Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Стратегічне управління та шляхи удосконалення стратегій на прикладі туристичної фірми» (ID:7630)

| Размер: 307 кб. | Объем: 98 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.06.2004 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та нормативно-правові основи формування системи управління туристичним бізнесом в Україні 5
1.1. Сутність, головні відмінності туризму від інших видів послуг та особливості його розвитку в Україні 5
1.2. Державне регулювання сфери туристичних послуг 12
1.3. Вихідні моменти системи управління організаціями індустрії туризму 17
РОЗДІЛ 2. Аналіз стану управління туристичною фірмою на прикладі ЗАТ ТФ “...” 25
2.1. Загальна характеристика особливостей розвитку ринку туристичних послуг в Україні 25
2.2. Аналіз результативності функціонування ЗАТ ТФ “...” 35
2.3. Аналіз особливостей стратегічного положення фірми та його ринкового оточення 57
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи стратегічного управління туристичною фірмою 62
3.1. Сучасні методи стратегічного управління туристичним бізнесом та визначення стратегічних альтернатив 62
3.2. Пропозиції щодо реалізації стратегії ЗАТ ТФ “...” 78
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Удосконалення механізму управління на прикладі туристичного підприємства
  • МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
  • Стратегії управління персоналом на підприємстві
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
  • Шляхи підвищення ефективності діяльності фірми
  • Розвиток малого бізнесу
  • Стратегия управления
  • Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві
  • Лідерство та його вплив на колектив організації
  • ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
Cгенерировано за 0.072378 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...