1. Рівновага конкурентної фірми у короткостроковому періоді 3
Задача 9
Фірма функціонує в умовах монополістичної конкуренції. Витрати фірми надані у вигляді таблиці:
Таблиця 1
Обсяг випуску продукції, шт. Сукупні витрати, тис. гр. Ціна тис. гр. Сукупний дохід, тис. гр. Граничний дохід, тис. гр. Граничні витрати, тис. гр. Середні сукупні витрати, тис. гр.
0 30 60
1 70 55
2 90 50
3 120 45
4 160 40
5 220 35
6 300 30
7 400 25
8 520 10
1. Розрахуйте та побудуйте графіки AVC, ATC, MC, MR та криву попиту.
2. Яку кількість товару та за якою ціною фірма буде пропонувати на ринок?
3. Визначить максимальний прибуток фірми. Покажіть на графіку його величину.
4. При якому обсязі виробництва підприємство отримує нульовий прибуток? Якого значення набуває при цьому ціна товару?
5. Якщо ціна на продукцію зросте на дві одиниці при кожному рівні виробництва, як це вплине на поведінку виробника? Чи зміниться при цьому оптимальний обсягвиробництва ?
1. Опис підприємства 3
2. Розрахунок ціни виробництва продукції 4
Назва продукції, на яку розраховується ціна –
Денний обсяг виробнитцва (ДОВ) –
Обсяг виробництва за місяць (ДОВ*21 р.д.) –
...
Список використаної літератури 11
ЗМІСТ
1.ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ПЛАНУ ВИРОБНИЦТВА ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КРИВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В УМОВАХ РИНКУ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 3
2. ОПТИМАЛЬНА СТРУКТУРА ПОКУПОК І ГРАНИЧНА КОРИСНІСТЬ ГРОШЕЙ. ЗВ’ЯЗОК ЗМІНИ ЦІНИ ОДНОГО З БЛАГ ЗІ ЗМІНОЮ ОБСЯГУ ПОПИТУ НА НЬОГО 9
ЗАДАЧА 13
Корисність споживача при споживанні певного набору благ визначається функцією Q=XY, де Х – кількість товару Х, Y – кількість товару Y. Ціна блага Х -10 грн, а ціна блага Y – 5 грн. Бюджет, що витрачається на купівлю цих товарів, становить 200 грн. Визначте оптимальний обсяг споживання товарів Х та Y і розрахуйте рівень корисності споживача при цих обсягах споживання.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14
Вступ 3
Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5
1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5
1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8
Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15
2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15
2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18
Розділ 3. Стратегія фірми в умовахсучасної економіки України 24
3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24
Висновок 35
Список використаної літератури 37-38
Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання.
Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції.
Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5
1.1Основні риси досконалої конкуренції 5
1.2 Суть недосконалої та олігополістичної конкуренції 8
РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12
2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12
2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15
2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20
РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5 1.1Основні риси досконалої конкуренції 5 1.2 Суть недосконалої та олігополістичної конкуренції 8 РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12 2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12 2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15 2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20 РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 3
13. Теорія ефективної конкуренції та її практичне застосування в умовах України. 6
Ситуаційна задача № 1. 19
Ситуаційна задача № 1.
"СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ"
Розробити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи продукції, розташовані відповідно до рейтингу за двома категоріями:
• перспективний ріст ринку;
• відносна частка на ринку.
Таблиця 1. Необхідні дані:
№ п/п Показники Виріб 1 Виріб 2 Виріб 3 Виріб 4
1. Обсяг ринку, тис. грн. 20,0 30,0 15,0 18,0
2. Майбутній обсяг ринку, тис. шт. 36,0 32,4 17,0 36,2
3. Обсяг продажу, тис. шт. 1,0 11,3 - 15,0
4. Ціна виробу, грн. 90,0 60,0 - 150,0
5. Рентабельність продукції, % 20,0 12,0 - 30,0
6. Трудомісткість одного виробу, год. 3,0 1,5 10,0 4,0
Таблиця 3. Вартість виробництва виробу 3
Виробництво товарів, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0
Сукупні постійні витрати, тис. грн. 750 750 750 750 750 750
Сукупні змінні витрати, тис. грн. 450 750 950 1110 1900 2800
1. Визначити ціну,обсяг продажу і рентабельність виробу 3.
2. Визначити по кожному виробу ріст ринку, прибуток, чисельність персоналу.
3. Побудувати «пакетну» матрицю і визначити стратегію інвестицій.
4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку?
ВСТУП......................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1. ЦІНА ТА ЇЇ ВИДИ................................................................................6
РОЗДІЛ 2. ЦІНИ В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ................................12
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ І РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН В
УМОВАХ НЕДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ........................................17
3.1. Цінова стратегія....................................................................................17
3.2. Цінові методики в умовах недосконалої конкуренції......................19
РОЗДІЛ 4. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН.................................................29
ВИСНОВКИ...........................................................................................................35
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.......................................................................................38
1. Визначення монополістичної конкуренції
2. Основні теоретичні концепціі.
2.1. "Рішення за дотичною" — Е. Чемберліна.
2.2. "Двічі зламана крива ціна - збут"—Е. Гутенберг.
3. РІВНОВАГА ФІРМИ ПРИ МОНОПОЛІСТИЧНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ
3.1. Крива попиту фірми.
3.2. Короткострокова та довготривала рівновага фірми при монополістичній конкуренції.
3.3. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції.
Задачі
Задача 1.
Влада вирішила піти назустріч виробникам, витрати на виробництво яких не покриває доходи. При наступних умовах функція попиту D = 200 – 2р (тис шт.), функція пропозиції S = 3р – 100 (млн. грн.), змінні витрати – АVC = 30000 грн. Знайти.... 15-19
Використана література 20
Cгенерировано за 0.152273 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.