Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”» (ID:14279)

| Размер: 69 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 08.06.2005 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.1 Обґрунтування рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.2. Формування бюджету для проведення рекламної кампанії 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1. Закон України Про рекламу: Прийнятий 3 липня 1996р. №270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. - 1996. - №39. - Ст. 181. 2. Про заходи щодо запобігання недобросовісній рекламі та її припиненню: Указ від 5 грудня 1994р. // Голос України. - 1994. - 13 грудня. - С. 5. 3. Аникеев С. Н. Методика разработки плана маркетинга. Серия «Практика маркетинга». - М., 1995. – 248 с. 4. Артеменко О. Реклама: рушій торгівлі чи корупції?: (Київ) // Хрещатик. - 2000. - 25 грудня. 5. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия. - М., 1999. – 340 с. 6. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах. - С-Пб, 1993. – 544 с. 7. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. - М.: Экономика, 1997. – 432 с. 8. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. - К., 1998. – 286 с. 9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. - К., КНЕУ, 1998. – 234 с. 10. Волков О.М. Методическое пособие по изучению иностранных фирм. - М, 1998. – 186 с. 11. Все о маркетинге. Сборник для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. - М., 1999. – 128 с. 12. Гаркавенко С.С. Маркетинг. - К., 1998. – 388 с. 13. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. - К., 1994. – 356 с. 14. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. - М.: Рус-Партнер ЛТД, 1994. - 252 с. - Практика бизнеса Вып. 1. - А567200. 15. Гула Т.П., Маршук М.П. Економічні проблеми рекламознавства // Львівська політехніка. Вісник. - Львів, 2001. - №284: Проблеми економіки та управління. - С. 97-99 16. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. - К.:КНЕУ, 1997. – 292 с. 17. Карлоф Б. Деловая стратегия. - М., 1995. – 314 с. 18. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. - СПб, 1998. – 816 с. 19. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М., 1999. – 642 с. 20. Кошелевський А. Економетричне моделювання в рекламі: так чи ні? // Розбудова держави: Духовність, екологія, бізнес: Зб. матеріалів другої Загальноукраїнської студентської наукової конференції. - К., 1996. - С. 248-249. 21. Кошелевський А. Реклама за умов формування ринкових відносин // Розбудова держави: Духовність, екологія, бізнес: Зб. матеріалів другої Загальноукраїнської студентської наукової конференції Фонду Т. Шевченка. - К., 1994. - С. 152-154 22. Кретов И.И. Маркетинг предприятия. - М., 1998. – 148 с. 23. Кузьмін О.Є., Барвінська Є.С., Гула Т.П. Рекламна діяльність на підприємстві як функція маркетингу // Вісник держ. ун-ту Львівська політехніка. - Львів, 1993. - №274. - С. 50-52. 24. Нечаева Е. Рекламная стратегия малого предприятия // Бизнес для всех. - 1995. - №1. - С. 12. 25. Ортинська В.В., Мельникович О.М. Торгова реклама у пресі: реальність та проблеми // Маркетинг: теорія і практика: Зб. наук. пр. - К., 1996. - С. 53-56. 26. Павленко А.Ф. Потреби та цінності в системі маркетингу. - К.:КНЕУ, 1996. – 186 с. 27. Павлова Н.Н. Стратегия и тактика маркетинга //Стандарты и качество. - 1997. - №3. – с. 35-36. 28. Перерва П.Г. Управление маркетингом на предприятии. - Харьков, 1993. – 88 с. 29. Прауде В.Р. Маркетинг. - К., 1994. – 340 с. 30. Рабинович И.А. Маркетинг в коммерческой деятельности. - Одесса., 1993. – 314 с. 31. Решетнікова І.Л. Створення ефективної організації маркетингу на підприємстві //Маркетинг в Україні. - 2000. - №1. – с. 46-48. 32. Ромат Е., Чегодаев А. Формирование рекламного бюджета // Бизнес Информ. - 1995. - №31-32. 33. Савельєв Є.В. Маркетинг нового продукту. - К., 1997. – 230 с. 34. Селиванов А. Расчёт эффективности рекламы // РИСК: Рынок, информация, снабжение, конкуренция. - 2001. - №5. - С. 25-29
Дополнительная информация826
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Суть та мета aнaлiзу фiнaнcoвoгo менеджмента
  • Бізнес-план професійної кар
  • Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія
  • ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Теоретичні основи організації фінансової діяльності страхової компанії
  • Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)
  • Контрольна з міжнародної стратегії економічного розвитку
  • Курсова робота з рекламного менеджменту
  • байдужість крок до зради
  • АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ВЕКСЕЛЬНИХ РОЗРАХУНКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Cгенерировано за 0.112516 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...