як важливий чинник всебічного розвитку людини, її потреб, інтересів, нахилів. Його значення зростає із розвитком та ускладненням виробничо-технічних умов праці, що потребує від сучасного робітника вміння адаптуватися до них, забезпечувати високоефективну працю. Це робить вільний час основним чинником репродукції робочої сили. Вільний час безпосередньо впливає на вирішення важливих для всього людства проблем: екологічних (охорона та відновлення природного середовища), медико-соціальних (подовження тривалості людського життя, поліпшення самопочуття населення, якості життя). Все це привертає увагу до проблем вільного часу не тільки вчених різних галузей (соціологів, економістів, психологів, демографів), а й широких верств населення.
В працях західних соціологів проблема вільного часу пов'язана з процесами, які відбуваються в соціально-економічній, духовній сферах, що вимагає формування нового підходу до особистості, її власного життя і діяльності у вільний час. Не менш суттєвими є й негативні чинники, які нині значною мірою обумовлюють особливості та специфіку використання вільного часу. Головним із них є безробіття, внаслідок якого постійно збільшується кількість незайнятого населення, що загострює проблему вільного часу, який повинен бути спрямований на задоволення культурних, пізнавальних потреб людини, розвиток її здібностей.
-
Організація зимового молодіжного відпочинку для студентської молоді .
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37
-
Організація зимового молодіжного відпочинку для студентської молоді
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37
Додатки............................................................................................................40
-
Організація зимового відпочинку для студентської молоді
ЗМІСТ
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості організації відпочинку студентів.............................5
1.1. Поняття студентського відпочинку................................................5
1.2. Основні проблеми студентського відпочинку...............................6
Розділ 2. Характеристика зимового відпочинку для студентської
молоді..............................................................................................12
2.1. Основні види та центри зимового відпочинку
студентів в Карпатах.......................................................................12
2.2. Центри зимового відпочинку студентів в Карпатах....................16
2.3. Особливості розміщення студентів...............................................23
Розділ 3. Організація зимового відпочинку для студентської молоді......28
3.1. Параметри та основні показники маршруту.................................28
3.2. Програма та калькуляція туру........................................................29
3.3. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг.........................................................................30
Висновки..........................................................................................................35
Список використаних джерел........................................................................37
Додатки............................................................................................................40
-
Програма соціального дослідження на тему вільний час студентів
Вступ 3
Визначення проблеми вільного часу та постановка проблеми використання його студентами 4
Анкета соціологічного дослідження 9
Висновки 12
Література 16
Cгенерировано за 0.413471 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|