1. Чинники, що впливають на політикупідприємства, організаціїщодоціноутворення. 3
2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11
Література 16
1. Чинники, що впливають на політикупідприємства, організаціїщодоціноутворення. 3
2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11
Література 16
1. Чинники, що впливають на політикупідприємства, організаціїщодоціноутворення 3
2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 6
Література 16
1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3
1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4
1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9
2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11
Література 17
1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3
1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4
1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9
2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11
Література 17
1. Мета і завдання облікової політики підприємства 3
Вступ 3
1.1. Облікова політика на сучасному етапі 4
1.2. Причини формування облікової політики 6
1.3. Мета і завдання облікової політики 8
Висновок 10
2. Наказ про облікову політикупідприємства: вимоги і порядок складання. Чинники, які впливають на вибір облікової політики підприємства. 11
Вступ 11
2.1. Вимоги до наказу про облікову політикупідприємства. 12
2.2. Порядок складання наказу про облікову політикупідприємства 14
2.3. Чинники, які впливають на вибір облікової політики підприємства 16
Висновок 18
Список використаної літератури. 22
Додатки. 24
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА. 3 2. ОСНОВНІ ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЦІНОВУ ПОЛІТИКУ. 15 3. ВИБІР ОПТИМАЛЬНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА. ВИБІР МЕТОДУ ЦІНОУТВОРЕННЯ. 21 4. ВИЗНАЧЕННЯ ПРИЧИННИХ ЧИННИКІВ ВАЖЛИВОСТІ ЦІНИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ. 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 28
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ 5
1.1. Основні фактори та умови ціноутворення 5
1.2. Сутність основних методів ціноутворення 7
1.3. Порядок ціноутворення 12
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. Характеристика організації і аналіз господарської діяльності 14
2.2. Аналіз зовнішніх факторів ціноутворення 17
2.3. Внутрішні фактори ціноутворення 21
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 30
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 47
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати"
Література
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 Ціна – основний елемент ринкової економіки 4
1.1 Ціна та її функції 4
1.2 Класифікація цін 7
1.3 Цілі і чинники ціноутворення 10
РОЗДІЛ 2 Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів 16
2.1 Споживчі властивості товару 16
2.2Аналіз внутрішніх чинників ціноутворення 19
2.3 Аналіз зовнішніх чинників ціноутворення 26
РОЗДІЛ 3 Цінова політика підприємства 30
3.1 Цінова стратегія 30
3.2 Методи ціноутворення 34
Використана література 42
Cгенерировано за 0.572444 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.