|
-
Особливості надання готельних послуг
Вступ 3
1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5
1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5
1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11
2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16
2.1. Загальна характеристика готелю 16
2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19
2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21
3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24
3.1. Переваги над конкурентами 24
3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26
Висновки 27
Література 30-31
Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.
-
Організація та надання рієлторських послуг
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5
1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5
1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10
1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18
Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24
2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28
2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31
Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37
3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37
3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38
Висновок 41
Список використаних джерел 44-46
-
Посередницькі послуги
Вступ 3
1. Роль послуг як структури, та значення для населення. 4
2. Основні нормативно-технічні документи, що регламентують надання послуг. 8
3. Характеристика основних видів послуг. 18
4. Контроль якості та повноти надання послуг 25
5. Експертиза послуг та їх особливості. 27
Висновки та пропозиції 29
Список літератури. 31
-
Види договорів про надання послуг у новому Цивільному кодексі
Вступ 3
1. Загальна характеристика договорів про надання послуг за новим цивільним кодексом України 6
1.1. Поняття та сутність договору про надання послуг 6
1.2. Укладення договору 12
1.3. Порядок та наслідки розірвання договору про надання послуг 13
2. Види договорів про надання послуг 16
2.1. Договори про надання послуг фактичного характеру 16
2.1.1. Договір перевезення 16
2.1.2. Договір зберігання 24
2.2. Договори про надання послуг юридичного характеру 36
2.2.1. Договір про надання юридичних послуг 36
2.2.2. Договір доручення 39
2.2.3. Договір комісії 41
2.3. Договори про надання послуг як фактичного, так і юридичного характеру 46
2.3.1. Договір транспортного експедирування 46
2.3.2. Договір управління майном 48
2.4. Договори про надання послуг грошово-кредитного характеру 52
2.4.1. Договір страхування 52
2.4.2. Договір позики 60
2.4.3. Договір банківського вкладу 62
2.4.4. Договір факторингу 65
2.4.5. Розрахункові документи 67
3. Проблеми застосування договорів про надання послуг 74
Висновок 83
Список використаних джерел 87-93
Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є висвітлення основних підходів поняття договору в сучасному правознавстві, а також характеристика особливостей договору про надання послуг, його видів. Дослідження сучасної судової практики договору.
Об'єктом дослідження є договір про надання послуг в сучасному цивільному праві як ідеальна форма активності учасників цивільного обороту.
Предметом дослідження є види договорів про надання послуг, дослідження їх характерних особливостей, порядку застосування.
Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового пояснення договірних відносин у сфері надання послуг
-
Облік аналіз і аудит кредитних операцій (практичні частини диплому)
Зміст
Розділ 2. Організація облікового процесу кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Оптіма - Лізинг”. 3
2.1. Організація обліку кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Оптіма - Лізинг”. 3
2.2. Види і структура кредитних операцій її синтетичний і аналітичний облік. 10
2.3. Методичні аспекти обліку по кредитних операціях в регістрах бухгалтерського обліку і фінансової звітності. 22
2.4. Облік кредитних операцій із застосуванням автоматизованих систем на ПЕОМ. 26
Розділ 3. Організація та проведення аналізу і аудиту кредитних операцій 33
3.1. Аналіз ефективності використання кредитних ресурсів підприємства і сукупність показників забезпечуючих проведення аналізу 33
3.2. Організація і планування аудиту кредитних операцій. 39
3.3. Методика перевірки і контрольні процедури з аудиту кредитних операцій. 47
3.4. Формування аудиторського висновку за результатами аудиту кредитних операцій. 62
3.5. Шляхи підвищення ефективності використання кредитних ресурсів. 65
Висновки та пропозиції 71
Список використаної літератури 75
Додатки 79-98
1. Лист - пропозиція
2. Лист - зобов’язання
3. ДОГОВІР НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ
4. ПЛАН АУДИТУ кредитних операцій підприємства
5. ПРОГРАМА АУДИТУ Кредитних операцій підприємства
6. Аудиторський висновок За результатами перевірки кредитних операцій
-
Організація обслуговування споживачів на транспорті (міський і пасажирський транспорт)
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації надання послуг міського пасажирського транспорту 5
1.1. Поняття, суть та значення послуг міського пасажирського транспорту 5
1.2. Характеристика процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 7
1.3. Законодавче регулювання процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 9
Розділ 2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 12
2.1. Загальна характеристика підприємства 12
2.2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 14
2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 17
2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 20
Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21
3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21
3.2. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 25
Висновок 31
Список використаних джерел 35
-
Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю
Вступ 3
Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6
1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6
1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18
1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28
1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32
Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38
2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38
2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42
2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56
Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69
3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69
3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72
Висновок 81
Література 84
Додатки 89 - 117
-
ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи надання додаткових послуг ресторану 5
1.1. Значення ресторанного господарства у сучасних умовах 5
1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8
Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14
2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його
попиту 14
2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з
кейтерингу 21
2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25
2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 28
Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30
Висновки 33
Список використаної літератури 36
-
ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи надання додаткових послуг ресторану 5
1.1. Значення ресторанного господарства у сучасних умовах 5
1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8
Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14
2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його
попиту 14
2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з
кейтерингу 21
2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25
2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 28
Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30
Висновки 33
Список використаної літератури 36
-
БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ ЇХ ВИДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗШИРЕННЯ
Вступ 3
Розділ І. Теоретично-організаційні основи надання банками послуг 6
1.1. Економічна сутність і значення банківських послуг 7
1.2. Види і класифікація банківських послуг 25
Розділ ІІ. Аналіз діючої практики надання банківських послуг установами банків 51
2.1. Аналіз традиційних видів банківських послуг 51
2.2. Нетрадиційні банківські послуги і особливості їх надання в Україні 76
Розділ ІІІ. Напрямки вдосконалення діяльності діяльності комерційного банку на ринку послуг із врахуванням зарубіжного досвіду
81
Висновки 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108
ДОДАТКИ 112
-
Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством
АНОТАЦІЯ 7
ВСТУП 10
РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15
1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15
1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26
1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36
Висновки до розділу 1 47
РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49
2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49
2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63
2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71
2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82
2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86
2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97
Висновки до розділу 2 110
РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112
3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112
3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119
3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124
3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127
Висновки до розділу 3 131
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144
ДОДАТКИ 150
Cгенерировано за 0.117724 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|