|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги
Зміст
1. Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення. 3
2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11
Література 16
-
Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги
Зміст
1. Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення. 3
2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11
Література 16
-
Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення
Зміст
1. Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення 3
2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 6
Література 16
-
Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень
ЗМІСТ
1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3
1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4
1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9
2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11
Література 17
-
Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень
ЗМІСТ
1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3
1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4
1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9
2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11
Література 17
-
Організація бухгалтерського обліку
1. Мета і завдання облікової політики підприємства 3
Вступ 3
1.1. Облікова політика на сучасному етапі 4
1.2. Причини формування облікової політики 6
1.3. Мета і завдання облікової політики 8
Висновок 10
2. Наказ про облікову політику підприємства: вимоги і порядок складання. Чинники, які впливають на вибір облікової політики підприємства. 11
Вступ 11
2.1. Вимоги до наказу про облікову політику підприємства. 12
2.2. Порядок складання наказу про облікову політику підприємства 14
2.3. Чинники, які впливають на вибір облікової політики підприємства 16
Висновок 18
Список використаної літератури. 22
Додатки. 24
-
Маркетингова цінова політика
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА. 3 2. ОСНОВНІ ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ. 15 3. ВИБІР ОПТИМАЛЬНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА. ВИБІР МЕТОДУ ЦІНОУТВОРЕННЯ. 21 4. ВИЗНАЧЕННЯ ПРИЧИННИХ ЧИННИКІВ ВАЖЛИВОСТІ ЦІНИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ. 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 28
-
Цінова політика роздрібного (оптового,виробничого) підприємства ( на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ 5
1.1. Основні фактори та умови ціноутворення 5
1.2. Сутність основних методів ціноутворення 7
1.3. Порядок ціноутворення 12
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. Характеристика організації і аналіз господарської діяльності 14
2.2. Аналіз зовнішніх факторів ціноутворення 17
2.3. Внутрішні фактори ціноутворення 21
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 30
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 47
-
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань - виробляти чи купувати
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати"
Література
-
Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 Ціна – основний елемент ринкової економіки 4
1.1 Ціна та її функції 4
1.2 Класифікація цін 7
1.3 Цілі і чинники ціноутворення 10
РОЗДІЛ 2 Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів 16
2.1 Споживчі властивості товару 16
2.2Аналіз внутрішніх чинників ціноутворення 19
2.3 Аналіз зовнішніх чинників ціноутворення 26
РОЗДІЛ 3 Цінова політика підприємства 30
3.1 Цінова стратегія 30
3.2 Методи ціноутворення 34
Використана література 42
Cгенерировано за 0.016673 секунд
|