Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі» (ID:7376)

| Размер: 424 кб. | Объем: 114 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 10.11.2003 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
1. Сутність та напрямки ПР-діяльності у вищому навчальному закладі 5
1.1 Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 5
1.2 Особливості зв’язків з громадськістю в сфері освіти 33
2. Сучасні інформаційні технології в організації зв’язків з громадськістю 40
2.1 Інструменти і методи проведення ПР-заходів 40
2.2 Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю 53
3. Аналіз практики використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі (на прикладі ЄУФІМБ) 81
3.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2 Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій ВУЗу та резерви підвищення їх ефективності 85
Висновки 102
Список використаної літератури 106
Додаток 1. Загальний вигляд та перелік основних розділів сайту ЄУФІМБ 110
Додаток 2. Приклад інформаційного матеріалу ЄУФІМБ, який розповсюджується каналами мережі Інтернет 111

Список використаної літератури
1. Алешина И.В. Паблик Рілейшнз для менеджеров. М:ИКФ «ЭКМОС», 2002 г., 480 с.
2. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996.
3. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. -Л.: ЛОПВНТОЭ, 1990. - 260 с.
4. Багиев Г.Л., Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга.- СПб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1994.- 86 с.
5. Багиев Г.Л., Томилов В.В., Чернышева З.А. Маркетинг и культура предпринимательства. - СПб.: СПбУЭФ, 1995.
6. Багиев Г.Л.,Аренков И.А. Основы маркетинговых исследований. Учебное пособие.- Спб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1996. -94 с.
7. Блэк Сэм. Паблик Рілейшнз. Пер. с. англ. М.: Сирин, 2002 г., 202 с.
8. Бодуан Жан Пьер. Управление имиджем компании. Паблик рілейшнз: предмет и мастерство. Пер. с.фр. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 233 с.
9. Василик М., старший вице-президент и управляющий директор PBN Корпоративне позиціонування Управління репутацією. // Презентации выставки REX 2002
10. Вествуд Дж. "Маркетинговый план". Спб: "Питер", 2001 г.
11. Вишнякова М. Концепция формирования имиджа компании (общий подход и рекомендации).// Практический маркетинг №5, 2001
12. Гершунский Б.С. Философия образования для XXI века. — М.: Совершенство, 1998.
13. Игнатьев Д., Бекетов А., Сарокваша Ф. "Настольная энциклопедия Public Relations". Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
14. Ильинский В. Проведение выигрышной выставки. // Презентации выставки REX 2002
15. Капферер Жан-Ноэль. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. Пер с.фр. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 211 с.
16. Клименко Е.Н. Теоретические аспекты исследования рынка как инструмента обоснования маркетинговой стратегии предприятия. Харьков:ХГЭУ, 2002
17. Ключковская Я., старший менеджер по работе с клиентами Romyr & Associates. Пиарить или не пиарить? Public Relations в маркетинговом миксе. // Презентации выставки REX 2002
18. Королько В.Г. Основы паблик рілейшнз. М., "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2000. - 528 с.
19. Кареліна О. Впровадження мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах України. // Матеріали Другої щорічної національної конференції “Розбудова менеджмент-освіти в Україні”, Київ 2000, с. 110–115;
20. Кареліна О. Розробка мультимедійних проектів за допомогою авторських програмних інструментів.// Студентський науковий вісник Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, № 3, 2000 р., с. 91 – 100.
21. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - М.: Ростингер,1996.
1996.-704с.
22. Кареліна О.В., Федик П.Д. Використання INTRANET- ТА INTERNET-технологій для підготовки студентів-економістів. Тернопіль, Інститут економіки і підприємництва, 2003
23. Концепція діяльності українського центру дистанційної освіти національного технічного університету „Київський політехнічний інститут”. Київ, 2000 рік
24. Курейко В., директор по развитию бизнеса Publicity Creating. Украинский рынок PR: вчера, сегодня, завтра.// Презентации выставки REX 2002
25. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
26. Муратова О. Интернет-ТЕХНОЛОГИИ и Public Relations: тенденции и перспективы развития. http://www.cvacubo.com/pr/5/
27. Михайловський А.В. Традиційні і нові технології у навчальному процесі.// http://www.management.com.ua/be/be022.html
28. Ньюсом Даг, Терк Джуди Ван Слайк, Крукеберг Дин. Все о PR. Теория и практика паблик рілейшнз. -7-е изд. Пер. с.англ. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 628 с.
29. Оболенська Т.Є. Маркетингові комунікації вищих навчальних закладів в Україні. К:Київський національний економічний університет, 2001 рік
30. Перция В., директор BrandAid. Позиционирование и брендинг: что важнее?// Презентации выставки REX 2002
31. Погорєлов А. Шеф-редактор журнала «Компаньон», Председатель правления Издательского дома «Максимум». PR компании.с точки зрения ЗМІ. // Презентации выставки REX 2002
32. Порохов С. Ловушка для журналиста. Из материалов журнала "Индустрия рекламы", http://www.ir-magazine.ru/
33. Савченко А., директор компании "Аntanta.net". Теория маркетинга в Интернете. История создания сайта www.marketing.web-standart.net. // Презентации выставки REX 2002
34. Самые успешные PR-кампании в мировой практике: Пер. с. англ. М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт», ИНФРА-М, 2002. – VIII, 310 c.
35. Сироткин Д. Выработка эффективной бизнес-модели для компании. Исследовательско-консультационная фирма "АЛЬТ", Санкт-Петербург, 2002
36. Создание торговой марки: опыт десяти наиболее успешных британских практиков. /Под ред. Дона Коули: Пер. с. англ. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 240 с.
37. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования на стадии разработки идеи нового товара. К:НТУУ «КПИ», 2001
38. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования при разработке новых товаров. К:НТУУ «КПИ», 2001
39. Томилов В.В. Культура организации международных коммуникаций. Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
40. Федотов А. Kawasaki ZX-12R или в поисках алгоритма достижения успеха PR-кампании. М.: Хрустальный апельсин, 2001
41. Чимшит С.И. Обзор методов маркетинговых исследований.. Днепропетровск:ДАУБиП, 2001 г.
42. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. /Пер. с. англ. –М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 493 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі
  • Інформаційне забезпечення менеджменту
  • ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛІ
  • Удосконалення організації праці менеджера турпідприємства на основі сучасних інформаційних технологій
  • ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
  • Оптимізація використання інформаційних технологій в професійній діяльності викладачів ПТУ
  • Особливості законів навчання
  • Особливості законів навчання
  • ПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ ЕОМ І ЇХ ВПЛИВ НА ПРОЕКТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
  • Автоматизація діловодства в учбових закладах та сучасні інформаційні технології навчання
Cгенерировано за 0.072678 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...