Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Застосування математичних обчислень в економіці» (ID:8074)

| Размер: 161 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 01.12.2005 | Код продавца: 1 |
СодержаниеЗадача№1 2
Задача№2 3
Задача№3 5
Задача№4 6
Задача№5 8
Задача№6 8

Задача№1
Таблиця містить дані про виконання балансу у двох галузях виробництва в умовних вартісних одиницях. Використовуючи модель Леонтьева вирахувати необхідний об'єм валового випуску кожної галузі, якщо кінцеве споживання (кінцева продукція) першої галузі збільшиться на 50%, а другої галузі - на 70%. Кінцеві обчислення проводити до двох значущих цифр після десяткової коми.
Виробничі Споживання Кінцева Валова
галузі Галузь 1 Галузь 2 продукція продукція
Виробництво Галузь 1 60 20 120 200
Галузь 2 50 20 80 150


Задача№2
Трикутник заданий вершинами А (1,2), В(3,7), С(7,4). Знайти рівняння прямої BN, паралельної стороні АС, рівняння медіани CD, рівняння висоти АЕ, кут В, площу трикутника.

Задача№3
Підприємство випускає продукцію трьох видів. На основі статистичних досліджень встановлено, що собівартість одиниці продукції і -го типу зв'язана з кількістю одиниць продукції n відповідного типу функціональною залежністю (для досить великих значень n). Знайти величину собівартості при необмеженому зростанні виробництва ( ).

Задача№4
Фірма реалізує деяку продукцію. Найняті фірмою спеціалісти з маркетингу визначили функції попиту q та пропозиції s відносно ціни р :
; .
Знайти: 1) рівноважну ціну; 2) еластичність попиту і пропозиції щодо ціни і значення цієї еластичності для рівноважної ціни; 3) зміну доходу фірми при збільшенні ціни на 3%. Побудувати графіки функцій q та s одній системі координат. Обчислення проводити до чотирьох значущих цифр після десяткової коми, кінцеві результати представити з точністю до двох значущих цифр після коми.

Задача№5
На фірмі спеціалісти з маркетингу встановили, що після закінчення рекламної кампанії об'єм продаж рекламованого товару Q на протязі місяця після закінчення рекламної кампанії можна описати залежністю , де t — час в днях після закінчення рекламної кампанії. Використовуючи наближені обчислення за допомогою диференціалу знайти наближено об'єм продажу товару на 10-й день після закінчення рекламної кампанії.

Задача№6
Виробник реалізує свою продукцію по ціні 39 грн. за одиницю, а витрати при цьому задаються кубічною залежністю S(x) = , де х - кількість - одиниць продукції. Знайти оптимальний для виробника об'єм випуску продукції і відповідний йому доход.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Економіко-математичні методи в аналізі
  • Суть та застосування методу моделювання в економічному аналізі
  • Зв’язок економіко-математичного моделювання з міжнародною економікою
  • Контрольна з фінансового аналізу
  • Контрольна робота економічний аналіз
  • Застосування в аналізі господарської діяльності економічно-математичних методів. Аналіз трудових ресурсів підприємства
  • Контрольна робота з теорії економічного аналізу
  • Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним
  • Характеристика теорії масового обслуговування та область її використання в економічному аналізі
  • Заощадження в ринковій економіці
  • Прогнозування та макроекономічне планування контрольна
Cгенерировано за 0.073262 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...