-
Підвищення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів України.
Вступ 3
1. Сутність і механізм підвищення ЗЕД 4
1. Сутність і механізм зовнішньоекономічної діяльності підприємства 4
1. 2.Структура та процес планування стратегії фірми на зовнішньому ринку. 7
2. Шляхи оптимізації витрат суб’єктів ЗЕД 9
3. Підвищення ефективності ЗЕД 11
3.1. Стратегія фірми при здійсненні ЗЕД, шляхом оптимізації витрат і ціни 11
3.2. Підвищення ефективності зовнішньоторговельної діяльності суб’єктів ЗЕД України в торгівельних відносин з Російської Федерацією. 15
Висновки 20
Список літератури 21
-
Шляхи покращення організації зовнішньоторговельних операцій на прикладі ТОВ «Укрхарч»
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Методичні основи організації посередницької діяльності суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. 4
1.1 Поняття та види посередницької діяльності. 4
1.2 Правові основи організації зовнішньоекономічної діяльності. 11
1.3 Етапи та особливості посередницької діяльності суб’єкта ЗЕД. 23
1.4 Контрактне забезпечення посередницьких операцій суб’єктів ЗЕД, 32
2. Аналіз організації зовнішньоекономічної діяльності торговельно-посередницького підприємства. 47
2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ «Укрхарч». 47
2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства. 51
2.3 Дослідження стратегічних позицій ТОВ «Укрхарч» на ринку крохмалю України. 53
2.4 Аналіз ефективності ЗЕД посередницької діяльності ТОВ «Укрхарч». 60
3. Шляхи покращення організації зовнішньоторговельних операцій ТОВ «Укрхарч». 62
3.1 Організаційні та економічні підходи до удосконалення посередницької діяльності суб’єктів ЗЕД України. 62
3.2 Визначення економічної ефективності ТОВ «Укрхарч». 67
Висновок 69
Література 70
-
Шляхи покращення організації зовнішньоторговельних операцій на прикладі ТОВ «Укрхарч»
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Методичні основи організації посередницької діяльності суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. 4
1.1 Поняття та види посередницької діяльності. 4
1.2 Правові основи організації зовнішньоекономічної діяльності. 11
1.3 Етапи та особливості посередницької діяльності суб’єкта ЗЕД. 23
1.4 Контрактне забезпечення посередницьких операцій суб’єктів ЗЕД, 32
2. Аналіз організації зовнішньоекономічної діяльності торговельно-посередницького підприємства. 47
2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ «Укрхарч». 47
2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства. 51
2.3 Дослідження стратегічних позицій ТОВ «Укрхарч» на ринку крохмалю України. 53
2.4 Аналіз ефективності ЗЕД посередницької діяльності ТОВ «Укрхарч». 60
3. Шляхи покращення організації зовнішньоторговельних операцій ТОВ «Укрхарч». 62
3.1 Організаційні та економічні підходи до удосконалення посередницької діяльності суб’єктів ЗЕД України. 62
3.2 Визначення економічної ефективності ТОВ «Укрхарч». 67
Висновок 69
Література 70
-
Порядок державної реєстрації суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності - резидентів України
Вступ 3
1. Право резидента України на здійснення зовнішьоекономічної діяльності 4
2. Акредитація суб’єктів ЗЕД 6
3. Порядок заповнення облікової картки суб’єкта ЗЕД 10
Висновок 16
Література 17
Додаток 1 19
Додаток 2 24
Додаток 3 26
-
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. МЕНЕДЖМЕНТ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО СУТЬ І ОСОБЛИВОСТІ 6
1.1. Економічний зміст ЗЕД підприємства 6
1.2. Особливості зовнішньоекономічної діяльності 10
РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА РІВНІ ДЕРЖАВИ 14
2.1. Суть, мета і принципи державного регулювання ЗЕД 14
2.2. Інституціональне забезпечення ЗЕД 16
2.3. Етапи розвитку і управління ЗЕД в Україні 20
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „***” 23
3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 23
3.2. Оцінка ефективності ВАТ „***” 30
3.3. Шляхи покращення менеджменту ЗЕД 34
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 46
Метою роботи є розробка механізму здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких структур, які б створили можливість нарощувати експортний потенціал, а також розробка основних напрямків підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності.
Предметом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність підприємницьких структур та проблеми, форми і шляхи підвищення її ефективності.
