-
Малобюджетні рекламні компанії
ВСТУП 3
1 Теоретичні аспекти організації рекламної кампанії 5
1 1 Поняття рекламної кампанії 5
1 2 Основні етапи проведення рекламної кампанії 7
1 3 Особливості розробки бюджетів для малобюджетних рекламних кампаній 10
2 Організація малобюджетної рекламної кампанії на прикладі напоїв «L___» 16
2 1 Загальна інформація й проведення ситуаційного аналізу 16
2 2 Розробка бюджету рекламної кампанії 20
2 3 Структура рекламної кампанії 25
3 Особливості оцінки ефективності малобюджетної рекламної кампанії 31
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)
1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4
2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5
2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5
2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11
3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17
Список використаних джерел 18
-
Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)
Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні основи планування та організації рекламної кампанії 6
1.1 Місце та роль реклами у маркетинговому комплексі 6
1.2.Основні етапи планування рекламної кампанії на підприємстві 18
1.3.Ефективність рекламної кампанії та основні підходи до її оцінки 30
Розділ 2.Аналіз кампанії на прикладі ТОВ „СТ-Стиль” 40
2.1.Характеристика підприємства 40
2.2.Методика планування та оцінки ефективності рекламної кампанії в ТОВ „СТ-Стиль” 52
2.3.Організація рекламної кампанії 61
Розділ 3.Шляхи підвищення ефективності процесу планування рекламної діяльності та розробка заходів по підвищенню її ефективності 75
3.1.Напрямки вдосконалення процесу планування 75
3.2.Розробка пропозицій по підвищенню ефективності рекламної кампанії 95
Розділ 4.Охорона праці на підприємстві 100
Висновки 106
Список літератури 110
Додатки
-
Маркетингова політика комунікацій
Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 4 3. Позиціювання товару на ринку 5 4. Розробка стратегії просування 6 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 18 Висновки 19 Список використаної літератури 20
-
Маркетингова політика комунікацій
Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 6 3. Позиціювання товару на ринку 7 4. Розробка стратегії просування 8 5. Розробка рекламної кампанії 16 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 18 Висновки 19 Список використаної літератури 20
-
"Маркетингова політика комунікацій (на прикладі ЗАТ ""Київмлин"")"
Вступ 2 Основна частина 4 1. Опис діяльності фірми 4 2. Визначення ринкових сегментів 5 3. Позиціювання товару на ринку 6 4. Розробка стратегії просування 7 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 16 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 17 Висновки 18 Список використаної літератури 19
-
Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”
ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.1 Обґрунтування рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.2. Формування бюджету для проведення рекламної кампанії 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
-
Контрольна робота з технології організації та проведення виборчої кампанії
1. Що таке виборча кампанія і які аспекти вона має включати? Покажіть особливості організації команди кандидата. 3
2. Місце і роль інформації у розробці стратегії виборчої кампанії 4
3. Основні вимоги щодо підготовки програми кандидата 5
4. Основні етапи проведення виборчої кампанії, їх послідовність 7
5. Роль іміджу у формуванні виборчої кампанії 10
Література: 13
-
УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОСНОВ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ 8
1.1. Реклама як економічна категорія 8
1.2. Мета і завдання рекламних заходів 23
1.3. Стимулювання збуту як основний напрям управління рекламною діяльністю 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА БАЗІ ЗАТ „Назва” 37
2.1. Аналіз конкурентного середовища підприємства 37
2.2. Дослідження рекламної кампанії підприємства 50
2.3. Аналіз процесу та методичного забезпечення розробки рекламної кампанії 70
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ВАТ „Назва” 79
3.1. Дослідження засобів реклами та оцінка ефективності проведеної рекламної кампанії 79
3.2. Удосконалення методичного інструментарію дослідження економічної ефективності рекламної кампанії 85
3.3. Обґрунтування медіа-плану проведення рекламної кампанії на майбутнє 92
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107
ДОДАТКИ 113
-
План заходів в області PR по подоланню існуючих проблем ВАТ «Чернігівська кондитерська фабрика «Стріла»
Вступ 3
1. Аналіз ринкової ситуації 4
1.1. Опис ринку 4
1.2. Опис фірми 7
1.3. Опис товару 10
1.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми 13
2. Планування стратегії PR 15
2.1. Місія PR-кампанії 15
2.2. Цілі та засоби PR-кампанії 15
3. Цільова аудиторія для проведення промо-кампанії 17
4. Вибір засобів та заходів для проведення PR-кампанії 18
4.1. Оцінка і вибір конкретних засобів та заходів PR 18
4.2. Вибір медіа засобів та планування заходів PR 19
4.3. Розрахунок бюджету 20
Висновки 21
Перелік літератури 22