Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Метод соціологічного опитування » (ID:32996)

| Размер: 17 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. СОЦІОЛОГІЧНЕ ОПИТУВАННЯ ЯК МЕТОД ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ 4
2. АНКЕТУВАННЯ ЯК ПИСЬМОВИЙ ВИД СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ 7
3. ІНТЕРВ'Ю ЯК ВИД УСНОГО СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ 10
Висновки 14
Література 15


Вступ
Підготовка та проведення соціологічних досліджень є комплексом теоретичних і процедурних заходів і розглядається як процес зміни певних етапів. Для вирішення завдань цих окремих етапів використовуються методи збору даних, від знання яких залежить результат дослідження.
Метод соціологічного опитування виступає в цьому плані основним методом збору соціологічної інформації. Він застосовується майже під час всіх соціологічних досліджень, а особливо в тих випадках, коли джерелом необхідної інформації можуть виступати тільки люди – учасники процесів або явищ суспільного життя.
В цієї роботі будуть висвітлені питання розгляду сутності методу соціологічного опитування, а також приділена увага характеристики таким видам соціологічного опитування, як анкетування та інтерв'ю.

Висновки
За методом соціологічного опитування стоїть велика історична традиція, в основі якої – статистичні, психологічні та тестові дослідження, які мають значний історичний стаж. За допомогою цього методу вдалося накопичити значний та унікальний науковий досвід.
Метод соціологічного опитування відрізняється відносною простотою. Частіше саме йому віддається перевага в порівнянні з іншими методами отримання емпіричної інформації. В цьому зв’язку метод опитування став популярним, його часто ототожнюють з соціологічною наукою взагалі.
Метод опитування є достатньо універсальним методом, що дозволяє отримувати інформацію як про об’єктивні факти соціальної дійсності, так і про суб’єктивний світ людини, його мотивах, цінностях, життєвих планах, інтересах.
Метод опитування можна ефективно застосовувати при проведенні як крупномасштабних (міжнародних, загальнонаціональних) дослідженнях, так і для отримання інформації щодо малих соціальних груп. Він є зручним при кількісній обробці отриманої за його допомогою інформації.
Литература
Література
1. Білоус В.С. Соціологія у визначеннях, поясненнях, схемах, таблицях: Навч. посібник. – К., КНЕУ, 2002. – 140с.
2. Вербець В.В. Соціологія: теоретичні та методичні аспекти: Навч.-метод. посіб. –Рівне, РДГУ, 2005. – 202с.
3. Лукашевич М.П., Туленков М.В. Спеціальні та галузеві соціологічні теорії: Навч. посібн. – К., МАУП, 1999. –344с.
4. Паніна Н.В. Технологія соціологічного дослідження: курс лекцій. – К., Наукова думка, 1996. – 232с.
5. Піча В.М., Семашко О.М., Черниш Н.Й., Комарова А. І., Погорілий О. І. Соціологія: Курс лекцій: Навч. посібник. – К., Заповіт, 1997. – 344с.
6. Социологический энциклопедический словарь / под ред. Г.В. Осипова. – М., ИНФРА-М-НОРМА, 1998. – 488 с.
7. Соціологія: короткий енциклопедичний словник (уклад. В.І. Волович та ін.). – К., Український центр духовної культури, 1998. – 377 с.
8. Сурмин Ю.П., Туленков Н.В. Методология и методы социологических исследований: учебное пособие. – К., МАУП, 2000. – 304 с.
9. Ядов В. А. Социологическое исследование: методология, программа, методы. – М., Наука, 1987. – 331с.
10. Якуба О.О. Соціологія. Навчальний посібник для студентів. – Харків, Константа, 1996. – 245 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
  • Програма і методи соціального дослідження
  • Маркетинг
  • Маркетинове дослідження будь-якого продукту
  • Назвіть особливості методів психології
  • Методи збирання первинної соціологічної інформації
  • Опитування як метод формування маркетингової інформації: індивідуальне інтерв'ю та інтерв'ю за методом фокус групи
  • Методи психологічної практики та їх використання
  • Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні
  • Поняття соціологічного дослідження. Види. Функції дослідження
Cгенерировано за 0.056554 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...