Об’єктом дослідження виступає ВАТ „***”.
-
Зовнішньоекономічна діяльність
1. Регулювання ЗЕД 3
2. Економічний зміст МГК 5
3. Основні форми та методи проведення зовнішньої торгівлі суб'єктами ЗЕД 7
4. Особливості морських, залізничних, автомобільних і повітряних перевезень 9
5. Основні види податків, запроваджені для суб'єктів ЗЕД в Україні 11
6. Методи оцінювання виробничо-господарської діяльності суб'єктів ЗЕД 13
Список використаної літератури 15
-
Удосконалення управління зовнішньоекономічних зв'язків підприємства
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1.Сутність управління ЗЕД підприємства. Фактори, що впливають на організацію ЗЕД 4
1.2. Стратегія ЗЕД підприємства 10
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА „ЕРРОУМ УКРАЇНА” 13
2.1. Організаційно-управлінська характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка стану виробництва та реалізації 15
2.3. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів 17
2.4.Аналіз стану динаміки та структури ЗЕД підприємства 22
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА 25
3.1. Удосконалення управління зовнішньоекономічних зв”язків 25
3.2. Шляхи підвищення ефективності ЗЕД підприємства. Перспективні напрямки розвитку ЗЕД 27
3.3. Оптимізація контрактної роботи у галузі ЗЕД 29
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Розвиток та удосконалення ЗЕД на прикладі ВАТ „УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ”
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗЕД У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1.Поняття, значення та принципи управління ЗЕД підприємства 7
1.2. Організаційні структури управління ЗЕД 13
1.3. Огляд ринку мінеральної та питної води України на сучасному етапі 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА 27
2.1. Загальна характеристика підприємства 27
2.2.Аналіз стану динаміки та структури ЗЕД підприємства 39
2.3. Дослідження ефективності ЗЕД підприємства 45
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА 50
3.1. Удосконалення організації ЗЕД підприємства 50
3.2. Шляхи підвищення ефективності ЗЕД підприємства 57
3.3. Перспективні напрямки розвитку ЗЕД 70
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 76
ВИСНОВОК 86
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 98
Додаток А 101
Додаток Б 104
Додаток В 107
Додаток Г 109
-
Фінансові методи реалізації зовнішньоекономічної діяльності підприємств
ВСТУП 3 Розділ 1. Організаційно-економічні основи реалізації ЗЕД 6 1.1. Система організаційних заходів здійснення ЗЕД 6 1.2. Сутність комплексу економічних аспектів реалізації ЗЕД 20 1.3. Практика організації та регулювання зовнішньо-економічних зв’язків в економічно розвинутих країнах 27 Розділ ІІ Сучасна практика фінансування ЗЕД 34 2.1. Фінансування операційної діяльності суб’єктів господарювання 34 2.2. Особливості фінансування фінансової та інвестиційної діяльності суб’єктів ЗЕД 39 2.3. Специфіка оподаткування ЗЕД операцій суб’єктів господарської діяльності України 60 Розділ ІІІ. Удосконалення фінансового механізму реалізації ЗЕД 74 3.1. Управління ризиками ЗЕД 74 3.2. Методи оптимізації грошових потоків за ЗЕД операціями 80 ВИСНОВКИ 95 Список використаної літератури 100 Додатки 108
-
УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1.Сутність управління ЗЕД підприємства 6
1.2. Сутність, значення та види зв'язків 21
1.3. Сучасні тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 32
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА „ЕРРОУМЕЙН УКРАЇНА” 43
2.1. Загальна характеристика підприємства 43
2.2.Аналіз стану динаміки та структури ЗЕД підприємства 65
2.3. Дослідження ефективності ЗЕД підприємства 71
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА 74
3.1. Удосконалення організації ЗЕД підприємства 74
3.2. Шляхи підвищення ефективності ЗЕД підприємства 93
3.3. Перспективні напрямки розвитку ЗЕД 99
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106
Додаток А 109
Додаток Б 113
-
Контрольна робота ЗЕД
2. Методологія аналізу ЗЕД 3
12. Потреба в міжнародному маркетингу ЗЕД і особливості його проведення 7
22. Структура МГК 9
31. Регулювання зовнішньоторговельних операцій суб'єктів ЗЕД 11
41. Організація роботи транспортно-експедиторських підприємств 13
51. Чинні пільги в ЗЕД і механізм їх надання 16
Література 20